Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

El Padre Creative Commons License 2013.04.08 0 0 29323

egyébként mennyire finoman adod neki a gázt? amikor hideg a motor, az ECU benzindúsabb keveréket nyom a motorba, ezért akkor kisebb gázadás is jobban kipörgeti, így aztán simán eljuthatsz a "sivításig". van fordulatszámmérőd? ha igen, figyeld. 4,5-5E felett noná, hogy sivít a motor, az már kicsit túl nagy a kis punettinek. ha nincs, próbálj nagyon finom gázadásokkal elindulni és gyorsulni, és nézd, hogy van-e még sivítás.

 

az 1-2 fokozatot meg tutira beveszi olyankor a váltó, amikor nem akar gyorsulni? mert simán lehet, hogy szinkrongyűrű problémád van, és már annyira szét van esve a váltód, hogy nem is veszed észre, amikor nem veszi be a fokozatot.

 

szóval én a helyedben:

1, ezt a szerelőt nagy ívben elkerülném (tankszellőztető motor bruhaha),

2, elvinném egy normális szerelőhöz, és a következőket nézetném meg vele:

- lambda szonda,

- kuplung és váltó

ha minden oké, akkor az ECUd van elkúrva, akkor viszont bontóban kell érdeklődni ugyanolyanért. de azért mindenekelőtt csinál egy ECU resetet, pár hozzászólással lejjebb el is olvashatod, hogy kell.

Előzmény: Jánoska123 (29318)
El Padre Creative Commons License 2013.04.08 0 0 29322

tankszellőztető motor WTF?!?!?! szerintem téged keményen átvágtak.

 

van a tanknak levegőzője, de az egy műanyag cső, ami valahol az üzemanyagszűrő mentén gyün ki. de az nem motor.

Előzmény: Jánoska123 (29318)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 29321

:-DDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: Törölt nick (29320)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 29320

ÉS a másik tulaj:

 Multipla, ránézésre félmillió km, huzat lemállva a vezető ülésről. Az óra szerint 233.000 km, tulaj 3 napja vette.

De csak "haccázeze vót".

Gázon remeg, torpan, benzinen kisimul.

Tulaj volt pár helyen, a legjobb tipp a gázszelepek cseréje, darabja ~100€x4.

Persze volt benne 468.000 km, hibát nem adott.

A lambda szondája 2-3 másodpercre lelassult, dúsított agyig, persze még eredeti volt benne....

Kapott bontottat, és lőn csoda, semmi baja a gázszelepeknek.

Még jó hogy nem nézett gázos/benzines fogyit, 15 felett biztos szipkázott..

 

Előzmény: GYURMA 944 (29316)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 29319

Szia!

 

Mi történt?

Tank szellőztető?

OK! :-)))))))))))))))))))

 

 

 

 

 

1-2 visít.

Hogy érted?

Írd le pontgosan mi a nyűg!

Indulsz nem gyorsul, aztán meg igen?

Előtte fékre lépsz?

Mi van, ha a fékezésnél bent marad valamelyik fékpofa?

Nagyon részletben kéne, hogy leírd azt, hogy mi is történik!

 

A tank szellőztetésre vedd le a tanksapkát. :-)))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Jánoska123 (29318)
Jánoska123 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 29318

Sziasztok! Az autót tekintve teljesen analfabéta vagyok. A Fiat Punto 55s járgányom gyakran úgy viselkedik, hogy ha 1-2-be váltok, akkor nem akar gyorsulni, olyan, mint ha melléváltottam volna. Amennyiben újra beteszem sebességbe, akkor már hajlandó gyorsulni. Elvittem a szerelőhöz, aki levette a tankszellőztető motorról az elektronikát, azt mondván, hogy elromlott, így már ritkábbam csinálta a fentieket az autó. Akkor elkezdtem az interneten tankszellőztető motor után kutatni, de ilyen fogalommal sehol sem találkoztam. Egy kicsit megrendült a bizalmam a szerelőmben. Jogosan? A másik problémám, hogy indítás után a motor alapjáraton és 1-2-es fokozatban visít, majd szép lassan megnyugszik. Mi lehet a baj? Előre is köszönöm, ha valaki tudna tanácsot adni!

dodi1977 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 29317

Szia!   Köszi a tipet, megprobálom. 

 

Előzmény: GYURMA 944 (29316)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 29316

Szia!

 

Egy picit beleugu a dologba én is.

Rengeteg tulaj azt csinálja, hogy amikor kérdez, vagy elhozza az autót, akkor mindenre azt mondja, hogy az jó, illetve most cseréltük.

