Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 61362
Gyötör Creative Commons License 2015.07.20 0 0 61361

Még csak nem is pályázhattak a VOLÁN-ok autóbuszra.

Az akkori pályázói kör az OP-os kiírásokban pl. 100%-os állami tulajdon vagy önki tul. társaság lehetett stb.- ebbe a körbe csak a Volánbusz tartozhatott volna, de ő a központi régióban volt, amiben meg ugye nem pályázhattak, mert Uniós átlagot elérik a gazdasági mutatói.

És persze nem is volt járműbeszerzésre/autóbuszra pályázat kiírva, il egy, az is csak helyiben, nulla emissziós járművekre (Kecskemét város, hibrid - ezt sem értem, messze nem nullás - azt hiszem változtatták időközben a kiírást alacsony emissziósra) ill. a pályázati ciklus végefelé összekapartak egyet CNG-re (Miskolc?...ez meg brüsszeli "visszajáró" pénzből mehetett).

 

Ugyanekkor a MÁV és a GYESEV közösen, ügyesen kiharcolt a politikánál magának jópár Flirt-öt közlekedési "maradék" pénzből.

Előzmény: Zahnrad (61359)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 61360
Esetleg LPV-381, LPV-408, LRY-115, LRS-578. A kistérségek vették pályázati pénzből, de a Kaposnál landoltak. 8/2009. (II. 26.) ÖM rendelet alapján érkeztek ezek, a konkrét forrást nem találtam meg - a rendeletben csak a buszokra vonatkozó részeket futottam át.
Előzmény: Zahnrad (61359)
Zahnrad Creative Commons License 2015.07.19 0 0 61359

http://nol.hu/gazdasag/tamadas-ezer-busszal-1552289

 

,,a kormány alighanem az Európai Unióval próbálja kifizettetni. Valahogy úgy, ahogy tette ezt a Regionális Operatív Program forrásainak felhasználásával az eddigi buszvásárlásoknál, jegykiadó gépek beszerzésénél, műholdas járműkövető, utastájékoztató rendszerek telepítésénél."

 

Ó jajj! A Volánok nem vettek egy kanyi buszt sem EU-s pénzből!

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 61358
DDKK raktári Credo-i...

Meg előtte a nagy Volán tenderek... Az elmúlt évekbe belefér.
Előzmény: dundalk (61356)
Racilaci Creative Commons License 2015.07.18 0 0 61357

Ezt a csókát egyszer ki fogják ásni az eszéért - csak hát hiába.

Előzmény: trizs77 (61354)
dundalk Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61356

Ebből rögtön ?170 db? a Volánbusz BKV-s alvállalkozó vonalait viszi. Tehát keresünk még 430-at.

Előzmény: JLW-470 (61355)
JLW-470 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61355

A fő listavezető Alkaa(ha ráér/akarja,akkor levezeti majd pontos számra :D),de sztem meglehet az a 600 busz(gondolom a használtakat is újnak vehették,mert ugye nálunk azok újak :D) országosan az elmúlt évekből.

Előzmény: trizs77 (61349)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61354

Mondott (sajnos) nagyobb butaságot is :

 

Becsey Zsolt közlekedési helyettes államtitkár elmondta:  egy korszerű új busz 25-30 millió forintba kerül, az új csuklós változatokat 50 millió forint körüli összegért lehet megvásárolni.

 

-----------------

 

 Ő a helyettes államtitkár........................:-((

Akkor mit tudhatnak a beosztottai?

 

2016-ban 25-30 millió forint egy új busz..........................:-((

 

http://orientpress.hu/145763

 

Ugyan vegyen már 25 millió forint/db áron pár buszt a Volánoknak.

Előzmény: dundalk (61352)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61353

http://www.profession.hu/cikk/20150717/ingyen-kepzik-majd-a-soforoket/5641

 

Az elmúlt 10 évben a közúti áru- és személyszállítás teljesítménye két és félszeresére nőtt, 11 700 áruszállító cég működik, amelyek több mint 62 ezer járművet üzemeltetnek.

A buszos cégek száma pedig 1500, ezek 15 ezer autóbusszal dolgoznak.

A közúti közlekedési szolgáltatási szektor foglalkoztatja a magyar munkavállalók 3,5 százalékát - ismertette Varga Mihály.

dundalk Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61352

Lehet, hogy 60 volt oda írva a papírra, aztán mögé kanyarítottak egy nullát, hogy mégse 60-at olvasson már föl.

Előzmény: torqmatic (61350)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61351

Talán az elműlt 12 év alatt ?

 

Komolyan érdekelne.

 

 

Előzmény: torqmatic (61350)
torqmatic Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61350

Hát az "elmúltnyócév" alatt összesen lehet, hogy érkezett annyi :P

Előzmény: trizs77 (61349)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61349

Mondani mondják, de .......................:-(((

 

A következő években folytatódik a közúti tömegközlekedés fejlesztése, a korábbi Volán társaságok integrációjából alakult regionális közlekedési központok mintegy 1000 új autóbusz beszerzését tervezik, a már eddig megvett 600 új busz mellé - mondta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedésért felelős helyettes államtitkára pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

 

Becsey Zsolt kiemelte: a helyközi közösségi közlekedésben a szolgáltatások fejlesztése, az új buszok beszerzése azért is különösen fontos, mert mintegy másfél év múlva lejárnak a helyközi autóbusz közlekedés közszolgáltatási szerződései, 2017 január elsejével az uniós elvárások alapján Magyarországon is megkezdődik a távolsági tömegközlekedés liberalizációja.

