Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ksyy Creative Commons License 2014.10.12 0 0 12999

Valószínű,hogy inkább fényezem mert nem igazán szeretném,hogy az alvázvédő miatt szép fekete legyen amivel hozzáérek. Kap rücsit és festéket.

Előzmény: Törölt nick (12998)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.12 0 0 12998

szerintem ledobja az alvázvédő,bár ha jól fújod az alvázvédőd pont úgy néz ki mintha rücsi lenne 

Előzmény: ksyy (12995)
ksyy Creative Commons License 2014.10.10 0 0 12997

Rendben,nem akartam a küszöböt is fújni,de legyen. :) Vannak rajta benyomódások stb,nem cseréltem mert még nincs komoly gond vele.

Előzmény: RM 66 (12996)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 12996

Nem,de a küszöbre álltalában alapozó,rücsi és festék szokott menni.

Előzmény: ksyy (12995)
ksyy Creative Commons License 2014.10.09 0 0 12995

Hali.

Alvázvédőre menet rücsi? Küszöbre gondoltam.

runner 125 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 12994

Ok, köszi.

 

Ez is egy Honda, HR-V pontosan. Visszarakok akkor én is egy újat, végigragasztva, úgy nulla az esélye, h víz jusson alá.

Előzmény: Törölt nick (12993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.08 0 0 12993

ha gyárilag van (pl Honda) akkor visszarakjuk,de ha nincs nem rakunk pluszban.Sika

karosszéria tömítővel .

Előzmény: runner 125 (12992)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 12992

Ok, köszi, de az élvédő gumiprofilról mi a véleményed? Ti szoktatok felrakni? Mivel érdemes végigragasztani, h ne tudjon belefolyni a víz?

 

Köszi.

Előzmény: Törölt nick (12991)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12991

szerintem ebből nagy baj nem lesz.

 

Előzmény: runner 125 (12990)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12990

Hi,

 

Ma nekiálltak a bal hátsó ajtó aljának, illetve a bal sárvédőív kijavításának:

 

  

 

Levették róla azt az "élvédő" gumit, nyilván az már nem mehet vissza.

 

Kérdés: kell-e rá másik gumi, vagy mit érdemes csinálni a felülettel? Ugyebár ott a kb. 3cm szélességű, fényezett felület van "visszahajtva", - az-az kőfelverődésnek ki van téve a felület.

Azon gondolkodtam, h ha már tolok vissza rá zárógumit, akkor végigkenem szélvédőragasztóval vastagon, h ne tudjon alatta párásodni, belefolyni a víz/sár.

 

Mit gondoltok?
Köszi.

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12989

Hm. Kár, hogy nem került képbe időben.... Ha teszem fel 2-3 év múlva fel kell majd újítani a jelenleg jó vastagon ráfújt bitumenes réteget, akkor arra is érdemes lehet majd rámenni a katepoxszal?

Előzmény: Törölt nick (12988)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12988

a ketepox az rozsdaátalakítóbnélk8l us jó,nem véletlenül kerül jóval többe

Előzmény: Mindenváró Ádám (12986)
ksyy Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12987

Szégyen nem szégyen,jegyzetelem az infókat mert elfelejtem. Szerencsére kapok bőven tanácsot. Köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (12982)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12986

Ha tudtam volna a katepoxról, lehet hogy elgondolkoztam volna rajta a bitumenes cucc helyett. (pár hónapja lettem kész az autómmal)
Végül is kb. 9 ezerbe került a bitumenes anyag, 30-ból kijött volna a katepox is... Nekem megérte volna a különbséget, ha annyival jobb, de gondolom gazdaságosan javított (értsd: azért nem teljesen rozsdamentes) kasztnira nem nagyon érdemes  katepoxot tenni...?

Előzmény: Törölt nick (12983)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12985

A 930 olyan sürü.

Előzmény: laci6662 (12984)
laci6662 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 12984

Alvázvédelem kisebb javításához (alapozás után) melyik a jobb szerintetek Body 930 vagy Olvikor 200?

Mindkettőből van itthon, de a Body 930 olyan sűrű, hogy megáll benne a csavarhúzó, ez normális, vagy annak a jele, hogy döglődik (a doboz alján lévő kódszám alapján 2014-ben gyártották és 24hónap lenne a szavatossági ideje...)???

Az Olvikor jóval hígabb, kb. mint egy jó sűrű zománcfesték, pedig ez itt áll már legalább vagy 8-10éve.