De az autónak mégis van baja!

Van olyan, hogy egy új alkatrész már akkor rossz , amikor megveszed. (Sajnos!)

De ezeket csak azért írtam le, hogy megértsd, hogy miért szoktuk megkérdezni , hogy mit néztél már meg.

Ha kizárod a hibalehetőségét annak, amit mostanában cseréltél és mégis az a rossz, akkor a kocsid soha nem lesz jó.

 

Írod, hogy melegen "letilt", mint hidegen szokott.

 

NEM SZOKOTT HIDEGEN LETILTANI, ha jól van beállítva minden és jól működik!

Beindítod és a computer úgy "csinálja" a dolgait, hogy hidegen is optimális üzemanyag mennyiséget vezérel.

Ha Neked hidegen "lehebeg" és nem pörög ki (tudom, hogy hidegen nem forgatjuk, de csak tudod valahonnan), akkor az a motor szegény-sovány keveréket kap.

Ennek több oka is lehet, de ahogy azt nagyrabecsült kollégám Lollli mondja, ezt műszerek nélkül nehéz lesz megállapítani.

Sok tulajt a hőérzékelő szívat meg.

De még úgy is néha, hogy rámérnek és értékben van!

 

Van egy gumidominom és elsőre azt csináld meg és akkor hátha meggyógyul!

 

Hidegen vedd le az akkusarut, várj 15 percet, tedd vissza, szigorúan gáz nélkül indíts, addig járasd, míg a hűtőventilátor beindul, ezután állítsd le.

Ez egy egyszerű computer reset.

Akkor is elmegy minden érték, ha valamiért leveszed a sarut, tehát, ha mostanában ez történt és utána mentél vele, akkor lehet, hogy az a baja.

 

Egy clio-s cimbim a zárlatos rádiója miatt minden éjjel lecibálta a sarut és azt vette észre, hogy az autója egyre rosszabb.

Elhozta és már félórája vizsgáltam a kocsit, mire véletlenül kibökte a hibát.

Computer reset, rádió kidob és minden rendben. :-)

 

Próbáld meg, hátha....................!

Előzmény: dodi1977 (29314)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 29315

Mi az, hogy üzemanag pumpa jó? Nyomása? tartja is a nyomást?

Mérni kellene rajta, ez mérések nélkül nem található meg. Lehet hőfok jeladótól kezdve sok minden...

Előzmény: dodi1977 (29314)
dodi1977 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 29314

Szia Lollii Agyertyát ma cseréltem ki a régieknek látszolag nem volt bajuk mindegyiknek szürkés barnás szine volt.

               137000km van ben lanbda szonda volt cserélve az üzemanyag szivatyu ki lett mérve az jó üzemanyag szürő új 

               Olyat produkál melegen mint amikor még hideg a motor és nem engedi túlnyomni inkább elveszi a gázt.

               Hidegen is csinálja,alapjáraton minden oké csak fordulaton csinálja.     

Előzmény: Törölt nick (29304)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 29313

Lejön, csak előtte le kell venni a huzatot.

Előzmény: HABYKA (29312)
HABYKA Creative Commons License 2013.04.06 0 0 29312

Sziasztok!

 

PII állítható fejtámlát le lehet valahogy szedni? Ha igen, akkor hogyan?

 

Köszi előre is!

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 29311
Örülök hogy segíthettem.
Előzmény: Ágica6105 (29310)
Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 29310

Megoldottam a visszapillantót, köszi a segitséget!

Előzmény: Törölt nick (29300)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 29309

Vagy esetleg a hosszas ablaktörlő használata miatt a sofőr oldali lapát a szélvédő bal szélére tolja a vízet és az folyhat be a saroknál a computerre.............talán. Én mielőbb belenéznék a bodyba.

 

  b.

Előzmény: vaki (29306)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 29308

Nem kéne 130 fölött menni...............................intelligens elektronika  :-D

 

Egyébként én is valami beázásra gondolok. Első kerék felől? Nagyobb sebességnél magasabbra felcsapódik a víz a kerék felől, és az elektronika beázhat. Esetleg?

Hirtelen más ötletem nincs. A body computer a belső bizti táblában van benne.

 

  B.

Előzmény: vaki (29306)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.05 0 0 29307
Előzmény: vaki (29306)
vaki Creative Commons License 2013.04.05 0 0 29306

Üdv!

 

Van-e valakinek ötlete az alábbi hibára, az autó egy Punto 1.8 HGT.

