Helyesbítés: A nosztalgia villamoson igenis dolgoznak! MAGYARÁN: FOLYATJÁK A FELÚJÍTÁSÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Lenne hozzátok pár kérdésem: 313-314 jár-e mostanság s ha igen, mikor? "
A nosztalicska amióta a júniusi kiállítás lezajlott ott áll bent a szerelőcsarnokban és nem folytatják a felújítását.
"Mekkora csúszás várható a Tisza Lajos krt. felújításában? "
A szakemberek 2-3 hetes csúszást "jósolnak" a nagy esőzések miatt.
Üdv. 7-es troli!
A 910-esnek leszakadt a hajtásháza , ezért egy darabig feltartotta a forgalmat. Először a Tavasz utcánál, majd miután ott felkötözték elindult a kocsiszín felé. De nem sokáig jutott mert a Pulz utcában elszakadt a kötél. Itt okozott kb. 30-40 perces forgalmi akadályt. Na ezért jártak pótlóbuszok az 1-es vonalon.
A KT4-nek nem az abaja, hogy nincs még meg az 1000km, mellesleg nem tudom hol tatr. Az a baja, hogy mivel felfutós kereszteződések vannak, ezért ki kell cserélni az abroncsot, mert a itthon nem szabványos.
Gondolom a kerékabroncsokkal van még némi probléma a 200-asnál.
A Prágából érkezőknél, meg nyilván az új elektronika fog gondot okozni a honosítás során.
A Kt4-ek miért csak Novemberben állhatnak forgalomba???? Most van Augusztus! Még 3 hónapot kell várni? A 200-as nem vihet már utasokat? Még nincs meg neki az 1000 km-es próbaút?
"csatolva lomhább lesz az egész szerelvény, de valahogy ezt nem éreztem. "
Miért lenne lomhább? 2x akkora súlyra, 2x annyi motor jut, tehát semmi változás! Akkor lenne lomha, ha dögként lenne vonszolva az egyik kocsi.
"én próbáltam teríteni SMS-ben, gondolom, ez nem volt baj"___ Hát nem:-). Amúgy rögtön mentem is kipróbálni: klassz volt, a sok utas csak nézet... Hátul érdemes utazni, mert a tömeg csak szólót vár, így előre tömörülnek. Egyébként volt egy képzetem, hogy csatolva lomhább lesz az egész szerelvény, de valahogy ezt nem éreztem.
Nem tudom, mi van ma, utaztam du. kb. fél 6 tájban egy csuklós 5-sel a Diófától egészen a ... váltóig a Rókusi krt.-ra. Merthogy a pilóta hmm... kicsit gyorsan ment. De lehet hogy a váltó is bealakított, summa summárum még a váltón túl egy rögzítőt is leszakított, ami tartja a vezetéket.
Ott már gyorsváltó van, mert szerintem minimum 35-40-nel suhanhattunk...
>>Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam;
Szerintem a merci egy kicsit lemaradva kezdte az alacsonypadlózást.
> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.
Ezt nem értem
A Solaris, MAN, Volvo teljesen alacsonypadlós járművel pályázott. Az Agora eredileg nem teljesen alacsonypadlós, de budapesti kötbéres kocsit végig alacsonypadlóval szállították. Nehogy úgy tünjön, hogy bármiben is lemaradtak a versenytársak mögött.
Örömmel olvasom a nyaralás(ok)ból hazaérve a csatolt Tátrát. Ezek szerint megoldották az áramfelvételi dolgot (negatív visszavezetés, vagy mi a szösz)?
OFF: Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam; amit annak hittem az normálpadlós, de a peronok minden megállóban meg vannak emelve, így beszálláskor nem kell "lépcsőzni". alacsonypadlós duóbusz viszont létezik.
> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.
Az utasok teljesen ledöbbenve szemlélik a megállóból a hosszú szerelvényt, valamint az éppen a villamos mellett elsétálók is tátott szájjal lesik a csatolt szerelvényt teli utasokkal!
Ma a 906+905 is csatolva közlekedett igaz csak próbajáratban, gondolom most "szoktatják össze őket", és talán ez a páros lehet a következő állandó tátra páros.
906 volt elől és ennek volt fenn a szedője.
T-610 ma is közlekedett. Vértó-Gyermekkorház között. Kívülről nagyon szépen néz ki, tényleg jól sikerült a festése, belülről is le van festve fehérre, és az is egész jó lett! Az utasérben maradtak oldalt és a tetőn az eredeti dekorlemezek(az oldalsókról el lett távolítva az összes graffiti, a tető lévők pedig kissé koszosak, azt legalább vízes szivaccsal, vagy ronggyal latakríthatták volna, de ez nem nagy gond!), az ülések maradtak a régi skoda ülések, de új huzatot kaptak, pont olyat mint ami az 505-ben van! Ez nagyon feldobja a jármű utasterét! A gumipadló is maradt a régi. A harmónikája új!