Keresés

Részletes keresés

V43 1222 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 11700

Hazatértem a nyaralásból!!

 

Hamarosan felrakok kb. 150 képet a grazi, linzi és bécsi tömegközlekedésről.

n-misi Creative Commons License 2004.08.15 0 0 11699
Helyesbítés: A nosztalgia villamoson igenis dolgoznak! MAGYARÁN: FOLYATJÁK A FELÚJÍTÁSÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: KÜKLOPSZ (11698)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.15 0 0 11698
Kedves Imre! Kérdéseidre röviden reagálnék:

"Lenne hozzátok pár kérdésem: 313-314 jár-e mostanság s ha igen, mikor? "
A nosztalicska amióta a júniusi kiállítás lezajlott ott áll bent a szerelőcsarnokban és nem folytatják a felújítását.

"Mekkora csúszás várható a Tisza Lajos krt. felújításában? "
A szakemberek 2-3 hetes csúszást "jósolnak" a nagy esőzések miatt.

Üdv: KÜKLOPSZ

Más:

V43 1222 van egy új üzeneted (e-mail).
Előzmény: Csüllög Imre (11639)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.15 0 0 11697
Üdv. 7-es troli!
A 910-esnek leszakadt a hajtásháza , ezért egy darabig feltartotta a forgalmat. Először a Tavasz utcánál, majd miután ott felkötözték elindult a kocsiszín felé. De nem sokáig jutott mert a Pulz utcában elszakadt a kötél. Itt okozott kb. 30-40 perces forgalmi akadályt. Na ezért jártak pótlóbuszok az 1-es vonalon.
Előzmény: 7-es troli (11641)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 11696
A KT4-nek nem az abaja, hogy nincs még meg az 1000km, mellesleg nem tudom hol tatr. Az a baja, hogy mivel felfutós kereszteződések vannak, ezért ki kell cserélni az abroncsot, mert a itthon nem szabványos.
Előzmény: 7-es troli (11694)
T 6 Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11695
Gondolom a kerékabroncsokkal van még némi probléma a 200-asnál. A Prágából érkezőknél, meg nyilván az új elektronika fog gondot okozni a honosítás során.
Előzmény: 7-es troli (11694)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11694

A Kt4-ek miért csak Novemberben állhatnak forgalomba???? Most van Augusztus! Még 3 hónapot kell várni? A 200-as nem vihet már utasokat? Még nincs meg neki az 1000 km-es próbaút?

 

Más:

901+905 csatolva próbajáratozott délután.

Előzmény: 1047 005-2 (11690)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11693
Annak se szabadna.
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11692)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11692
A fékút sem nő meg?
Előzmény: division by zero (11691)
division by zero Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11691
"csatolva lomhább lesz az egész szerelvény, de valahogy ezt nem éreztem. "
Miért lenne lomhább? 2x akkora súlyra, 2x annyi motor jut, tehát semmi változás! Akkor lenne lomha, ha dögként lenne vonszolva az egyik kocsi.
Előzmény: Csüllög Imre (11687)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.13 0 0 11690

DM cikk a dupla Tátrákról és a potsdamiak munkába állásáról:

http://www.delmagyar.hu/cikk.php?id=70&cid=76085 .

 

V_T Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11689

Járművezetőtől hallottam, utólagos engedelmével közzétenném néhány utas beszólását a hátsó kocsikról:

 

Nagyállomás: - Az elsőbe szálljunk, mert a másik később indul!

 

Bácsi a végállomáson, hátsó kocsiból leszállva: - Féltem ám így vezető nélkül, hiszen ment ám rendesen!

torqmatic Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11688
Ebben a topicban válaszoltam, mert ez már itt off.
Előzmény: seTTebello (11681)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11687
"én próbáltam teríteni SMS-ben, gondolom, ez nem volt baj"___ Hát nem:-). Amúgy rögtön mentem is kipróbálni: klassz volt, a sok utas csak nézet... Hátul érdemes utazni, mert a tömeg csak szólót vár, így előre tömörülnek. Egyébként volt egy képzetem, hogy csatolva lomhább lesz az egész szerelvény, de valahogy ezt nem éreztem.
Előzmény: V42 515 (11658)
MALWIN Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11686
De,én láttam a Vasasszentpéternél a 910-900 at, du. fél öt körül.
Előzmény: 7-es troli (11684)
András80 Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11685

Sziasztok!

 

Nem tudom, mi van ma, utaztam du. kb. fél 6 tájban egy csuklós 5-sel a Diófától egészen a ... váltóig a Rókusi krt.-ra. Merthogy a pilóta hmm... kicsit gyorsan ment. De lehet hogy a váltó is bealakított, summa summárum még a váltón túl egy rögzítőt is leszakított, ami tartja a vezetéket.

