Keresés

Részletes keresés

Downunder1 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 704

Igen, ingyenes az atfoglalas fuggetlenul az artol, akar mas varosba/bol is.

Előzmény: Gábor987 (703)
Gábor987 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 703

Vettem egy novemberi járatra Wizz jegyet még tavasszal. Nem szoktam, de ma beléptem a Wizz-es fiókomba, ahol meglepődve olvasom, hogy menetrend változás történt. A kifele út egy fél órával korábbra lett téve - ezzel még nem is lenne baj - , viszont a visszaút el eltt tolva egy teljes nappal, ami viszont már nem jó nekünk. Visszanéztem az emailjeim, leszűrve a wizzair szóra minden összefüggésben - és bár jött rengeteg reklám, meg 10-20%-os akciós napról szóló értesítés, de a menetrend változásról semmi!!! A kérdésem az, hogy ilyenkor az elfogadás, vagy visszatérítés mellett felkínált átfoglalás másik járatra (ugyanabba az irányba, de teljesen más indulási és visszaút dátummal)lehetőség ingyenesen történik? Vagyis nem kell semmit ráfizetnem, hiába lenne azokra a dátumokra az eredetihez képest drágább a jegy egy normál foglaláskor?

henteskeee Creative Commons License 2019.08.27 0 1 702

Ja és az nekem új,hogy már repülnek Iránba is....😂😂😂

henteskeee Creative Commons License 2019.08.27 -2 1 701

Ha az ledolgozás , hogy az út 2.25-2.35 között szokott lenni a W6 pedig hivatalosan 2.50 menetidőt ad meg....

Előzmény: varhonita (700)
varhonita Creative Commons License 2019.08.22 -2 0 700

A tegnap esti BUD-LAR-BUD járat az egy órás késésből felet ledolgozott.)

hooker007 Creative Commons License 2019.08.01 -2 0 699

igen, biztonságos.

Többször utaztam velük, kisebb késésen kívül nem volt semmi gond velük

Előzmény: Törölt nick (695)
serendipity85 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 698
Egy kérdés: Szerintetek ha Wizz Plus csomagot veszek, akkor a visszatérítésnél a foglalás teljes összegét jóváírják? Vagy levonnak belőle valamit?
varhonita Creative Commons License 2019.07.24 -2 0 697

Eddig 180 millió embert szállítottak, egy sem maradt az égben...

Előzmény: Törölt nick (695)
Pitta2 Creative Commons License 2019.06.13 -1 1 696

Ez komoly kérdés? Évek óta repülök csak azért mert jó velük a repülés

Előzmény: Törölt nick (695)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.13 -5 0 695
A wizzair biztonsagos? Holnap megyek 3 napra londonba, xanaxal kell aludnom annyira felek a repulestol.:(((((
koroland79 Creative Commons License 2019.05.16 0 0 694

Köszi

Előzmény: Morti08 (693)
Morti08 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 693

Méltányossági alapon lehet kérni, úgy tudom 50%-ot szoktak visszaadni.

Előzmény: koroland79 (692)
koroland79 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 692

Véleményetek szerint van esély, a repjegyet áttenni vagy wizz számlára kérni árát, betegség miatt nem tudunk elmenni. Flex nem lett hozzá véve.

 

Köszi!

 

R

LIgeti fények Creative Commons License 2019.05.09 -1 0 691

Üdv. Az én számla-leírásomban közölték, hogy Adobe-Acrobat kell. És megadták a linket, hogy pontosan melyik.

Előzmény: andfer (690)
andfer Creative Commons License 2019.04.05 -1 0 690

 

A WizzAir elektronikus számláját megnyitva az olvasható, hogy legalább egy aláírás  hibás, illetve az aláíró ismeretlen, nem szerepel a megbízható tanúsítványok listájában.

A WizzAir webodalán annyi szerepel, hogy:

"a számla PKI-technológiával (Public Key Infrastructure) előállított korszerű elektronikus aláírását és időbélyegzőjét a  fent hivatkozott magyar jogszabályok előírásainak megfelelően".

Tudna valaki segíteni, hogy miként lehetne, valamint honnan ezt a tanúsítványt telepíteni egy egyszerű felhasználónak?

A számítógépemen működik más szolgáltató "e-számlájának" ellenőrzése, mint például Digi, Eon, Telenor.

