Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sutto Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25453
  Gratula!  Milyen olaj került bele? Akkor ne is liciteljünk neked a Vaterán egy kicsit se? :-))))))))))
Előzmény: hericstamas (25452)
hericstamas Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25452
A Vaterán fenn lesz egy műanyag kartervédő nemsokára. Azt magamnak intéztem. Azaz én szeretném megvenni, kérlek Benneteket tartsátok tiszteletben, köszi!
hericstamas Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25451
Már azzal jöttem dolgozóba vissza. Hát az astra után egy finom műszer az biztos. :-)
Előzmény: kswturbo (25450)
kswturbo Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25450
No, megnyugodtam, nem csak nálam alakult ki függőség... :))))
Előzmény: hericstamas (25447)
SW_Zoli Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25449

:)

 

Jó hír!

Előzmény: hericstamas (25447)
SW_Zoli Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25448

Halihó!

 

Goldmatikról tudunk valamit???

 

Elküldtem neki e-mailben a képeket az ékszíjtárcsa cseréről, de válasz még nem jött.

hericstamas Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25447
Elkészült az autóm! Nem volt olyan egyszerű kartert szerezni rá, de sikerült Dunaújvárosból (Köszönet érte a www.olaszautobonto.hu-nak). Ma megyek érte végre.
sooty Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25446
Én egy 89-es évjáratu 2.5TD 164-ben láttam hátsó elektromos ülést, és nagyon penge volt. Fűteni azt nem lehetett. Aztán sajnos az egész autó leégett (fegyujtották) és minden odalett. A 4 kerék maradt meg gumi nélkül. Azok azóta is egy 164-en gurulnak.
Előzmény: Marceee222 (25445)
Marceee222 Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25445
"állítható hátsó ülések" ? na nekem ilyen nincs a Kappámba...amúgy ez egy extra opció volt annó vagy pedig késöbbi Kappákba csináltak ilyet? (vagy egyáltalán nincs ilyen :) )

másik kérdés, központi zár és az elektromos ablakok biztosítéka hol található?
tomsojer Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25444
Meg ugye a '99-ben a turbós 5 hengeres és 220 pacis. (lenne)
Előzmény: Alfás Theo (25443)
Alfás Theo Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25443
Mire odaérnénk addigra kiderül, hogy 96-os, csak megfordult az az önfejű 6-os és 9-es lett. A képen fl elötti van.
Nekem is FL utáni hátsó lökösöm lett a baleset után, ezért az elsőt is fényeztettem.
Kívül FL utáni látszatra, de belül...
Előzmény: Törölt nick (25442)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25442

Lehet, hogy valami elfekvőkészlet volt a gyárban 96/07hó előttről :-)

 

Feketecsíkos lökhárító+a belső együtt igencsak a fenti dátum előtti,nem?

Előzmény: Alfás Theo (25441)
Alfás Theo Creative Commons License 2008.07.03 0 0 25441

Picit csöpög a szilikontól, de képről elmegy..

 

1999ben már nem volt fl elötti belsővel eladott KAPPA?
BmS Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25440

Esetleg nem ott húz át a nagyfesz, ahol kellene, a gyertya légrésénél.

Esetleg torpan, időszakosan rángat.

 

A turbónyomás hiányos Volvo esetét leírtam az "Érdekes esetek" fejezet alján.

Ott is van egy ilyen trafó.

Előzmény: vili29 (25438)
vizes10 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25439
Ok, ha bebizonyosodik a sejtésem, azonnal leírom.
Előzmény: Alfás Theo (25422)
vili29 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25438
BmS
Milyen jelenséget produkálhat a repedt trafóház?
KappaTD Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25437
Tomsojer!

A héten lehet hogy nem birok menni az olajpumpáért, majd talán a jövő hét, de majd úgyis telefonálok elötte 1 nappal!
sutto Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25436
egy ismerősöm G-s Astrájában 470.000 km!!!  generátor csere volt csak eddig a szijjakon stb-n kivül. 1.2-es 3 ajtós 2000 évi. Azon gondolkodik a generál importőrnek probálja majd át-eladni. Mint kuriózum!!!!!
Előzmény: kswturbo (25429)
DVlad Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25435

Ja?! :DDD

 

Tegnap a németországi autópályán kicsit nyomogattam a gázt, mert olyan fickósnak tűnt (180-nál, 4400-as fordulaton) és a nem korrekt méréseim alapján (videóról visszanézve) körülbelül 5mp alatt gyorsul 10km/h-t 180-tól 230-ig. Afölött már biztosan lassulna, de egyszer sem sikerült megnéznem, mert mindig lassítani kellett. A nyakamat azért meg tudtam tartani, de majdnem elégedett vagyok. :DDD

Előzmény: Alfás Theo (25434)
Alfás Theo Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25434

nem a 200as tempót mérjük majd. 8o) ha addig nem megy tropára a vezérlés,mert kattogni kezdett.. 