Ott már gyorsváltó van, mert szerintem minimum 35-40-nel suhanhattunk...

 

7-es troli Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11684

Ma nem láttam csatolt szerelvényt az 1-es vonalon!

 

905,906,910 is szólóban közlekedett!

v_peti Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11683

szerintem az ellenirany fel nem tuntetesevel nyerhetnenek annyi helyet, hogy jo legyen.

Szerintem az olyan menetrendek, ahol az ellenirány is fel van tüneteve, a tájékozatlanabb, vagy nem odavalósi utasokat jól összezavarhatják!

 

 

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11603)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11682

"900 és 910 csatolva közlekednek utasokkal az 1-esen. És ez nem egyszeri alkalom..."

 

Tetszik a "vezérlőkocsis" üzem.

Előzmény: DrTr (11656)
seTTebello Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11681
>>Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam;

Szerintem a merci egy kicsit lemaradva kezdte az alacsonypadlózást.

> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.

Ezt nem értem


A Solaris, MAN, Volvo teljesen alacsonypadlós járművel pályázott. Az Agora eredileg nem teljesen alacsonypadlós, de budapesti kötbéres kocsit végig alacsonypadlóval szállították. Nehogy úgy tünjön, hogy bármiben is lemaradtak a versenytársak mögött.

Előzmény: torqmatic (11677)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11680

Örömmel olvasom a nyaralás(ok)ból hazaérve a csatolt Tátrát. Ezek szerint megoldották az áramfelvételi dolgot (negatív visszavezetés, vagy mi a szösz)?

 

KT4 mikor fog utasokat szállítani?

P.stephenson Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11679

De jó kép, mikor fotóztad? :-)

Annyira jól néznek ki ezek az EAGok.

Már csak csáp kéne rá meg elektronyika, azt hajrá :-)

 

 

P.s

Előzmény: kristoof (11675)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11678

Most kaptam az infót:

 

A délután folyamán a 906+905-ös szerelvény is szállított utasokat! :-)

Előzmény: 7-es troli (11674)
torqmatic Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11677
OFF: Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam; amit annak hittem az normálpadlós, de a peronok minden megállóban meg vannak emelve, így beszálláskor nem kell "lépcsőzni".  alacsonypadlós duóbusz viszont létezik.
 
> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.
 
Ezt nem értem
Előzmény: seTTebello (11650)
Ízirájder Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11676
Varsóban a csatolt kocsik 2 szedőtl koptatnak:)
Előzmény: 9-115 (11671)
kristoof Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11675
7-es troli Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11674

A csatolt tátra OltárijÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

 

Az utasok teljesen ledöbbenve szemlélik a megállóból a hosszú szerelvényt, valamint az éppen a villamos mellett elsétálók is tátott szájjal lesik a csatolt szerelvényt teli utasokkal!

 

Ma a 906+905 is csatolva közlekedett igaz csak próbajáratban, gondolom most "szoktatják össze őket", és talán ez a páros lehet a következő állandó tátra páros.

906 volt elől és ennek volt fenn a szedője.

 

T-610 ma is közlekedett. Vértó-Gyermekkorház között. Kívülről nagyon szépen néz ki, tényleg jól sikerült a festése, belülről is le van festve fehérre, és az is egész jó lett! Az utasérben maradtak oldalt és a tetőn az eredeti dekorlemezek(az oldalsókról el lett távolítva az összes graffiti, a tető lévők pedig kissé koszosak, azt legalább vízes szivaccsal, vagy ronggyal latakríthatták volna, de ez nem nagy gond!), az ülések maradtak a régi skoda ülések, de új huzatot kaptak, pont olyat mint ami az 505-ben van! Ez nagyon feldobja a jármű utasterét! A gumipadló is maradt a régi. A harmónikája új!

 

 

 

Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11673
Akkor félre vagyok tájékozódva, azt hittem, hogy suliszünet végére minden fertig, aki naiv...
Előzmény: Vandorr (11665)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11672

Sziasztok!

 

Nagggyon jól néz ki a csatolt Tátra!!! Most láttam csak és nagyon teccik! A 910-es szedője van fenn.

 

Amúgy jó nyaralást mindenkinek, aki még nem volt, én sajnos már túl vagyok rajta.

 

Tudna-e esetleg valaki a '70-es években történt vágány-átépítésekről fotókat mutatni? Pl.:

Kossuth L. sgt., Boldogasszony sgt., József A. sgt., Kálvária sgt.

Nagyon megköszönném!!!

 

Sziasztok!

9-115 Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11671

"szükséges lesz pl. kétnaponta, hetente megcserélni, hogy melyik szedő legyen fönt."

Már ma első szedővel jöttek. :) :/

506 az 5-ösön.

V42 515: nagyon jó képek!!

Előzmény: DrTr (11662)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!