Keresés

Részletes keresés

kis59 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 10

Üdv!

A mátyásföldi Ikarusban kb 3 éve jártam utoljára - addig dolgoztam ott. De ezek a gépek előtte is évek óta álltak, a rendszerváltozás óta nem láttam őket dolgozni, azóta pang ott az élet.

Vsz. nem voltak üzemképesek, mert héves Bobók jártak be nagyritkán tolatni.

A rendszerváltozás előtt olyan nagy volt itt az élet, hogy éjjel-nappal 3 műszakban folyt a rakodás.

Talán januárban be tudok menni és újra körülnézek, az akkus mozdonyról nincs még fotóm. Ilyen járművek élőben máshol még nem láttam.

Feri

Leopold Creative Commons License 2004.11.10 0 0 9
(érdeklődőknek: a bal oldali (A26,013) iggen jó állapotban eladó)

mennyiért mérik?
Előzmény: scsabi (8)
scsabi Creative Commons License 2004.11.10 0 0 8
És mire használják ezeket az Ikarusnál? Vétek lenne hagyni szétrohadni, mert aranyáron lehet csak alkatrészhez jutni ezekhez.

Két dolgozó A26-os (A26,013 és A26,066)

(érdeklődőknek: a bal oldali (A26,013) iggen jó állapotban eladó)
Előzmény: kis59 (2)
Leopold Creative Commons License 2004.11.09 0 0 7
Kaptok két képet ajándékba. Ezt szoktam látni a csepeli Papírgyár területén.



Sinbiciklis Creative Commons License 2004.11.02 0 0 6
Pontosan: Nyunyuka, Kőbánya Blues I. rész
Előzmény: Sinbiciklis (5)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.11.02 0 0 5

Szerintem ez a cég saccperkábé 20 éve mexünt. Ha mozdonyt akarsz venni, a Jászberényi út elején a McDonalds-szel szemben, az ÉPTEK-nél 1 M32, /nyunyka képtárában tuti benn van/, a Magyar Kábel Műveknél /Kelenföld, Barázda u./ pedig 1 M28 /http://kep.tar.hu/qcqc /Sinbiciklis/ Elveszettek/ van eladó.

Előzmény: Csg12 (0)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.02 0 0 4
A noszinak nincs vasútforgalmi engedélye, így mégsem lehet átszámozni a gépeket, mivel végül is MÁV üzemeltetésben vannak, csak a noszinak is fizetnek. Kb mintha a saját autódat megvennéd, majd a kereskedő nem adná oda, csak a részletet is fizetsz (miután kifizetted a teljes árat), de tankolni, biztosítani neked kéne így is. Ilyesmi ez...
Előzmény: 127 (3)
127 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 3
  Szerintem azért A-179, mert még a káeftésítés előtt, a nagy MÁV-on belül kapta az A-s számát mint üzemi célú, nem közforgalmú jármű. Később meg úgymaradt, a nevükben ugye ottvan a MÁV, így nem akarták ismét átszámozni.(Pl. az Északiban is M32 tolat és nem A28.) Persze logikus lenne A21, de ez mégis vasutas cég és nem cukor, papírgyár. Ilyen alapon a nosztalgiás Nohabokat is át kellene számozni (papírforma szerint külön cég) de inkább ne tegyék.
Előzmény: Csg12 (-)
kis59 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 2

Üdvözlet az új topic-nak!

Egyúttal megpróbálok feltenni néhány A26-os fotót, IKARUS. Mátyásföld.

Van (volt?) itt egy 1897-es Weitzer teherkocsi is. Érdekesség még az, hogy a mátyásföldi telephely kispályaudvarát felszedték, így a mozdonyok bennszülöttek lettek.

Üdv:

Feri

vasutTOM Creative Commons License 2004.11.01 0 0 1
Van itt egy Lányi Ernő bácsi által készített fotó a sárvári A22-ről:
Előzmény: Csg12 (-)
Csg12 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 0
Még egy kérdés:Hol van Budapesten a  Vaskohászati Alapanyagelőkészítő Vállalat?
Csg12 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 topiknyitó

Kedves Vasútbarátok!

Ez a topic azoknak szól akik rajonganak az A-s pályaszámú gépek iránt.

1. A MÁVGÉP Kft. tulajdonában álló M28-as pályaszáma mért A-179? (az logikus A21-....-lenne)

2. A Sárvári cukorgyár tulajdonában lévő A22-ről van valakinek képe?

3.A Mosonmagyaróvári Fémszerelvény Rt. tulajdonában lévő A21/2001-ről van valakinek képe infója?(azon kívül hogy teherkocsi alvázra épített)

 

Üdvözlettel:

Csernus Gábor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!