Nem, ez egy w215 V8 500, nem SBC-és. ABC rendszerben van a hiba, de még a kibebaxott gyári MB diag sem határozza meg pontosan hol keressem a hibát :( ABC=Activ Body Control) Tudod, a hidraulikus futómű....
Megnézem előbb.hogy mennyire van kint a feszitő.Akkor is egyenetlenül járt amikor kicserélték a láncot. Visszavitte és arra hivatkoztak,hogy ilyen az új szoftver ,élni kell vele.
Van még egy 1.4TSI Golf (09') 122LE hidegen 10-15 s-ig egyenetlenül jár a motorja,zörög a motorba a vez.lánc vagy a vez.teng. módositó.Ezután kisimul a járása,a zaj is abba marad.A vez.lánc 10 ezret ment csere óta. Nincs hibakód.Égéskimaradás figyelés ilyenkor még nincs aktiválva.. Okozhatja e ezt szelep szorulás és kátrányfelrakódás? Még nem csináltunk ilyet(1.4TSI). Szinte diesellel van tele a környék.
Sziasztok! Audi A6 2.0TDI (BRE) 05' ,chippelve DPF kiiktatva,kiírva a vezérlőből. Hidegindítás után kb. 10-15 percig kékes füstöt ereget, mint amikor adagolós autón kicsi az előtöltés. Hibakód nincs,kompresszió jó (20 ezret ment gyűrűzés ,szele pelés óta,akkor is és előtte is csinálta).Porlasztók bevizsgálva(Filep Diesel),tökéletesek.Szinkronszög 0fok.Nincs levegősödés ,átlátszó csövekkel ellenőrizve. Ha az EGR-t lezárom semmi füst,csak kigyújtja a MIL-t.Mért értékben a a visszavezetett kipuf .gáz kért és mért egyforma.Amikor nincs lezárva. Mit lehet még ezzel csinálni,hogy ne füstöljön?
ezért írtam ,hogy ellenőrizzétek mindig másképp is ne csak egy digit multimeterrel
(nekem is egy öreg szaki mondta) .
ha esetleg valaki egy szkópos ellenőrzést csinálna ami rögzít mondjuk 1percet különféle üzemi körülményekkel lehet érdekeset látna ,ha nem tökéletes a generátor,vagy valahol van egy kontakt hiba.
sziasztok sos gyorsba kellene egy kicsi segítség mi a véleményetek az eneos 10w40 olajról?
elodáztam az olajcserét most 11 ezer van benne, mennem kell külföldre lecserélném most az olajat. Arra gondoltam hogy beletöltöm ezt, kb 4000 km erejéig szerintetek megfelel ? Utána lecserélem valami márkásabbra (én most hallok elsőnek arről az olajról, azért gondoltam hogy nem lehet valami márkás... de ez csak az én beszűkült márkaismeretem szüleménye)
eneos premium 10w40 sintetikus api: sl/cf
acea a3, b3,b4
És az áldozat pedig egy audi a4 1998-as, 1.9 tdi afn motorkódos