Nos az én helyzetem kicsit speciálisabb.Való igaz az ember legtöbbször társakkal túrázik.Én is, de nekem van egy másik hobbim is.Ez is motivált abban hogy a terepjárómat lecseréljem egy motorra. Én fémkeresőzök, vagy ahogy divatosan hivják, detektorozok.Itt olyan helyeket is fölkeresek amelyek jóformán érintetlenek és ezért nem esnek sem közút, sem túra helyek közelébe.Nagyon magányos a motoros, vagy az oda érkező idegen ezeken a helyeken /magára utalt/, és segitséget nem várhat senkitől, ezért evidens hogy a problémákat maga kell megoldja. Ezért lettem volna kiváncsi, hogy külső segitség nélkül hogyis megy ez.Nekem nem gond ha néhány napot el kell tölteni valami isten hátamögötti helyen. De az igen ha egy 160kg-os motort, felmálházva tolni kellene azért mert defektje van, esetleg több Km-t./ ne adj' isten a hegyek között/
Azok a lehetőségek érdekelnek amik azonnali megoldást biztositanak.
Hi!
Egy motoros turan sosem tudsz ugy felkeszulni mindenre, mintha autoval mennel, szerintem pontosan ez adja meg a motoros turak feelingjet!!!
Egyebkent ugy gondolom, hogy egy turan sosem vagy egyedul! :))) Ebbol kovetkezik: kerek ki, motorostarsra felpokoz, motorostars balra el, a legkozelebbi gumis megjavit aztan forditott sorrendben torteno visszajatszas, es a tura folytatodik. Persze ha van gyakorlott gumijavito a tarsak kozott, akkor egy utat (a gumishoz) meg lehet sporolni. Velemenyem szerint ettol motoros a motoros, jelesul hogy tisztaban van a viszonylagos egymasra utaltsaggal.
Javitsatok ki, ha rosszul gondolom!!! :-)))
Udv Robi.
Most én kérdeznék eggyet. Ma hasitott belém a gondolat, /eddig autós lévén/ egy túra alkalmával akár defektet is kaphatok.Ti hogy védekeztek ez ellen. Gondolom a sallerezés már a multé. Most jöttem rá arra is hogy csikó koromba ez egyáltalán nem érdekelt, és csak mentem mint a mérgezett egér. Elég sokat lemociztam és nem volt defekt, de mi van ha ezután van? Persze olvastam csodaszerről amit bele kell önteni és felfujás után "begyógyul", de ti hogy csináljátok?
Én most adtam el egy hónapja egy forgalomból kivont motort,és a váci okmányiroda mondta,hogy érvényes vizsga nélkül nem irja át.De amit te néztél oldalt ott is le van irva,hogy kivont motornál,vizsgát igazoló adatlap is kell,mert ilyenkor adatlapra vizsgázik nem a forgalmiba irják vizsgánál az érvényességet.Azt az okmányiroda irja be az új forgalmiba.
Most hogy én is utánnaolvastam, mindenhol ezt találtam hogy az átírásnak feltétele a műszaki vizsga. Ez egy új rendelet, azt hiszem 2005-ös, régebben lehetett enélkül is átiratni.
De én is 22-es csapdáját érzek, mint ahogy te is leírtad. Nem sima ügy.
Ja meg ezt a bontós baromságot mostanában találták ki.Ha te kivonod forgalomból szerinted ki fog hozzád fél év után kimenni,hogy helyezd már vissza forgalomba.Viszont ha van forgalmid hozzá,és kis hazánkban az valamikor is forgalomban volt,akkor azt vissza lehet rakni forgalomba,csak legyen sok időd és nyugtatód.............
Nálunk a Váci okmányiroda azt mondja,hogy müszaki nélkül nem lehet átirni,sőt állitólag valami új rendelet szerint nem is lehet forgalomból kivont jármü az udvaron mert megbüntethetnek érte.Müszakira meghatalmazással bárki viheti a járgányt.Veterán gépeknél teljesen más a szabály,de azt nem ismerem.
