uj ajtora itt 380eurot mondtak, ami szerintem gyari uj lehet. gyari ujert talan nem is sok. talan utannanezve meg faraghato az ar, de a felenel szerintem nem lesz olcsobb. meg kerdes mi vezet hosszabb tavon nagyobb bonyodallomhoz. A reg iajtobol mindent az ujba pakolni vagy ezt kiegyengetni...
(ne sertodjetek meg es tisztelet a kivetelnek, de fenyezo es kasznis nekem idaig mindig eleg trén szerelt... mondtam neki, hogy en szetbontom... nem, neki van ra embere... hoznam el es mindenhol mar csavar... (megjegyzes: "ez volvo csavar, tuti jobb mint a fiat"... de bazz nem odavalo...). kerdezem "hutot legtelenitettetek?" "miert kell???")
(de ha meg en fenyezek akkor az olyan mintha lefosta volna egy galamb...)
mennyi egy ilyennek kb a szakszeru javitasa? (szamla nem fontos, de minoseg igen. kocsiban 3ekm van [nem, nem az enyem!! en sem tudok vezetni, de ha en neki fogok akkor alapos munkat vegzek es akkor huzato pad is kell!]
szivesen fogadok privat e-mailre arajanlatot Bp kornyekerol
lehet higítani nitróval csak szar lesz mert kiszárad az alvázvédő és összerepedezik kb fél év múlva.
lakkbenzinnel kell higítani ,tudom hogy lassabban szárad de viszont nem veszíti el a rugalmasságát.
én azért hígítom aZ ÜREG VÉDŐT HOGY JOBBAN porladjon,a higító már szinte a kifújáskor elpárolog,a spray még így is jóval hígabb és nem éri meg ,egy kocsira elfújsz vagy 6 db üregvédő spray t.
az üregvédőt ugyanazzal a pisztollyal is lehet mint az alvázvédőt csak rá kell rakni egy csövet de azt általában adják a pisztolyhoz.
Én ha nem hígítom meg az üregvédőt akkor nem porlad olyan jól mert sűrű.
Mindenképpen literes kiszerelést veszek,kompresszor és üregvédő pisztollyal fújom majd. Nem gazdaságos a spray kiszerelés. Azt hiszem nitrót irtak hozzá.
A bitumen bázisút lehet hígítani nitroval, de azt, hogy a viasz alapút mivel lehet, magam sem tudom, és engem is érdekelne. Én egyébként nem tartom jó ötletnek a hígítást, mert egyrészt a termék eredeti hatékonysága elveszhet, másrészt amikor szétszeded a flakont, kimegy belőle a hajtógáz, csak szórópisztollyal tudod az üregekbe bejuttatni megfelelő nyomással, utána meg nem lesz egyszerű a rendszer (főleg a düzni) tisztítása, mert száradás (persze nem lesz kemény, de mégis szilárd) után csak mechanikai úton távolítható el (ha még nem száradt meg, akkor Sika Remover-208-cal tudod).
Sajnos nincs garázs,de esetleg barátomnál megtudom oldani. Bár fűteni kel fél napot és akkor talán jó lesz. Nem akarom a tavaszt megvárni mert addig is rozsdál ha bejut a víz.
15 – 25°C-on kell alkalmazni. Viasz alapú készítmény, vagyis túl alacsony hőmérsékleten nem tudsz vele dolgozni, mert megszilárdul. A gyártó szerint 23°C-on, 50%-os relatív páratartalom mellett 2 óra a száradási idő. Ha van garázsod, ott meg tudod csinálni, vagy vársz tavaszig.
+5-10fok esetén üregvédelmet hogyan tudnám tutira megcsinálni,nem alacsony már ez a hőmérséklet? Esetleg melegítsem fel és úgy használjam? SikaGard 6220 üregvédő.
Ha azt akarod, hogy sokáig ne rozsdásodjon, akkor csiszolás után használj rozsdagátló alapozót. Én erre fújtam mattfekete festéket, nagyon szép bruti :) lett, de aztán még lefújtam WD-40-nel (ez egy víztaszító, rozsdásodást gátló spray), így a mattsága eltűnt (meg egyébként is teszek rá dísztárcsát, tehát egyébként se látszott volna...).
Igaz,csak igy egyenletesebbnek tunik a reteg vastagsag.Nem tudom,hogy milyen festek kell hozza, van-e direkt felni festek?Meg az alapozas kell-e,vagy mehet mindjart a szin ra es kesz..vegul is a fekete is egy alap.