Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117790

Erről beszélek kezdettől fogva, a motorüzem megmondja hogy szarabb lett a benzin...eddig is szarabb volt mint nyugatabbra, sőt rosszabb mint keletebbre.

Előzmény: zoliee81 (117789)
zoliee81 Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117789

Ők is tévedtek. Január 1-én telitankoltam E10-el, elmentem kb. 100kmt, oszt' traktor lett az euro3-as 1.2 benzines állatból.

Rátankoltam 100-as MOL benzinből 12 litert, kezd kisimulni a járása.

Szóval 70-30-ba megpróbálom tankolni 95-98-ból.

Előzmény: zoliee81 (117720)
downer Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117788

Én tavaly raktam be képet a szétvágott vezérlőről. Sajnos akinek adtam, azóta se kerített sort a szétforrasztásra. Pedig még van nekem is tovább két darabom amit javítani kéne.

Egy egyszerű recézett késsel szétvágtam, igaz nem két perc alatt. De viszont levegős vágóval, kis vékony koronggal nem lehet nagy dolog.

Előzmény: bovoar (117786)
downer Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117787

Hú, ezt mind végig csinálni, hogy közben beteljesületlen álmok vannak másrészről meg...na ez nehéz lehet!

Előzmény: R. Scherbotsky (117785)
bovoar Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117786

Csak az a baj, hogy pont azt nem magyarázza el, hogy hogyan lehet szétbontani a búrkolatot úgy hogy ne sérüljön az elektronika. az hogy egy vékony lemez segítségével, az nem igazán visz közelebb a megoldáshoz.

Ha emlékszel jó néhány évvel ezelőtt még a céges Marea idejében én is próbáltam szétbontani , de sajnos nekem nem sikerült.Ez persze nem jelenti azt,hogy mások ne tudnák ügyesen szétbontani.

Nekem is van egy ilyen példányom és arra várok, hogy meg legyen  a megoldás a biztos szétbontásra.

Előzmény: downer (117780)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117785

Aham, augusztus óta itt lakunk. A kisebbik fiam már itt kezdte az iskolát egy évvel ezelőtt, a nagyobb májusban csatlakozott. Viszont így a tavalyi év első felében 150 km-t vezettem minden nap, alsó hangon is 3 órát ültem kocsiban - azért csak ennyit, mert épp 2018 végére készült el a Gentet Terneuzennel összekötő gyorsforgalmi út négysávosítása, ami komoly időnyereséget hozott, így legalább az állásomat meg tudtam tartani, igaz az óráimat jócskán vissza kellett vennem. Lassan egyenesbe kerülünk, de a házunkat Hollandiában még nem tudtuk eladni, úgyhogy anyagilag egyelőre még eléggé cumi van. Ha ki tudom várni, amíg az rendeződik, akkor normálisan ki tudnék szállni a Picantóból és venni valamit, ami jobban idevaló. Csak nagyon türelmetlen vagyok már :) 

Előzmény: downer (117778)
Kecske73 Creative Commons License 2020.01.04 0 0 117784

Szia az enyém is pont így működik de már megszoktam az évek alatt hidegben van abs melegben nincs de télen van rá nagyobb szükség.

Előzmény: koridor (117781)
1zolee1 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117783

Amúgy járnak hozzám messzebről is diagnosztikára:))

 Egy hétvégi kirándulás alkalmával megoldjuk:))

Előzmény: Lecsó 76 (117779)
1zolee1 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117782

Mehet a mail gyugodtan!:))

Előzmény: Lecsó 76 (117779)
koridor Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117781

Én a kézifék visszajelzőt csak kátyúlámpának hívom. 

Az abs elektronika nekem is szar, télen általában nem világit, de a nyarat kisebb szünetekkel végig világítja.

A légzsák visszajelző ritkán jelez, és akkor is csak 1-2 mp-ig szokott világítani. 

Előzmény: Lecsó 76 (117779)
downer Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117780

Ha az embernek mázlija van, akkor csak a forrasztás engedett el. Bár, elég keserves dolog szétszedni a vezérlőt.

https://www.drive2.ru/l/463340523210408715/

Előzmény: Lecsó 76 (117779)
Lecsó 76 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117779

Köszönöm mindkettőtöknek a gyors választ! 

