Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1328

A keresett oldal nem található

Előzmény: ÁsítóSárkány (1326)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1327

Az M100 elmaradásáról is írnak..Cikkekből felesleges tájékozódni, nem közlöny és nem közbeszerzés

Előzmény: ÁsítóSárkány (1326)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 0 0 1326
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 -1 0 1325
. kata31 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 1324
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.12 -1 0 1323

a szokás szerinti be kell lépni.

 

Google keresés alapján: https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2022/0/targy/portal_403/megtekint/portal_14001_2022/

ha errőé szól a poszt, akkor jereváni rádió színvonal: ez egy értesítés arról, hogy a korábbi kiírás kapcsán a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették, beérkezett ajánlatok száma: 0.

Előzmény: . kata31 (1322)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.12 0 0 1322

És újra kiírták az M0 -Bicske közti M1 bővítést.. 2030-as teljesítésre.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1039632926676294/

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.13 -1 0 1321

Nem lep meg. Alighanem úgy maradt a Megyeri híd előttről... És?

Előzmény: . kata31 (1317)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.13 0 0 1320

A 90-es évek legelején még alig lehetett nyugati autót kapni, a keletiekre meg éveket kellett várni, akkor még egész más volt a helyzet mindenhol, nem feltétlen releváns...

Előzmény: NAR (1319)
NAR Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1319

Nekem a 90-es évek első feléből az rémlik, hogy Szentendréről reggel nyolcra busszal jöttek be, nem HÉV-vel, mert a busz gyorsabb volt (kivéve, ha leesett a hó - olyan régen néhányszor előfordult ez egy-egy télen). Viszont a 11-es út budapesti szakaszán már mintha lett volna dugó akkoriban is. De ez olyan régen volt, lehet, hogy igaz se volt :-)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1316)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1318

Az M0 észak algútszájnál eltűnt a monitoring kutak vize. - tehát az alagút definitív nem veszélyeztet vízbázist.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1020783315227922/

. kata31 Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1317

A KárolyRóbert - Bécsin nincs súlykorlát az M3 felől a solymári CSP-hoz..

Előzmény: ÁsítóSárkány (1316)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.10 0 0 1316

Nekem olykor majdhogynem Szentendréig álló sor is rémlik...

És amikor sikerült a budakalászi körforgalommal végre valami legalább mérsékelten értelmeset kezdeni, azóta a helyközi buszok is jobbak lettek...

 

A III. kerület most persze azt szívja meg, hogy van M0 Megyeri hídig, de nincs M0É.

De ha a híd nem lett volna, akkor az M3 bevezető és a Róbert Károly korút szívna..

 

Jó lenne nem apránként toldozni foltozni a hálózaton, mert aki kimarad, az nagyot szív. Viszont az M0 megvan az 1-estől a 11-esig körbe... azt már nem tudjuk eljátszani, hogy sehol nincs elkerülő...

Előzmény: NAR (1315)
NAR Creative Commons License 2022.06.10 0 0 1315

Én nem emlékszem arra, hogy 15 éve délután lett volna kifelé dugó. Ugyanakkor 15 éve jóval kevesebb autó is volt. 15 éve befelé komoly dugó volt reggel 8 körül már Rómaifürdőtől, ez mintha mérséklődött volna, de ritkán járok arra ilyen korán. Azt nem tudom, hogy ez nem azért van, mert megfogja a Pünkösdfürdő utcai lámpa a forgalmat.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1309)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1314

Ld. még egyszer, indirekt cáfolat jelleggel: 1307.

Tegyük fel, hogy agglomerációs személyforgalmat nem vonz. Úgy is elég katasztrófa lesz az odavonzott tehertranzit miatt. QED.

Előzmény: . kata31 (1313)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1313

XD

Előzmény: ÁsítóSárkány (1312)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1312

A kérdésbe bűjtatott állítás félreértelmezésre épül, épp ezért maga a kérdés teljességgel érdektelen,

Előzmény: . kata31 (1310)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1311

1308-ban is sugárutazik az olvtárs. - pedig pont ez a sugárutazás az amit az M0 nyugat megszüntetne,..elkerülőként!

 

Két semmit mondáson meg én nem kívánok polemizálni (1305-ről terelve)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1306)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 0 0 1310

 

Tehát nem tudsz választ adni 1305-re.

  

Előzmény: ÁsítóSárkány (1307)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.08 0 0 1309

Emlékszel milyen volt előtte?

Amúgy a környék több elcseszett kereszteződése miatt tényleg nem ideális a példa.

 

A több autós vonzása sahnos igazzá válhat, kükönösen, ha a tömegközlekedést, P+R-t nem sikerül versenyképesebbé tenni a köyeljövőben.

Előzmény: NAR (1308)
NAR Creative Commons License 2022.06.07 -1 0 1308

"Az alternatívától kiegyenlítődést lehetne várni az extra túlterhelt sugárutak javára -- valami olyasmit, mint amit a Megyeri híd hozott a Szentendrei útnak meg a környéki Volánbuszoknak. De az egész városra nézve ez is alighanem előrelépés."

