AOTD - Album of the day
EFB - Első felületes benyomás
NFR - Nice fucking refrén (azaz épp nem tudod kitörölni az adott refrént, dallamot a füledből)
MM - Most megy (azaz most épp ezt hallgatod)
De már több mint 10 éve nem ott "dolgozik". Nyilván okosan forgatta az ott keresett pénzeit meg tényleg jár valszeg jogdíj a két számért, hiszen a lemezekből a mai napig elmegy hetente mondjuk ötezer.
Másfelől azt is el tudom képzelni, hogy a "közös megegyezés" része volt az, hogy kap valami havi illetményt amíg él.
Szerencsére nem olvastam kommenteket a neten erről a témáról, de ha le akarom a dolgokat egyszerűsíteni akkor semmi sincs ingyen. Mindenki fizet a mobilszolgáltatójának, bankjának stb. A zenekar is tulajdonképpen egy szolgáltató, meggveszed a lemezt jól érzed megad, elmész a koncertre bulizol. De ezekért pénzt fizetsz.
Nekem ez az egész arra hasonlít, mint amikor Belladonna visszament először az Anthraxbe. Mindenki szidta Scott Iant, hogy kibaszott Bushal, biztos csak a pénzre mennek stb. Igen arra mentek, Belladonnával millió számra adták el a lemezeket, míg Bushal a sikereket még csak megközelíteni sem tudták, hiába csináltak vele is közel tökéletes albumokat. Megcsinálták a Belladonnás kanyart, szereztek kb annyi pénzt, mint Bushal 3 turné alatt. Látták, hogy szegény Johnnal ez nem fog menni. Gusztustalan lépés, de mindenkinek egy karrierje és egy élete van. Ha egy vállalkozásban/zenekarban te vagy a főnök és úgy gondolod, hogy valakit el kell távolítani, ahhoz, hogy jobban menjenek a dolgok akkor megteszed és nem törődsz az esetleges netes okoskodókkal. a Jó az utóbbi évek kavarásait nekem sem fogadta be a gyomrom, de a Worship Music őket igazolta.
Ilyen szemszögből a Sepulturánal gerincesebb zenekar nincs még egy a földön. PEdig ők is a jelenlegi gázsijuk min tripláját keresnék meg egy Cavalerás turnéval.
A másik példa a Korn. Ott is Head visszamnet mrt rájött, hogy a kereszténység mégsem fizet olyan jól, mintha elmenne a kornba pengetni. Silveriat is hívták biztos, de ő már nem vállalta a dolgot, gondolom kevesebb bevételt jelentett volna neki egy turné vagy reunion, mint az éttermei. Ezekkel a Dave nevű dobosokkal csak a baj van :)
Miből élt Newsted azóta? Nem kokainozta-itta el a végkielégítést vagy annyi jogdíjat kap a 2 szám után amit a Metallicában írt, hogy elvan belőle? Végülis mindkettő elképzelhető. Meg gondolom, a festményeket is veszik a sznobok.
A történet arról szól, hogy a rajongók érzelmileg kötődnek a kedvencekhez, ergó személyes tulajdonnak tekintik őket. Így minden változást személyes sértésként élnek meg. Ez kicsit olyan, mint amikor a 8 éves gyerek durcás a szülei szükségszerű válásakor, ami az ő szintjén érhető. Viszon én már találkoztam 28 éves emberrel, aki ebben a szituban ugyanúgy viselkedett. Nem kell tehát csodálkozni a jelenségen.
Másrészt az emberek egy része nehezen viseli, ahogy a világ működik. Nekik sokk az, hogy a metal üzlet, hogy a politikusok hazudnak, hogy a férfiak csak "azt" akarják és hogy egy munkahelyen idióták vannak meg segget kell nyalni.
szerintem 15 éves kor felett a rajongók is tudják, hogy a nagy metalos összetartásbós nem lehet megélni - Nekem a mindenfelé olvasott kommentekből nagyon nem ez jött le most sem. :)
jogos, amit írsz, de szerintem 15 éves kor felett a rajongók is tudják, hogy a nagy metalos összetartásbós nem lehet megélni. Ha igaz, amit Slayer állít és Lombardo több pénzt akart (99%. hogy így van), akkor a legalattomosabb, legsunyibb módszert választotta. Lehet, ha hamarabb mondja el a követeléseit, akkor a zenekarral meg tudott volna alkudni. Persze ez csak feltételezés lehet akkor sem adtak volna neki többet. Mindenesetre az, hogy 10 %-on osztoznak négyen az számomra hihetetlennek tűnik.
Közben azon is gondolkodtam, hogy, vajon Jason is hasonló dolgok miatt lépett le a Metallicából? Ő azóta csinált egy lemezet a Voivoddal, festegetett, most egy EP de ez 10 év alatt nem túl sok.
A Slayer nyilatkozatát is tekintetbe véve szerintem egyszerűen annyi történhetett, hogy Lombardo több pénzt akart, és hogy ne legyen választása a többieknek, az utolsó pillanatban állt elő a követeléseivel. Ha tényleg így történt - mert ezt valószínűleg sosem tudjuk meg -, tényleg az az egyik lehetséges adekvát válasz, hogy kapja be.
Már mondtam itt, megint mondom: meggyőződésem, hogy a zenekari tagcserék 90 vagy még több százaléka anyagi kérdéseken áll vagy bukik. Csak ez ugye nem olyan romantikus, ami összeférne a rajongókban a metalos összetartásról élő hősies eszményekkel. Pedig ezen a szinten, mint ami a Slayeré is, kőkemény pénzekről van szó, nem véletlen emleget Lombardo sem dollármilliós kieséseket. Szorozzuk fel és gondoljuk át, milyen összegek forognak itt kockán úgy, hogy közben egy percre sem állhat le a verkli.
Szerintem itt is pénzügyi viták vannak, mint a Sabbathnál. Nekem furcsa az , hogy Lombardo azt írja, hogy a slayer bevételeinek 90%-s elmegy a menedzsmentre és egyéb költségekre. Jó ez tobb millió dollár, de akkor is 2.5 %-os haszonért ki a fene akar egy vállalkozást üzemeltetni? Lehet, hogy Lombardo kevesli a pénzt? Egyszer nyilatkozta Kerry King, hogy ők hárman többet kapnak, mint Dave. Lehet most borult a bili, hogy ő is nagyobb szeletet szeretett volna a tortából. Egyébként kíváncsi vagyok, hogy Hanneman részesedik-e ezelből a bevételekből, úgy hogy már vagy 2 éve harcképtelen.
A metalosok nem hajlandok elfogadni, hogy a kedvenc zenekarjaik is emberekbol allnak. Ok maguk viszont hajszalpontosan ugy viselkednek, mint a megvetett tarsadalom tobbi tagja, de a legrosszabb, hogy valami elkepeszto moralis es mentalis felsobbrendusegi tudattal teszik mindezt.
Engem leginkább az döbbent meg ebben a Slayer cirkuszban, hogy egy csomóan még felnőtt fejjel is tényleg elhiszik, hogy ezen a szinten, harminc év után is valami Joey DeMaio-féle nagy metal testvériségről szól a zenekarosdi, és teli torokból nyomatják, hogy a kurva anyját Kerry Kingnek így meg úgy, miközben a pontos okokról senkinek sincs fogalma az érintetteken kívül. Azt sem értem, miért csinál mindenki úgy, mintha egyrészt nem lett volna eddig is nyílt titok, hogy utálják egymást, másrészt mintha Lombardo eddigi két kilépésében nem játszottak volna közre az anyagiak, harmadrészt meg mintha nem lettek volna el elég jól tíz évet nélküle is.
Ettől még persze szomorú, ami történt, nyilván Lombardo az isten, én is vele szeretném látni őket leginkább, de ezt a nagy felhördülést kevéssé tudom most hová tenni. Amikor 2002-ben Dave visszajött, én azon őszintén szólva jobban megdöbbentem. Amikor pedig valaki morális tanulságokat von le egy ilyenből, na, bazmeg, az aztán tényleg mindennek a legalja.
