Hát nem egészen értem ki volt az ajánlatkérő, de nekem mindegy...;-)
Viszont télire, ha már a főműhelyes, egyedisek Budára jönnek, egy-két hagyományos, de utastéri fűtéses kocsit el lehetne cserélni Fradival, mert ha jól gondolom jelenleg ott egy ilyen sincsen.
Köszi, de a 1456 így se kell, mert van itt is annyi dög, hogy ez már nem férne el az udvaron...:S
De van jobb ajánlatom is, csak az a baj, hogy a Fradis kocsikat nem ismerem. 1324 és 1349-et is elcserélhetjük valami jóra. Ezek már otthagyható és utastéri fűtésesek is, ráadásul a 1349 egyedis is (ez emel csak az értékén).
"Hát Rözsavölgyben siralmas a pálya, nagyot dobnak az ívek, az tuti nem tesz jót."
Igen, azok az ívek is dobálnak, de ott nem megyünk gyorsan, mert nem kell.
Viszont a Fehérvári úton azért kell a 45-50, és a Fonyód utcai megálló előtt, illetve a Kondorosi út előtt Budafok felől is nagyon tud a pálya dobálni! Pedig a sínek nem kopottak, csak egy kis beszabályozás kellene neki! Ráadásul itt sokkal több kocsi is közlekedik.
1434-esről kimaradt egy fontos infó: Újra működik a motoros működtetésű áramszedője! A kötél leszerelésre is került. Mondjuk sokat úgyse fogjuk használni...
1316-os tényleg zörög, viszont ha jól néztem egy kerekét cserélték mivel a szép fekete volt a többihez képest.
1357 a múlt héten nagyon érdekes volt. Néha már azt hittem nem is a sínen megy. Olyan szitálós, dülöngélős, de főleg bizonytalan volt. Másnak is meséltem a tapasztalatokat, nem zárták ki hogy abroncslazulás esete áll fenn.
1423 "A" vége már megint jobban szitál, viszont a "B" még mindig nagyon faszán fut.
1434 is előkerült, ma 47-esen voltam vele. Nem tudom miért, de most nagyon zörög, 50-nél már szinte elviselhetetlen. És nem a fülkében lévő dolgok zörögnek, hanem alulról a forgóváz, így gondolom az utastérben is egy élmény lehet. Ami még érdekes, hogy a szabadonfutó forgóvázai vastagtalpúak, a hajtottak viszont ehhez képest vékonyabbak.
Jó pár teljes új forgóváz garnitúra kellene már az ICS-knek!