Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329879
Előzmény: Törölt nick (329875)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 1 329878

Ha ennyire vágod az autóipart, akkor miért itt pazarlod a drága idődet? :-)))

Előzmény: Törölt nick (329877)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -2 0 329877

Magyarul az összes többi autógyár buta és kapzsi, hogy lógó nyelvvel loholnak a Tesla után,

Nem egészen.

A Tesla a szakadékba tart.

 

Ebben nem akarnak utána loholni, másban meg nem lehet, mert mást nem tud felmutatni.

 

Annyit tesznek, hogy nem állnak az útjába, menjen csak!

Teljesen nyilvánvaló a történet vége, csak idő kérdése, hogy mikor áll fejre az egész bagázs.

 

Előzmény: Pomber Béla (329874)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329876

Nem loholna utána senki. Mindenki fejleszt szépen a saját üzemében.

 

You made my day...:-)))

Előzmény: Törölt nick (329875)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329875

Nade ez is csak a Tesla fanok fejében van hogy bárki is loholna a Tesla után.

 

Nem loholna utána senki. Mindenki fejleszt szépen a saját üzemében. A Teslára meg pláne nem hivatkoznak. 

Előzmény: Pomber Béla (329874)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329874

Inkább ott látom a tanulságát, hogy mekkora erő mozgatható meg, ha a buta és kapzsi tőke előtt elhúzzák a mézesmadzagot!

 

Magyarul az összes többi autógyár buta és kapzsi, hogy lógó nyelvvel loholnak a Tesla után, hogy márpedig ők is villanyautót fognak gyártani és az mennyivel jobb lesz majd 5 év múlva mint a Tesla 5 évvel ezelőtt.

Előzmény: Törölt nick (329873)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -2 1 329873

Nagyjából így gondoltam magam is.

 

A Tesla, mint jelenség más szempontból figyelemre méltó, nem az innovativitása és úttörősége okán.

Inkább ott látom a tanulságát, hogy mekkora erő mozgatható meg, ha a buta és kapzsi tőke előtt elhúzzák a mézesmadzagot!

Előzmény: zöldkomcsi. (329872)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329872

Innovatívnak nem innovatív, nem is nagyon van mit feltalálóskodni a gépkocsi esetében, az akkumulátorban ha van még lehetőség.

De az meg nincs, kémiai reakcióban tárolt elektromossággal nem lehet járművet hajtani, legalábbis nem úgy, hogy magát a járművet kapcsolva a töltő áramra.

Abból a szempontból szoktam zsákutcának minősíteni a Teslát, hogy a szénhidrogén üzemanyagot akarná helyettesíteni, semmi nem változna csak a benzinkúton a cső helyet dróton zsal a petró belefele .

Ugyan így a nagy gyár se előre mutató, elektromos autót kisüzemben kell összeszerelni.

 

Tehát úgy igazad van, úgy valóban nem lépcsőfok, ennek nem nagyon van hova továbbja, a szénhidrogén mentes közlekedésnek van, abban gondolnám, hogy lépcsőfok ez is.

Előzmény: Törölt nick (329867)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -3 0 329871

A Tesla esetében ott van az innováció minden feltétele.

Az eredmény meg egy nagy semmi. (ebből a szempontból)

Előzmény: mica-r (329870)
mica-r Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329870

Nissant is meg kellene említeni a Leaf révén.

Előzmény: Törölt nick (329869)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -3 0 329869

..mégis ő gyárt először szériában, százezres nagyságrendben ezekből villanyautót.

 

A szériát látod innovatívnak?

Az is volt már korábban.

 

Akkor ez hasonló a paprikakoszorúhoz.

