Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42125
Előzmény: WooDoo (42120)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.12 0 1 42124

Nekem valami olyasmi dereng az Uniós szabályozásból , hogy a motoros triciklik és négykerekűek az üres súlyuk felét húzhatják .

Előzmény: VolksrodZoli (42123)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42123

 

Ez létező opció lehetne nálunk? 

BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42122

Az már használhatónak tűnik. Az viszont biztosnak látszik, hogy nem egy átlag magyar pénztárcájához lesz igazitva - figyelembevéve a mai játékautók árait . Tehát 4 év és még jónéhány, mire csökken az ára. Meglátjuk - ha szerencsénk van.

Előzmény: WooDoo (42120)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42121

És a szorosabban járó bendix szabadon futó miatt is csinálja. Ha rárúg a motor feltolja a bendixet a tengely orsóján. A behúzótekercs nem elég erős ehhez, inkább enged minthogy törjön valami.

Bendix csere lesz belőle, csak kíváncsi voltam ez-e a gyári önindító. Hát nem. Persze ez nem feltétlenül baj, hasonló méretű ez is.

 

Előzmény: VolksrodZoli (42114)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42120
WooDoo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42119

Nekem mondod? :)

Már behunyt szemmel tudtam állítani a csavarokat a féknyergen. Az én hátsó féknyergeimen csak 1-1 db csavar volt, ami a betétet nyomta kicsit beljebb...

Előzmény: barnazol75 (42107)
Poc2 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42118

Nekem is ezt csinálta a kínai dízel motor.Alig egy-két fordulatot lehetett indítózni.De csak ősszel kezdett előjönni a probléma.És ha bemelegedett,akkor nem csinálta.Vagy legalábbis nem tűnt föl mert azonnal indult a motor.A probléma a szabadonfutó volt.Voltam egy önindítós embernél itt B.csabán,ő mondta egyből a szabadonfutót.Otthon szétfeszegettem a peremezést a szabadonfutón,és kimostam belőle benzinnel a zsírt,ami a hidegben megdermedt,és ezért dobta el magát.Kimosás és újra összerakás után tökéletes lett.Kevés vékony olajat rakhattam volna bele éppen,de végül nem pótoltam bele.

VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42117

Ha nagyon jónak tűnik minden, akkor még tud lenni különböző forgó pontok és tengelyek hosszirányú lógása, ami a kicsapott bendixet visszább engedi, egy vékonyabb fogaskoszorúnál, szétakadhat, de elég fémes köszörülés lesz hallható. Vagy a behúzó mágnes tekercsei nem jók. Abban van egy behúzó, és egy tartó tekercs. Utóbbi hibája miatt nem marad behúzva. Illetve nem szerencsés, ha a bendixet olajozzák zsírozzák, na az extrán csúszik. Robogókon ezek egész egyszerűen szétszedhetők, variátor szíj csere után minden frissen zsírozva és az addig jó motor nem indul, megszalad. Ilyenkor egy kis benzin, kimos, és megint jó. Nekem most a 4T robogó, ezekben a hidegekben a besűrűsödő motorolaj miatt már megcsúszik. Ha meleg jó. Kezdhetek rá gyűjteni...

Előzmény: VolksrodZoli (42114)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42116

Látva a különböző tapasztalatokat,véleményeket arra  gondoltam, ha meg lesz gyógyítva az indítóm,és továbbra is tapasztalható lesz a "lerugdalás" kiveszem az izzítógyertyákat úgy próbálva talán kizárható lesz az indító hibája.

ívfény Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42115

teljesen így van!, én azt gondolom, hogy akkor lehetséges ez, ha nem húz be rendesen a bendix, valami oknál fogva csak félig, vagy kevesebb, állapotig. önindítót ki kell szerelni és megvizsgálni kiszedett állapotban, működésileg, a bendix behúz e rendesen. én most újítottam fel egyik indítómat, voltak disznóságok egy, kettő.

Előzmény: VolksrodZoli (42114)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42114

Ezek jellegzetesen megcsúszó bendix, vagy behúzó tekercs hibák. Mondanám az eltört kinyomó villát, de ha szét volt szedve azt csak észre vették volna. Lehet, a motor sajátosságai miatt rövid az indító motor vagy bizonyos alkatrészeinek élettartama, de ha jó, ilyet nem csinálhat ez nem üzemszerű állapot.

Malaguszti Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42113

Ez nem csak yanmar sajátosság, a lombardini is ezt csinálja..

Ha kicsit jobb a kompresszió az átlagnál, akkor azért nem indul mert visszarug az első próba után levágja,

ha meg kopott a motor, akkor lassú a fordulat inditáskor csak pöfög:)))

 

Előzmény: somi55 (42109)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42112
Előzmény: kiggyo (42111)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42111

Az enyém is lerúgja, nemrég kezdte. Amúgy jó, szétszedtem, zsírba raktam. Szerintem is a kéthengeres tökönrúgás nem tetszik neki, akkor dobja ki ha egy henger elkapja.