Június 26-án a Hegyalja Fesztiválon lép fel a Slayer , viszont azt még továbbra sem tudható, hogy mikor térhet vissza a zenekarba Jeff Hanneman gitáros. Mivel a zenekar az ausztrál Soundwave Fesztiválon elkezdi a 2013-as turnét, így újból dönteni kellett, és a Slayerbe az[...] Bővebben!Tovább »
Köszi, lehet, hogy élek majd a lehetőséggel, egyelőre 1 hete várom, hogy lejöjjön 260k-ban egy orosz oldalról, de az istennek sem akar. Fura, hogy sehol máshol nincs fenn...
Még két ilyen psoztot végigolvasok arról, hogy hol szólnak még nálam is öregebb slágerek és lehúzom magam a slozin "Riff Röööfff klub!!" - felkiáltással.
Pinnick-ék lemeze viszont év végére már most tophuszas, vagyis erős sansza van rá, annyira jó ez a három csóka.
Én a Rocktogonban fordultam meg az utóbbi időben párszor, ott haladnak a korral, van Hardcore Superstar, Volbeat meg csomó minden amiről fogalmam sincs. Meg Acélszív, Rock katonái stb. Itt olyan 20 körül van az átlagéletkor. Csipkés kesztyű az akad meg sok a tetkó. Hiába, a mai 40-es szülők már jóval tolarensebbek.
A Rádayban DJ Gonda nyomta az I Got Life Brothert a Kör meg az Utálom az egész huszadik századot után. De a tizedik 90 forintos sör után már elviselhető volt.
Ez szerintem teljesen érthető... hiszen a punk már lecsengett, a többi stílus pedig a lázadást nem az igénytelenséggel testesíti meg, sőt, talán épp ellenkezőleg...
Max csak azok, akik öltözködésileg gótok csak. Amúgy van belőlük még mindig szép számmal, igaz, én a hazai felhozatalt nem ismerem, csak ami tőlünk északabbra van...
Kory Clarke sem túl erős szerinted? Mert engem sokszor az ő hangjára emlékeztet a srác (mondjuk nem feltétlenül ebben a dalban). Persze nem a tavalyi lemezen bemutatott vinnyogásra, hanem a régi, duzzadó nacijú Koryra gondolok.
Mindig elhomályosul a tekintetem, amikor arra gondolok, hogy Sámson a tetőfokára hágó hangulatot a Jumppal vagy a Pocsolyába léptemmel próbálta tovább fokozni.
csipkés kesztyű + nagyanyó sötételő függönye kombó szerintem sosem megy ki a divatból. na majd elmegyek a szolnoki metal ligetre és megnézem milyen a felhozatal. Vagy a gótok nem járnak Ossian/Tankcsapda/Depresszió koncertekre?
Tényleg, járt valaki mostanában rockdiscóban? Én utoljára kb. az Action-koncert után, az előtt meg már évek óta nem. Menő még a Szeresd a testem a Cool Head Klantól? És vannak még olyan csipkés kesztyűs bukszák, mint a HIM fénykorában, vagy már végleg kihaltak?
Az is érdekes kezdeményezés, öröm látni, hogy míg a 90-es években a rockerlányok nagy része frankón igénytelen volt, még egy Tankard koncerten is sok a jó csaj. Mondjuk a 40 fokban hordott bakancsról továbbra sem tudnak leszokni, de fesztiválra járni ma már tiszta felüdülés nyáron. Képzelem, egy Metal Campen vagy 70 000 Tons of Metalon milyen felhozatal lehet...
szerintem is nagyon jó azaz interjú. A rokkergörl kerestetik rovattól féltem, hogy tele lesz az újság mindenféle lengén öltözött jányokkal, de szerencsére, a hammerworld.hu-n vannak a képek.
Tetszetős szám, az a visszatérő gitártéma ott az elején meg a közepefelé pedig 10/10! Viszont nem találtam sehol széles e netkerekségen mp3-ban, ne adj' isten veszteségmentesben...
Igazi örömzene hallható azon az albumon, ami február 12-én jelent meg, és amit a King's X-es Doug Pinnick basszusgitáros-énekes, a Mars Voltából és a Memorialsból ismert Thomas Pridgen dobos és Eric Gales gitáros-énekes rakott össze. A soullal megbolondított pszichedelikus[...] Bővebben!Tovább »
Még a tavalyi év termése a Switch Opens nevű svéd zenekar második lemeze, a Joint Clash. Sztóneres-soundgardenes-Warrior Soul-os rock-metál nagyon kevés toolos okoskodással, aki bírja az ilyesmit, annak príma élmény lesz.
Én mindig Boz Cordolla (ha létezett egyáltalán), Lénárd és Milán kritikáit olvastam el elsőnek, aztán a többit. Mostmár csak szigorúan múltidőben, mert a februárit már nem vettem meg. Megvan az összes 250-ig, egy nagy utazóládában, darabonként irattartóban, a régi hungaricákkal, asszem 8 db metal mirrorral együtt.
Nehéz volt megállnom, hogy ne vegyem meg többet, de sajna azt kellett észrevennem, hogy a hatásokk rovaton kívül csak a klasszikust olvastam már el, és max. 1-2 cikket. A mellékelt lemezek engem nem érdekeltek, és már a könyv/dvd ajánló is hidegen hagyott. Lehet, hogy már 2-3 éve meg kellett volna lépnem ezt, dehát az ember mindig jobbra vár... A 250. számban található rockerlady divatbemutató-toborzó aztán abszolúte be tette nálam a kaput, és igazolta, hogy helyesen döntöttem.
Egyébként Shock/heavymetal.hu olvasó vagyok. Adhatnátok tippeket, hogy mit érdemes még elolvasni a neten.
új kedvenc: NAÏVE a gyerek neve, francia az istenadta. a stílust nem egyszerű behatárolni, kb. "az Atoma találkozik a Cult Of Lunával..." de amúgy afféle atmospheric/electro/dark/prog/post-metal, vagy valami ilyesmi, tökmindegy, a lényeg, hogy - szerintem - nagyon fasza, amit csinálnak mindkét albumukon. itt egy szám, amely annyiban különbözik a többitől, hogy 1. sokkal líraibb a hangvétel 2. ebben pont nincs metálkodás 3. a srác mellett nőci is énekel - szóval kakukktojás rendesen. de így szép az élet. :)
A rendkívül látványosan fejlődő Fezen Fesztivál idén nyáron minden eddiginél jobban belehúz, hogy az ország minden tájáról vendégül lássa a szórakozni vágyókat. Erről két újabb óriási hatással bíró nemzetközi sztárzenekar is gondoskodik majd: az Amorphis és a[...] Bővebben!Tovább »
óegek, amikor olly egyszer valami ezredrangú gengszterrapduó demojáról írt elismerően, akiket nem sokkal előtte (tizensok éve) láttam a tiszavasvári hangrobbanás fesztiválon (igen, ott), na azt megkönnyeztem.
szóval ha már (HAMMER, hehe. bocs) témánál vagyunk. én '91-be ismertem meg a lapot, azóta ölég sokan megfordultak ott a stábban, de nekem a mai napig Szarka úr kritikáira áll fel. tzar írásai nekem túl "konkrétak", kicsit színtelen-szagtalanak (sorry, Laci!), de tudom, valakinek épp ez az egyenes beszéd tetszik. Uzseka régen befogadhatatlan (gyomorilag) volt számomra a szirupos, kisiskolás versikéivel, mára ugyan letisztult, de ez a "hiszem, hogy a vincent cavanagh hangjától jobbá lesz a világ"-féle dolgok, hogyismondjam, na. nem gyere be nekem. cselő már olyan régen ragadott tollat, hogy most hirtelen nem is emlékszem, hogyan írt. :)
menjünk tovább. szerintem milánpetya az egyik, ha nem a legjobb, legösszeszedettebb, mondhatnám, stilisztikailag faszagányos, talán a túl sokszor becsempészett világnézeti véleményeinek száma csökkenhetne, ha már. és szereti a Primordialt, szóval ez jó. :D szündernek nem sok írását olvastam, mert zavarnak azok a hányaveti egymondatosok, de lehet, én vagyok az analfabéta, és nem értem őket. egyébként Bali Dávid írásaival nem volt különösebb bajom, a körmondatai nem okoztak heveny hasmenést, legalábbis tudtam őket értelmezni, még akkor is, ha magam előtt láttam a cigifüstben merengő bölcsészarc kontúrjait... :) Yetit nem akarom megbántani, de azt gondolom, hogy nem erőssége a kritikaírás. nah, egyelőre ezek jutottak eszembe. meg az, hogy hiányzik a recenziókból a humor. de tényleg.
