Keresés

Részletes keresés

Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10963
Mégegyszer:


Előzmény: Dtomesz (10962)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10962
Így néz ki előre nyíló ajtóval:

Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (10959)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10961
OK, a busz.freeweb.hu-n találtam képet az ajtóra szerelt tükrös credokról. De tényleg, ha előre, ha hátra nyílik, nyitott első ajtónál nem lehet a 2. ajtót zárni???
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10960
A hátra nyíló ajtónál már nem az ajtón volt a tükör.
Előzmény: Dtomesz (10954)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10959
?????
Előzmény: Dtomesz (10958)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10958
Passz! A tükör az ajtóra van szerelve, hogy nyitott állapotban mit lát benne?
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (10956)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10957
Mégegy kérdés:

Hátrafelé kinyílt első ajtónál a visszapillantóból látható a 2-es ajtó?

moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10956
Kérdés:

Amikor a telephelyen a mozgató előrefelé kinyílt ajtóval közlekedik, látja a bal-első visszapillantó tükröt?

Előzmény: Dtomesz (10954)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10955
SOR C10,5= SOR BC10,5
Előzmény: Dtomesz (10954)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10954
Ez egy érdekes kérdés. A SOR (licensz adó) hónlapján minden típusnál előre nyílik az első ajtó. Az első xdb Credo-nál is ez volt a jellemző, de a helyi kivitelű BC11-nél láttam először, hogy hátra nyílik. Nem tudom, hogy mi oknál fogva, de pl a Pozsonyba futó SOR C10,5 típusoknál ugyanúgy előre nyílik.
Előzmény: Törölt nick (10952)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10953
... és az IC11E 2 lépcsős volt.
Előzmény: Törölt nick (10952)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10952
Találtam képeket az IC11E-ről, nagyon hasonlít rá. Csak ennek a középső ajtaja is egyszárnyú, illetve dönthető ülések vannak benne. A bőröndöt csak fekve tudták betenni a csomagtartóba, pedig egy E95-nél állítva is be lehet tenni. Még egy kérdés: Mióta nyílik az első ajtó is hátrafelé?
Előzmény: Dtomesz (10951)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10951
A 800mm-es biztos, hogy 3 lépcsős, 600mm-es (ezek szerint) meg 2?!
Előzmény: Törölt nick (10950)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10950
Lépcsők számában hogyan jelentkezik a 800mm? 2 vagy 3 lépcső? Ez a csoda 2 lépcsős volt.
Előzmény: Dtomesz (10948)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10949
Megtaláltam:
  • 800mm-es magasságnál 4,15 m3-es a csomagtartó

  • 600mm-es padlószint esetén, mindössze 1,5m3
  • Előzmény: Dtomesz (10948)
    Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10948
    Milyen magas, mert a padlómagasság a csomagtartó magasságától függ, ha nagyméretű a csomagtartó (magasabb), ez a távolsági kialakítás (800 mm), kisebb méretű, pl.: IC 11E típusnál, itt a padlómagasság 600 mm-es!
    Előzmény: Törölt nick (10947)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10947
    Köszi! A csomagtartón mit kell megnézni?
    Előzmény: Dtomesz (10946)
    Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10946
    Az IC11 típus padlómagassága 800 mm (az oldal csomagtartót kell megnézni!)
    Előzmény: Dtomesz (10945)
    Dtomesz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10945
    Hivatalosan: a keréktárcsa mérete:
  • 7,5*R19,5

  • Matador 285/70 R19,5 a gumiabroncs mérete

  • Járószint magasság:
  • 800mm, vagy 600 mm

  • Ezek hivatalos (prospektus) adatok!

    Előzmény: Törölt nick (10939)
    DraCola Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10944
    Fordulóidőt kitől kérhetek?
    Előzmény: ADtranz Incentro (10941)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10943
    A típusra elfelejtettem kitérni: IC11 volt
    Előzmény: ADtranz Incentro (10942)
    ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10942
    Helyi Credo(BC11)? [Bár az írásaidból ítélve (E95-höz hasonlítod) inkább IC.]
    Előzmény: Törölt nick (10939)
    ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10941
    10 Conecto van, és általában az Etele térről indulnak.
    Előzmény: DraCola (10940)
    DraCola Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10940
    Hello mindenki!

    Most írok először ide. Tehát, az Etele téri MB Conectók fordájára lenne szükségem! Innen esetleg megvan vkinek? Ha nem, kitől kérjem?
    Ehhez kapcsolódik: pontosan hány darab Conectója van etelének? én egéazen máig úgy tudtam hogy csak 3 (IBN-663-664-665), de ma találkoztam az ILS-268-cal. Szóval akkor mennyi is?