 

Mondjuk az enyém cikkszám alapján egy 1000-es Swift denso önindítója, úgy van megfaragva hogy beférjen.

Kíváncsi voltam mi az eredeti.

Előzmény: somi55 (42109)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42110

Kíváncsiságból próbáld meg valami gyengébb indítósprével ami nem kopogtatja a szelepeket,ketyeg-e úgy?

Előzmény: mMc1 (42108)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42109

Szép ára van...

A tiéddel mi a gond?

Az enyém is kezdi megadni magát,két éve volt teljesen megfiatalítva,miden cserélve lett rajta,mégsem volt tökéletes.

Feladta a leckét a mestereknek,pedig nem ma kezdték a barkácsolást. Kínjukban még külön testkábelt is tettek rá,de így is csak rövideket lehet indítózni vele mert valamiért lelöki magát a koszorúról ha egyből nem indul be a motor.

Szerintük a motor sajátossága hogy visszarúg!???  Szerencsére könnyen indul,így eddig elvoltam vele ebben az üzemmódban,de most gondolkodom egy új rendelésén.

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/STARTER-YANMAR-119233-77010-NEW-ORIGINAL-QUALITY-/181855262841

Előzmény: kiggyo (42102)
mMc1 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42108

 

 

Bakancs4

 

Lehúztam a csövet amin visszamegy a gázolaj a tartályba ráadtam a gyújtást,nyomja az üzemanyagot folyamatosan,összeraktam feltöltöttem az aksit de nem indul,úgy érzam ,hogy beakar indulni de nem kapja fel a fordulatot nem tudom mi lehet esetleg ötlet? köszi

Előzmény: Bakancs4 (41849)
barnazol75 Creative Commons License 2017.01.12 -1 0 42107

Van két állító hernyócsavar a nyergen, azzal kell hozzáállítani a tárcsához a betétet, nem a fékfolyadékra bízni.

Előzmény: WooDoo (42083)
barnazol75 Creative Commons License 2017.01.12 -5 0 42106

Szerintem ezt most fejezd be...

Előzmény: Miklós51. (42105)
Miklós51. Creative Commons License 2017.01.12 0 2 42105

      Jól bele traffáltam . Sajnáltatás egyből megy ,szegény egészségügyi dolgozók nincsenek megbecsülve ,én nagyon utálom mindet . Elvárják a csillagászati fizetést ,a színvonal amit betegek felé nyújtanak kritikán aluli . Tőlük fel is fordulhatunk ,de prémium fizetés az jár nekik ,mert ők így meg úgy ! Régi / kivételesen tisztességes / házi orvos úr elment ,beültettek helyére egy málészájú balfácánt . Meg akartam hosszabbíttattni orvosi vizsgát jogosítványhoz ,a barom teljes vérképet követelt tőlem . Utána jártam ,hogy 40 év felett csak vizelet teszt kell és EKG vizsgálat nem kell vérvétel . A disznó feleslegesen jogszerűtlenül szúrkáltatja az idős embereket ,az ilyen hogy lehet háziorvos aki az előírásokat se tudja . Felháborít az egészségügyi dolgozók követelőzése . ,

Előzmény: daty55 (42082)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.12 -1 0 42104

Akinek inge az vegye magára, ismered a mondást. De tényleg ne offoljuk itt tovább, hagyjuk rá.

Előzmény: BIGYO4 (42100)
ívfény Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42103

akku ügyben, miért érdemes nagyobbat rakni, amennyire lehet.

ahogy öregszik az autó, romlanak a kontaktusok, kopik a motor, picit gyengül a töltés - ez pont elég ahhoz, hogy ami egy nulla éves autónál nem volt gond, az ma már az legyen. mondjuk egy picivel nagyobb indítóáram kéne, de nincs (a motor beindításakor ugyanis nem a kapacitás számít, hanem a leadott indítóáram, de a megjelölt alternatív típus indítóárama is nagyobb) a második érv: ha tetszik, ha nem, a tapasztalat azt mutatja, hogy az alkatrészkereskedelemben kapható ("utángyártott") akkuk nem egyenértékűek gyári szerelésben az autókba rakott akkukkal. a nagyobb kapacitás hosszabb távon kompenzálhatja ezt, hisz ahogy öregszik majd az akku, még mindig marad tartaléka. hát ezért is érdemes megvenni a nagyobb kapacitásút, persze csak, ha elfér...

kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42102

Köszönöm, ez gyors volt!

Előzmény: Bakancs4 (42099)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42101

Ha már van egy ilyen képed, rá lehetne rajzolni azt is, ahol el szokott törni az alu váz. Érdemes figyelni, frászt kaptam amikor szólt a gyerek, hogy furán megy az úton a kocsija, és láttam hogy a futóművet csak az imádság tartja...