pontozni pedig egyik sem tud, a 0-tól 5-ig tartó skálát nem ismerik, még a töktucat szarokra is heteseket nyomnak. ha magyar és/vagy saját kiadós banda, akkor nyolcat. geci-e vagyok. de. :)
(ja, direkt írok kis kezdőbetűkkel, lusta disznó vagyok, szóval mielőtt nekem esne valaki, hogy hogyan merek én kritizálni mást, ha...)
Amúgy tetszik az új Voivod, ha igaz, nemsokára olvashatod a szokásos helyen a bővebb véleményem. Nem egy reveláció már, nyilván, de bőven alázza a mezőny nagy részét.
Különben ez a vonal amolyan döntetlenre állhat jelenleg. Hisz bár a The Devil's Blood bedobta a törölközőt, az YOTG viszont kétségül sokaknál véghezvitt egyfajta áttörést.
Viszont mindjárt itt a tavasz és vele az új Ghost.
nyugi, nekem is csak annyi bajom van a COL-val, hogy az ordibálás lehetne érzelemtelibb is. Van erre sok jó példa, hogy milyen is az. Ez így nekem olyan, mint amikor bontják a hegyi móc kunyhóját féltéglával és neki nem tetszik.
A The Ocean-el meg csak annyi a baj, hogy a többihez képest, agyas, jellegtelen.
(A Szündert meg ne bántsátok, Bali Dávidhoz MHH-s munkáihoz képest egy áldás. Azoktól fél perc után kaptam agyfaszt, a Szündertől pedig csak minden harmadik kritikájánál ami szerintem egy jó arány.)
íme, itt van a várva várt énekhangod, légy vele boldog - ez is pont elég utolsó track gyanánt. amúgy van váltott ének CoL esetében, pont a kellő mennyiségben osztva: ha dől a fa, nincs idő finomkodni Uppsalától északra. jön egy medve, vagy még rosszabb, egy rozsomák - annak aztán dalolászhatsz tisztán, rosszabbul jársz, mint egy négerrel.
jaj, gyerekek, hagyjuk már ezt az olcsó vernyákolást! csak egy nyomorult példát hoztam fel a dallamos ének versus hörgés/ordibálás-zúzda-szerű muzsikához. nem kell ezt ennyire komolyan mellre szívni. konkrétan arra céloztam mindössze, hogy a COL zenéjére SZÁMOMRA (halihó, látod a kiemelt szavat?) jobban rímelne a dallamos ének-hörgés/ordibálás kombó. ennyi. mert az ordibálás valamelyest limitált, de a tiszta (!) énekkel lehet ám dallamokkal operálni, hogy ilyen szép firkász-szlengekkel éljek, na. a zenei alapanyag TÍZPONTOS rideg-apokaliptikus mivoltához mérten kevés SZÁMOMRA a monoton bömbölés. mert keveset tesz hozzá. mert többet tenne hozzá egy karakteres énekes, aki énekelni is tud.
a the ocean egyébként miért nem volt vállalható zkar? ez érdekelne.
eleve 2013-ban azon hápogni, hogy 'de jó kis zene lenne ez, csak elrontja az üvöltés' egyenértékű azzal, ha az illető beismeri, hogy igazából faszhiányban szenved.
pont sikerült felhoznod azt a példát, amitől konkrétan hányok.
az Ocean egy teljesen hallgatható, vállalható zenekar volt - egészen a mostani énekes érkezéséig, azaz amikor a gitáros és dalszerző srác kitalálta, hogy ők ugyan többek, mint puszta zúzdából várat építő zenekar. sajnos nem többek, sőt más területeken igencsak középszerűek.
Cult of Lunában pont azt bírom, hogy ők nem adnak alább: igen, ahogy a szú marja a fát, úgy üvölt a srác. akinek nem tetszik, az a buziknak és emósoknak való - tehát pl nekem - Khomával nyalogathatja... sebeit.
"Van abban valami lenyűgöző, hogy ha valaki annyira jó abban, amit csinál, mint Slash. Itt van a pali lassan 48 évesen, túl olyan mennyiségű alkohol és drog elfogyasztásán, ami egy közepes méretű internetes újság szerkesztőségét simán kinyírná, de a kétórás buli végén pont úgy vigyorog, mint Vörös Gábor a frissen vett koncertjeggyel a kezében"
Ezzel maximálian egyetértek! Nekem sem tetszik ez a bömbölés, főleg nem 60x percen keresztül. A zene önmagában 10/10, a lemez hangulata szintén, és ha mondjuk a The Ocean példájára lenne egy dallamos, karakteres (tehét nem emósan buzis nyivákolás) ÉNEK is mondjuk úgy 50-50 %-ban, akkor a mosolyom is őszintébb volna. Vagy inkább hörögne a pasi, de ez az ordibálás tényleg marhára fárasztó. Plusz elveszi a lehetőséget a karakteres énektémák elől. Szerintem.
Nem lehet vita tárgya, hogy a Guns N'Roses aranykori felállásának vezéregyéniségei közül ki jár továbbra is két lábbal a földön és marad hű a nyers, zsigeri rock n'roll lényegéhez. Már tényleg csak annyi hiányzott, hogy élőben is láthassuk a második szólólemezénél[...] Bővebben!Tovább »
Ezerféle zenéhez illik, ezt viszont nekem csak elcseszi.
Mindegy. Igyekszem túltenni magam azon az uncsi frázison, hogy garmadával érkeznek igen jó zenék, melyeket vagy a töketlen ének vagy a funkciótlan károgás tesz értékelhetetlenné számomra.
Hát, elég fáradtnak tűnik a Screamer, szerintem kár pazarolni rá az időt. Ilyenkor még jobban tudom értékelni az olyan zenekarokat, mint az In Solitude.
Én ott látom a különbséget, hogy az Enforcer már az első hangok után idegesített, ezt meg egész jól végig tudtam hallgatni :D Kíváncsi vagyok a lemezre.
értem én, hogy pop és trendi, de mégis megvett a Cult of Luna kilóra - ebben elég nagy szerepe van a Vicarious Redemption c. monstrumnak, amelyhez hasonló dalt a Cathedral The Garden c. opusza óta nem hallottam.
kemény ez a 2013 eddig, Tomahawk, CoL, kanyarban a szintén ígéretes Kvelertak - szuper.
Az hagyján, de az a Support mekkora banda lehet hozzájuk képest... ráadásul minden második főzenekar előtt fellépnek. Talán csak egy versenghet velük, a TBA...
A topikban bő nyállal tövig szopkodott zenék 99 százaléka nem tényező a világban - még metalban is csak a magukat jó fej, menő arcoknak képzelők körében -, szóval ez annyira nem mérvadó szempont szerintem. ;)
Egyébként tényleg furcsa, hogy ennyit polemizálunk az AH-ról, ők tényezők egyáltalán a világban? Megnéztem a faszkönyvön, 4000-en like-olják, az nem egy nagy szám, sőt kicsi.
Thor, Nomad:Köszi, hogy megfogalmaztátok, hogy mi a bajom az egész AH-val, mint zenekarral. (Pontosan ez, hogy lufi, meg érdektelen. Legalább őszinte lenne basszameg, de még az sem.
"Grover Washington Jr. ha gitárt ragad" - jellegű...)
