Keresés

Részletes keresés

Amphenol Creative Commons License 2019.11.05 0 1 25736

OFF
Kár idehozni a politikát . Az uszodaügyben igazságod is lehetne , de azért olvass utána , hogy hogyan hírdették meg , hogyan nyerték , meg hogy " véletlenül " hogyan felejtették ki az amúgy versenycélokra kötelező plusz medencét ....
Amit aztán "plussz" megépítettek ...
Szóval hogy ki mit foszt ki ......azt már tudjuk.
ON

Én speciel azzal is elégedett lennék , ha valaki szakembert talàlna Volánbusz , aki ezeknek a szar Credo buszok üléseit megtudnà javítani , mert már a Kisalföld volán óta nem bírnak vele ..
Most is itt ülök az FLR -en ... belül , mert az ablak melletti ülés támlája megadta magát a szokàsos módon ... làtszólag jó ... aztán dőlsz a mögötted ülőre ..
Én meg bunkónak látszom , mert 2 ülést foglalok el ...
Pedig más okok miatt vagyok inkább bunkó ....

Mondjuk érdekelne , hogy aki annak idején megvette , milyen fantáziát látott benne ... helyközinek a dönthető üléstámla nem csak felesleges , de konfliktus forrás is az utasok közt .... Amúgy pl . az àlló utasoknak nincs kapaszkodója , alacsony növésű ember nem tud az ajtónál jelezni ... és még sorolhatnám ....
Előzmény: norbee601 (25735)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.04 -4 2 25735

Győrben elég nagy marhaság a stadionozásra fogni. 

 

Az ETO-stadiont ugye még az előző brancs épitette.

 

Azóta az ETO focicsapat nagyjából meg is semmisült, az nulla ami most van.... 

 

Az Audi Arénára szükség volt (és szép bevételt is termel, a városnak is)

 

Az új uszodára szükség volt, elég szégyen hogy nem volt ebben a városban egy normális uszoda (a sátrast meg a Magyar Vilmost inkább hagyjuk). A köz haszon mellett ráadásul elég komoly úszóklubunk van... 

 

 

 

(nagyon zárójelben, ha Győrre is rátenné a kezét Gyurcsány (mert az következne, ez a szivárványhajú néni egy senki, csak báb lenne) abból sok jó nem sülne ki, leginkább csak kirabolná....

Előzmény: juxx (25733)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 1 25734
A kis busz darabszámra pont annty sofőrt igényel, mint egy csuklós busz. A belső szakaszokon lehet, hogy néha kevés, főleg reggel. Ha viszont a reggel miatt külön kell kisbusz helyett másik busz, akkor a kettő együtt már drágább. Ha van pénz, lehet neki csúcsban feladatot találni, ahol jelenleg semmilyen busz nincs, de egy kisbusz megtelne. De ez ma még luxus sajnos, pedig nem kellene annak lennie.
Előzmény: schlumberger (25732)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 0 25733
Nem azt mondtam, ne legyen stadion. Nekem elég, ha arányosság van busz és stadion között. És lehetőleg nem fordított.
Előzmény: schlumberger (25732)
schlumberger Creative Commons License 2019.11.02 -4 2 25732

A stadionokra nagy szükség van (panem et circenses) a primtívebb választó tömeg megnyerése érdekében (bár épp az előbb olvastam, hogy nem sokra mentek vele), mi viszont közlekedni szeretnénk normálisan, ha lehet.

 Kimaradt járat késtem már le vonatot. Kismegyerről ritka madár a busz. Viszont sokszor csak néhány utas van a buszon, megfontolandó lenne minibusz...

Előzmény: juxx (25731)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 0 25731

Ez nagyon jól hangzik elsőre. Másodikra pár aspaktus:

- A menetrendet az önkormányzat rendeli meg, még ha a volán többnyire nagyon helyesen javaslatot is tesz (hiszen az önkormányzatnál nem értenek hozzá).

- Az a menetrend, amelyik a jelenlegi buszvezetőingadozás (és annak legrosszabb napjai) mellett is garantáltan kivitelezhető, valószínűleg elég siralmasan nézne ki. Így most amennyire rossz a helyzet, annyira maradnak ki járatok, úgy meg garantáltan nem jönne bizonyos számú járat "szebb napokon" sem.

 

Vagyis ez csak a kaka elkenése lenne. Ami érdemi eredményt hozhatna, az az, ha az önkormányzat belátja, hogy

- jelenleg a volánbusz helyi közlekedése alulfinanszírozott, melyből sem buszra, sem sofőrre nem telik.

- egy nyugatmagyarországi gazdag város számára ez, ami Győrben van, nagyobb szégyen, mintha egy darab stadionja sem lenne

 

 

 

 

 

 

Előzmény: norbee601 (25730)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.01 -2 1 25730
Nem lehetne kidolgozni egy jelen helyzetben is tartható szükség helyimenetrendet kidolgozni Győrben? Hogy legalább ne ad hoc legyen, épp melyik járat nem közlekedik?

