le hát, simán, gyakorlás nélkül, de ez a kotta így értelmezhetetlen, mivel nincs kulcs :D (violin-, basszus, vagy egyéb g-, f-, illetve c-kulcsok lehetségesek :D)
Kerékcsapágy lesz az biza. Olyan hangja volt nekem, mintha villanyautó lenne :D
Amúgy nekem a bal hátsó kerékben a harmadik csapágy fut... A második konkrétan 10.000 km-t bírt (gariban kicserélte a fridcar). Viszont van két kerék, ahol még az eredetik futnak, 150.000 km-rel. Példányfüggő... :D
Nekem is ilyen hangja volt a régi hydrogrip guminak. A nyomorult V mintázat miatt, 30-és 50 között vmi brutális morgó hangja volt. Sajna ezzel együtt kell élned majd, amíg ez el nem kopik. De baromi idegesítő tudom. Max ha van szerelve téli gumid, próbából tedd vissza, valszeg megoldódik a problémád, de ha nem akkor is közelebb kerülsz a megoldáshoz.
Létezik a 307-esnél olyan tipikusnak (vagy gyakorinak) mondható első futómű-hiba, ami előfordulása esetén kb. 50 km/h fölött furcsa morgó gördülési zajszerű hang hallható. Pl. kerékcsapágy, vagy valami más forgó alkatrész hibája...
Eddig 107 ezer km-t futott, és 103 ezernél raktam fel friss új nyári gumikat. Uniroyal Rain expert - kissé esőre hangolt gumi. De gördülési zajként ezt a furcsa morgást még nem vettem észre eddig.
A kerékcsapágyhoz talán a 107 ezer km (ez tuti annyi) futás még karcsúnak tűnik...
A kuplung elkezdett eléggé fent fogni. Eddig ha engedtem fel akkor kicsit mintha megakadt volna,most ez eltűnt,és kb 3 napja fentebb fog. A lábam még nem állt rá,igy néha le is fulladok (égő).
A másik probléma, ami így nyáron előjött: nem tudom szabályozni hol fújja be a levegőt az utastérbe. Manuális klímás a gép, a szabályozó panelt kiszedtem, a tolórúd rendben van, viszont a középkonzol oldalában a burkolat alatt szabadon lóg, és nem találom hova kellene beakasztani... talán kiesett/kitört a kar, amit mozgatna?