Oreg, vagy tolem oregebb es/vagy tapasztaltabb tagoktol kerdeznem: tudtok-e megbizhato szallitmanyozo ceget USA-bol Magyarorszagra? Felniket vennek, es normal postaval/futarral (USPS, DHL, FedEx, UPS) eleg horror dijak jonnek ki. Van egy kinti freight forwarding cimem, ahol az aprosagokat ossze szoktam gyujteni, aztan egyben hazakuldeni, de az o ceruzajuk is eleg vastagon fog. Nem ingyen akarom szallittatni, de azert, ha lehetoseg van ra, egy 1000-1200USD-s felniszett eseten nem 500-600USD-s szallitasi koltseggel szeretnek kalkulalni.
Sziasztok! Kezdő ebays vagyok. Fél év után eladtam egy terméket. Kaptam egy emailt, hogy a fizetés folyamatban .
"Az alap került levonásra a vevő számláját és jóváírjuk a fiókjába azonnal a szállítmány megerősítette Szálljon vissza hozzánk a szállítmány nyomon követési számot, és a pénzt jóváírják azonnal. Küldje a nyomon követési számot, hogy ügyfeleink ápolási osztályon: membershippingtrackingspro of@post.com
Megjegyzés: Biztonsági okokból ez a kifizetés függőben mert közölték a pénznem, amelyben Ön jelenleg nem tart egyensúlyt. Is kaptunk panaszkodik ügyfelünk, hogy néhány eladó visszautasítson egy elemet miután azok kapnak egyértelmű fund.Therefore befejezni ezt a tranzakciót.Vissza hozzánk a nyomon követési számot adatokat, hogy tudjuk ellenőrizni, hogy a tételt már szállított, és át az összeget levonják a vevő PayPal számla fiókjába. Ha bármilyen kérdése van, vagy el szeretné küldeni a Szállítmány adatai nekünk PayPal ügyfélszolgálati itt: membershippingtrackingspro of@post.com Azt is küld a vonalkód adatait a vásárló, ha akarja. Ha nem fogadja el vagy utasítsa ezt a fizetési számított 30 napon belül, akkor törlésre kerül, és az alapok kerül vissza Chris venni. "
Aztán ezt:
Küldje el nekünk Bizonyítsuk Hajózási.PayPal megerősítést. Szeretnénk tájékoztatni Önöket ismét, hogy a fizetési küldött Chris nem tükröződik a PayPal számla miatt a feltételek és politika megerősítéséhez szállítási tőled tranzakció előtt.
Ön küld szállítás követési számot nekünk az ellenőrzés során, annak érdekében, hogy biztosítsa vásárolhat, mint te. Alap levonták : ( ) és jóvá kell be PayPal számla : ( )után azonnal szállítás megerősítik a menedzsment, mint az eBay / PayPal szempontjából ellenőrizni Int. szállítás előtt tranzakció miatt a Vevő nem kézbesítési jelentést. Az alábbiakban kért szállítási adatokat.
ezt:
Szállítási követési szám szükséges Az Item # ()
A kifizetés nem történt a PayPal számlára Chris egy eBay pont # () ( ) w alapvető jogok fog bejutni a PayPal számla, amint ellenőrzi és megerősíti, hogy a tétel már shipped.This annak köszönhető, hogy a standard PayPal által alkalmazott módszer a vevő. Arra kérjük, hogy küldje el a tételt a következő 24 óra a vevő ellenőrizni szállítási cím alatti mivel még fizetést a PayPal számla.
és ezt:
Köszönjük értékesítő eBay! A teljes összeget kifizet az eBay US $ ez a folyamatban, hogy az tükrözze a PayPal számla, amíg a szállítás követési számot, hogy erősítse meg, és ellenőrzi, mielőtt az alap törli miatt biztonságos módszer használatát, küldjön követési adatokat az ellenőrzést.
Az egyik termékemből 2 típus van. Egy német vevő vett 4 darabot, miután megkapta, jelezte, hogy elrontotta a rendelést, neki a másik típusból kellene, ráadásul 6db. Elindította a hivatalos "return" procedúrát. Még soha nem volt korábban return ügyem, itt rontottam el. Írtam neki, hogy üssön le még 2 darabot és küldje vissza a 4-et, amit tévesen rendelt én pedig küldök neki 6 megfelelőt. Matematikailag ez így oké, 6-ot fizetett összesen, 6-ot is kapott, szépen értékeltük is egymást pozitívan, csak én azzal nem számoltam, hogy a return procedúra miatt refundolom kell a visszaküldött 4db árát.
A szívás az, hogy írtam a vevőnek, hogy gond van, de nem reagál. Az ebayen keresztül a tranzakció mellett csak 3 lehetőség szerepel:
- visszakaptam az árut és refundolok
- contact buyer (írtam neki, de nem válaszol)
- report buyer (gondolom, ha bajom van a vevővel, itt jelezhetem) Csak ezt én toltam el, nem a vevő.
Eddig nem is foglalkoztam ezzel, de néhány napja jött az ebay-től egy értesítés, hogy 16-án akkor is refundolják a vevőt, ha nem csinálok semmit. Most mit csináljak? Nem szeretnék $100 tandíjat fizetni a return funkció alapos megismerése miatt :)
A kérdés az, hogy CSAK személyes átvétel esetén bárkit enged e a rendszer licitálni vagy csak azokban az országokban élőket ahová a shipping policy szerint az adott aukcióban "szállítasz" ?
Ha bejelölöm azokat az országokat ahová nem küldöm akkor onnan eleve nem is licitálhatnak ugye.
Viszont kicsit spéci a dolog mert sehová sem küldöm lévén csak személyes átvétel van.( Járműről van szó ), ennek ellenére korlátoznék bizonyos országokat.
Még egy mit? :) Terméket? Van belőle 5... Elkelt egy ebayen, ezt fizették ki késve, illetve ebayen kívül közben akadt egy vevő, aki vinné mind az ötöt, de az se gond neki, ha csak négyet kap. Hasonló árat fizetnek, ezzel nincs gond.
Igazából az ebay része nem tiszta: ha most elindítottam az ügylet törlését, de megírtam a vevőnek, hogy megjött később a pénz, akkor mi a teendő? Az ebay rálát az üzenetekre, gondolom, le tudják venni, hogy jóhiszeműen cselekedtem. A "hogyan tovább" az érdekes. Cancel, aztán relist, üsse le újra? Vagy küldjem el így a szajrét, miközben végigmegy a "cancel" folyamat?
Hmm, ebay mobil alkalmazáson keresztül töröltem, egyféle módot láttam rá.
Viszont bakker, a pénz meg közben megérkezett, úgy, hogy elvileg most az ebay arra vár, hogy a vevő megerősítse a maga részéről a törlést, és azt, hogy refundot kapott. Így, hogy itt a pénz, elpostáznám a cuccot, de időközben más vevőm is akadt, szóval a refund sem akadály. Ti mit tennétek?
Nekem is hasonló a kérdésem: leütötte valaki az egyik termékemet, 12 nap alatt nem sikerült kifizetnie, töröltem a tranzakciót. Közben persze kijött az ebay számlája, 250 euró értékben... Mire számíthatok?