Keresés

Részletes keresés

trlpx Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51256
Rába D2156 ill. 2356, ZF S6-90U, 2+1? sor ülés, 4 bolygóajtó.
Előzmény: ckg471 (51255)
ckg471 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51255
Az Ikarus 280.27-nek mik a főbb jellemzői (motor, váltómű, üléselrendezés, ilyesmik) ?
htibor Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51254

OFF

Már az eddig a postaládámban kotló dolgok miatt, asszem neki kell álljak félretenni pár kartonnyi mennyiségre :)))

ON

Előzmény: bi-02 (51253)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51253
Igazán nincs mit!      (egy sör :D)
Előzmény: Mwin (51252)
Mwin Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51252
Köszönöm!
Előzmény: bi-02 (51251)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51251
Esetleg RÁBA 270.76 tárcsafékes
Előzmény: Mwin (51250)
Mwin Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51250
Hali, IK E13 első futómű típusra lenne szükségem, lehetőleg sürgősen.
0225 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51249
A legelső Ik 283-as a piroscsíkos kintmaradt Pozsonyba ezért 21 az a 21.Azóta már selejtezték,jenleg mindössze 6 db fut már csak 283-asból.
Előzmény: trlpx (51231)
0225 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51248
Igen csak BOMBÁZÓNAK hívtuk.
Előzmény: E15.26 (51247)
E15.26 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51247
Viszló féle 263as a mátyásföldi kísérletinek volt a műhely-mérő kocsija, három ajtóval sárga színben. Régebbi kollégák jól ismerik a kocsit!
Előzmény: trlpx (51240)
Irisbus Creative Commons License 2008.12.09 0 0 51246
Ex balatonos 280 asa van, ami ott rohad az udvarán a sárban :)
Előzmény: BPI-636 (51220)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51245
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51244
Szerintem is K2. Ennyien nem tévedhetünk :-)
Előzmény: bi-02 (51243)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51243
Erre fogadni mernék, pedig amikor a "Gabibá-féle" célzást tettem, még nem is láttam ezt a képet. Sok minden került ebbe a "viszlóvétémittudomén" katyvaszba az Ikarusból. Szerintem ez a K2.
Előzmény: trlpx (51240)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51242
Én a K1-es protot épp ellenkezőleg, el tudom képzelni Rába hidakkal és ráncajtóval. Papíron létezett 283 is ráncajtóval.
Előzmény: trlpx (51240)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51241
trlpx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51240
Igen, ez jó kérdés. Itt ill. tomvp oldalán is őt állítják a K1-nek, erre csak egy alvázszám tudna igazolást adni. Egyébként én a K1-et leginkább úgy tudom elképzelni mint a K2-t, ráncajtó meg Rába hidak kizárt szerintem.
Előzmény: Törölt nick (51239)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51239
OFF: Érdekes, hogy régebben sikerült az Ikarus 230 és 238-asra normális 3-ast gyártani.

A FIX-275 melyik protoból is lett átalakítva?
Előzmény: trlpx (51236)
trlpx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51238
Hát igen.

Nekem még annyi értetlenségem maradt hogy mi lett a 283.K1 sorsa? '90-ben volt csehszlovákiába próbázni (ha ez az információ igaz), egy évvel később jöttek a szériakocsik, de ő már nincs benne a 21-ben. Tehát a próba után hazajött, azután?
GL-ben viszont van egy olyan hogy 1988-ban már lett értékesítve egy kocsi SZU-ba.
Itt nem stimmel valami.
Előzmény: bi-02 (51237)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51237
Egyezik. Én is így gondolom. 'Oszt itt meg is akadtunk...
Előzmény: trlpx (51236)
trlpx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51236
Ez alapján viszont a 263-as K1-ese elég kis eséllyel lehet a sárga, ráncajtós kocsi, ugyanis azon már rendes 3-as van. Ha párhuzamosan is fejlesztették a 263-283-at, a csuklóst mindenképp megelőzte valamilyen értelemben a szóló. Tehát ha a 1988-ban a 283.K1-re csak nyomi 3-as került, akkor a szólóra is max az mint a 263.K2-re. Ez persze csak egyéni gondolatmenet. :-)
Előzmény: bi-02 (51217)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51235
És 283.00 a fehér.

263.K1 nincs még meg
263.K2 a három fehér bolygóajtós sárga
A 4-0-4 ajtós sárga meg 263.01 lenne - talán.
Előzmény: trlpx (51234)
trlpx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51234
Két év alatt sikerült, mert elvileg 1990-ben ment próbázni. :-) A K1 akkor végülis hova került? Szlovákoknál maradt vagy SZU? Mert egyébként a 3 plusz magasságjelző alapján valószínűleg eredetileg oda készülhetett.

Akkor eddig:

283.K1.?.88
283.02(K2?).002.88
283.K3.2670.88
Előzmény: bi-02 (51233)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51233
Közben kitalálták hozzá az öntőmintát :D
Előzmény: trlpx (51231)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51232
Aham, tutira
Előzmény: Törölt nick (51230)
trlpx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51231
Igen, kivágtam, itt jól látszik a félbevágott 8-asból készült 3-as. De! Amikor már a csehszlovák próbára vitték a K1-et akkor már kicserélték. :-)



Előzmény: bi-02 (51217)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51230
A fehér akkor 283.00 lenne?
Előzmény: bi-02 (51229)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51229

Amikor a DZC-t fotóztam még nem írtam fel a teljes alvázszámot, csak a típust. Az viszont tábla szerint tutira 283.K2

Előzmény: Törölt nick (51225)
50A villanytelep Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51228
amint tudok motort venni bele megkezdem a felujjitását
Előzmény: ujfigura (51227)
ujfigura Creative Commons License 2008.12.08 0 0 51227
És akkor mi lesz vele? Hagyod elrohadni?
Előzmény: 50A villanytelep (51226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!