Keresés

Részletes keresés

pancsipancser Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219997

Lehet, hogy 24 póniló van benne!:-OO

Előzmény: ggabbroo (219996)
ggabbroo Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219996

Kb. annyira hiteles, mint ez. Bár az biztos, hogy közelebb áll a vaslósághoz.

 

Előzmény: tomit1 (219993)
pancsipancser Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219995

Jajj, dehogy! Csupán az eredeti kérdés azért merült fel, hogy egy esetleges darabokban lévő (vagy nem vizsgaképes) motort át kell-e íratni 15 napon belül, ha nincs forgalomban. Mi (Zoli és én) megpróbáltuk rávezetni a Kollégát, hogy mi a menete (ennek a zavaros) átírási folyamatnak. Te egy "sima" dologról tettél említést, ahol tényleg nincs értelme elodázni az átírást. Sokszor járok Budakalászon és szívesen megismerkednék Veled, ha van ital, ha nincs!:-)) Köszi!

Előzmény: tomit1 (219987)
trafo2000 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219994

Olyan jó idő volt ma,elővettem a motort,mindkét fiamat vittem egy kört.Örülés van.

tomit1 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219993

Előzmény: ggabbroo (219991)
tomit1 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219992

Nem tudom mennyire hiteles, ezt találtam.

Előzmény: ggabbroo (219991)
ggabbroo Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219991

Erről már volt párszor szó, az összes egyhengeres kb. 12Le-t tud gyárilag, csak papíron nőtt a teljesítmény duplájára. 

Előzmény: cbx (219988)
Cimbiracing Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219990

A forgalmiba meg ismét csak saccolják a 16le helyett 16kw sikerült beirniuk nálam.

modell13 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219989

T1-re 14Le-et ír az én forgalmim.

 

Előzmény: cbx (219988)
cbx Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219988

Megsaccolták,20-25 lóerő.Tolerancia 5 ló.Akkor a Danuvia forgalmiba ami 5,5 lovas,úgy kéne írni 0-5 lóerős :) Kinek melyik jut.Akinek a nulla lóerős,az legfeljebb tolja,szerel rá pedált :)

Előzmény: p21-feri-tb2 (219985)
tomit1 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219987

Remélem nincs harag! Ha Budakalászon jársz szivesen vendégül látlak egy pohár forró vagy hideg italra! :-)

Előzmény: pancsipancser (219983)
Cimbiracing Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219986

Az p12 be is csak tippelték a 16le-t ,amivel már járok egy ideje és van már nagy kompresszió (10.5) +precizen összeraktam modern belsővel na azt bemérettem és most tudja a 16 le-t.....

 

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219985

Végignéztem jó pár forgalmit. A 20-as,21-es össze vissza van 20és 25 lóerő között írva. Ebbe az egybe legalább besaccolták mindkettőt. A Kezelési könyvében "motor effektív teljesítménye 20-23 lóerő" Tehát a 2hengereseknél is írtak minden félét.

Előzmény: cbx (219984)
cbx Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219984

Szép a blokk,gratulálok ! 

Látni hogy precíz ember vagy aki nem sajnálta sem az idejét,meg persze a pénzét sem.Sokba kerül egy ilyen szórakozás,tudom saját tapasztalatból.A Danuvia fórumon szó volt pár napja az export egyhengeres Pannóniákról,22 lóerő meg hasonló.Pl. a T8 18 lóerős.A huszas meg húsz lovas.Nekem nem logikus,hogy egy P20 ,ami kéthengeres,sokkal bonyolultabb blokk,kb. annyit tud mint az egyhengeres,kicsit többet.Palinak lesz igaza,mikor írta,hogy hazudtak éjjel,hazudtak nappal,az egyhengeres erejével kapcsolatban.Az én véleményem szerint a huszasban megvan a húsz lóerő,de az egyhengeresben a 18,vagy a 22,kétlem.Különben mindegy hogy mennyi a ló,szépen megy, öröm hajtani.Csak az arány a két blokk között,papíron nagyon egyforma.Ez amit írtam,csak olyan hangos gondolkodás volt,semmi más :) 

Előzmény: Retró Tom (219973)
pancsipancser Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219983

Akkor oldjad! Sok sikert!