Windows10 Home operációsrendszer, Adobe Acrobat Reader DC 2019.010.20098 program.

varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 689

Értelmetlen a járatmódosítás, ha Te kezdeményezed. Én egy módosított Larnaca Bécset (Ápr. 12) 9.9 Euróért vettem 50 Eu helyett. Az eredeti is 9.90-be került ami bukik Április10-re... 

Előzmény: Pohi31 (685)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -3 0 688

 A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá" 

Mit lehet azokból a pontokból venni? 

Kis repülőt?

Előzmény: totti72 (680)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 687

Te egy időmilliomos vagy...

Előzmény: totti72 (680)
'szti Creative Commons License 2019.03.22 0 0 686

utóbbi

Előzmény: Pohi31 (685)
Pohi31 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 685

Sziasztok,

 

Szerettem volna járatot módosítani, de az ülőhely foglalásnál nem lép tovább " nem választott ki minden ülőhelyet" üzenettel. Az emelt díja információ szerint más böngészőből, más gépről, vagy a böngészési előzmények törlése után jó lesz. Persze nem lett jó. A másik információ szerint járatmódosításnál elveszik az ülőhely választás? Mi az igazság?

Morti08 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 684

Nem erre gondoltam. A Békéltető testület Budapesten működik, az ügyek bíróság nélküli rendezésére találták ki. Bárki ingyen igénybe veheti és a bepanaszolt fél köteles megjelenni, ha behívják. Bátran keresd fel őket, de előbb írj a Wizznek, hogy napokon belül eléjük viszed az ügyet, ha nem reagálnak. Hátha elég ennyi.

Előzmény: totti72 (683)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 683

Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.

 

Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 682

Illetve nekem végül elég volt egy fenyegető mailt írni, hogy Békéltető testülethez fordulok.

Előzmény: Morti08 (681)
Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 681

Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!

 

"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják.
Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez. 

 

Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt:
"Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.

További információk:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."

 

Nem tudom próbálta-e innen valaki?

Előzmény: totti72 (680)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 -1 0 680

Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?

péeldé Creative Commons License 2019.03.13 0 0 679

Gépi szétültetésünket kérésre végül a sztyuvik oldották meg, egymás melletti helyet adtak, ketten egy komplett sort kaptunk...🙂

Előzmény: péeldé (677)
péeldé Creative Commons License 2019.03.12 0 0 678

Debrecenben elfogadják, Dortmundrol nincs infóm.

Előzmény: KarmaKiller1 (675)
péeldé Creative Commons License 2019.03.11 0 0 677

Becsekkoltam a holnapi Wizzair járatunKra, ülőhely-valasztasert nem fizettem, igy aztan kulon is ültetett a 15 eves gyerekemtől, aki ugye mar felnőttnek szamit Wizz-szempontból. 

Mèg nem tudja, hogy neki középső jegyet az elejen, nekem ablak mellettit osztott a gep közepén az algoritmus, de beszállásig meg sem merem mondani neki, mert nem szeretném látni, ahogy a kamasz fiamat a sírás kerülgeti.

a kiosztást nézve csak Ugy tudnank tutira egymas mellett ülni, ha mindketten vennénk ülőhelyet. (Tudom, minek hagytam ilyen kesore a check-int, de igy alakult) valahol a szabad 9 db tripla ures ülésre vagy a 4 duplara. Szerintetek a sztyuvik lesznek olyan kedvesek, hogy atulhetunk ures helyekre Vagy inkább a földi személyzetet kérjem meg Malpensan? (Feladott csomagunk sincs) vagy inkább fizessek az ülőhelyert? Kifelé automatikusan egymás melletti helyet adott.

Morti08 Creative Commons License 2019.03.09 -1 0 676

Szerintem nem ültetnek szét. De ha mégis, a gépen cserélhetsz valakivel, személyzet segít.

Előzmény: Katus5555 (673)
KarmaKiller1 Creative Commons License 2019.03.07 -2 0 675

Sziasztok! Március 16.-án utazok Debrecenböl Dortmundba. Kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataitok vannak a beszállòkártyával kapcsolatban?! Ragaszkodnak a kinyomtatott verziòhoz vagy elfogadják a telefonon is? Köszönöm a segítséget! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!