Emeletes busz: Egyszer alaposan szemügyrevettem egyet. (Veszprémben). Alul hatalmas raktér van, ahová be lehet pakolni a nagy b?röndöket. A "valódi" gyorsjáratok meg kevés helyen állnak meg, így nem valószín?, hogy a leszálló utasok gyakran találkozzanak a felszállókkal. A K... család és távolabbi roknai meg inkább a helyközi viszonylatokon utaznak szívesebben buszon. Ha van párhuzamos vonat is, akkor valószín?leg azt választják.
1. olcsóbb - több kedvezményt is ad
2. jobban elfér a poggyászuk - gyakran nagy szatyrokkal nyomulnak
3. lehet dohéányozni -legalább valamilyen módon adót is fizetnek az államnak :)
Mondjuk állni tényleg nem egy leányálom, de talán kevesebb az álló utas, ha nagyobb busz jön. (Van amikor ugyanazon a járaton csak magasítottat láttam.)
Igen, de a kiállított járgányokat írtad meg, nem a gyártott típusokat?:-)))) (én legalábbis így emlékszem:-))))) - mindegy, azokra emlékszem, htibor még kiegészítette a C83-mal... Egyébként miért nem volt ott C83-as, nincs Mo.-on C83?
Ikarus C56;C83;Agora;Ares;Axer;Iliade típusok vannak a prospektusban.
Valamint Ik412T;E13;E91;E94F 12 és 13,5 méteres kivitelben.
Ezek közül a C83-as nem volt csak kiállítva.
Műszaki leírást mindegyikről tudtunk hozni.
Próbálok a Mercedestől (vagy Evobustól, mindegy) valamilyen termékkatalógust/brosúrát/prosit szerezni. De a holnapjukon sehol se találok utalást erre. Van ötleted? (A Setrától sikerült - légipostával küldték egy héten belül:)
2. 2002. február 6. Pár nap munka után össze is törték (nem kapott elsőbbséget egy útkereszteződésben). A javítás után valamikor március végén, április elején állt forgalomba.
Sajnos többször voltam szemtanúja, amikor kolompár szimonetták nem tudtak viselkedni a buszon. Hadd ne meséljem el nyári éményemet, mit műveletek kolompárék Pápa és Győr között a buszon... Aztán lehet, hogy én vagyok a peches, hogy mindig kifogom az ilyen utitársakat :-(
Köszi! A gyorsjáraton vagy a rendes járaton vannak többen? Azt meg tudod mondani, hogy a gyors és a rendes járaton általában milyen kocsik közlekednek?
OK, ne hegyezzük ki a problémát egy-egy csoportra. A lényeg, hogy az utasoknak néha problémái támadnak (pl: rosszullét) ilyenkor jó, ha a vezér tudomást szerez erről.
" (a legtöbbjüknek szvsz pénze sincs rá)":
Azért vegyük figyelembe, hogy lassan már több a feláras jeggyel igénybevehető vonat, mint a "sima", így a volán buszok észrevétlenül a legolcsóbb igénybevehető tömegközlekedési eszközzé válnak.