Nem azt akartam promotálni, csak tényleg furcsa, hogy ha az AH igen, akkor egy csomó más miért nem. Az itt nem túl sokak által kedvelt tavalyi Grand Magus-lemez is ezerszer "fílingesebb", mint az AH. Nomad hasonlata nem rossz a Mental Hippie Blooddal, de még nekik is jobban elhittem, hogy alkotni akarnak, nem pusztán valamit másolni.
pontosítanék: nem csak az AH lett a győztes a HP-n, mert mind a Helloween, mind a PC69 ugyanannyi átlagpontszámot kapott, csak hát ugye valahogy rangsorolni kell, és maradt az ábécé-sorrend.
Nomaddal egyetértek amúgy AH-ügyben, nekem is jobban tetszett az előző két lemez, ez most olyan "jó, jó, de kell-e még egy újabb hard rock banda?"-kategória. amikor viszont hallgatom a lemezt, egy-két refrénnél szélesedik a vigyorom, annyira ülnek a slágerdallamok. ettől függetlenül túl sok a hammondos hard rock a grunge-os (vagy mifene) ízek rovására.
azért lássuk be, hogy az év egyik leggyönyörűbb története volt manti 'szopnék' te'o tündöklése és bukása, avagy a heisman-aspiránst először szétszopatja az alabama-offense, majd egy hétre rá kiderül a kamubarátnő-sztori. megvan? szerintem amúgy kurvaélet, hogy kazán a gyerek, de majd draftolja a cincy és vontaze burfict lefenyíti az öltözőben.
Fafarának mondtam tegnap - és nem értettünk maradéktalanul egyet a kérdésben -, hogy az Audrey amolyan se hal, se hús zene. Tök jó dalokat írnak, de valahogy félelmetes, hogy ennek ellenére sincs mennyire semmi SAJÁT jellegzetes íze a dolognak (mondjuk a billentyűk megszólalását leszámítva). Ráadásul a Le Folhoz képest ez az új album olyan, mintha egy tök más zenekar csinálta volna. Ott AIC meg FNM volt a zene szinte végig kis 70s hard rock fűszerrel, itt meg már totálisan Purple és Rainbow vonalon mozog a zene egy csomó helyen, meg pár helyen nagyon arcbamászóan Maiden a dolog (konkrét Maiden témákkal). Toschie hangja is tök semmilyen, jók a dallamai, meg beülnek a fülbe, de egyszerűen NINCS hangszíne a csávónak, megismerhetetlen, karakter nélküli. Ha zenei alapok nélkül énekelne valami mást, szerintem még a saját zenésztársai sem ismernék fel, hogy ő az.
Egyébként a fentiek ellenére is hallgatom már ezt a lemezt hetek óta, tökre tetszik is (sokkal jobban, mint az előző - a Le Follal összehasonlítani sincs értelme, mert ahogy mondtam, semmi köze hozzá, mintha egy másik zenekar játszana), napot indítani is jó, csak van az egészben valami teljesen megfoghatatlan. Olyanok nekem kicsit, mint a Mental Hippie Blood volt: összegyúrtak egy rakás különböző elemet meg hatást kurva jó dalokká, és a dolog hallgattatta magát, de mégsem tudtál mit mondani a zenekarról, ha megkérdezte valaki, milyenek. Csak azok zömmel máshonnan loptak/táplálkoztak, mint a mostani Audrey.
Hát én nem tudom, akinek ez a lemez tetszik, annak kötelezővé tenném, hogy szépen hallgassa végig az összes retrorock-lemezt az elmúlt két évből, és ha nem talál köztük 216 darab jobbat, akkor süketté kell nyilváníttatni.
Az AH felült szépen a retrovonatra, de ugyanolyan üres, mint amikor Alice In Chains-ezett. Ez persze csak az én véleményem.
akinek van egy kis affinitása a sporthoz feltétlen próbálja ki a flagfocit.
illetve hamár nfl, akkor meg egy fantasy bajnokságot kell összehozni, mint az ember által kitálalt legjobb dolgot. ha elkapja a gépszíj 4 hónapon keresztül garantáltan kitölti az ember életét. persze lényeges, hogy haverokkal kell összehozni, lehetőleg közös meccsnézéssel.
a témához kapcsolódva javaslom az elmúlt évek legviccsesebb sorozatát a the league-et.
Szerencsére nem ismerek egyet se, de amúgy itt se az van már, mint régen, nem hallani balhékról ezzel kapcsolatban. Amúgy imádják a nevetségesen színvonaltalan skót bajnokságot és nehezen hiszik el, ha azt mondod, hogy téged nem érdekel az egész. Pár éve történt, hogy a Glasgow Rangers meccset játszott a Manchester Uniteddel Manchesterben. Megindult a tengernyi Rangers-drukker délre, az ellenséghez. Délután egyre elfogyott minden szesz a belvárosban, amitől nagyon idegesek lettek a szurkolók. Aztán kiderült, hogy túl sokan vannak, rengetegen be se férnek a stadionba. Ettől is nagyon idegesek lettek, de voltak kivetítők a stadion előtt. Mérkőzés közben valami technikai probléma adódott, elment a kép a kijelzőkről, na ettől aztán teljesen meghülyültek és elkezdték szétbontani a környéket, mire az angol lovasrendőrök szanaszét gumibotozták az egész kompániát, jöttek haza véres orral. De a legjobb az egészben, hogy közben a United is féllábbal lepadlóztatta a Rangerst, haha. Gyönyörű történet volt. Egyébként meg a Rangers totális csődbe ment tavaly, valami harmadosztályba került, kb. úgy járt, mint a Fradika.
Végigültem már jó pár meccset elcsivel, biztosíthatlak, hogy egy derék, jóravaló szurkoló. A játékvezető verbális inzultálásán, illetve az ellenfél játékosai felé történő heves ökölrázáson túl teljesen ártalmatlan.
Amióta a mindenkori amerikai elnök tiszteletét teszi egyetemi meccseken, azóta ők is elkurvultak.
A középiskolás foci és kosárlabda az igazi a jó arcok szerint.
Én nem tudom, mert nem csak a labdajátékokat gyűlölöm, hanem az összes sportot. Sőt, a mozgást sem szeretem. A sakkot is csak akkor szeretném, ha más lépne helyettem.
A sporthoz én is hülye vagyok, az amerikai focival is csak titokban, messziről zimpatizálok már vagy tíz-tizenöt éve, azóta meg végképp,m hogy otthon vita lenne belőle. :D
(Asszony jobban átlátja a bézbólt, amit meg én tartok köcsögsportnak. :D )
Ha már ez ennyire kardinális kérdés, árnyalhatom is.
Kosarasként a legtermészetesebb az NBA rajongás(nálam is). Európából nézve az NHL is feldolgozható, élvezhető. Az NFL viszont nekem már nagyon amerikai. Pedig próbálkoztam becsülettel (értsd több meccset végignéztem). Időnként felcsillant valamiféle remény is, mikor egy-egy ember végig kigyózott a pályán a lasztival a hóna alatt, aztán letette a vonal mögé(touchdown, ugye ?), meg amikor szállt egy szép hosszú(sok yard-os) átadás a légtérben, majd pontosan egy csapattárs kezében landolt. De összességében máig nem értem miért is annyira jó rohamosztagosnak lenni ? Azért nem adom fel ! A plafon a tengerentúlon nyilván a baseball, de azt majd a következő életemben.
