Keresés

Részletes keresés

kawirzbácsi Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51892

...de itt hiányzik a hátsó ajtó.

 

üdv kawirz

Előzmény: IK60T (51875)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51891

Akad erről a szekérről jobb kép is. :-)

Előzmény: IK60T (51875)
ik630 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51890
veteranbusz.lap.hu
Mihál Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51889
Én is 1985-ről tudok az alvázszámban.
A csepeli vázszámban attól még - gondolom - lehetett 84, bár ezt ti jobban tudjátok.
Előzmény: Dtomesz (51874)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51888
Üdv!

Idézet a BKV 1985/26 GÜIU (Gépjármű üzemeltetési Igazgatói Utasítás)ból:

"Récsei üzemegység vegye állományba az Ikarus karosszéria és járműgyár által leszállított Ik-284 típusú autóbuszt az alábbi adatokkal:
Alvázszám: 284.00-1985/0001, Állományba vétel: 1985 november 25.
Az autóbusz a további intézkedésig csak a 7/A viszonylatra osztható be"

Budapest, 1985 november 23.


Aki mást mond ezzel kapcsolatban, az téved.


Zslevi
Előzmény: bi-02 (51885)
GARAZSMENET Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51887
Könnyű volt felinstallálni az autóbuszt?
Előzmény: Törölt nick (51884)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51886

Egyre inkább világossá válik, hogy a nálam levő lista rossz:

 

BPV-140  284.00-1984-0006     284.00-84-007,

 

A karakterek számából és a megtalálás helyéből ítélve a másodikra leltél rá, ami más mint a megbízható forrásom adata :((( Mindenesetre javítom.

Előzmény: 0225 (51844)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51885

Nincs szükség mentegetőzésre, mert igazából mindaddig csak találgatunk, amíg Valaki meg nem győződik a valóságról. És mivel a busz még létezik, erre meg is van az elvi esély.

Addig csak a különböző megbízható forrásainkra hagyatkozhatunk csupán, amelyek a legjobb indulattal sem mutatnak egy irányba.

Sajnos az enyém nem tartalmazza a havi bontást a csepeli számoknál:

 

BX 55-11     284.00-1984-0001  illetve   284.00-84-006

Előzmény: Dtomesz (51874)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51884

Nagy örömöt okoztál, köszönöm! El tudnád küldeni mailban nagy méretben?

 

vonatpotlo kuk@c gmail pont com

 

2008.09.26-án:

 

Előzmény: Törölt nick (51881)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51883
Van olyan padlóváz, ami 1984. decemberben készült, tehát elképzelhető, hogy csak 1985-ben lett kész a busz.

Trlpx-nek köszönöm a JOY dátumokat!
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51882
Üdv!

Bingó!

EZ A HELYES ALVÁZSZÁM!


Zslevi
Előzmény: bi-02 (51873)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51881
Üdv!

50%-os a találati arány.
A kép 17 évvel ezelőtt készült.

Zslevi
Előzmény: Törölt nick (51876)
Dtomesz Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51880
Ok, ettől még az old-ikarus.hu -n az szerepel, amit leírtam...
Előzmény: ckg471 (51879)
ckg471 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51879
Attól még lehet '84-es gyártmány, hogy '85-ben jelent meg.
Előzmény: Dtomesz (51878)
Dtomesz Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51878
Idézet a "Busztör2000.pdf"-ből:
1985-ben a bevált és megszokott típusok mellett két új prototípus is megjelent Budapest utcáin:
egy Ikarus-415-ös, a 260-asnál alacsonyabb padlójú kéttengelyes, és egy Ikarus-284-es tolócsuklós autóbusz.
Előzmény: Dtomesz (51874)
D 20 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51877
Jöttem "ezerrel" eltérni a témától:

http://www.hyts.hu/autok/ikarus/259/ikarus_259_r2.jpg
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51876
És BU-22-76-ról vagy BX-58-10-ről esetleg?
Előzmény: Törölt nick (51867)
IK60T Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51875
Ugyan ez csak Ganz-Strömberg koperációban.
Előzmény: trlpx (51824)
Dtomesz Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51874
Nem mentegetőzöm, csak tényleg (eddig) ez az egy infót lehetett róla találni. Igaz, semmi sem igazolja, hogy ez tuti lenne. Talán meg kellene Mihál topictársat kérdezni, ő elvileg az 1940' évektől kezdve feldolgozta a BKV (FAÜ) járműtörténelmet egészen napjainkig. Hátha ő autentikusabb az ügyben...
Előzmény: bi-02 (51873)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51873

Ezzel a '85-ös számmal csak fokoztad a káoszt :))  

 

284.00-1985-0001  szerintem ez tutira nem jó

Előzmény: Dtomesz (51857)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51872
Teljesen mindegy,hogy melyikben van,mert behozni egyikből sem lehet.Ill belehet,csak forgalomba állítani nem tudnám.
Előzmény: Mwin (51856)
trlpx Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51871
Állományból törlés 2006.09.05-én. Októberben pedig már munkába is állt a VT-nél.
Előzmény: Törölt nick (51870)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51870
Köszi!
A JOY mikor távozott Pécsről? 2006 vége-2007 eleje?
Előzmény: trlpx (51868)
trlpx Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51869
Értem, köszi!
Előzmény: Törölt nick (51867)
trlpx Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51868
1986-ban lettek állományba véve, AOC-093-at 1994. júniusában, a 051-et egy évre rá törölték az állományból.
Előzmény: Törölt nick (51866)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51867
Üdv!

Nincs sajna, vidék tekintetében nem vagyok jól eleresztve...


Zslevi
Előzmény: trlpx (51864)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51866
A Vértesesekről nem tudod véletlenül, hogy mikor kerültek állományba, és mikor selejtezték őket?
Előzmény: trlpx (51864)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51865
Köszi!
Előzmény: IK60T (51861)
trlpx Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51864
Szép felvétel! Vérteses kocsikról van esetleg fotód?
Előzmény: Törölt nick (51862)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51863
Hírdetés szerint Kievben. Neten lehet találni róla képet szintén Ukrajnából (Odessza)
Előzmény: Törölt nick (51855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!