A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Ismerem az iLint-et es szerintem az egyetlen olyan alternativa ami a jovobe mutat valamint teljesiti a valos 0 emisszios kibocsatast. Nem szandekom ezzel offolni a topikot, de ha gondolod emailben folytathatjuk a temat.
Létezik már ilyenvonata a konkurenciának, de ez még nagyon kísérleti terep. Emellett ne felejtsük el, hogy ehhez újonnan ki kell építeni a hidrogén-ellátó infrastruktúrát, míg az akkus verziónál rendelkezésre áll a dízel.
Teljes mértékben dezinformáció! Most már mindegyik uzsgyiban DuBiCz van, azért, mer más a festése, nem kell típusismeret. A Deziróra 60-ban van olyan mozdonyvezető, akinek van típusa.
Tudom, hogy egy ideje Uzsgyik járnak a 81-esen is. :-) Egy hatvani motorvezető mondta még az ősszel, hogy a felújításkor valami változott a vezérlésen és amiatt kell új típusismeret. Mivel nem értek hozzá, nem tudom, hogy miről van szó. De azóta bizonyára megszerezték a papírt és korlátozás nélkül vezethetik a kékeket is.
Mivel Desiro nem forgott a 81-es vonal felé, így gyanítom, hogy továbbra sincs a hatvani mozdonyvezetőknek típusismerete a Desiro motorvonatokra. Szentes, Debrecen ilyen szempontból jobban áll.
...Jó lenne ha egyre több forogna a 81-esre is belőlük...
Azt hallottam, hogy arra addig nem küldik őket, amíg az ottani motorvezetők nem szereznek rá típusismeretet. Igazából ez tavaly őszi infó, azóta változhatott a helyzet.
Igen az utastájékoztatáshoz szükséges audiovizuális berendezések jól jönnének bele.
A gatyába rázásuknak én kifejezetten örülök, kívül belül szebbek lettek.
Jó lenne ha egyre több forogna a 81-esre is belőlük.
Én teljesen ki vagyok velük békülve, egy hátránya van, hogy nincs benne akadálymentes be/felszállási lehetőség.
Sajnos még az ajtó mellé épített lift sincs benne ami könnyebbé tenné a kerekesszékesek számára a beszállást.
Babakocsit még csak-csak fel lehet emelni segítséggel.
Remélem maradnak még egy jó ideig a 81-esen, elég megbízható vasak.
A 2-esről felszabadult (felszabaduló) desiro-kat már a 81-esre is elképzelték egy jó páran, hát én tartok tőle, hogy minőségi javulást nem hozna csak a fentebb említett témában lenne előre lépés, igaz kiépített peron nélkül még az sem valósulna meg.