Próbáld kicsit vissza venni a nyomást és közelebröl fújni. Az észterrel nincs baj,bár abbol is van töbféle.Nagy melegben azért biztosabb a 2k higítók valamelyike.
Öntanuló módszerrel dolgozom csak saját részre, ezt a lassú hígító fogalmat még nem hallottam. Én észterrel hígítok mindent eddig bejött. Talán még ott lehet a problema, hogy mini pisztolyt használtam 1.0 düznivel???
Mostanàban egyre sűrűbben beszívódik a kittbe a füller ès fújàs utàn làtszódnak nagyon közelről vagy neonfènynèl a csiszolàsnyomok.
Mit lehetne tenni ellene?
Én 2 hete... Elég bosszantó volt. A zöld festékben a sárga pigment homokszerű darabos volt.2. próbálkozásra 125 mk szűrővel ugyanaz,csak finomabban. 3. próba: 4réteg nylonharisnya.... nekem bevált.
Egy hosszab szünet után festeni kezdtem, de olyan gondom van, hogy a felületre fújt festék kitüskésedik, valamiért csak nehezen tudom szép "nedvesre" kifújni.
Motorkerékpár apró,ágas-bogas,homorú,domború mindenféle nyűgös alkatrészeit fényezem. Egyes alkatrészeket 4-6 irányból is fújni kell...bebújni a váz közé...ezért fontos a kisebb méret.
Köszi a választ! Megnéznéd azt a változatot is? Hátha... 1.4 est is néztem.. Walmec slim, esetleg Sagola 3300 Ezek férnek a költségvetésbe. Viszont a + fúvóka (1.0) Annyiba kerül mint az auarita. Azért érdekel rp,mert főképp akrilhoz,s lakkhoz használnám.
Vajon bentről indulhatott el? 9 éves autó. Most akarok teljes alváz és üregvédelmet csináltatni rajta, de előtte nyilván rendbe akarom rakatni a korrodált részeket. Az összes ajtó ezen kívül hibátlan, egyedül ezen jelent meg.
Ha, bentről indult el, mi lehet a tuti megoldás? Az oké, h innen lecsiszolja az ember, de valahogy a belsejét is ki kellene csiszolni az ajtókárpit eltávolítása után, majd lekezelni, nemde?
Hali! Lassan kifogyok a polír anyagból, agyalok a fehér 3m políron vagy maradok a farécla g6 rapidál. Van aki használt már mindkét fajtából, melyik lehet a jobb?
A novol 580-590 lakkról már olvastam itt pár hozzászólást.Ha van valakinek tapasztalata (terülés,polírozhatóság,száradás, stb) azt szívesen veszem.Előre is köszönöm
Ez igaz,de egy jó szerszám rendkivül meggyorsítja és egyszerüsiti a munkát,hogy az anyagtakarékosságrol ne is beszéljünk.Ezálltal gyorsan megtérül az ára.
Hobbi használatnál évtizedekik használható alkatrész csere nélkül,csak szakszerüen kell karbantartani.
Üdv! Van a vaterán egy jó fényezőpisztoly hirdetve most tették fel, Olasz gyártmány 1.4 fúvókával. Az új ára 50000 Ft volt azért tudom mert a rokonomnak is olyan van és ő fényező nagyon megvan elégedve vele.
Akkor az alján lévő felületi korrózió ki lesz csiszolva.
Másik fontos kérdésem még. Leírnátok a pontos menetét, h h célszerű nekiesni? Nyilván kicsiszolni fémig. Azt követően milyen alapozóval érdemes átkenni és hány rétegben, majd kell valamilyen zárófesték és úgy az alvázvédő anyag?
Köszönöm!
Illetve, manapság egy lökhárítót mennyiért fújnak?
Nem kell glettelni, csak parkolási karcok vannak rajta, nyilván meg kell csiszolni fújás előtt, de ennyi.
Szia! Szerintem az sem lényegtelen,hogy helyileg HOL keresed azt a bizonyos szakit :)
Ajánlanám magamat :P Na nem mert szuper profinak tartom magam, annál azért szerényebb vagyok. De több száz gyöngyház, flip-flop fújás után, már nem remeg meg a kezem:) Igazán, nem is a gyöngyház bázis fújáson van a hangsúly, az nem nagy durranás,ha van egy jó pisztolyod, hanem a szép lakkozáson! Üdv! Zsolt