 

AZ ÉLET ÉRTELMEHa sok cseresznyepaprikát madzagra fűzünk, abból lesz a paprikakoszorú.Ha viszont nem fűzzük fel őket, nem lesz belőlük koszorú. Pedig a paprika ugyanannyi, éppoly piros, éppoly erős. De mégse koszorú.Csak a madzag tenné? Nem a madzag teszi. Az a madzag, mint tudjuk, mellékes, harmad­rangú valami.Hát akkor mi?Aki ezen elgondolkozik, s ügyel rá, hogy gondolatai ne kalandozzanak összevissza, hanem helyes irányban haladjanak, nagy igazságoknak jöhet a nyomára.

(Örkény István)

 

Előzmény: Pomber Béla (329868)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329868

Semmi köze a NASA-hoz, meg a puskaporhoz annak, hogy Musk innovációs jellege a nulla.

 

Ööö...

Akkumulátor volt eddig is, villanymotor is, futómű is, kasztni is, mégis ő gyárt először szériában, százezres nagyságrendben ezekből villanyautót.

 

Tehát valami innováció csak van benne. Akár gazdasági is, tök mindegy.

Előzmény: Törölt nick (329860)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -2 0 329867

Ha leviszik a bánya mélyére, akkor az első bánya mélyére vitt elektromos autó lesz.

De ez milyen fejlődés lépcsőfoka?

 

Azt nem értik ezek, hogy miközben terjed egy technológia változik is de a társdalom is közben.

 

Ez így igaz, de a Tesla nem innovatív technológia semmiben.

Előzmény: zöldkomcsi. (329866)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329866

Csak az, az első nagyobb szériában gyártott akkumulátoros autó. Szoktam írogatni, ugyan az mint amikor párthatározat alapján gyártottak valamit veszteséggel, akkor is kellett lobbyzni, volt játék szabálya annak is.

Azt nem értik ezek, hogy miközben terjed egy technológia változik is de a társdalom is közben.

Előzmény: Törölt nick (329864)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -2 0 329865

A Tesla

Előzmény: Törölt nick (329864)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -3 0 329864

A Teslában semminek nem a lépcsőfoka.

 

Musk által generált virtuális igény-buborék.

 

Előzmény: zöldkomcsi. (329862)
szilvatövis Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329863

A jövedelmezőség = osztható nyereség + növekedés.

Tudom, nehéz ezt belátni aki csak a havi fizetési borítékjáig lát el, de az idő majd igazolja.

Egy vállalkozás célja a hosszútávú működés elsősorban.

Előzmény: Törölt nick (329858)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.08.05 -1 0 329862

A Tesla is eg fázis, minden így jön létre. Pl golyóstollat is már Galillei készített, Bíró csak a festéket bele de még azt se ő csinálta hanem egy nyomdafesték amit használt ő is akkoriban. De ilyen szerintem az összes technikai eszköz, így jön létre.

Előzmény: Pomber Béla (329855)
szilvatövis Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329861

Ok. A BMW egy jó passzban lévő cég, nézzünk szét Németországban csak ilyenek vannak-e.

Például az Opel!

Tönkrevágta Németország gazdaságát az, hogy majd két évtizeden át veszteséges volt az Opel? Nem fizetett közben adót?

https://www.vezess.hu/hirek/2017/09/03/minden-nap-12-milliardot-veszit-az-opel/

Hogy lehet, hogy egyik pillanatról a másikra nyereséges lett?

Előzmény: Törölt nick (329859)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -3 0 329860

Semmi köze a NASA-hoz, meg a puskaporhoz annak, hogy Musk innovációs jellege a nulla.

A pénzszerzésben a zseni.

 

Hülyeséget beszélsz, mert nem az innovációt, hanem Muskot véded.

Ezen gondolkozz el, mert képes vagy rá.

Előzmény: Pomber Béla (329855)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329859

Amikor a BMW utoljára veszteséges volt akkor én meg nem is éltem. 

 

ValpsValószí akkor volt amikor csődbe is ment, és eladták az egészet a Quandt-oknak. 