Előzmény: schlumberger (25719)
Oxi820 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 25729

Üdv. Sopron térségéből kivonták vagy elvitték a 260-asokat ? 2 hete nem láttam már egyet se. A KGC-009-et látom furikázni csak.

ikarus255 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 25728

Nov 1-től sajnos járatmegszünetések lesznek:

 

https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/hirek/hir/34554

 

VOLÁNBUSZ.HU / HÍREK / HÍREK / HÍRMenetrendi változások Győr térségében november 1-jétől

2019. október 28.

 

2019. november 1-jétől (péntektől) az alábbi menetrendi változások lépnek életbe Győr térségében.

7025 Győr–Győrság–Tápszentmiklós autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:32-kor Pázmándfaluból Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás tanítási napokon 6:34-kor Pázmándfalu, Templomtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.

7041 Győr–Felpéc–Kajárpéc autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:34-kor Kajárpécről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás munkanapokon 6:29-kor Kajárpéc, Kultúrháztól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
  • A munkanapokon 6:30-kor Kajárpéc, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő autóbusz 5 perccel korábban, 6:25-kor indul.
  • A munkanapokon 6:40-kor Felpéc, Óvodától Győrbe közlekedő autóbusz 5 perccel korábban, 6:35-kor indul.
  • A munkanapokon 5:40-kor Győr, Autóbusz-állomástól Kajárpécre közlekedő járat egyes megállóhelyeket a korábbiaktól eltérő időpontokban érint, és a végállomásra 3 perccel korábban (6:23-kor) érkezik meg.

7050 Győr–Tét–Szany–Vág autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 5:40-kor Győrből Mórichidára induló járat rövidített útvonalon, csak Tét, Garázs megállótól jár. (Indulási időpont: 6:08.)
  • A tanítási napokon 6:18-kor Győrszemeréről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás munkanapokon 6:34-kor Győrszemere, Központtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.

7055 Győr–Ikrény–Rábapatona autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:20-kor Győrből Rábapatonára, valamint 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatok megszűnnek.
    Az eljutás tanítási napokon 6:35-kor Győr, Autóbusz-állomástól Rábapatonára, valamint a munkanapokon és szabadnapokon 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.

7080 Győr–Enese–Tárnokréti–Bősárkány–Csorna autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 5:50-kor Győrből Győrsövényházra, valamint 6:35-kor Győrsövényháztól Győrbe közlekedő járatok megszűnnek.
    Az eljutás tanítási napokon 6:05-kor Győr, Autóbusz-állomástól Csornára, valamint a munkanapokon 6:31-kor Győrsövényház, Autóbusz-váróteremtől Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
  • A munkanapokon 6:20-kor Tárnokréti, Orvosi rendelőtől Győrbe közlekedő autóbusz 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.

7084 Győr–Lébény–Bősárkány–Csorna autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:20-kor Bősárkány, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő járat 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.
  • A tanszüneti munkanapokon 6:20-kor Bősárkány, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő járat 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.

7090 Győr–Ásványráró–Darnózseli–Mosonmagyaróvár autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:45-kor Dunaszegről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás tanítási napokon 6:47-kor Dunaszeg, Felsőtől Győrbe közlekedő járattal biztosított.
juxx Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25727

Ja bocs, nincs külön áthelyezés kategória, és mindhárom "selejtezett, leállított". Elsőre azt hittem, kiégett :)

Előzmény: juxx (25726)
juxx Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25726

Győribuszok szerint selejt a 449.

Előzmény: Irisbus (25723)
Borsópistike Creative Commons License 2019.10.30 -1 0 25725

Nincs Salgótarjánban olyan, hogy FKU-449 

Előzmény: Irisbus (25723)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25724

...és ezt így hogy? Miért kell 15 éves Lion's Coachokat az ország túlsó végére áthelyezni? 

Előzmény: Irisbus (25723)
Irisbus Creative Commons License 2019.10.30 0 2 25723

FKU-448 -> Szolnok

FKU-449 -> Salgótarján?

FKU-450 -> Eger

Előzmény: KZX003 (25718)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25722

A 2009-es fotókon már nem Volán-állomány volt, hanem maszek. Az utóbbinál kapott új rendszámot. 

Előzmény: Tomsz85 (25721)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25721

Vázcserés volt, vagy miért kapott új rendszámot? 

 

Tényleg, a vázcserés felújításokat hogy dokumentálták? Az alvázszáma maradt a járműnek, és a gyártási év a forgalmiban, rendszám?

Előzmény: Buszos imi (25720)
Buszos imi Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25720

aff-668 kisalföld volán.

