par eve a cseh forumon is a lanc volt a a tema, es beirt egy boncmester, hogy "nem is olyan reg egy ember fekudt az asztalomon, akit agyonutott egy szetszakadt fureszlanc"
A haverom aki nem csak látott láncfűrészt hanem evett is egy szál hilti szöggel kiüti és összerakja patentszem nélkül és még nem volt semmi baleset belőle,de a husqvarna szervizben is csak kinyomta persze gyári kinyomóval és patentszemmel összerakta.
Az igazság az,hogy vagyok akkora idióta,hogy mikor azt írja a gyártó,hogy lánckenő köll bele,akkor olyant teszek bele,ha meg nem akarja vinni az istennek se,legalább úgy,hogy még a fejem tetején is 2 centis forgács legyen,akkor megreszelem azt a kurva láncot....ez az igazság.....:-))))
Ha megtalálom valahol azt amit házilag nitteltem utoljára a kisfürészhez, akkor teszek képet, bár ezzel mostanában másforumon nemtudtam mitcsínálni, nemsikerült feltennem semmit!! nem, eggyáltalán nem titok, és ha van oszlopos fúród, és hozzá satud, vagy ismerősnek, akkor nagyon szép célszerszámot lehet csínálni hozzá!! ha sikerül erről is teszek fel képet!! de elmagyarázon miről is van szó!! először csak simán kalapáccsal ütöttem el a végét, és utána találtam ki hozzá célszerszámot!! keress 1 régi pontozót, annak a végét vágd le egyenesre, ugy hogy a kúpos része megmaradjon de a vége 5mm kell hogy legyen, ekkor befogod az oszloposfúró satujába hogy a kúpos fele legyen a fúró felé, és lassan óvatosan központosan belefúrsz 1 2mm es fúrószárral, maximum 1,5mm mélyre, ha jó a fúrószár, elsőre is kúp alakú lessz belül, de ezt tudod finomítani ha akarod, én nemcsínáltam, (majd bekopik) ezzel majdnem ugyanolyanra tudod össze ütni a patent végét, mintha az gyári lenne!! :-)
Én azt a láncszemet csiszolom el, amelyiket kidobom a pi**ba!! szóval annak már semmi köze nemlessz többé a lánchoz!! ugyhogy ez teljesen jó módszer erre a célra!! de ha jobb azthallani akkor LAPOS RESZELŐVEL ÓVATOSAN ELKELL RESZELNI A KISZEDENDŐ LÁNCSZEMET AMIT SOHA NEMSZABAD VISSZARAKNI!! MINDIG ÚJRA CSERÉLJÜK!! ÉS FOKOZOTT FIGYELMET KÍVÁN A MŰVELET!! ennek így megfelelőnek kell lennie, vagy rosszulgondolom?? nahjó, ha még ez is rossz akkor hozáteszem hogy A LÁNCFŰRÉSZ LÁNCOT SOHA NE OTHON, HÁZILAG SZERELD, MINDIG VIDD BE MÁRKAKERESKEDÉSBE, VAGY AHOL ILYENNEL FOGLALKOZNAK, SOKKAL BIZTOSABB LESSZ MINTHA OTHON TEMAGAD CSÍNÁLOD!! :-)
Ehhez a lánctémához annyit szólnék hozzá,hogy aki nem ismer senkit aki megmutassa neki,hogy kell felejtse el otthon szétszedni stb, mert ahogy Deskó is mondta ha szakad akkor az bizony néha repül is, legjobb eset ha a fában marad, vagy kiüti a benzintankod alját, akár a lábadba köt ki.
Másik része nálunk a termelésben 5perc alatt egy reszelővel szétkapják kiszednek egy szemet összerakják és addig megy a lánc ameddig reszelhető,használható, de nem az első láncokat szedik szét az erdő közepén hanem tudják is mit csinálnak. Egy a lényeg, fórumon olvasva szerintem ezt nem lehet megtanulni,legalább egyszer látni kell!!
még mindig nem értem ,hogy akar csalni ,előre akar pénzt küldetni? , vagy el akarja venni a pénzt valahogy , vagy ,hogyan? homályosítsatok már fel légyszi.........
Ugyan kérlek tegnap még Béla volt és egerben lehetett volna átvenni kaszát, amit azokkal a képekkel hirdetett mint az akitől én megvettem a kaszámat. :-))))
Mikor megírtam neki hogy bezony csaló de nagyon, utána törölte is a hirdetést. :-DDD
Amúgy ha megnézed a hirdetés feladója cég névre halgat.
Disznóvágáskor is ott voltak az őrangyalok azért nem robbansz fel.. Amúgy is max 40 fokos vízben lehet melegíteni és szigóruan nyomáscsökkentővel. ;)
Sajnos az egyik szakmám pont ipari olaj és gázégő karbantartó tehát vmi azért megragadt a buksimban és rengeteg kisérletező embert láttam már nyomorékként.
Amúgy tedd össze a kezed hogy nem robbantál fel ha ilyen módszerrel fejted át a gázt.
Így igaz, ahogy mondod! Lementem a garázsba, ketté törtem egy láncot, és halóban a közepe vastagabb, gondoom nem véletlenül, hogy a középső rész kopásából eredő láncszakadást redukálhassák. Ez eddig elkerülte a figyelmem :)
Aztán majd szépen felrobbantok..... Hülységet ne írj kérlek főleg ha ember életeket veszélyeztet.
A legveszélyesebb módja az átfejtésnek, ha a megemelt alumíniumpalackot melegítik, s ílymódon ösztökélik a gázáramlást. Kulturáltabb módja a gázfejtésnek a kézi- vagy elektromos szivattyú használata. A 6-12 perces munkát szabadban, de ott is olyan helyen ajánlatos elvégezni, ahol nincs akna, pince, ahova a gáz összegyűlhet. Természetesen a dohányzást mellőzni kell, az autó motorja sem járhat és semmilyen motor nem járhat . A szivattyút 1,5-2 évenként szakműhelyben ellenőriztetni kell. Ha megnő az átszivattyúzás ideje, ha szappanhabbal szivárgás jelei mutathatók ki, ha gázszag érezhető vagy szokatlan hang hallható, azonnali javításra van szükség. A szűrőt, akárcsak a reduktor szűrőjét gyakran kell tisztítani. A szivattyút tilos otthon szétszedni, de az otthoni karbantartás elkerülhetetlen: fontos a szimmeringek, a dugattyúrúd, a hengerrögzítés, a pisztolybajonettzár és a hollandi anya zsírzása, illetve olajozása.
A kerékpárláncot ne nézd! Azon csak egy stift van átdugva és a két vége rászegecselve. A láncfűrészláncnál középen vastagabb a stift átmérője, nagyon sokat kell kopnia hogy meggyengüljön. Most megmértem 3/8 Oregon láncnál 3 mm a szegecselt rész és 4,1 mm középen. Ezért is nem lehet úgy szétütni mint a bicikliláncot.