 

A multikormány,ha nem működik az nem zavar, a légzsák annál inkább, plusz az abs hiba is (a nagyobbik fiamnak nemsokára meglesz a jogosítványa és a családi kocsit nem akarom neki odaadni) , bár az egyelőre időszakos, de gondolom idővel állandósul. Az abs reléről és az âtvezetőszalagról hogyan tudnánk beszélni? Itt, vagy e-mailben? 

 

A diag felajánlást köszönöm, de egyenlőre nem élnék vele, mert eléggé kiesik a Bp-Cegléd vonal. Móron lakom. Szerelőhöz el akarom vinni olaj, vezérlés és folyadékok cseréjére, akkor ki is olvastatom. Féktârcsa, fékbetét vonalon mit ajánlotok? 

 

U.i: még jó, hogy megnézettem a hűtőfolyadékot, mert csak megfeketedett csapvíz volt benne, gyorsan lecseréltem ideiglenesen g12+ - ra most már legalább nem 0 fok, hanem - 28 az érték. Természetesen majd átmosatom és kap gyárit. 

 

 

Előzmény: 1zolee1 (117775)
downer Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117778

Akkor végülis átmentetek Belgiumba?

Előzmény: R. Scherbotsky (117776)
bojo Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117777

A Multipla rugózása elég kemény, ráadásul nem tolerálja a rossz minőségű utakat. Nagyon hamar tud kopogó szellemként viselkedni.  Valami légrugós Citrom kellene ilyen használatra. :)

Előzmény: R. Scherbotsky (117776)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2020.01.03 0 0 117776

Általam sajnos biztosan nem, 340 km-re van tölem az autó.

Ellenben ösz óta van egy olyan viszketésem, hogy a kisautómból átülnék valami régebbi, nagyobb és kényelmesebb járgányba, ami a Belgiumban szokásos ótvar minöségü utakon sem ráz és pattog össze-vissza (sose gondoltam, hogy a rugózási komfort valaha prioritás lesz nálam egy autó kiválasztásánál...).

Az ún. normális autók (amikhez lehet kapni alkatrészt és a szerelö nem köpi le egyböl, ahogy beállok vele az udvarára) természetesen nem jöhetnek számításba, tehát jelenleg a lomisoknál egy évvel ezelött lerakott Multiplától a Tritec-motoros PT Cruiseren át az antik Renault Lagunáig terjedö skálán tájékozódom.

Előzmény: downer (117769)
1zolee1 Creative Commons License 2020.01.02 0 0 117775

Ahogy Downer írja, az átvezető szallag lesz hibás. Ilyenkor duda se szokott lenni!

Elég nehéz multis szalagot szerezni. Újba nincs de ha van akkor drága (50e)

Ha szükséges sima átvezető is jó lehet (de akkor nem lesz kormányról vezérelhető rádió)

 

Diagban tudok segíteni Bp-Cegléd vonalon!

 

az abs visszajelző is diagnosztikáét kíván. Általában relé hiba szokott lenni ennyi dős autókná. Van több bontott darabom is! Tudon róla beszélni. könnyen javítható-cserélhető!

Előzmény: Lecsó 76 (117772)
downer Creative Commons License 2020.01.02 0 0 117774

Helló Józsi,

 

A légzsák-multikormány függhet össze a kábelátvezetővel, bár nem annyira tipikus probléma ez. Majd jön Zolee és biztos ajánl neked bontott darabot belőle, esetleg diag lehetőséget. :)

Az ABS-kézifék visszajelzők együttes jelenléte meg nincs kétségem, hogy az ABS elektronika törvényszerű meghibásodását jelzni. Azt is cserélni kell.

Előzmény: Lecsó 76 (117772)
downer Creative Commons License 2020.01.02 0 0 117773

Hátam közepére se kívánom. :D

Előzmény: bojo (117771)
Lecsó 76 Creative Commons License 2020.01.02 0 0 117772

Üdv mindenkinek! 

 

Most vettem egy 1999-es Marea weekend-et 1.6 16V.

 

Lenne néhány kérdésem, ha nem gond, gyanítom, hogy volt már itt téma, de még csak kb. 30 oldalt olvastam vissza. 