"Huszonkét esztelen, félmeztelen egyén, egymás hátán-hegyén nyüzsög lenn a pályán. Mások mája táján taposnak, és ha elég laposnak lát a bíró minden egyest, megítél egy tizenegyest. S mert a szegény feje tizenegyest kirótt, a fele közönség átkozza a bírót! De senki sem csendes a nagy embertömbből, mert a másik fele harsány éljent bömböl. Ezalatt a meccsen néhány sípcsont reccsen, szerteszét vér freccsen. Fel sem veszi egy sem a fetrengő játékost. Fontosabb a játék most. A vad középcsatár átgázol a bekken. Úgy esik az össze, hogy csak meg se nyekken, azután a labdát megcélozza jól: goóóóóóól!!!! Egy alacsony néző, ki oda nem lát át, ordítva paskolja a szomszédja hátát: vegye le a kalapját, mert szétverem alapját, azt a kerek tököt! S feje felé bökött. Erre az: Ó! Te gaz! Engem sértegetni mersz-e? Persze! Mind a ketten szólnak egy-két havernek: Gyertek, fiúk segíteni, ha vernek! Jöttek is mind verekedni, úgyis kezdtek berekedni. Buzgón verekedtek, bíz nem voltak restek! S időnként a gyepre elnyűtt testek estek. De a két okozót rejti már a bozót. S merre egy rést leltek, gyorsan elszeleltek. A többit azután alig egy-két nappal, a derék rendőrség verte szét kardlappal. Le a kalappal!"
Ismered a sportot, beleértve a játék lényegét és a szabályokat, vagy másfél perces bejátszások alapján sikerült ilyen fantasztikusan összefoglalni a véleményedet? :-(
Na jó, nekem ehhez nincs jogalapom hozzászólni, életemben nem tudtam szurkolni egyetlen sportcsapatnak sem. Persze ha megnézek egy meccset alkalomadtán, akkor van szimpatikusabb csapat, de aztán annyi. Az viszont vicces, hogy itt, a Brit-szigeteken mennyire kiröhögik az amerikai focit. Pont most van a Six Nations rugby-kupa, hát ott aztán nem mondom, szarrá passzírozzák egymást a sárban a böllérek.
Pedig egyszerű. Itthon a Nagyrédének tudok szívből szurkolni, de 20 éve nem lakom ott, a tévé meg nem adja a megye kettőt, úgyhogy marad a Juventus. A "mi" meg úgy jön, hogy tényleg magadénak is érzed a csapatot, meg könnyebb is kifejezni magad. Egyébként voltam már meccsen, jövő kedden is mentem volna, ha nem bassza el valaki a jegyrendelésünket.
jajj de idegesít ez! hogy lehet úgy szurkolni egy csapatnak, hogy több ezer kilométerre vagy tőle és még egy meccsen nem voltál kint? A legidegesítőbbek szvsz a barca drukkerek a visca catalunyázásukkal. De amikor a milan játszott itt vmi sörmeccset a ligaválogatott ellen és a sok köcsög kiment a milannak szurkolni... hányingerem van ettől. Én is szurkolok a tottenhamnek és az internek, de akkor is az Újpest marad az örök szerelem.
de a külföldi foci egy hatalmas tátongó lyukat töm be a magyarok lelkében. a magyar embernek joga van a jó futballhoz, mert az kultúröröksége, az identitásának része. tehát van mentség a t/1-ezésre.
az amerikai futball viszont nem több mint hipsterség.
Rokonszenvezem az amerikai focival, de azt azért kurvára nem szeretném megérni, hogy itt is elkezdjék az emberek a világ egyik legnagyobb köcsögségét, ami az európai klubcsapatokkal már megy fociban, vagyis hogy többes szám harmadik személyben beszélnek a Real Madridról meg az Arsenalról. "Lenyomtuk a Green Bay Packerst, tuti mi nyerünk idén!"
Bekerült egy halál stílustalanul gitározó iparos egy olyan zenekarba, ahol maga Michael Poulsen kivételével valószínűleg ember nem él a földön, aki tudja, ki a dobos meg a basszusgitáros, és senkit nem is érdekel. Végülis mondhatjuk, hogy ez így pont jó párosítás.
Lengyelországban láttam Őt pár éve a metalmanian. Az a koncert később dvd-n is kijött. Ott semmi probléma nem volt, pedig teljes 70 perces programot nyomott. Eleinte féltem, hogy unalomba fullad az egész, de egy elég korrekt koncert keveredett ki a dologból. A szólóban kiadott lemezeit sosem hallgattam, de a faktort és a virtualt szerettem. Sőt az X-factort talán még a no prayer/fear of the dark kettősnél is jobban kedvelem.
szerintem nem blaze a szegény, hanem azok, akik meghallgatják a lemezeit/koncertjeit. bár azok inkább vessenek magukra. :) nem is értem, hogy lehet pénzt adni ilyen antihangért, ráadásul pl. az utolsó, a kingzofmetál címmel megvert megáldott szólólemeze egész egyszerűen hall-gat-ha-tat-lan lett. miatta vagyok képtelen megbarátkozni az x factor-ral meg a virtual-lal...
Nem értek egyet, de erről jut eszembe, hogy szegény Blaze Bayley itt fog jövő héten koncertezni a lehető legkisebb, kb. 50 ferőhelyes klubban, ahol egyébként szerintem évek óta nem volt teltház.
Szamomra az Iron Maiden mania is ugyanilyen erthetetlen volt mindig. Bena ooo-zos futyulheto dallamok, meg a Steve Harris a szines futballista mezeivel:)) Na de ok legalabb nem kurvultak el.
dehát az gay. nem mindenestül, de azért mégiscsak. én mondjuk defaultból nem értem ezt a metallica-mániát, sztem pont az a fajta zenear, ami belépő a metálba, aztán az ember kinövi, mert annyi ezerszer érdekesebb/dühösebb/stb lemez van, de jó, legyen egy lemez, és az a master, pont.
amúgy egy kései anathema-rajongó pont ne ugasson már.
azt én sem tudom, nekem is csak a vendégzenészektől kezdett elbizseregni. :)
amúgy eddig még csak az első számot hallgattam meg, és bár nagyon szeretem a madder mortemes lányka hangját, ez biza számomra ölég unalmas dalocska volt.
ez az avantgárd dolog is érdekes ám: nyilván attól (is) avantgárd, h felrúgja a zenei sablonokat, de hát hosszú távon már ez a műfaj is a tipikus disszonáns(nak tűnő) zenei panelekből építkezik, szóval már régen nem olyan érdekes ez, mint anno az arcturus idejében. na, de elég már a laptop-filozófiából. :)
az oroszoknál kinn van valami szólóalbum-féleség Andy Wintertől mindenféle avantgarde-experimental-post-black-kiskutyapöcse zenekar (Agalloch, Green Carnation, Madder Mortem, Peccatum, Dan Swanö's Nightingale, Solefald stb.) vendégzenészeivel. csak szólok. :)
a parkwy drive jó, de én nem érzek benne akkora potenciált, hogy évek múlva a nagy klasszikusok között emlegessük őket. Ellenben a tavalyi between the buried and me évek múlva az én listámon is szerepelni fog, tökéletes lemez.
Egyedül az nem tetszik benne, hogy olyan fasz a booklet, hogy amikor kinyitottam, hogy kivegyem a cd-t kiszakadt a szövegkönyv.
ó, a Politics! az mekkora album, baszki! amikor először meghallottam a rádióban az azt felvezető EP Optimist Or Pessimist dalát, azt hittem, leszakad az ég is, nem ehhez a brutál hangzáshoz voltam én szokva Nevermore címszó alatt. (merthogy én olyan vén fasz vagyok, aki a Nevermore-t a '95-ös névadóval ismerte meg, az pedig nem szólt olyan súlyoasan, mint a későbbiek.)
na, igen. és gondold el, esetleg öt éve múlva egy "jól van, kisöcsém, majd felnősz!" kíséretében meglapogatod egy akkori 16 éves srác hátát, amikor azt meri mondani, h neki pl. a tavalyi Between the Buried-lemez, és az új Parkway Drive az abszolút etalon, nem az olyan "poros mamutok", mint a Volbeat meg a Mastodon, haha! egyébként szerintem ez régen is ugyanígy működött: a fater megkérdezte a 20 éves fiát, mit hallgat éppen, mire a srác rávágta, hogy "fater, hisz ez a Black Sabbath Vol. 4., egy hete jelent meg, most ez a tuti zene!", az öreg pedig nem érti, mi az a koszos zaj, mert ő Elvist és Chuck Berry-t hallgat valami ezeréves lemezjátszón...
