Keresés

Részletes keresés

Gábrisvitéz Creative Commons License 2018.03.14 0 0 17375

Danke Schön!

Előzmény: lobbanórotor (17374)
lobbanórotor Creative Commons License 2018.03.14 0 0 17374

Egy évvel később selejtezték is. 

Előzmény: Gábrisvitéz (17373)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2018.03.14 0 0 17373

A BZ 34-57 frsz-ú IK 260-as 1983. március 6-án a gyulai Dob u-ban kigyulladt. Tud valaki erről bővebbet, hogy ez mennyire égett le, esetleg selejtezték-e emiatt, mert - ha jól tudom, új rendszámot már nem kapott '90-ben?

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.03.13 0 0 17372

Már csak egy kérdésem maradt a témában - gondolom BZ 33-61 előtt és 36-24 után már nem volt gép a 8-asnál - hogy oszlanak meg a farosok?

BZ 33-61 és 62 55-ösök, 63-tól 90-ig 66-osok vannak. Viszont itt az átrendszámozás már közel sem olyan egyértelmű, mint a 200-asoknál, hiszen már az 55-ös utolsó szállításában is hárman voltak (GC 41-88...90), illetve a maradék 28 helyre 28 1971-es és 23 1973-as 66-os jutna.

Előzmény: Komlósfecskés (17370)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.03.13 0 0 17371

Nocsak. Ezeket a Lovász-lista sem ismeri, gondolom azért, mert nem közforgalmú rendszámmal lettek levizsgáztatva.

Egyébként nagy valószínűséggel ezek is Nysák lesznek.

Előzmény: Komlósfecskés (17370)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.03.13 0 0 17370

BZ 36-21 GB 78-15 Nysa 522 1974

BZ 36-22 GB 81-22  ?  1978

BZ 36-23 GB 81-23  ?  1978-1988-03-21

Típus nincs, és ezeket a kereső sem ismeri. A 37-51-re legalább kidobta, hogy Nysa 522M.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (17369)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.03.13 0 0 17369

Volt a 8. Volánnál forgalomban BZ 36-21, 36-22, 36-23? Ha igen, mik voltak azok?

Elvileg 36-20-nál van vége a 280-asoknak, és volt egy 36-24 is, mint belsős 255-ös (talán oktatóbusz volt).

ex-kristikoma Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17368

LTE-942 Csabán van, fehér lett.

Komlósfecskés Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17367

Mindeközben a GBG-557 apátfalvi fordán.

ex-kristikoma Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17366

Akkor a makós szegedi után egy kör Gyula volt neki.

Előzmény: csimbum01 (17365)
csimbum01 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17365

15:20kor Apácán láttam,Szeged felől jött...

Előzmény: ex-kristikoma (17364)
ex-kristikoma Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17364

FLN-320: Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba, MRY-937 helyett. Dobozra már a Volvo ment.

útazó Creative Commons License 2018.03.03 0 0 17363

IVE 631 csonkán ! Karosszéria felújítás után szépen lefestés a motort is. De eddig bírta !! 1500000 KM motor felújítás következik.  

IVE-630 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 17362

FLN-320 Szeged-Orosháza-Békéscsaba (16:35-18:50)

tibchie74 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 17361

GMY-357 Békéscsabán van,le van támasztva a kasztnis műhely előtt...

Előzmény: Komlósfecskés (17360)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.03.02 0 0 17360

Nyilván Csabán már nem fér el, van ott minden, mint a búcsúban :) 

Előzmény: csimbum01 (17328)
csimbum01 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 17359

GTZ-437 Orosházán fordakocsi,úgyhogy nehezen fog Gyulán tartalékoskodni...Ja,és teljesen fehér...

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (17357)
ex-kristikoma Creative Commons License 2018.02.28 0 0 17358

EMF-789 dolgozik MRY-937 helyett.

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.02.28 0 0 17357

Már szombaton is lejátszódott ez a jelenet.

Jobb lett volna, ha inkább a 437 jön át, de örüljünk annak, ami van...

Előzmény: sosiforda (17355)
LLaurent Creative Commons License 2018.02.28 0 0 17356

De legalább van stílusérzékük :)

Előzmény: sosiforda (17355)
sosiforda Creative Commons License 2018.02.27 0 1 17355

Ma a gyulai 4-es helyin a kék-fehér helyi kivitelű LSU-105 (Credo)-t nagyon stilszerűen az ugyancsak helyi kivitelű és szintén kék-fehér GTZ-536 pótolta.

 

 

LLaurent Creative Commons License 2018.02.27 0 0 17354

"Ezek mind dönthető ülésesek..."

 

A 2008-as beszerzésűekben már akkor is dönthetőek az ülések, ha nem akarod... :)

 

Nem ártana rendbe szedni az üléseket, mert a 10 év használat kezd erősen meglátszódni.

Előzmény: 4MOTION: (17353)
4MOTION: Creative Commons License 2018.02.27 0 0 17353

Ezek mind dönthető ülésesek és dupla üvegesek?

Előzmény: ray bacsi (17304)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.02.25 0 0 17352

GYS-377-nek is vége.

Előzmény: Komlósfecskés (17270)
egy sofőr a sok közül. Creative Commons License 2018.02.17 0 0 17351

Kedves Komlósfecskés!szeretnék kérdezni privátban.email címem:matyasgazso@gmail.com

Előzmény: Komlósfecskés (17192)
63-41 001-3 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 17350

Igen, az LTE Szegeden van még.

Előzmény: IVE-630 (17349)
IVE-630 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 17349

LLL-953 al tudja valaki hogy mi a helyzet? elég régóta tartalékok vannak helyette jelenleg FLR-291.

LTE-942 és KKL-983 felújítása tart még?

Köszönöm előre

Komlósfecskés Creative Commons License 2018.02.12 0 0 17348

Jogos. Tehát az első kép 1960.12.18 (a sámsoni vonal újraindítása) és 1962 között, a második 1962-ben, vagy kicsit később készült.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (17347)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.02.12 0 0 17347

Viszont a jobb oldaláról készült képen a 41-est már lefestették, és helyette aláírták a székhelyet, így szerintem az már legalább 1962-es.

Előzmény: Komlósfecskés (17346)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.02.04 0 1 17346

LAL-313 - JWU-656 - ELN-345 - ... - GA 38-14 :)

 

(1960/61 körüli kép. Az Orosháza - Békéssámson vonal 1960-ban vagy 61-ben jött létre, 41-es AKÖV pedig 1961.12.31-ig létezett)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!