Hát talán konkrétabban kéne kérdezni ( nem mindegy, hogy mit vágnál vele), esetleg lecserélni a "szakértői" gárdát. Szerintem egy MS260-on 45 cm-es vezetővel nincs semmi gond .
Hmm. Ezt jól benéztem . Azt az idézetet "természetesen" nem te írtad . Na meg a karbi se az . Hát, így jár az ember, ha éjjel meló után vakegér módjára próbál olvasni . Bocs .
El lehet dugulva a tankszuszogója pl . Aztán a karbi kifújkálásnál vannak karbik, amiből el tud repülni egy kis belső záródugó, vagy mi a fene az . A másikban még azt írtad, hogy:
"Tűszelep csere emelőhimba csere és be állítás.
Természetesen a beállító csavarokat is kiszedtem kipuccantás céllal és utánna a szokott
2-2 ütközéstől kifele és onnan álítás optimális értékre megvolt.új gyertya be."
Holnap melózok de este nekiugrok. Megpróbálom a több anyagot. Ahogy nézem nálam van egy plusz tömítés a karbiban. Holnasp már dobom is ki. Mondjuk én a Warbro oldaláról szedtem le a rajzot és ott három tömítést mutatott középen FiGURE 3 1-2.. Még csodálkoztam is mert a karbiban 2db volt csak. Próbát megér
Én megpróbálnám a karbi tűszelepét rábírni, hogy kicsivel tőbb benyát adjon a mocinak. Ezt, a tűszelepet tartó kis himba görbítésével lehet elérni. És itt jőn a kérdés, hogy a tömítés jó helyen van-e.
Ezen nem tudsz állítani semmit. Sima egyszerű karbi, csak alapjáratot tuidod állítani. Igazából a kínai karbikra hasonlít. Viszont ez Walbro. Tavaly kezdte a szórakozást. Lehet, hogy eddig volt jó a felújító készlet?
Segítsetek mert ez az átkozott fűkasza kiidegel. Szétszedtem apró darabokra. Összerakásnál minden tömítést pasztáztam, és mindent elmostam féktisztítóval. Összerakás után harmadik rántásrta beindúlt. Csak nem pörgött ki rendesen. Elkezdtem füvet vágni. 7perc vágás után leállt. Rántás elindúl. Meghúzom a gázt leáll. Rántás beidúl. Gáz leáll. Rántás indúl. Nem húzom a gázt, alapjáraton jár 8másodpercet és leáll. Meló közben sem volt az igazi, mindha nem pörgött volna ki rendesen, egyenetlenül járt..
Tavaly kezdődött az egész vele csak akkor elment negyed órát is. Tavaly cserélve lett a gyűrű, szimeringek, karburátor tömítések. Idén kapott egy új gyújtótekercset. Ma pedig egy újabb gyári gyűrűt. Mi a véleményetek, mi lehet? Ja és a motor tűzforró. Amúgy ez egy 9 éves partner b422es.
Köszi szépen .Igazából azért kérdezem mert ugye a korong szögben ér hozzá a lánchoz , na most akkor a korong egyik oldala végzi az élezést , így igazából a vastagság nem annyira mérvadó, de ez csak az én logikám. De ezek szerint ez nem jó.
A fog öble deformálódik . Reszelővel 5,2 kéne hozzá, a 4,5 még elmegy, de már ott is eltér . Hogy mitől lesz rosszabb ? Gondolom csökken tőle a teljesítmény, igazából nem tudom . De a cég nem úgy írja elő .
5-5,2 ? Nekem egy Einhell láncélezőm van, de ahhoz csak a 3,2és 4,5 mm -es korong van. Eddig a 3,2-es koronggal éleztem akkor lehet hogy jobb lenne vennem egy 4,5 -öst?