A második bekezdés különösen érdekes, mert nekem és az én korosztályomnak a korn, deftrones, sepultura, machine head, fear factory vonal volt a belépő a metal világába. Apám hiába hallgatott otthon maident, helloweent vagy purplet. Nyilván Őket is szeretem, de egy around the fur sokkal többet jelent, mint egy Fireball vagy az egyik Keeper lemez.
Nekem egyébként már klasszikus a Politcs of Ecstasy, Issues, Leviathan, Come What(ever) May, Alive or Just Breathing. Sőt nagyon el kéne gondolkodnom, hogy a Through the Ashes of Empirest vagy a Burn My Eyest iírjam a Machine Head neve mögé.
A felvetés teljesen jó. Szerintem olyan tizenöt év az a távlat, ami már egyrészt kellően megszépítő messzeség, másrészt nagyjából egybe is simul ennyi idő alatt a még régebbiekkel egy lemez.
a Baroness kapcsán jutott ez az eszembe egy régóta foglalkoztató kérdés: egy - a többség által nagyon jónak titulált, azaz objektíve fasza - lemez mikor/mikortól válik klasszikussá? értem ezalatt, hogy hány évnek, hány meghallgatásnak kell eltelnie, amikor ráhúzhatjuk az alaplemez/mérföldkő/megkerülhetetlen klasszikus/kikezdhetetlen monolit stb. titulust? egy mai ötvenes rockzene-fanatikus vszínűleg fiatalsága kedvenceit jelöli meg, pl. Led Zep első valahány, Look At Yourself, Machine Head, Paranoid stb., egy negyvenes jön a British Steel-lel, a Powerslave-vel, a Keeper 2, a Ride The Lightning-gal etc., egy harmincas szerint alapmű a Far Beyond Driven, a Burn My Eyes, a Ten, a Dirt, az Aenima... és így tovább. nyilván mindegyik korosztály elismeri a korábbi generáció klasszikusait, de ahogy ez az elmúlt évtizedek felé működik, úgy előre, azaz a jelen felé már kevésbé, pont azért, mert ahogy összeállítjuk a 2000-es évektől a mai napig tartó időszak favoritjait, egyre frissebb megjelenések jönnek, amelyeknek még nem volt elég idejük beérni.
ezért lehet fura egy jó ötvenes fickónak, ha azt mondja neki egy 25 éves nyikhaj, hogy márpedig a Deftones White Pony-ja a maga műfajában ugyanakkora klásszik, mint az In The Court Of The Crimson King a King Crimsontól. szóval az a nagy büdös kérdés, hogy egy tavaly megjelent albumra mikortól lehet ráhúzni a Minden Fontos Listáról Lehagyhatatlan titulust? a Reign In Blood meg a Wish You Were Here sem a megjelenés hetében lett az, ami... igen, lehet, hogy a Vertikal vagy a Baroness-dupla 10 év múlva simán fenn lesz a legtöbb ilyen listán, csak most tűnnek még "éretlennek" ahhoz.
Szerintem nem arra mondta... :-) de az utána és pláne az előtte lévőhöz képest az nagyon is jól sikerült. Amúgy borító szempontjából a Killers, a Fear Of The Dark és a Powerslave a dobogós, annak ellenére, hogy az utóbbi szerintem nem illik annyira hozzájuk.
A Fearrel ismertem meg a Maident, de korántsem a kedvenc lemezem tőlük. Pedig egy csomó más zenekarral úgy van, hogy az a kedvencem, amit először hallottam. Prong - Cleansing, Rush - Counterparts, Megadeth - Rust, Metallica - Master, Ozzy - No More Tears, Extreme - Pornograffitti, Winger - Pull, ilyenek. Mondjuk ezek azért az adott hordák jobb pillanatai között vannak általában.
Lókukit, a Dickinson féle nagy ötösből a Somewhere-é az utolsó hely. Az élmezőnyben viszont viszont a Fear Of The Dark vagy a Brave New World is ott kell, hogy legyen.
Most nem sikerült előtúrni a régi Maiden toplistámat, amit ide betettem, de ez a kijelentés szerintem is megállja a helyét. Ha csak egyet lehet tőlük választani, akkor Number Of The Beast, ha kettőt, akkor a másik a Powerslave.
Slipknotnak és Soulflynak nincs helye semmiféle tophúszban, Sepultura ellenben valóban beleférhet, pedig azt se szeretem sokkal jobban.
Ez a másik. A Killers, a Number, a Powerslave, a Somewhere vagy a Seventh Son is jobban indokolható egy ilyen listán a Piece Of Mindnál. Ami egyébként szintén alap, de a klasszikus korszakból talán az a legkevésbé hibátlan.
hatalmas zene a Baroness az vitathatatlan, de erre a listára tényleg elég vékonynak tűnik. Nekem még nem tetszik az, hogy a Motörheadtól rajta van a Bomber és az Ace Of Spades, a Sabbath I. és a Master of Reallity. A Heaven and Hell rendben van mert az teljesen más, mint az ozzys lemezek. Igaza van Balance-nak, hogy egy előadótól csak 1 lemez. Nekem az olyan csapatok hiányoznak a listáról, mint a Fear Factory, Machine Head, Slipknot. Sepultura/Soulfly. Az At The Gatesnek és a Toolnak viszont örülök.
Igen, még egy Slayer is elférne. A Baroness, Sleep, Opeth hármas helyére menne a Ride, Mindcrime, Seasons, meg a Cowboys from Hell helyett a Far Beyond Driven, mindjárt jobban nézne ki.
Mondjuk a Baroness ezen a listán akármilyen szempont szerint is kibaszott nagy túlzás, egy lapon a Reign In Blooddal meg a Rust In Peace-szel meg a korai Sabbathokkal meg a többivel.
elég releváns. mondjuk a buzi opethet meg a túlhájpolt baronesst kéne róla levenni, meg a két pantera-lemezt kéne kicserélni a far beyonddal meg a trendkillel és mindjárt más.
A forest of stars - A shadowplay for yesterdays Altar of oblivion - Grand gesture of defiance Arcana - As bright as a thousand suns Brume d'automne - Brume d'automne Burzum - Umskiptar Drudkh - Вічний оберт колеса (Eternal turn of the wheel) Isvind - Intet lever * My dying bride - A map of all our failures Mystagog - ...of old * Reino Ermitaño - Veneración del fuego Terrorama - Genocide Terrorizer - Hordes of zombies
Viszont ez a Motorpsycho, barátom... Hallottam már pár lemezüket, de a tavalyi egész egyszerűen más dimenzió, még szerencse, hogy végül vettem a fáradságot, és nekiálltam rendesen (ezért jók ezek az éves listák, tudtam, hogy megjelent, de valahogy elkerültük egymást, aztán megláttam nálad).
Állítom, húsz-harminc év múlva a legklasszikusabb dupla lemezek között fogják emlegetni elit körökben, úgy a Tales From Topographic Oceannel meg a Lamb Lies...-szal együtt. Döbbenetesen jó, King Crimson-i magasság, nem hittem volna.
Nem kell beszarni. The site is currently down due to the corruption of one of the server's partitions. Our host is currently working on re-building the system and getting the site back online. We have a backup from this morning so we shouldn't have lost much data. Sorry about the inconvenience. I know the site's stability hasn't been too great lately, I apologize for that. Hopefully this is the last of our problems for a while...
ó, CoL óriási kedvencem kb. a Salvation óta. gyakorlatilag nem lehet velük hibázni, csak egyszer kell rátalálni az ösvényre (ghost trail, ugyebár) és utána nem hagynak nyugodni. szerintem kezdésként Salvation simán jó, de utána mindenképp Highway, majd az Eternal Kingdom. az egyenesen földhöz szegez, pláne az utolsó tétel, hiába fúj trombitán szinte egy hangot a srác.
még nem hallottam a Vertikalt, de az előzetes szám engem eléggé odavágott - utána is nézek.
