Erre fogadni mernék, pedig amikor a "Gabibá-féle" célzást tettem, még nem is láttam ezt a képet. Sok minden került ebbe a "viszlóvétémittudomén" katyvaszba az Ikarusból. Szerintem ez a K2.
Igen, ez jó kérdés. Itt ill. tomvp oldalán is őt állítják a K1-nek, erre csak egy alvázszám tudna igazolást adni. Egyébként én a K1-et leginkább úgy tudom elképzelni mint a K2-t, ráncajtó meg Rába hidak kizárt szerintem.
Nekem még annyi értetlenségem maradt hogy mi lett a 283.K1 sorsa? '90-ben volt csehszlovákiába próbázni (ha ez az információ igaz), egy évvel később jöttek a szériakocsik, de ő már nincs benne a 21-ben. Tehát a próba után hazajött, azután? GL-ben viszont van egy olyan hogy 1988-ban már lett értékesítve egy kocsi SZU-ba. Itt nem stimmel valami.
Ez alapján viszont a 263-as K1-ese elég kis eséllyel lehet a sárga, ráncajtós kocsi, ugyanis azon már rendes 3-as van. Ha párhuzamosan is fejlesztették a 263-283-at, a csuklóst mindenképp megelőzte valamilyen értelemben a szóló. Tehát ha a 1988-ban a 283.K1-re csak nyomi 3-as került, akkor a szólóra is max az mint a 263.K2-re. Ez persze csak egyéni gondolatmenet. :-)
Két év alatt sikerült, mert elvileg 1990-ben ment próbázni. :-) A K1 akkor végülis hova került? Szlovákoknál maradt vagy SZU? Mert egyébként a 3 plusz magasságjelző alapján valószínűleg eredetileg oda készülhetett.