 

Előzmény: DVlad (25426)
KappaTD Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25433
nekem rögtön a gomba mellett lesz a legjobb, mert ott a legkisebb eltérés
Előzmény: sooty (25432)
sooty Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25432
Hát ma már ne, mert 2kor megyek haza. De holnap jöhetsz reggel 6tól kettőig bármikor. Van ilyen lézeres kütyünk amivel lehet különböző tárgyak hőmérsékletét mérni, de levegőét nem. Viszont a hűtő vagy a kiegyenlítő tartály hőmérséklete mérhető. 
Előzmény: KappaTD (25431)
KappaTD Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25431
ma az agrikonhoz?
Előzmény: sooty (25430)
sooty Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25430

Esetleg megoldható a lézeres hőmérés. Főleg ha kijössz a céghez. De talán délután is.

Előzmény: KappaTD (25428)
kswturbo Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25429
Csekély, de sajnos nagyon régi tapasztalataim közül elővéve az F Astra 1.4 16V és a korabeli (B) Vectra 1.6 16V menetpróbáinak vonatkozó adatait, az Astra óra szerint 195-ig ment könnyen, a Vectra 200-ig, de az Astra ment volna még, csak nem adódott rá lehetőség. Bizony, pörgős, meglepő motor volt az 1.4 16V Ecotec (a tulajoknak is a szíjakkal, de az egy másik történet). Csak egy országúti túrán már nem mindegy, honnan hová gyorsítasz és mekkora erővel. Tudnék ám mesélni a kerozinos benzin előnyeiről... :))) Az 1.4-esek pedig (lealábbis amit én vezettem) elég semmilyenek alul, kb. 4000-ig kell pörgetni, hogy dolgozni kezdjen.
Előzmény: hericstamas (25427)
KappaTD Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25428
Tegnap voltam villamosság szerelőnél (a ventillátor későn kapcsolása miatt). Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy az egymás mellett lévő piros és zöld csatijú gomba közül, a piros csatijú gomba (ami szerintünk ad jelet a kijelzőnek meg a ventillátor kapcsolását is ő intézi) az a bűnös. Vagy a kijelző nem pontosan mér 80 C felett. De csak találgatunk! Nem tudja valaki hogy a zöld mit csinál klimát vezérel (mert nem vettem észre a hatását se ha be van dugva se ha ki van húzva)? Ja meg most kellene egy lézeres hőmérő, mert azzal meg lehetne állapitani hogy a kijelző hiteles- e.
hericstamas Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25427
OFF: Egy pici félreértés van az F-es volt előbb, azt lett a G-s. Ergo a F-es sokkal könnyebb, nem voltak olyan környezetvédelmi normák sem. Még egy astrás sztori azt befejezem. Haver 1.4 90LE-es F-es astrájával 180 körül közlkedett mindig pályán (persze külföldön). 200.000 km-t bírt az autó, minden téren. Most haltak meg alatta a kuplung, lengéscsillapítók, szilentek, stb. De a motor asszem még bírná. De ami a furcsa volt, hogy négyen utaztunk vele és ugy is 180 volt az utazó neki. Nem is inogott a gép, mondjuk ő mindig túlfujt kerekekkel járt.
A félreértések elkerülése végett leírom azért még egyszer amit mindenki tud. A Kappa nem említhető egy lapon nagyon sok tekintetben egy astrával, de egy szívó 2.0 20V ugyanúgy gyorsul, mint egy F-es 1.6 XEL astra a miért is adott és pont.
Előzmény: kappa_tds (25423)
DVlad Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25426
Szegény astra, asztrált utazásban lesz része. :DDD
Előzmény: Alfás Theo (25425)
Alfás Theo Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25425
óra szerinti, de hétfőn lemérjük gpsvel is.
Előzmény: vili29 (25424)
vili29 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 25424
max óra szerint lehetett 200, gps-el jóval kevesebb,a km órák min 10% csalnak.
Előzmény: Alfás Theo (25421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!