Osztom, nagyon fasza a Luna, engem elsősorban a hidegrázós hangulata fogott meg (na, meg épp ettől maguk a dalok is elsőosztályúak!), de az egysíkú ordibálás miatt nem 10/10. Nekem hiányzik pár fogós dallamos ének, bár lehet, ezzel a véleményemmel egyedül vagyok.
Két album most nagyon megfogott, a Cult Of Luna - Vertikal és az új Circle II Circle, ami önmagában még nem furcsa, de amiket hallgatok, azokhoz képest érdekes.
A Cult Of Luna többi anyagát mindenképpen beszerzem, a Circle II Circle előző lemezeit meg újra meghallgatom.
nagyon jó lett az új KSE dal. A Killswitch Engage lemez teljes kilátástalansága után nem gondoltam volna, hogy valaha még normális lemezt fognak készíteni. Igaz ez még csak 1 dal, de ez nagyon dendben van, nicsennek idétlen énektémák és hülye dallamok. Jót tett nekik az énekesváltás.
De ha valaki ennyire ambiciózus, akkor mindenképpen keres egy énekest, aki megvalósíthatja az akaratát. Itt talán a testvéri kötelék miatt volt nehéz a folytatás, nem tudom.
Jockey nélkül is folytatják a Dallast, biztos lesz nézője :)
szerintem nincs ellentmondás. azt írta, a többiek feladata a zenekarban az ő akaratának a megvalósítása, nem azt, hogy "ő a zenekar". mert ettől még, hogy ő osztotta a szerepeket, a nő hangja lehet olyan karakteres, hogy ebben a formában ne lehessen nélküle folytatni. ezt neki kell tudnia, de én megértem, ha így látja. hiába vagy te a rendező és forgatókönyvíró és operatőr, larry hagman nélkül kit érdekelne a dallas?
Hm, igazad lehet, bár valóban nem ismerem a családi állapotát. Mondjuk kicsi ellentét feszül a két dolog között ("én vagyok a TDB", "vége, ha a tesóm a családot választja"), de azért érthető lenne a döntés.
mivel a csaj már 40 felett van, ezért a család-gyerekek kérdést én nem jövőbeni lehetőségként értelmeztem, hanem úgy, hogy rájön arra, hogy a kettő nem fér bele párhuzamosan az idejébe.
Mint mondtam, még nem láttam :) Viszont a (megtörtént) sztori nagyon érdekel és Affleck is remek filmeket rendezett eddig (Hideg nyomon, Tolvajok városa)
Ennek kb. a felét láttam, de nekem mind közül a mások által valszeg legunalmasabbnak tartott angol kémfilm tetszett a legjobban. Pedig tényleg kibaszottul vontatott. Batman, Éhezők, Sherlock is bejöttek, a nem látottak közül az Argo érdekel, a Nyomorultakat csak akkor nézném meg, ha a fiúkhoz vonzódnék. Vagy Tarantino rendezésében.
Mindenkinek be kell látnia, hogy filmes felhozatal szempontjából a 80-as évek volt az aranykor, a 21. század kínálatát csak az Asylum stúdió menti meg.
Több ilyen is van. Amikor arról beszél, hogy ő egymaga a TDB. Vagy mi lesz, ha a tesója inkább babázni akar majd. Ezek azért jól behatárolják a lehetséges folytatást is.
Erről az objektívitásról beugrik, hogy a kereskedelmi fosokon nemrég indult "valóság sorozatok" (gyanú árnyékában, családi titkok stb), állítólag máris nagyon népszerűek és már tervezik újabbak legyártását is. Itt most rókáznék egy velőset....
Szóval lehet mondjuk itthoni nézettségi listákat is alapul venni, de asszem kurvára nem érdekel, hogy mi a hazai tömegigény jelenleg a filmek terén sem.
A Prometheus nem volt olyan vészes, de nyitva maradt pár kérdés remélem a folytatás(ok) megválaszolják ezeket. Az itt felsorolt filmek nem láttam mindet, de a Sherlock 2 nagyon szar, a hobbit is elég gyűrűk ura lightra sikeredett és sajnos a Skyfall sem tetszett, hiába a nagy hype. Viszont a fehér pokol, éhezők viadala, bosszúállók pi élete rendben volt. A felhőatlaszt még meg kell nézni, mert tényleg nem agy azonnal ható film, ami nehezen működik moziban különösen úgy, hogy a melletted ülő hölgy szürcsöli és bugyogtatja a kóláját.
kár, pedig azt a filmjét kedvelem legkevésbé. Sziugeten egymás után ment le az 1 és a 2 akkor a másodikat nagyon untam. Megpróbáltam külön megnézni a 2 filmet, de nem javult a dolog.
Pedig azt már tavalyelőtt bejelentette, hogy 2014-ben lesz Kill Bill 3, a 10 évvel idősebb Menyasszonnyal, szóval nem kizárt, hogy a Django után az a projekt lesz a következő.
Jó volt az. Megmutatta, hogy ő hogy képzek el egy 2.vh-s eposzt. Hát érdekesen. Még nem láttam, de gondolom, most is ezt tette a westernnel. Kíváncsi vagyok, legközelebb milyen műfajt választ.
pedig az meglepne, ha az ő zenei pályájának is lenne folytatása. egyébként a testvérének is ez lesz a legnagyobb problémája, jó énekest találni. ez a legnehezebb manapság, márha az ember nem valami töketlen manírmájert, hanem egyéniséget keres.
Nekem inkább az gyanús, hogy a tesók nagyon összetartók szoktak lenni. Még a Gallagherek is hányszor vesztek össze, mire végleg szétváltak :DD Kár lenne, ha ez az énekesnő eltűnne, mint Hanna Kalske :((
persze, hogy jobb a TDB, csak szemléltetni kívántam hogy annak a létrehozásához egy ígéretes banda feláldozására volt szükség. azt mondjuk nem hiszem, hogy az utód jobb lesz még a TDB-nél is, meghát itt szinte biztosan nem is zenei ellentétek miatt lett oszlás, de ettől még igaz, hogy a fickó még él, és akár még jó zenét is csinálhat.
Azért én örülök, hogy inkább Devil's Blood lett ebből.
Viszont a szintén holland Gold engem nagy nehezen elkapott. Nincs ugyan vér meg okkultizmus, de ha bátrabbak lesznek, a következő lemezük akár nagy dobás is lehet.
Bár nem tisztán az ő neve fémjelzi sem az Alkonyattól pirkadatig-ot, se a Sin City-t, de valszeg nélküle ezek sem lettek volna olyanok, amilyenek lettek.
Tehát a Ponyvaregény után is történt néhány felvillanás, bár az igaz, hogy már túl kevés.
Mirrmurr:vitatom, az még elment. a Kutyaszorítóban környékén kezdett nagyon elkurvulni. :D
(Nem láttam még.,d e nem várom el tőle, hogy nagyot dobjon vele. kialakult sémái és megoldásai vannak, amik rendszerint jól működnek, plusz belépett az ötödik ikszbe, ilyenor már ált. lehiggadnak a népek, nem várom el tőle, hogy vadul újítson.)
Átment a topic progrock siratós hangulatba? :D Mondjuk az ilyen devil's bloodok nekem nem fognak hiányozni, főleg azzal nem értek egyet, hogy lekötöttek több koncertet már(legalábbis erre utal a poszt) és így azokkal a rajongókkal csesztek ki leginkább akiket elvileg a legmagasabbra kellene tartaniuk. A Nevermore messze többet ért! :D
hallgat valaki közületek Riverside-ot? az új lemezük, a S.O.N.G.S. ismét közel zseniális (azért "közel", mert szerintem volt már jobb), szóval aki szereti az intellektuális prog rock/metalt ordenáré hangszeres masztik nélkül, ámde fölényes tudással és - főleg! - érzelmekel, gondolatokkal, az ne habozzék. eddig az év lemeze. :)
(ja, és lengyelek az istenadták!)
az egyik legfurább dal az anyagról - csak nektek, csak most:
A Devil's Blood csinálta jól. Kitaláltak valamit, de tudták, hogy nem lehet a végtelenségig húzni. Bár nekem nem sokat jelentenek, elismerem, a csúcson hagyták abba.
