2021.09 hóban vásárolt, de alig használt, MTD Optima LG 200 H fűnyírótraktor mennyit érhet? Évente volt olajcsere, de 10 üzemóránál nem ment bele több/év. Akku szerintem lassan cserés.
Ez a dzsuva valószínű a tankban keletkezik. Gondolom, mivel fém a benzintartály berozsdásodik. Tank le, murvával és vízzel feltölteni, addig rázni és öblíteni amíg fémtiszta lesz (kb 2 óra). Utána teljesen kimosni kiöblíteni. Teljesen feltölteni 100-as benyával tankot, hogy ne kapjon levegőt, ne tudjon oxidálódni a fémtartály, és úgy eltenni télire. A tank és a karbi közé 100 ft-os papírszűrőt betenni, és szezononként cserélni. Gondolom, a többi géped nem fémtartályos, illetve a régi Briggs motor tartálya alumínium a teteje spiáter, így nem is rozsdásodik.
Láttam már pár dolgot benzines gépen, de ilyet? Oleomac MH 175 RK indulás után maga alá ereszti a benyát. Ok, nem zár a tűszelep. Leszedtem az úszóházat. A látványra nem voltam felkészülve. Vörösesbarna, rozsdaszerűen kemény, több mm vastagon bekövült lerakódás, ami miatt az úszó nem tudott felúszni. A nagyját kivakartam, dörzsiszivacsoztam. Az úszó és a gép működik rendben, de mégis mivel lehetne ezt teljesen eltávolítani? Pláne a továbbiakban a keletkezését megelőzni? Évek óta csak 100-as benyát kap minden kerti gépem, egyiknél sem tapasztaltam még csak hasonlót sem.
Van egy Einhell GC-KS 2540 ágdarálóm ami ősszel még normálisan működött most viszont azt csinálja hogy kb 1 percig megy majd leáll. Kikapcs/bekapcs és újra 1 perc. Szétszedtem, kitakarítottam, motor csapágyait megolajoztam de nem használt. Van rajta egy PC board az lehet döglött?
Adott egy Stiga Estate 384 M fűgyűjtős traktor,ès mostanában ha vágáson van,elkezd pöfögni,akadozni egy idő után.Ha visszaveszem vágásról,akkor semmi baja.A fűgyüjtőt kiürítem
(Nem jelez be hogy kellene)Utána megint egy kis idő műlva elkezd dadogni.
Olaj most volt cserèlve,üzemanyag van benne.
Esetleg van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond vele?
Köszi, megvettem már korábban az olajat Hondagépnél, de még nem cseréltem ki. Mivel most nem vagyok otthon, így meg nem mondom, hogy ezt ami a képen van, de elvileg azt adták, ami a HRH-ba való.
Egyébként én is kormányszervó olajat öntöttem bele hogy meglegyen benne a mennyiség, IV v. V-st. Vidáman megy vele, de általában egyszerre max 1 órát használom, ez idő alatt nem érzékelem, hogy lassulna.
Mivel a HRH hiányos volt, így először kellett hozzá pár alkatrész, rugó, bowden, stb, így majd most lesz a hajtómű olaj cseréje a Honda olajra.
A hydro hajtóművet szoktad mosni/ kitisztítani olajcsere elött, vagy felesleges?
Szia, ez a váltója a hst01 nek, szerintem a hst02 olajat is helyettesítheti. A kisebb 140ccm töltetes hrx hajtóműnél nem igazán jók az egyéb olajok, mert felmelegszik és belassul a hajtás. Ezt kapod itthon is . Van akinek működik a dexIII atf olaj is, de a hrh több olajjal megy, lehet az nem érzékeny rá.
A fűkaszám és Varim benzintanksapkájánál is hiányzik a tömítés így alkalomadtán ki-kijön belőlük egy kis üzemanyag. Mivel mindkettő 2T összedzsuvázzák a gépet.
Milyen anyagból tudnék vágni tömítést a tanksapkákba?
Szia, itt az olaj valahogy bejuthatott a hengerfejhez, és a folyadékok összenyomhatatlansága miatt nem tudjátok megforgatni a motort és a berántót amíg ki nem veszitek a gyertyát, szabad utat biztosítva az olajnak. Nem lehet hogy garázsban tároláskor estleg előtte vagy utánna meg volt döntve?