Így az állami tulajdonú Volánok versenytársakat kaphatnak, az állam addig is a szolgáltatások javításával igyekszik versenyképessé tenni ezeket a cégeket - mondta.

 

----------------

 

Hol ?

Ki?

Mikor?

Kinek?

vett 600 db új buszt a Volán társaságok számára ?

 

 

Előzmény: MCA-001 (61348)
MCA-001 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61348
Azt mondja a királyi rádió, hogy 1000 korszerű új buszt szeretne vásárolni az állam a KK-nak.
Előzmény: trizs77 (61347)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 61347
dundalk Creative Commons License 2015.07.16 0 0 61346

Miniszterelnöki megbízottként.

 

Wáberer György a következő időszakban intézkedéseket készít elő a magyar logisztika, ezen belül a közúti fuvarozás versenyképességének javítása érdekében és intézkedik azok végrehajtásáról.

 

 

NEM az én véleményem/hozzászólásom a róla megjelent hírhez:

Tisztelt W úr szemet vetett már rég a volán társaságokra, tisztán látható a jelenleg folyó átalakítások (régiós közlekedési központok és azok eladósítása, gagyivá tétele) már az állami cégek jól menő részeinek átjátszását szolgálják

Előzmény: Törölt nick (61345)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.16 0 0 61345
Most volt egy riport Gyuri bácsival az M1-en, mint valami államtitkárt vagy miaszöszt internyúzták meg. Lehet, hogy viszi a MÁV-ot is ezek után?
Előzmény: Racilaci (61343)
siófoki35 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 61344

A Vasi Volán legelső logója :)

 

Racilaci Creative Commons License 2015.07.10 0 2 61343

Könnyedén jelentheti ez a nyilatkozat azt, hogy Wáberernek meg kell értenie: még nem jattolt eleget.

Lovrin Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61342

Szerintem ha a 2 (3?) éven át tartó KK-sítás most zárult le az pont azt jelenti hogy senkinek sincs kedve újra kezdeni.

Előzmény: archlinux (61338)
dundalk Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61341

Így-így. sokszor megtörtént már, hogy bedobnak valamit, aztán figyelik a reakciót és aszerint cselekszenek.

Előzmény: Törölt nick (61339)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61340

>Az ezzel járó kényelmetlenségek őket nem érdeklik?

Nem. (Ezzel nem állítom, hogy így fognak tenni!).

Előzmény: MCA-001 (61336)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61339

Eddig is a privatizációra, kiszervezésre stb. hajtottak.

 

 

Egy nyilatkozat nem nyilatkozat.

Az újságíró is írhat olyat aminek a fele se igaz.

 

Nem azt kell figyelni amit mondanak, hanem amit tesznek....

 

Előzmény: trizs77 (61335)
archlinux Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61338

A "lesz helyette MÁV" minden bizonnyal azt jelenti, hogy a buszos közlekedést is a MÁV üzemeltesse. Ennél sokkal rosszabb megoldást speciel én direkt se tudnék kitalálni, de hát ezért nem vagyok politikus.

 

Na meg felveti a kérdést, hogy akkor mi a francnak kellett az utóbbi éveket KK-sítással tölteni.

Előzmény: Fradista Utazó (61326)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61337

1./ Őket busz-vonat átszállásra kell kényszeríteni?

 

-----------------------

 

1./ Igen.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 


2./ Az ezzel járó kényelmetlenségek őket nem érdeklik?

 

-------------

 

2./ Nem.

MCA-001 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61336
Megállni nem fog az ország, de több tízezer ember kerül rosszabb helyzetbe.
Diákok, hetente ingázók, stb.
Őket busz-vonat átszállásra kell kényszeríteni?
Az ezzel járó kényelmetlenségek őket nem érdeklik?
Előzmény: trizs77 (61335)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 61335

Nyugiííí.......!

 

Ez egy szerencsétlen, át nem gondolt nyilatkozat foszlány.

 

Emlékezzünk csak, a kedves ártatlan Völlner is mondott olyat, hogy régiónként (3 megye) elég 300 volán autóbusz.

 

Fogalmuk sincs az országos modal splitről de beszélnek róla.

 

---------------------------

 

A távolsági autóbusz közlekedés egy politikai tollvonással 24 óra alatt megszüntethető.

Kell keresni egy ilyet vállaló valakit.

Ha V.D. vállalja akkor Ő lesz az.

 

Nem áll meg az ország ha a távolsági autóbusz közlekedés megszűnik.

 

------------------------------

 

Van viszont 2200-2400 olyan településünk ahová csak helyközi busz jár.

A 3154(3160)-ból.

 

Na ott kell valami.

Az lehet, hogy a Lázár és társa Bt. lesz, lehet, hogy Vitézi és családja Kft. lesz de valami járni fog oda.

Lehet, hogy sokkal ritkábban, de járni fog.

 

 

 

Lovrin Creative Commons License 2015.07.09 0 0 61334

Lázár nem a buszközlekedés, hanem a Volán-társaságok megszüntetéséről beszélt. Tőled azért elvárnám, hogy fel tudd mérni a kettő közti különbséget.

 

Fel tudja mérni, de attól még 2 hónapig minden hozzászólásában azt fogja vizionálni hogy Lázár bezúzza a buszokat, mert az sokkal drámaibb :)

 

Előzmény: Fradista Utazó (61331)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.09 -1 0 61333

A Volán-társaságok hálózatának egy nagyon jelentős részén a közelben sincs vasút, na, vajh' ott mit szólnának az utasok, ha megszüntetnék a buszokat, mondván, utazzanak vonattal?

 

-----------------

 

Majd Lázár elmondja nekik, gyalogoljanak.

Az egészségesebb.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!