 

És ez tényleg megtörtént? Ma délelőtt Szentendrén volt dolgom, reggel fél 10-kor majdnem a Lupa tónál állt a sor vége (mind Békásmegyer, mind az M0 felé). Idén tavasszal többször kellett reggel 8-kor Békásmegyerre mennem, minden esetben azt láttam, hogy a HÉV-állomás előtt állt a sor. Délután kifelé szoktam látni, hogy a 11-es út csillaghegyi szakaszán araszolnak már fél négy körül. De arról sem hallottam, hogy ahol megépült az M0 (déli, keleti szektorok), ott lényegesen és hosszú távon jobbak lettek a bejutási lehetőségek... Attól tartok, hogy még abban az esetben is, ha tényleg javulna a helyzet, ez csak ideiglenes lenne, hiszen a jobb autós bejutási lehetőség több embert csábítana az elővárosba és autóba...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1302)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1307

Bőven elég katasztrófa lenne a meglévő forgalom mellé még tehertranzitot odavonzani!

Elsőre is pontosan értettem a félreértelmezésedet, de így nincs értelme kommunikálnunk.

Előzmény: . kata31 (1305)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1306

Senki sem állította, hogy sugárút lenne.

Előzmény: . kata31 (1303)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1305

... CSAK..személyforgalomban is érdekelne honnan vonzana ide a Bécsire az m0 nyugat forgalmat, azokon kívül akik ma a települési utakon eleve erre járnak?

. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1304

Nem kaptam választ.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1298)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 -1 0 1303

Mitől lenne sugárút az M0 nyugat Zsámbék-Budakesziről Óbudára.. Pont a hiányzó észak dél kapcsilat Budaörs felé!

 

:-) 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1302)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1302

Ki mondta, hogy azokon nem szívás?

 

A Bécsi úton az M0É részben már segít, amíg az nincs, addig az is ultra szívás, persze. De a Hűvösvölgyin csak leheletnyit segíthet (Solymár, Pilisvörösvár és azon túli viszonylatban) az M0É, a Budakeszin meg nem fog segíteni.

 

Ami a Budaörsit illeti, dél felé azért akad alternatíva, csak északra nem igazán (Budakeszin át milyen buli a csúcsban, ugye?)

 

Az M0NY agglomerációs forgalomban azt tenné lehetővé, hogy megválaszd, a kiinduló- és célpont, időpont függvényében, hogy melyik sugárúton mész be a városba... jelenleg nincs sok alternatíva. Az alternatívától kiegyenlítődést lehetne várni az extra túlterhelt sugárutak javára -- valami olyasmit, mint amit a Megyeri híd hozott a Szentendrei útnak meg a környéki Volánbuszoknak. De az egész városra nézve ez is alighanem előrelépés.

 

A sugárút persze így is úgy is szívás marad... de már 20 éve többször 3-4 megállónyira Hidegkúton érdemes volt leszállni a buszról a reggeli csúcsban és lesétálni a villamosvégállomásig. Nem hinném, hogy sokat javult azóta a helyzet.

Ami a sugárutakat illeti,  kötött pályát, arra való jó ráhordást és P+R-t kellene tolni -- persze a Budai-hegység domborzati viszonyai között ez nem feltétlen egyszerű, ennek kapcsán Skytrain megoldásokban is lehetne gondolkodni.

Előzmény: NAR (1301)
NAR Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1301

Ha a Budakeszi és a Hűvösvölgyi úton szívás közlekedni, miközben a Bécsi és a Budaörsi úton nem, akkor lenne értelme áthelyezni a befelé menő forgalmat, de attól tartok, nem ez a helyzet :-( Persze ha a forgalom egy jelentős része nem Budapestre, hanem Dunakeszire vagy Kistarcsára menne, akkor segítene az M0 - de ezt kétlem.

 

Ugyanakkor vannak számomra értelmezhetetlen forgalmak (lásd lenti képen a Pusztakúti út - Ürömi út - Mátyás király út - 11-es út forgalmat pénteken délután négykor), amiknek jó lehet(?) az M0.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1300)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.03 0 0 1300

Ha a Budakeszi út, Hűvösvölgyi út mentén élők minél további szivatása a cél, akkor persze nem kell új út...

A dolog annyiról szólna, hogy az elővárosi forgalomban ki-ki megválaszthassa, melyik sugárúton keresztül megy be a városba...

Előzmény: NAR (1299)
NAR Creative Commons License 2022.06.03 -1 0 1299

"Az agglomerációs forgalomnak meg kell valami, kb az M0NY nyomvonalon"

 

Lehet, hogy blaszfémia, de ez biztos, hogy kell még az agglós forgalomnak új út? Pont azért, mert

 

", de milyen kivitelben? Minél inkább autópályaszerű a kivitel, annál több forgalmat vonzhat oda."

 

Nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet elősegíteni, hogy Telkiből és Budajenőről könnyebb legyen Budapestre bejutni...

 

"Egy 80 körüli tervezési sebességű elkerülő főút is óriási előrelépés lenne az agglomerációs forgalomnak. Ami viszont nagyon fontos, hogy ne legyen rajta szintbeni kereszteződés, még körforgalom se!"

 

Létezik ilyen állatfajta? A ferihegyi gyorsforgalmit leszámítva?

Előzmény: ÁsítóSárkány (1294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!