Előzmény: tomit1 (219974)
pancsipancser Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219982

Ott a pont!:-(

Előzmény: Zoli_t5H (219972)
abes Creative Commons License 2018.01.07 0 0 219981

Hajtórúdban alsó kosarat cserélted?

Előzmény: Retró Tom (219980)
Retró Tom Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219980

Lehet hogy 18 átmérő volt a tiéd,de ez 16-os.Most ilyet adnak a tkr hajtókarral.

Előzmény: triplaharom (219979)
triplaharom Creative Commons License 2018.01.06 -2 0 219979

Neköm az tűnt föl, hogy a hajtókarban lévő tűgörgők elég ritkán vannak, kicsi a fölfekvő felület.

Régön amit én használtam, abban több görgő volt.

Előzmény: Retró Tom (219978)
Retró Tom Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219978

Köszönöm szépen,remélem sokáig tartós lesz majd,rajtam nem múlott,nem spóroltam ki a japán alkatrészeket sehonnan!

Előzmény: triplaharom (219977)
triplaharom Creative Commons License 2018.01.06 -1 0 219977

Nagyon szép, remélöm olyan jó is lössz sokáig.  Gratula hozzá !

Előzmény: Retró Tom (219973)
Retró Tom Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219976

Köszönöm!

Előzmény: p21-feri-tb2 (219975)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219975

Előzmény: Retró Tom (219973)
tomit1 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219974

Na most benne voltam 1 passziv törzskönyvbe , annyit jelent, hogy a kereskedőtől vettem az autót és ő nem kap új forgalmit, se törzskönyvet és  ideiglenesen ki van vonva a forgalomból .

Amiket leírtam az elmúlt hónapok tapasztalatai, nem legendák! Mindenki magánügye mit, hogy intéz vagy nem, de én szeretem a dolgokat egyszerűen, gyorsan megoldani .

Előzmény: pancsipancser (219970)
Retró Tom Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219973

B.Ú.É.K Mindenkinek!

 

Gondoltam megosztom az idei Talán első 2 hengeres blokk elkészültét!P2072071516

 

Hamarosan követi a váz!

Zoli_t5H Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219972

Mit is szoktam ilyenkor írni?

:-)

Előzmény: pancsipancser (219970)
Zoli_t5H Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219971

Hajjaj, hallottam én már ennél cifrább baromságokat is, sok éve hivatalban levő ügyintézőktől. Sajnos sokszor azok sincsenek tisztában a jogszabályokkal, akiknek nap mint nap alkalmazniuk kellene... tudnánk erről mesélni itt páran.

 

Előzmény: tomit1 (219968)
pancsipancser Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219970

Amiről Te írtál, az teljesen más szitu. Törzskönyv hiánynál több elintézési lehetőség van. Amit leírtál az az egyik, a másik, ha Te intézed (elvesztés esetén) passzív törzskönyv.......kivárod a körözés eredményét és ha jó akkor átírják, ha nem akkor........buktad az autót!:-(( Itt egy forgalomban NEM lévő motorról beszélünk, amit, ha át akarsz íratni 15napon belül, akkor átíratod, ha meg később íratod át.......akkor sincs büntetés. Én vettem motort több, mint 10 éve, szerinted az érvényes adás-vételi mellett érdekel, hogy az előző tulaj él-e vagy sem?

Előzmény: tomit1 (219968)
19620405 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219969

Sok velemeny .de  a járműk ,motorok , átirása nem akar -hat valamiert sikerulni  .Kiknek áll -hat  erdekeben . Miniszter elnőknek biztos  nem .Hat forduljunk hozza 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tomit1 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 219968

Nem vagyok otthon polgári jogban de az Ügyintéző kb. 15 éve van a járműrészlegen . Egyszer vettem egy autót 85 éves bácsitól törzskönyv nélkül , nem írták át a bácsit kellett noszogatni menjen jelentse be az elvesztést.

Mire elintézte eltelt a 15 nap , én a papírral mentem a kocsit átíratni. Átírták szó nélkül , majd 2 hét múlva rendőrségi ejnye-bejnye , ott is magyarázkodás nem az én hibám , fellebbezés amit nagy nehezen elfogadtak!

Szerintem nincs értelme várni az átírással , ha megoldható! A dijjakat úgy is be kell fizetni! 

Előzmény: pancsipancser (219967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!