Jajj, dehogy! Csupán az eredeti kérdés azért merült fel, hogy egy esetleges darabokban lévő (vagy nem vizsgaképes) motort át kell-e íratni 15 napon belül, ha nincs forgalomban. Mi (Zoli és én) megpróbáltuk rávezetni a Kollégát, hogy mi a menete (ennek a zavaros) átírási folyamatnak. Te egy "sima" dologról tettél említést, ahol tényleg nincs értelme elodázni az átírást. Sokszor járok Budakalászon és szívesen megismerkednék Veled, ha van ital, ha nincs!:-)) Köszi!
Megsaccolták,20-25 lóerő.Tolerancia 5 ló.Akkor a Danuvia forgalmiba ami 5,5 lovas,úgy kéne írni 0-5 lóerős :) Kinek melyik jut.Akinek a nulla lóerős,az legfeljebb tolja,szerel rá pedált :)
Az p12 be is csak tippelték a 16le-t ,amivel már járok egy ideje és van már nagy kompresszió (10.5) +precizen összeraktam modern belsővel na azt bemérettem és most tudja a 16 le-t.....
Végignéztem jó pár forgalmit. A 20-as,21-es össze vissza van 20és 25 lóerő között írva. Ebbe az egybe legalább besaccolták mindkettőt. A Kezelési könyvében "motor effektív teljesítménye 20-23 lóerő" Tehát a 2hengereseknél is írtak minden félét.
Látni hogy precíz ember vagy aki nem sajnálta sem az idejét,meg persze a pénzét sem.Sokba kerül egy ilyen szórakozás,tudom saját tapasztalatból.A Danuvia fórumon szó volt pár napja az export egyhengeres Pannóniákról,22 lóerő meg hasonló.Pl. a T8 18 lóerős.A huszas meg húsz lovas.Nekem nem logikus,hogy egy P20 ,ami kéthengeres,sokkal bonyolultabb blokk,kb. annyit tud mint az egyhengeres,kicsit többet.Palinak lesz igaza,mikor írta,hogy hazudtak éjjel,hazudtak nappal,az egyhengeres erejével kapcsolatban.Az én véleményem szerint a huszasban megvan a húsz lóerő,de az egyhengeresben a 18,vagy a 22,kétlem.Különben mindegy hogy mennyi a ló,szépen megy, öröm hajtani.Csak az arány a két blokk között,papíron nagyon egyforma.Ez amit írtam,csak olyan hangos gondolkodás volt,semmi más :)
Na most benne voltam 1 passziv törzskönyvbe , annyit jelent, hogy a kereskedőtől vettem az autót és ő nem kap új forgalmit, se törzskönyvet és ideiglenesen ki van vonva a forgalomból .
Amiket leírtam az elmúlt hónapok tapasztalatai, nem legendák! Mindenki magánügye mit, hogy intéz vagy nem, de én szeretem a dolgokat egyszerűen, gyorsan megoldani .
Hajjaj, hallottam én már ennél cifrább baromságokat is, sok éve hivatalban levő ügyintézőktől. Sajnos sokszor azok sincsenek tisztában a jogszabályokkal, akiknek nap mint nap alkalmazniuk kellene... tudnánk erről mesélni itt páran.
Amiről Te írtál, az teljesen más szitu. Törzskönyv hiánynál több elintézési lehetőség van. Amit leírtál az az egyik, a másik, ha Te intézed (elvesztés esetén) passzív törzskönyv.......kivárod a körözés eredményét és ha jó akkor átírják, ha nem akkor........buktad az autót!:-(( Itt egy forgalomban NEM lévő motorról beszélünk, amit, ha át akarsz íratni 15napon belül, akkor átíratod, ha meg később íratod át.......akkor sincs büntetés. Én vettem motort több, mint 10 éve, szerinted az érvényes adás-vételi mellett érdekel, hogy az előző tulaj él-e vagy sem?
Sok velemeny .de a járműk ,motorok , átirása nem akar -hat valamiert sikerulni .Kiknek áll -hat erdekeben . Miniszter elnőknek biztos nem .Hat forduljunk hozza
Nem vagyok otthon polgári jogban de az Ügyintéző kb. 15 éve van a járműrészlegen . Egyszer vettem egy autót 85 éves bácsitól törzskönyv nélkül , nem írták át a bácsit kellett noszogatni menjen jelentse be az elvesztést.
Mire elintézte eltelt a 15 nap , én a papírral mentem a kocsit átíratni. Átírták szó nélkül , majd 2 hét múlva rendőrségi ejnye-bejnye , ott is magyarázkodás nem az én hibám , fellebbezés amit nagy nehezen elfogadtak!
Szerintem nincs értelme várni az átírással , ha megoldható! A dijjakat úgy is be kell fizetni!