Huh, ez kemény. Nem sírok (csak kicsit), tulajdonképpen erről írtam a TCS-nél, ez így nagyon derék. Van egy rakás jó számuk, megcsináltak egy remek EP-t, két még remekebb lemezt, amiből a második már lassan tényleg 10/10-zé válik nálam is, sikeresek, a csúcson hagyják abba (a saját szintjükön). Nincs szenvedés, nincsenek balhék, csalódások, szar lemezek, csak felemelt fej van. Respekt.
Ha meg ez valami tréfa, és zajlanak tovább a rituálék, úgy is jó.
Na, eddig tartott a nagy The Devil's Blood menetelés.
As of the 22nd of January 2013 The Devil´s Blood has returned into nothingness. All planned Rituals will be cancelled. No interviews will be done. Consummatum est.
valahogy nekem olyan valószínűtlen ez az egész. Hogy zajlott a párbeszéd?
- Szia Tamás! XY vagyok, a Rockmaraton fesztivál szervezője. Ha esetleg tervezed, hogy nyárra hazajösz nem adnál egy koncertet nálunk?
- Szia! Nem!
- Ok! Bocs a zavarásért!
DE minek leírni, hogy sajnos, most nem jött össze. Ez kb olyan, mintha azt nyilatkozná, hogy megpróbáltuk a Metallicát, előrehaladott tárgyalásokat folytattunk, de sajnos nem sikerült.
Sajnos idén sem lesz Thy Catafaque koncert (pedig nagy TC és Gire rajongók vagyunk), mert a zenekar 1200 fekete rózsát kért az öltözőbe, ezt pedig nem tudjuk felhajtani.
teljesen egyetértek, a Le Fol azért ragadt meg nálam, mert úgy volt hard rock, hogy legalább annyira nem volt az. ehhez képest már a hármas korong is csalódás, az elmondottak fényében pedig inkább pörgetem vissza a Materal-t párszor az új Enslaved korongról - benne az év szólójával Ice Dale-től - mintsem ismét fintorogjak a sablonos és unásig ismert rocksztenderdeken.
ellenben a Kvelertak dal egész pofás, itt még értékelhető rocklemezt is képesek szállítani a végén. nocsak, még a végén nem szezonális formát mutattak legutóbb.
Nem rossz az új Audrey, de most valahogy keveslem a hidegrázós témákat, és szerintem más is, mint az előző(ek), hard rockosabb, talán egyszerűbb is (az Alice In Chains-ízek mintha teljesen eltűntek volna). De lehet, tévedek, még csak egyszer ment le...
Ez kb. olyan hír, mintha felírnám a faszbúkra, hogy bár nagyon kedvelem a Devil's Bloodot, ebben az évben sem tudtam elérni, hogy fellépjen a nagyszobánkban.
"Sajnos bármennyire is szeretnénk az idei évben sem láthatjuk vendégül a Thy Catafalque-ot, mivel a formáció 2013-ban sem tervez koncertet. Mint fanatikus Gire és TC rajongók, azért titkon bízunk benne, hogy megváltozik ez a helyzet, és egyszer láthatjuk őket élőben is. De addig is töretlen lendülettel mutatjuk be nektek a legprofibb hazai bandákat, akik megalkuvás nélkül, világszínvonalon alkotnak 1-1 szubkultúrán belül. A Rockmaraton történelmében talán első ízben lép fel a sajátos zenei világot teremtő Angertea zenekar, mondhatnánk az experimentális metal hazai úttörője!"
Attól még egy nosztalgiabuli beleférhet. Összepróbálják, 1 hét szabi fejenként (akár fizetésnélküli is), útiköltség, koszt, kvártély, gondolom a gázsi se rossz.
Rendszeresen szemlézem a német autópálya rendőrséget....nyomják kegyetlenül a gázpedált, s közben a török hekus berak egy régi cd-t, Modern Talking szólal megrajta......rögtön mondja is neki a német haverja, ha ezt előbb tudja, be sem ül mellé a kocsiba.
Na, most tegnap este valami magyar rockos oldalon, Richard Clayderman-ról olvashattam....
erre a line up-ra még a fater is elismerően csettintene:
JAG PANZER (USA) (Special Early Days Show for the first time in Europe with Joey Tafolla) LETHAL (USA) SINNER (GER) (Special Old School Show) PERSIAN RISK (UK) DECEASED (USA) ATLANTEAN KODEX (GER) IRON CROSS (USA) ATTENTAT ROCK (FRA) DEEP MACHINE (UK)
Nem ismerem a Voivod munkàssàgàt a The Outer Limits òta. Valahogy elmaradtak... Most belekezdtem a frissbe. Az elso pillanatàtòl megnyert. Nagyon! Klassz muzsika.
régimódi, de én is így vagyok vele. ha már van egy szép gyűjteményem, nem fogom kivágni a kukába, inkább néha kiegészítem, ha valami nagyon megtetszik. ráadásul az én kőkorszaki hi-fi berendezésem nem is játszik le mp3-mat (cserébe viszont jól szól).
(apróság: érdekes hogy neked is mint sokaknak a jövő [utópisztikus? technicista?] képnek felvázolása behozza a "diktatúra" vagy a "betiltás" képét. Ugyanezt éreztem sokak reakciójában mikor néhányadmagammal kicsit jobban megismerhettem a Pannon (ma: Telenor) székházat Törökbálinton. Minden elektronikus, minden kártyára megy, minden digitális, mindent gépen tárolnak, csak a leg-legszükségesebbet nyomtatják ki. Elképesztő szabadság: senkinek nincs saját asztala, bárki bárhova ülhet, nem a munkaidő számít hanem az elvégzett munka: direkt támogatják a táv-munkát: ha mondjuk heti 1 munkanapot legalább othhonról dolgozik mindenki (kevesebb a cég rezsije - nincsenek is tele az irodák, nemis tudom van-e annyi ülőhely amennyi tényleges dolgozó van). Mindenesetre a "fizikai" dolgok hiánya, a gombnyomásra működés és ellenőrizhetőség pont nem "ellenőrzöttséget", hanem szabadságot, takarékosságot és hatékonyságot jelent - és tényleg ezt mesélik az ott dolgozók, a személyes ismeretségi körömből is. Bocs a kitérőért. :-) )
(apróság: érdekes hoyg neked is mint sokaknak a jövő [utópisztukus? technicista?] képnek felvázolása behozza a "diktatóra" vagy a "betiltás" képét. Ugyanezt éreztem mikor néhányadmagammal kicsit jobban megismerhettem a Pannon (ma: Telenor) székházat Törökbálinton. Minden elektronikus, minden kártyára megy, minden digitális, mindent gépen tárolnak, csak a leg-legszükségesebbet nyomtatják ki. Elképesztő szabadság: senkinek nincs saját asztala, bárki bárhova ülhet, nem a munkaidő számít hanem az elvégzett munka: direkt támogatják a táv-munkát: ha mondjuk heti 1 munkanapot legalább othhonról dolgozik mindenki (kevesebb a cég rezsije - nincsenek is tele az irodák, nemis tudom van-e annyi ülőhely amennyi tényleges dolgozó van). Mindenesetre a "fizikai" dolgok hiánya, a gombnyomásra működés és ellenőrizhetőség pont nem "ellenőrzöttséget", hanem szabadságot, takarékosságot és hatékonyságot jelent - és tényleg ezt mesélik az ott dolgozók, a személyes ismeretségi körömből is. Bocs a kitérőért. :-) )
Tuti tele van ilyen mániákus remetékkel a főváros, akik ezeket meg tudják javítani. Pár éve a Vaterán vettem egy szintén Teknics CD-lejátszót és csak néztem, hogy mikkel volt tele a pali garázsa (nem autóval).