Előzmény: szilvatövis (329853)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329858

Erdekss érvelés. Tehát amikor az eladási számokat kell villogtatni, akkor a Tesla ugyanott versenyez ahol a hagyományos gyártók, de ha a jövedelmezőséget nézzük akkor maris egy teljesen új iparágban vagyunk :)

 

Bélám, a Tesla ugyanúgy autógyár ahogyan a többi. Ezek a gigantikus veszteségek mutatják hogy ez az üzleti modell fenntarthatatlan, és egyre kisebb az esélye hogy valamikor fenntarthatóvá valik. 

 

Nekem nincs BMW részvényem, bár lehet enni kene, ugyanis az elmúlt 5 évben nagyon szépen hozott az osztalék. 

Előzmény: Pomber Béla (329849)
mica-r Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329857

...és gyakorlatilag ugyanolyan távol vagyunk a Mars kolonizálástól

Előzmény: mica-r (329856)
mica-r Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329856

Tényleg nincs a Teslában nagy technikai "szakadék ugrás"

Vagy csak nem tudunk róla.

 

Előzmény: Pomber Béla (329855)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 1 329855

Bélám, a Teslában technikailag és technológiailag semmi új nincsen.

 

Hát akkor a NASA is csak egy lógós banda, ugyanis a puskaporos rakettákat már 2.000 éve ismerik Kínában, tehát semmi novum nincs abban, hogy rakettát fel lehet lőni, a NASA csak annyit csinált, hogy nagyobbra méretezte és beledugott pár embert is. Nagy durranás, egy 2.000 éves technológiát felhasználni...

Előzmény: Törölt nick (329852)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.08.05 -1 1 329854

Más is hozza az új technológiát, csak fokozatosan hogy ne legyen anyagilag életveszélyes.

 

Well... a 2 méter széles szakadékot is 3 darab 70 centis óvatos lépéssel szokás leküzdeni, nem pedig egy nagy ugrással...

Előzmény: mica-r (329850)
szilvatövis Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329853

Volt már, hogy a BMW veszteséges volt. Akkor teli pofával?

Ugyan... nagyon magas lovon ülsz szerintem, föntről nem annyira látni mi történik lent, de ha a BMW tudna évről-évre 30-50 %-os növekedéseket elérni, akkor szerintem senki nem kérdezné nyereséges-e.

https://eu.greenvilleonline.com/story/money/2018/08/02/bmw-sales-up-profits-down-german-automaker-spends-billions-r-d/888029002/

 

Úgy teszel, mintha a Tesla nem fizetne adót. Ennyire nem érted az adózást, vagy ennyire elfogult vagy? Az, hogy egy vállat tud-e adózás utáni nyereséget fölmutatni nem változtat szignifikánsan az összes közterhein. Miből gondolod, hogy csak a BMW generál másodlagos gazdasági hasznot? A Teslának is vannak ám beszállítói, azok is adóznak.

Előzmény: Törölt nick (329845)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.05 -2 0 329852

Bélám, a Teslában technikailag és technológiailag semmi új nincsen.

Ami új a Musk zseniális képessége, ahogyan összeszedi a lóvét erre. :DD

Előzmény: Pomber Béla (329849)
,m,1710 Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329851

Nemvagyok "teslafan" ez nem egy focicsapat

 

Német mérnökök lebontottak egy Tesla model 3.

hogy megvizsgálák mindenrészét és rájöttek, hogy a Tesla 2170es aku 8% cobolt helyett csak 2.8% Coboltot tartalmaz (ami nagy sporoläs)

De 28,000$ ra saccolják  a a totális produkcio árát,

ami nemlehet kifizetö.

Eric Gordon professzor szerint a T m 3 "tiszta ráfizetés)

 

info:WirtschaftsWoche

 

Tiszta ráfizesé ilyesmit gyártani. hmm

Előzmény: Törölt nick (329848)
mica-r Creative Commons License 2018.08.05 0 0 329850

Más is hozza az új technológiát, csak fokozatosan hogy ne legyen anyagilag életveszélyes.

Előzmény: Pomber Béla (329849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!