1.2 Javítások - Stabilabb hálózatos játék - Maximum tapasztalat szint lett beállítva a felkelökre, mezei lovasokra és a miliciára - Sok kampányban 75%-os zsold szinttel indultak egyes hadseregek, javítva 100-ra - Zsoldfizetés %-ot nem mentette a játék - Az erösitések érkezése csökkentette a toborozható egysékek számát - Van jobb-klikk menu a csatakban is - Láthatósági hibák javitva, dombon álló ágyú átlöhet az egységek felett
próbálgattam a kuruc pályát tábornoki fokozatban mint osztrák, sajnos
kár volt, időpocsékolás, dögunalom következett
mivel a magyar városok nem igazán termelnek ellátmányt (a 48-as játékhoz képest 10* kevesebbet, miközben a csapatok igénye a 4*-ese) így semmilyen hadműveletet nem lehet végrahajtani
a legkisebb csapatnak sincs elegendő
a csökkenő ellátmány pedig lehúzza a morált, készenlétet, így még taktikai csatában sincs esély
ha folyamatosan játszol, és a városok sűrűn cserélnek gazdát, nem fogja rendesen csekkelni, hogy akkor most valójában mennyi havi bevétel van, valahogy elakad
kilépsz és újra mész körvégéről : hoppá-hopp megvan a valós bevétel!!
lehet hogy "csak"a pénzzel van ez így, ami pályán volt amikor ez feltünt: hé, enyém a városok 90 %-a akkor mitől van csak 7000 bevét / hó pláne 135 % adónál
visszatöltés után viszont 36000 pénz volt... alig különbség :):):
Kuruc, kapitány. Tapasztalat, fontos volt az elején az adóemelés, mostanra 1705 aug. viszont már akkora + om van, hogy már nyugodtan lehetne adót csökkenteni. Lehet hogy jön még ilyen event? Alapvetö gondom, hogy az ellenséggel már alig tudok megütközni, muszály lesz a föbb seregeimet tovább osztani, hogy az ellenség ne lépjen le a csatákból, vagy pedig rábízni a nagyobb csatákat is az auto-ra. Ilyen ütemben lehet, hogy sikerül 1707 végére úrrá lennem az egész térképen.
Visszatérve a tüzerö, csaták, stb. témához, az a kor mármint 1700-as évek eleje, nem bövelkedett sok nagy csatában, még mindig inkább a manöverezés kapott nagyobb hangsúlyt, szükségszerüségböl. De viszont ha mindkét fél elszánta magát a csatára, vagy az egyiknek sikerült rákényszeríteni a másikat, akkor nagyon is véres csatákat voltak képesek vívni. Pl. Höchstadt, Malplaquet, Turin, Oudenard,vagy más háborúkból: Belgrád, Poltava, a késöbbiekben pedig Nagy Frigyes csatái egyenesen mészárszékek voltak ( mármint nagy részük ) Kolín, Hochkirch, Torgau.
Nézd az volt a lényeg hogy a választássokkkk előttre összetákolják a gémet , mert magyargyarbálint elvtársúr adta a pénzt, amit szerintem meg is érdemeltek a fejlesztők.Most molyolnak a marhaságokon,javításokon, nem is baj hogy nem sietik el.Talán annál jobb lesz majd az "igazi".Én bízom bennük és a játékban,meg főleg hogy az USA piacra is pályáznak,de ehhez sok kell.Nem jelentekztél(újbóli) tesztelőnek?
A PL-ben megjelenő taktikai csatákhoz
A tüzérség tűzereje
Nehézüteg: 100 (100%)
Könnyű üteg 70 (70%)
Sorgyalogság 70 (70%)
Az eddigi legnagyobb veszteség asszem 60 fő volt 1 tüzelésre
Jobb lett volna, ha a maximális hatás egy tüzelésre 30 fős veszteség okozása
Gyalogságnál ez 21 ellenség eltalálását jelentené, 500 fő részéről, 100-as tapasztalattal
Maximum, a minimum ennek a 33%-a egyharmada azaz 7.fő lenne
Én úgy számolok, hogy egy „töltény” az valójában 3* lövést jelent
Gyalogságnál ez esetenként az egység kétharmadának tüzelését jelenti
Így 1-1 tüzelés ebben a csatában 1000 lövedék / alkalom
((azaz 1-1 puskásra 40 töltény jut, ami kb. stimmel))
Ez 21 főre vetítve 2.1 % -os valós hatás, max, minimum pedig 7 fő azaz 0.7%
Mivel 20* lőhet 1-1 zászlóalj, az 420-140 fő közti veszteséget okozhatna,
átlag lenne olyan 240
De csak ha mind a 20* lőttek, és 100 tapasztalatúak, meg ha egy hexre álló ellenséget vesznek tűz alá, vagyis a szomszéd hexben állókra lőnek, ami 1-100 méteres távolságnak fele meg
2 hex távolságra, ami 100-200 méter közöttit jelent, az előző hatás kétharmadát találtam volna jónak : 14-5 ellenség lelövése
Ez a valóságos lehetőséget kb. kétszeresen haladja meg, de hát ez játék, és a végső veszteségi összegzésben meg lenne a valósághoz közelítő arány.
Szóval, ha 500 fős zászlóaljunk 20 képes tüzelni, és egy embert sem vesztene, akkor így egy csatában képes lenne legfeljebb 196 ellenség leterítésére
Ha összeadjuk, hogy ehhez hány lövést adtak le: 1% körüli hatásfokot kapunk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
A játékban a gyalogsági tüzelés hatása 2%-ot meghaladja
Viszont a közelharcban alacsony a veszteség, ami szerintem magasabb kellett volna legyen
Tüzelésre max 30 helyett, közelharcban 60-ig, azaz a duplájára ment volna
Gyakorlatilag nincs fogoly ejtés a csatában de van egész egységek kollektív fegyver letételeÉs minimális a dezertálók száma
Hiába minden, az ami pályán is kifutott
Feladtam
Gyenge az MI a progiban
1-2* megverem taktikaiban és kész, utána 4*-es túlerővel is visszavonul harc nélkül
Pedig már azt is megtettem hogy minden második csatát direkt feladtam, hiába
Ott hagy 10 000 embert, meg 36 ágyút a főerőkkel szemben, az összes többit elaprózza felesleges feladatokra
Mivel helyőrséget se hagy az elfoglalt városokban…
Nem toboroz (?) nem tölti fel a csapatait, a Kanadába érkezők meg ott dekkolnak végig
Ha én vagyok a britekkel még rosszabb, hiába állíthatna fel 100 000 fős sereget, nem nagyon toboroz
Nem tölti fel a csapatait, így a háború végére 20-30 fős ezredek vannak nála…
Ez is hmm hmm hogy ezek is hatékonyak, mint az 1 löveges „ütegek”…
Na ugye.Ezt írtam én is eredetileg.Hogy a korabeli muskéták hatásos lőtávolsága max 50m volt, akárcsak Blenheimnél. De Te nekiáltál vitázni hogy nem így van mert legalább 2-300 méter.,és akkor most meg mégis jó az érték amit megadtam? Hásze.
Én az amival még egyáltalában nem nyomultam amúgy.A kurucot se nagyon űzöm,időhiány no.(inkább horgászgatok itt a tavasz!:)És ehhez a gémhez taktikaiban(máshogy meg értelmetlen szvsz)sok idő kell!
Már nagyon játszanék a PL-el,de sehonnan nem tudom letölteni.OLvastam a fórumot,tudok a problémákról.Nem tudtok vmi közelebbit a várható időpontról?Az 1848 nagy kedvencem volt. Köszönöm