    Előre is köszi!!!!!

    DraCoal

    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10939
    Ma volt szerencsém (igaz, most is csak kívülről láttam, utazni még nem tudtam az új magyar autóbusszal :-) a Kisalföld Volán soproni üzemének egyik új Credojához (ha jól emlékszem IKC-636 volt a rsz.). Már ennek a kocsinak is dizájnos visszapillantótükrei vannak, olyanok mint a legújabb E94-eseknek. A sofőr munkahelye mintha egy kissé szűk lenne: láthatóan nagy erőfeszítésébe tellett a sofőrnek, hogy bepréselje magát az ülésbe (pedig nem is volt "túlméretes").
    Két kérdésem lenne azokhoz, akik ismerik a típust: A padlómagasság mintha alacsonyabb lenne egy E95-ösnél. A kerékdobok az E95-höz viszonyítva mennyivel nagyobbak mind elöl, mind hátul? Napellenző roló áll az utasok rendelkezésére, vagy nincs benne függöny?
    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10938
    Jó kérdés !
    Nem tudom.

    Hivd fel Tamási üe-et.

    Előzmény: V42 515 (10937)
    V42 515 Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10937
    És merre felé szaladgál ez a kocsi? Kézzel nyitható (kilincses) ajtaja van?
    Előzmény: Törölt nick (10936)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10936
    Fotósok !

    a 24 Volán társaság egyetlen, még forgalomban lévő Ikarus 255-ös autóbusza még jár a Gemenc Volánnál, a Tamási üzemegységnél.

    A 2oo-as sorozat, a "panorámás" buszok 1972-es, tömeges megjelenésekor ez volt a második sorozat, a 19 megyei volán közül pedig 18-nél az első távolsági + különjárati sorozat.

    1973-tól kb. 198O -ig uralta a magyar közforgalmű autóbusz közlekedés , emlitett kettő szegmensét.

    Mára már csak egy db maradt közforgalomban.

    Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 10935
    Az 1999.o4.23-i Volán tender eredményhirdetésről egy emlék : ( ekkor nyert először a RÁBA.)

    I.kegória, helyi szóló :
    -nyertese a RÁBA O91-es Premier,
    - második a M.A.N. SL 222.
    A győztes árai :
    - 1-1O db-os rendelés esetén 24.99O.OOO Ft.-
    - 11-2O db-os rendelés estén, 24.865.OOO Ft.-
    - 21-3O db-os rendelés estén, 24.74O.OOO Ft.-
    - 3O db felett, 24.615.OOO Ft.-
    Rendelve : 7 db.

    II.kategória, helyi csuklós :
    - nyertes, RÁBA 291,
    - második, M.A.N. 312.
    A nyertes hasonló bontásban 37.9OO.OOO-37.331.5OO Ft.ááos áron vállalta a szállitást.
    Rendelve : 4 db.

    III.kategória, helyközi szóló :
    - nyertes, M.A.N. 262,
    - második a RÁBA O92,
    Megrendelve 11 db M.A.N.

    IV. ketegória, helyközi csuklós :
    - nyertes, RÁBA Contact 292,
    - második, Ikarus 28O.
    A RÁBA 38.OOO.OOO- 38.316.5OO Ft.-ps áron vállalta a hk. csuklósok szállitását.
    Megrendelve : 16 db.

    V.kategória , helyközi I.
    - nyertes Ikarus 256-44,
    - második, RÁBA O92
    A nyertestől megrendelve 44 db.

    V/2.kategória, helyközi II = távolsági.
    - nyertes Ikarus EAG E95,
    - második Mercedes O 55O Ü,
    Nyertestől rendelve 23 db.

    kommentárjaim :
    a./ Nem biztos, hogy a szállitási db szám megegyezett a megrendelési db számmal.

    b./ Ezek azok a RÁBA árak, melyekről a RÁBA vezetője ( nem a járműgyár hanem az egész RÁBA) másfél évvel később azt mondta : kocsinként 2,o-2,2 millió forinttal voltak KISEBBEK mint az előállitási ár.

    Kocsinként ennyi volt a veszteség, nyereség nem volt.
    Gyártottak 227 RÁBA buszt.

    Rijswand Creative Commons License 2003.01.26 0 0 10934
    Nyugi, mejd ide irom, csak összedem az anyagokat, mert nem szeretnék csak ugy bemondani valamit, ahogy ez manapság divat:)))
    Előzmény: ADtranz Incentro (10931)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!