 

Ha kb 1 órát, vagy ennél hosszabb távot megyek szakadó esőben országúton, vagy pályán (ez fontos, mert városban nem csinálja), akkor egyszer csak magától beindul a vészvillogó. Hallod a relé kattogását, ha megállsz látod hogy villog, de ugyanakkor a műszerfali visszajelző nem villog. Ha leállok és várok, akkor abbamarad, elinduás után rövid idő múlva újrakezdi.

 

Én valami beázást gyanítok, de ugyebár a vészvillogó biztosítéka a műszerfal alatt belül van és nem a motortérben. Illetve nem értem hogy miért csak országúti tempónál csinálja és városban miért nem.

vjjv Creative Commons License 2013.04.04 0 0 29305

Sziasztok,

még mindig eladó:

egy pár gyári Valeo első lámpa, 2001-es, nem ködlámpás, H7 izzós, picit matt felülettel (polírozható!)
http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0938_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0941_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0943_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0950_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

gyújtáskábelszett (1,2 16V benzineshez) és apróságok (légszűrő stb.)

erősítő: http://www.sony.co.uk/product/car-amplifiers/xm-zr602

fejegység: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-4000UB/page.html
mélyláda: 30cm, 300W, 4Ohm
gyári mélyhangszóró (100W, Punto II és III)

Érdeklődni: +3670-hategyöt3öt2kilenc

üdv,

vj

Előzmény: vjjv (29255)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.04 0 0 29304

Vagy benyát nem kap,vagy szikra fogy el, vagy a szabályzás, vagy mechanikus hiba, vagy több egybe.

És folytatom:

Milyen gyertya van benne, gyártmány, hőérték, kivéve milyen a szine a középelketródának?

Minden hengerben azonos a szine?

Mennyi km van benne, lambda szonda ha ven benne, volt-e cserélve?

Mérni kellene rajta, gyújtás, befecskendezés, hőfok érzékelő, stb, hidegen, melegen csinálja?

A hiba ok lehet bármi, és elég kevés ennyi info tippelni is.

 

Előzmény: dodi1977 (29303)
dodi1977 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 29303

Sziasztok Lenne egy kérdésem ha valaki tudna segíteni benne azt megköszöném. Van egy fiat punto I -em ojan problémám van az autóval hogy menet közben olyat produkál mintha nem kapna elég üzemanyagot. Az üzemanyag szivatyu rendben a szürü is a gyertyák is van valakinek ötlete ?? 

Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 29302

Hol találom az Unixnál ezt az árat? és hol tudom megvenni ennyiért?

Keresem a hozzám legközelebb eső kedvező árat:)

Előzmény: kacagógerle (29290)
Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29301

köszi szépen, utána nézek, és majd jelentkezem!

Előzmény: Törölt nick (29300)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29300

Tudok segyíteni, kb péntek délután, este.

Ők bontó is, újat is tudnak, gondolom, de a bontott sem rosszabb.

Az elérhetőségük:

 

FIAT-ALFA ALKATRÉSZ CENTRUM
  Cím: 1171 Budapest, Czeglédi Mihály u. 13.

Nyitva tartás: H-P 8-17- ig Telefon: +36-30-561-4940

E-mail: info@fiatalkatreszek.hu Skype: fiatalkatreszek

 

   Engem itt érsz el: 06 20 5030894

Előzmény: Ágica6105 (29299)
Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29299

De igen, jól gondolod, nálam volt:)

Akkor fel tudnád szerelni? Próbáljam meg a régit?

Hogyan tudok ujat venni azon az oldalon?

Előzmény: Törölt nick (29298)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29298

Újpest, nem nálad volt a hőfok visszajelző probléma, és motor melegedés, jól gondolom?

Előzmény: Ágica6105 (29297)
Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29297

Köszi Lolliii, te hol vagy helyileg?

Előzmény: Törölt nick (29296)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29296

Ha kiakasztottad, illetve úgy jött ki, akkor az a része menthető, de bontott tükör 3000 ft, itt: fiatalkatreszek.hu

Annyiért felteszem ha nem megy.

.

 

 

Előzmény: Ágica6105 (29295)
Ágica6105 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 29295

köszi.körülnéztem az oldalon, nem igazán tudok eligazodni, de hiszek neked:)

Pesten IV.kerület, vagy Dunakeszi környékén hol tudok venni?

És mennyiért szerelnek be egy tükröt?

A régi letört, és a huzalt kihuztam, akkor azt már nem tudják visszarakni, ugye?

Előzmény: kacagógerle (29290)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.02 0 0 29294

Ez alapján ablaktörlő relé gyanús.

 

Előzmény: El Padre (29293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!