Én a kérdésed első felére tudok válaszolni. Régebben az akkori jogszabályok idejében én vonattam ki egyszer egy mocit télire ideiglenesen a forgalomból, ez annyiból állt hogy bevittem a rendszámot a rendőrségre, szerintem ezt ma az önkormányzat intézi, asszem ez kb 10éve volt akkor ezzel megspóroltam vagy 3 eFt-ot akkor ez több pénz volt mint ma, de mamár biztos nem csinálnám meg újra egy fél év kihagyás miatt, azért a negyedéves díjjért én nem szórakozok /kb. ennyit lehet megspórolni vele/ ill. velem ne szórakozzanak a hivatalok! És az is lehet hogy mára ez a megspórolás a visszájára fordult és nem hogy megspórol az ember hanem még rá is fizet!:(
Nem azért mert olasz, hanem mert inkább ne, inkább egy kicsit több pénzt és jó motort, én több Gilerát azon belül pedig ezt az RC600-t vagy milyen tipust próbáltam /endurót is meg a supermotyó verziót is/, de mindnek véres volt a torka, vagy futóműve vagy motorikusan, vagy mindkettő, sőt volt amelyik lopott is volt, ezt utólag tudtam csak meg, na mindegy én inkább kétszer annyiért is kiadnék egy japán gépért minthogy Gilerát vegyek, mármint ezt a tipust, tényleg bomba erős meg minden, de ne, és berúgóst véletlen se belőle, csúnya dolgokra képes, láttam az eredményeket, lábtörés volt, szóval nekem egy szerencsétlen motor, pedig nem is az én lábam tört bele!;))
Megnéztem az oldalt, nagyon király, ezek szerint Te ebből élsz, gondolom, hát lehet hogy fárasztó meló de szép is, és kreatív, és a csajokon én is szívesen keresném a fény motoszkálását, akár f.géppel akár nélküle!:) >Fura, mert ahogy visszagondolok, régen mindent lefotóztam, mostanában meg csak a stúdióban szinte... Ez valószínű azért lehet mert vagy egy kicsit kezdesz belefásulni, vagy azért mert már csak a jóra figyelsz, az meg olyan ritka pillanat hogy már észre sem veszed, mondjuk a parlamentes kép pont egy kivétel, szerencsére észrevetted, na mindegy nem vagyok pszihológus úgyhogy nem akarlak megfejteni!;) Egyébként mostanában én is szeretnék majd venni egy jó kis gépet, de még várok egy kicsit, szerintem májusig, hátha addig beleszaladok valami akcióba. Mi a véleményed, Canon vagy Nikon vagy esetleg mást mit ajánlasz!
660-osok figyelmébe ajálom!!!! Idom 10.000 e /db STB!!!!::: A tesz-vesz oldalon találtam. azon belul Motoros Kiegészítők. Ha kell valakinek! www.teszvesz.hu
Hadvezért keresem!!!!!!!!!! Holnap legyél itt 20-h körul!
Szerintem a legtöbb lóvét az autósokról, meg a motorosokról veszik le. Meg arról aki melózik rendesen ezerrel. Ha kell valami akkor az adózot fizetésedből, fizesd meg, adózd az árát ,és fizesd az adót a kellékekre.Mindegy traktor, autó ,motor, bicaj, mind egy mennyit melóztál, mind egy mekkora a család, csak fizess! Itt az áfa, köfa stb. Örüljünk ,hogy motorozhatunk. Röhej, de mert van autónk is , luxus hogy motorozunk mellette.De ha nincs autód akkor is luxus a motrozás.
...hát én tavaly vettem a Szupertehenet, de előtte néztem másokat is és volt egy elég szimpi pegaso, aztán nem volt olyan ember, aki ne azt mondta volna, hogy CSAK JAPÁN motort vegyek, azon belül is Honda v. Yamaha vagy, ha több a lojvé, akkor BMW...
Ez nem tapasztalat, ez sok más ember tapasztalata. Nem akarok okoskodni, de az fontos még, hogy olyan moci legyen, amit kb egy évtizede már gyártanak, mert akkor az már egy kiforrott darab...
Sajnos nem tudok menni 4-én mert szoliban leszek!(pedig Iceatti nagyon számolt rám a sörözéssel kapcsolatban:)))
Jó a vicc:))De tényleg a tisztelt "ügyfeleket"meg kell nyugtatni hogy megy a csapat nyugi.
Ma példáúl vóltunk egy esetnél ahol a fickó begyújtott a cserépkájhába,de kémén nem vólt a házon így a padlásra fűstőlt a kályha.Namost a parasztház minden cserepe között fűst szivárgott.Mikor kiértünk,gondóltam:na itt szopunk estig mire lebontjuk a tetőt...De csak a salakot kellett kipuccólni a kályhából!
Vannak fúrcsa manusok.
Szupertehén!Köszi a jótanácsot!Megkaptad a telcsiszámot?
Más.
GILERA LC600.Mi a véleményetek róla,ha valaki ösmeri.?
Ugye igy minjárt 38+biztositás....És ez minden motornál van.Én nem akarlak lebészélni,se rábeszélni.Ha egyben van a motor és jó az ára akkor lehet hogy érdemes vele foglalkozni.De nem szabad beleugrani,át kell gondolni,körül kell nézni....SZERINTEM!
Fúú! vagány képsorozat! Teccik:-)))A motorozás is igy megy???
Én amikor vettem a gépet inkább azt választottam hogy müszakival, és tipp-topp állapotba legyen, szervizzel. Ezért az eredetiséget is én fizettem a kereskedőnek, az átirási költségeken kivül, /miután kiderült, hogy minden OK/ Sőt az előző tulaj adatait is magamévá tettem az előélet miatt ,/és hátha van még valami alkatrész elfekvőbe/.Ennyit megér a dolog. Gyanusan jól nézett ki.De kiderült csak egy idősebb /55/ mocisé volt aki terepre nem vitte, de olaszt és németet leturázta vele. De még mindig nem vagyok nyugodt ezért kértem audienciát, és teljes "nagyrutint" Kawaszati mestertől.