Ühüm érdekes tehát előfordulhat, hogy nem állomásították Cellbe, csak 1956-ban kihelyezve volt ide, Sm-ből esetleg. Addig amíg át nem állomásították őkelmét Tapolcára. Köfi az infot.
első állomásítási helye: Szombathely melyre 1946 IV. hó 1-én került második állomásítási helye: Tapolca melyre 1947 IX. hó 16-án került harmadik állomásítási helye: Szombathely, melyre 1948 II.hó 10-én került vissza negyedik állomásítási helye: Tapolca, melyre 1957 V. 17-én került. utolsó állomásítési helye: Zalaegerszeg, melyre 1974 11.hó 06-án került
Megszerezted? Azt nevezem. Érdeklődnék celli bejegyzés van-e benne? Ha igen akkor mettől meddig volt Cellbe állomásítva a gép? Nekem 1956-ból van adatom álomásításról. Egyezik?
Nem tudom mi ez. 2 tippem van: - import mozdony az '50 - es évekből. Mert nemcsak a 3 tengelyes Jung mozdonyt hozták be, hanem egy 2 tengelyes gépet is. - a 4 régi tolató valamelyike. 1936 - ban 2 volt, 1938 - ban 4. Lányi Ernőnek van fényképe, amin az egyik távolról látszik. De nem sokat tudok ezekről a mozdonyokról.
Igen, tudjuk. Nincs véletlenül listád a képekről? Ez később sokat segítene. Fialovits Béla biztosan pontosan felírta, hogy hol - mit fényképezett. Egyszer majdnem sikerült is hozzájutni egy ilyen lista másolatához.
>>Sajnos ebben igazad, van mert senki közülünk nem tárolja a diákat optimális körülmények között (nekem is vannak a 60-as évek elejéröl
Nekem a '30 - as '40 - es évekből vannak. Sajnos egyik sem gőzmozdonyos, de van közte egy ritkaság. Jövő héten beszkennelem és elküldöm. Annyira nem romlott az állapota.
A AGNZ Wagon Kft. örzi a régi GANZ dokumentumokat, és saját múzeuma is van melyet bárki megnézhet, őst ha van faxod, akkor kérhetsz tőlük eredeti doukemtum másolatokat.
De én már néztem ott is, tényleg olyan formája van, de persze nem a forma a lényeg, hanem pl az alsó részen látható dolgok. Sajna nem tudom, hol lehetne utána túrni...Ganz témában sokkal jobb lenne a helyzet, de ha jól tévedek, ez Rába. Mdbz esetleg???
A Csepeli Szabadkikötő igazgatósági épületében (narancsház) láttam ezt a képet. Az aláírás a kikötő első dízel tolatómozdonyának nevezi. Mi a véleményetek? Nem az M28 előfutára?
(Tudom, hogy ez gőzmozdony-topic, de a járműtörténelemhez az itteni közönségnek talán nagyobb az affinitása. Vagy csak nem találtam még meg a régi dízelmozdony-topicot?)