Előzmény: BX 73-69 (9589)
schlumberger Creative Commons License 2019.10.29 0 0 25719
KZX003 Creative Commons License 2019.10.29 -1 4 25718

Eddig nem publikált közelmúltbeli fotók kerültek fel selejtezett, áthelyezett buszokról a gyoribuszok.hu-ra!

lobbanórotor Creative Commons License 2019.10.24 0 0 25717

HDM a két ex-veszprémi 263-as. A HMD az egy 260-as (egykor Beethoven néven volt ismeretes a HMD-622 a cégnél, minden bizonnyal a kiváló hangja miatt). :D  

Előzmény: Motorka M41-2140 (25711)
SzElek Creative Commons License 2019.10.24 0 0 25716

3 az a 2 . 746,753,754

 

A DDKKnál meg, ezt most még az előzőnek írom, nem csak Kaposvár, hanem Komlón, főleg Komlón ( 3 vagy 4 ) 260.32 van

Előzmény: balint36 (25715)
balint36 Creative Commons License 2019.10.24 -2 0 25715

Értőolvasást kicsid még gyakorold... A volt ÉNYKK volt a kérdés, úgyhogy még szép, hogy csak pár megye van felsorolva. Nógrádban meg csak 2 .32-t állítottak vissza.

Előzmény: BY-52-56 (25712)
BY 45-32 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 25714

Márpedig félreértés esett, ugyanis az helytelen, hogy mostantól a Volánbusz miatt mindenhonnan mindenhova lehet buszokat áthelyezni, a Pest megyei Volánbusz és a DAKK október előtti áthelyezései különleges kapcsolatok miatt jöhettek létre. Egyenlőre még járművezetőket próbálnak áthelyezni, buszokat "még" nem sikerült.

Előzmény: BY-52-56 (25713)
BY-52-56 Creative Commons License 2019.10.24 -5 1 25713

A KK-s dolgot csak azért emeltem ki, mivel ilyen már nincs, hogy Énykk, és az ország bármely volt közlekedési központjából helyezhetnek át ide buszokat. Jelenleg pedig nem csak azok a 263.10 esek vannak a Volánbusznál. Csakhogy félreértés ne essen.

Előzmény: BY-52-56 (25712)
BY-52-56 Creative Commons License 2019.10.24 -5 4 25712

Hát nem igen mivel Salgótarjánban van még 4 260.32 es , jó igen le lettek nyáron szedve de már vissza is tették őket szeptembertől. ( Egy még nem állt vissza ), sőt még Kapsváron is van egy 260.32 es, NBZ-s rendszámú. Aztán amiket felsoroltál 263 asok azok is hiányosak, mivel abba nincs benne se a DAKK se a KMKK se az ÉMKK, csak kizárólag pár megye. A 266-os sztorit azt normálisan sikerült megválaszolni.

Előzmény: Motorka M41-2140 (25711)
Motorka M41-2140 Creative Commons License 2019.10.23 -1 2 25711

263.10 jelenleg:

 

GTZ-872 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron

GTZ-882 (ex. Kisalföld) jelenleg: Mosonmagyaróvár

GVM-085 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-409 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-410 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-411 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-412 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-413 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-414 (ex. Vasi) jelenleg: Szombathely

GXD-415 (ex. Kisalföld) jelenleg: Mosonmagyaróvár

GZF-212 (ex. Kisalföld) jelenleg: Győr

GZF-213 (ex. Kisalföld) jelenleg: Győr

GZF-214 (ex. Kisalföld) jelenleg: Győr

GZF-217 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron

GZF-220 (ex. Kisalföld) jelenleg: Csorna

GZF-221 (ex. Kisalföld) jelenleg: Kapuvár

HMD-895 (ex. Balaton) jelenleg: Nagykanizsa (Veszprémből áthelyezve 2019-es év elején)

HMD-896 (ex. Balaton) jelenleg: Nagykanizsa (Veszprémből áthelyezve 2019-es év elején)

KGC-002 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron

KIT-120 (ex. Kisalföld) jelenleg: Mosonmagyaróvár

KIT-124 (ex. Kisalföld) jelenleg: Sopron

KPP-983 (ex. Kisalföld) jelenleg: Csorna

 

Közforgalmú 260.32-es az országban már csak egyedül az ex. DDKK-s régióban van állami kézben.

 

Ik266-os pedig a győri Volán-telepen pihen, az egykori AFF-622-es. 2 évvel ezelőtt feltámasztották, de utcára nem mehet, egyelőre csak a teleplátogatások alkalmával lehet megtekinteni, illetve menni vele 1-2 kört odabent.

 

Előzmény: tomeeeee (25710)
tomeeeee Creative Commons License 2019.10.19 0 0 25710

Sziasztok!

 

Valaki véletlenül nem tudja, hogy a volt Énykk központhoz tartozó járművei között mely ikarus 263-ok vannak még forgalomban illetve selejt soron? esetleg 260.32, netán valami csoda folytán 266-os laprugós áll selejt részlegen? :)

KZX003 Creative Commons License 2019.10.19 -1 3 25709

Új helyis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

LTL-924 Creative Commons License 2019.10.19 0 0 25708
Valaki tudja merre szokott járni szombaton az LKN-074?
Tízezermester Creative Commons License 2019.10.17 -1 1 25707

Erre a megyei járműparkra igen csak sok kellene

Előzmény: norbee601 (25706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!