 

Multikormány nem működik, légzsákvisszajelző világít, abs és kézifék visszajelző időszakosan világít (induláskor általában nem, de néhány kormánymozdulat után van, hogy elkezdi)

 

Kormányátvezető szalagra gyanakszom, mert utánaolvasva elég tipikus hiba.

 

A kérdésem az lenne, hogy hol érdemes beszerezni, illetve gondolom az sem mindegy, hogy multikormányoshoz való- e.

 

Köszönettel Józsi. 

bojo Creative Commons License 2020.01.01 0 0 117771

Elektromos autózás (Tesla)

 

https://www.youtube.com/watch?v=rHmQSNCvnKg

downer Creative Commons License 2020.01.01 0 0 117770

Helló! 

1. Gyűrűantennát kell elsősorban megnézni, kicserélni. Meg kontakttisztítás az immo boxnál és a motorvezérlőn.

2. Alapjárati motor csere, de új nincs, bontott jót is nehéz találni.

3. Inkább ne, szerintem.

Előzmény: Pistuka74 (117767)
downer Creative Commons License 2020.01.01 0 0 117769

És ez most meg is lesz véve végre már, mindazonáltal? :)

Előzmény: R. Scherbotsky (117768)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2020.01.01 0 0 117768

Másfél év után újra piacon a szépséges faceliftes sedan, közben beleszaladt majd' 30 ezer kilométer. Ahogy látom, költött is rá a gazdája rendesen, a júliusi vizsga mellékleteként ott figyel egy ezer eurós számla (mondjuk kiszámláztak neki egy benzinszüröt is, szmájli), meg egy másik is egy vezérléscseréröl.

 

https://www.autoscout24.nl/aanbod/fiat-marea-1-6-16v-elx-benzine-blauw-fb326c97-65b0-9566-e053-e250040af8cf?cldtidx=5

Előzmény: R. Scherbotsky (116090)
Pistuka74 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 117767

Üdv!

Először is BUÉK minden kedves fórumozónak.

Az autóm egy 1999-es Fiat Bravo 1.2 (82LE) SX. Itthoni forgalomba helyezés.

Több kérdésem is lenne:

1. Sajnos a Fiat Code rendszer rosszul működik, hiába van benn a slusszkulcs nem alszik el az ellenőrző lámpa és nem lehet indítani az autót, sajnos egyre gyakrabban csinálja. 10 indításból 4-5 alkalommal. Mit lehet vele kezdeni?

2. Az alapjáratom hideg indításnál felmegy egész magasra, 2000-2500-ig is esetenként aztán egy pár percre után jó lesz. Már amit lehetett kipucoltam és újra is lett tanítva de nem sokat segített.

3. Sajnos nem találtam egyértelmű adatot arról hogy ebbe a motorba lehet-e ezt az új E10-es üzemanyagot tankolni. Szóval akkor lehet-e vagy sem?

Előre is kösz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

downer Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117766

Részemről Szilveszter-bojkott van, kivételesen ki se mozdultunk ma itthonról. :)

De a jókívánságaimat azért fogadja mindenki az eljövendő új évre!

Előzmény: R. Scherbotsky (117765)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117765

Lazuljatok már

 

downer Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117764

Hétköznapi Bravo-nál találkoztunk azzal, hogy le volt húzva a lambda, amiről senki nem tudott. A diaggal viszont mutatott valami nagyon minimális feszt, azzal volt ez hogy szegénynek vélte a keveréket mindig és csak dúsított, telekormolta a gyertyákat rövid úton.

A Jimmy az Imi? Akkor nem.

Előzmény: TudatLan (117762)
TudatLan Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117763

Jimmy?

Előzmény: downer (117761)
TudatLan Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117762

Az bizony kormos mind. Belassult????? a labda szonda nem kicsit

...  hidegen abszolut nulla a korrekcio....marmint hideginditásnál....az mind1 hogy a kinti hőmérseklet mínusz tíz vagy plusz húsz fok.  igy aztán dől bele a benzin.....

ULtranyűgösek a gyertyák -ezeket aztán nem lehet drótkefézni😂

Előzmény: downer (117761)
downer Creative Commons License 2019.12.31 0 0 117761

Aha, kormosak a gyertyák. :)

Arról akartam írni, akit ajánlottak nekem Bp-en, mint szerelő.

Előzmény: TudatLan (117760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!