 

Korant rozsdaátalakító és az alvázvédelem közé érdemes lenne még egy plusz alapozó réteg, vagy a Korantot már lehet alapozónak tekinteni és mehet rá közvetlenül valamelyik alvázvédő?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12983

alvázvédőben is többfajta van.

van a dinitrolnak olyan viaszos alvázvédője ami egy kicsit mindig puha marad,abból van fekete ,és barna,pl az új kocsiknál jól néz ki az áttetsző barna:-) 

van a bitumenes.amit szinte mindenki gyárt,dinitrol,motip,sikaguard,car fon,stb

meg van az örök életű epoxi alapú 2 k s katepox,az svájci eredetileg.

azt lerobbantani sem lehet,állja a legkeményebb kromofágot,benzint,savakat.

gyakorlatilag egy légmentes műanyag réteget képez.

de sajna az eszközökről is nagyon nehezen jön le:-) 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12982

alvázvédőre a lakkbenzin a jó,

az üregvédőre írtam nitrót.

Előzmény: ksyy (12977)
ksyy Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12981

Robox-ot nem kérdezted még,én most ott vettem karosszéria tömitő pasztát kenhetőt.

Előzmény: Peti251 (12979)
ksyy Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12980

:) Nitrót amúgy is ritkán használok mert sajnos már valami újrahasznosított lötty csak. Csak úgy kíváncsiságból olvasok mostanában véleményeket fórumokat ezzel a témával kapcsolatban és ember legyen a talpán aki eltudja dönteni mi a jó és hogyan. Pedig egyszerűnek tűnik az alvázvédelem és üregvédelem.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12978)
Peti251 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12979

Akár miskolcon, akár interneten, de hol kapok jó ár-érték arányú 2K epoxy alapozót??

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12978

Azok nincsenek kizárva, csak a nitró... lehet hogy más is jó, érdeklődj nálam okosabbaknál is....  :-)

Előzmény: ksyy (12977)
ksyy Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12977

Rendben,akkor venni kel mert csak aromás-észter-univerzális higitó van itthon.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12976)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.06 0 0 12976

Ha hígítod ne használj hozzá nitrót, hanem lakkbenzint mert nitrótól felkeményedik és aztán repedezik össze vissza. Nekem legalábbis egyszer fújtak rá bitumenes alvázvédőt amivel ez történt és dolgozott is alatta a rozsda. Mérgelődtem miatta amíg szedtem lefelé és amikor az új anyagot vettem meséltem a boltosnak hogy milyen volt a 40 ezres bevonatom, kérdeztem a bitumenes ilyen szar? Erre mondta ő, hogy nem, hanem biztos nitróval hígították azért szokott ilyen lenni.

Előzmény: ksyy (12968)
ksyy Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12975

Úgy volt,hogy ma megy talpára,de hiba került a gépezetbe,így változik a helyzet. Általában kétségeim vannak az ecsettel való kenéssel. Ha az idő is megengedi szerintem fújok rá egy réteget ha van még értelme.

Előzmény: Törölt nick (12974)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12974

én inkább vártam volna holnapig és akkor kompresszorral fújtqm volna le :-) 

ha ecsettel festetted akkor minek hígítani?ecset mindent elbír.

 

Előzmény: ksyy (12973)
ksyy Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12973

Mivel a kompresszorom pont nincs itthon,így melegítettem és lekentem 2×. Szerinted azért megfújam még 1 sorral? Holnap este már lesz kompresszor.

Előzmény: Törölt nick (12969)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12972

persze itt minimális felületi rozsdára gondoltam.

mélyebb rozsdára már csak a vágás elég.

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12971

annyit tennék hozzá hogy a rozsda a környezet oxigén,széndioxid,és vízpára tartalmából táplálkozik.

Ha az üregvédő ráül a poros rozsdára és elfedi légmentesen lassítja a további oxidációt.

Valami értelme van .

Előzmény: Peti251 (12966)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12970

ha nem jön ki az egyszerű fizika,ugyanis nem mindegy hogy milyen átmérűjüek a fuvókák a cső végén.

de az sem mindegy hogy a pisztoly amire a csövet húzod milyen átmérőjű.

összefüggés van a cső hossza és a furatok átmérője közt,a nyomás sem mindegy valamint a sűrűség sem.

én rengeteget póbálkoztam mire mindent szinkronba hoztam úgy hogy a cső végén is erős legyen a nyomás,ezáltal nagyon finom legyen a porlasztás.!

Előzmény: Peti251 (12966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!