Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A Vaterán fenn lesz egy műanyag kartervédő nemsokára. Azt magamnak intéztem. Azaz én szeretném megvenni, kérlek Benneteket tartsátok tiszteletben, köszi!
Elkészült az autóm! Nem volt olyan egyszerű kartert szerezni rá, de sikerült Dunaújvárosból (Köszönet érte a www.olaszautobonto.hu-nak). Ma megyek érte végre.
Én egy 89-es évjáratu 2.5TD 164-ben láttam hátsó elektromos ülést, és nagyon penge volt. Fűteni azt nem lehetett. Aztán sajnos az egész autó leégett (fegyujtották) és minden odalett. A 4 kerék maradt meg gumi nélkül. Azok azóta is egy 164-en gurulnak.
"állítható hátsó ülések" ? na nekem ilyen nincs a Kappámba...amúgy ez egy extra opció volt annó vagy pedig késöbbi Kappákba csináltak ilyet? (vagy egyáltalán nincs ilyen :) )
másik kérdés, központi zár és az elektromos ablakok biztosítéka hol található?
Mire odaérnénk addigra kiderül, hogy 96-os, csak megfordult az az önfejű 6-os és 9-es lett. A képen fl elötti van. Nekem is FL utáni hátsó lökösöm lett a baleset után, ezért az elsőt is fényeztettem. Kívül FL utáni látszatra, de belül...
egy ismerősöm G-s Astrájában 470.000 km!!! generátor csere volt csak eddig a szijjakon stb-n kivül. 1.2-es 3 ajtós 2000 évi. Azon gondolkodik a generál importőrnek probálja majd át-eladni. Mint kuriózum!!!!!
Tegnap a németországi autópályán kicsit nyomogattam a gázt, mert olyan fickósnak tűnt (180-nál, 4400-as fordulaton) és a nem korrekt méréseim alapján (videóról visszanézve) körülbelül 5mp alatt gyorsul 10km/h-t 180-tól 230-ig. Afölött már biztosan lassulna, de egyszer sem sikerült megnéznem, mert mindig lassítani kellett. A nyakamat azért meg tudtam tartani, de majdnem elégedett vagyok. :DDD
Hát ma már ne, mert 2kor megyek haza. De holnap jöhetsz reggel 6tól kettőig bármikor. Van ilyen lézeres kütyünk amivel lehet különböző tárgyak hőmérsékletét mérni, de levegőét nem. Viszont a hűtő vagy a kiegyenlítő tartály hőmérséklete mérhető.
Csekély, de sajnos nagyon régi tapasztalataim közül elővéve az F Astra 1.4 16V és a korabeli (B) Vectra 1.6 16V menetpróbáinak vonatkozó adatait, az Astra óra szerint 195-ig ment könnyen, a Vectra 200-ig, de az Astra ment volna még, csak nem adódott rá lehetőség. Bizony, pörgős, meglepő motor volt az 1.4 16V Ecotec (a tulajoknak is a szíjakkal, de az egy másik történet). Csak egy országúti túrán már nem mindegy, honnan hová gyorsítasz és mekkora erővel. Tudnék ám mesélni a kerozinos benzin előnyeiről... :))) Az 1.4-esek pedig (lealábbis amit én vezettem) elég semmilyenek alul, kb. 4000-ig kell pörgetni, hogy dolgozni kezdjen.
Tegnap voltam villamosság szerelőnél (a ventillátor későn kapcsolása miatt). Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy az egymás mellett lévő piros és zöld csatijú gomba közül, a piros csatijú gomba (ami szerintünk ad jelet a kijelzőnek meg a ventillátor kapcsolását is ő intézi) az a bűnös. Vagy a kijelző nem pontosan mér 80 C felett. De csak találgatunk! Nem tudja valaki hogy a zöld mit csinál klimát vezérel (mert nem vettem észre a hatását se ha be van dugva se ha ki van húzva)? Ja meg most kellene egy lézeres hőmérő, mert azzal meg lehetne állapitani hogy a kijelző hiteles- e.
OFF: Egy pici félreértés van az F-es volt előbb, azt lett a G-s. Ergo a F-es sokkal könnyebb, nem voltak olyan környezetvédelmi normák sem. Még egy astrás sztori azt befejezem. Haver 1.4 90LE-es F-es astrájával 180 körül közlkedett mindig pályán (persze külföldön). 200.000 km-t bírt az autó, minden téren. Most haltak meg alatta a kuplung, lengéscsillapítók, szilentek, stb. De a motor asszem még bírná. De ami a furcsa volt, hogy négyen utaztunk vele és ugy is 180 volt az utazó neki. Nem is inogott a gép, mondjuk ő mindig túlfujt kerekekkel járt. A félreértések elkerülése végett leírom azért még egyszer amit mindenki tud. A Kappa nem említhető egy lapon nagyon sok tekintetben egy astrával, de egy szívó 2.0 20V ugyanúgy gyorsul, mint egy F-es 1.6 XEL astra a miért is adott és pont.