 

Az egyik Aixam-nél is letört a szétrohadt gólyaláb tartó konzol, de az annyira nem volt életveszélyes, még haza tudott jönni a lábán...

Előzmény: Bakancs4 (42098)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42100

Szóval hazudozok és nem látok az orromnál tovább. Nagyszerű. Bár nem igazán hat meg a történet, mert nem a tartalom számít, hanem az, hogy ki állítja.

LPG-vel már 1989-ben jártam, egy ELPIN nevű Jugoszláv szerkóval 10.5 Kg-os palackkal. Akkoriban még sokat nem állítottak róla. A csúcs egy 10.5 kg palackkal 268 km volt egy 1.3 Dacia kombival.

Talán 168 Ft volt egy palack gáz. Nem emlékszem pontosan.

 Aztán Bologna Bertovoglio Altado-ból meghoztuk A Cargas-t. Sok év alatt több autónk fututt gázzal.

Etanollal is jártam, mig meg nem frankóztatták adóját.

Laírtam jelenlegi és volt autóink fogyasztásait. Volt mopedem is, a Grecav-nál is megírtam, hogy 4-4.4

liter körül evett. Emlékezetem szerint .De nekem olyan mindegy, csupán tények nem ismeretében hazugságot állítani valakiről - gyenge jellemnek tartom, mely bőven elfér a sorok között....

 

Előzmény: kiggyo (42094)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42099

Az utolsó kép a kefetartó dobozát ábrázolja , villamos szakszervizben lett cserélve , de mondták , hogy dobozból és a rajta levő  cikkszámból ne induljak ki .

Előzmény: kiggyo (42096)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42098

azt sem tudom, melyik, és hol is van az üzemanyag szűrő

 

Itt -- a tiéden fekete a nálam narancssárga alkatrész , leengedő szerintem nincs rajta . Autósboltokban árulják , saccolásom szerint párezer forintos alkatrész lehet . "Egyszerűen" kitekerhető (lenne) olajszűrő fogóval -- de abban is van , hogy képtelenség megforgatni  . Az új szűrőt fel kell tölteni üzemanyaggal és úgy betekerni . Pár fordulatra kitekerni a légtelenítőt , ráadni a gyújtást és addig pumpálni amíg buborékmentesen nem jön a gázolaj , akkor elzárni a csavart . Utána indulnia kell a motornak .

 

Az üzemanyagtartály úgy tudom 17 literes .

 

Conrad relatíve drága , ez a töltő is az , mert nagyon alaptípus ,én nem venném meg ennyiért .

 

Baranzol75 által betett képen egy Ligier HÁTSÓ futóműve látható . A Ligier az Ambrát leváltó Nova típust hátsó tárcsafékkel hozta . Nem vagyok én se  -- WooDoo-hoz hasonlóan -- elragadtatva tőle . ha a Nová-t majd valaha elviszem berendszámozásra akkor előtte vissza fogom alakítani dobfékesre , szerencsére van bontott Ambrám hozzá .

 

Előzmény: daty55 (42077)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.11 0 1 42097

Aki ismeri a típust, az tudja, hogy a 3-as problémás, de a csóró magyar úgy is 2-est vesz. A Smart fórumban nem írnak elromlott autókról? A fórumokban többnyire azok írnak, akiknek valami gondjuk van. Ha az itt leírtakból indulnánk ki, akkor mopedautót épeszű ember nem venne. Pedig annyira nem is vészes egy mopedautó üzemben tartása, tavaly nekem a hűtő, olaj és szíjcserén kívül más teendőm nem nagyon volt. Mondjuk az összetört lökhárítót illene már kicserélni, meg venni kellene egy új aksit, és betenni végre a helyére...

 

Elég gyakran előfordul mostanában minden autógyárnál, hogy egy új típus sokkal problémásabb, mint az elődje. Pedig pont fordítva kellene lennie, de úgy tűnik a világ az egyszer használatos dolgok irányába tart.

 

Amikor lakóautót kerestem, a Fordnál 2000-ig volt beállítva a szűrő, semmi pénzért nem vettem volna 2000 után gyártott Transitot. Az a durva, hogy a vasmotorosok még elmentek 1M km-t, az újak meg csak a garanciaidő végéig bírják. 

 

 

Előzmény: VolksrodZoli (42092)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 -4 0 42096

És hogy ontopic is legyek:

Van valakinek egy fényképe egy jdm önindítóról? Adattábla esetleg? Az enyém gyanúsan nem a gyári, suzuki Swift cikkszámát hozza rá a Google. Mondjuk a "devecseri márkaimportőr szakszervizében*" javították, bármi lehet.

 

Köszönöm 

 

*

Értsd: a düledező vájogház tehénszaros udvarán a bolhás kutya pokrócán feküdve

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!