Keresés

Részletes keresés

sz_b Creative Commons License 2023.07.06 0 0 23426

A 80a-ra kattintva azzal kezdi a dokumentum, hogy "A vonalon változatlan menetrendi struktúra szerint közlekednek a vonatok.". Ez azt jelenti, hogy semmit sem változtattak, vagy mit?

Előzmény: alex_86 (23425)
alex_86 Creative Commons License 2023.07.06 -3 2 23425

https://menetrend-tervezet.vpe.hu/

 

Tessék ide írni minden szépet és jót. Bár kételkedem abban, hogy valaki egyáltalán végig fogja olvasni. Anonim, lehet sok azonos választ küldeni (hatvani megállítós kolléga kedvéért írom) :P

alex_86 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 23424

Mennyi menetidő-többletet okoz ez vonatonként? (Költői kérdés).

A százlábú alatti dekkolás sokkal ritkább, ezt aláírom. Cserébe egységesen tekereg az összes plan vonat.

Előzmény: István Gyuri (23419)
PanzerMk5 Creative Commons License 2023.07.05 -2 0 23423

Csak nem a tehervonatokét! Lassan már lehetetlen Pesten átvergődni 2 óra alatt. Ácsorgás az elágazásokban, S76 is kell mint egy falat kenyér! Egyébként a plusz vágányt se nagyon használják, igaz az első Bj. jelzőnél elfogy.  A tároló vágányokon már nem megy, visszakanyarodik a kőb. érkezőbe.

Előzmény: István Gyuri (23419)
Abymot Creative Commons License 2023.07.05 0 0 23422

De ha valaki itt a 77-es vonal tervezetéhez írottakat is megnézi, az mégiscsak arra utal, hogy a 80-as vonalon az Agriákat óra:55-kor tervezik indítani a Keletiből, úgy ahogy a két nappal korábban nyilvánosságra hozott menetrendi ábrákon látható.

Előzmény: Abymot (23421)
Abymot Creative Commons License 2023.07.05 0 0 23421

Egy másik változat a 80-as vonal 2023/2024. évi menetrendjére: VPE – MENETREND TERVEZETEK

István Gyuri Creative Commons License 2023.07.04 0 1 23420

(a 80-as felől a páratlan vonatok alsó pályára küldése)

Előzmény: István Gyuri (23419)
István Gyuri Creative Commons License 2023.07.04 0 2 23419

"alsó pályán szerencsétlenkedés"

Mi a problémád ezzel? Ez pont, hogy javítja a menetrendszerűséget.

Előzmény: alex_86 (23418)
alex_86 Creative Commons License 2023.07.04 -4 0 23418

Hol van már a 2006/2007-es ITF, amikor :35-kor volt az indulás és a tervezetthez képest csupán 15 perccel volt lassabb a sebes...

Feltúrom majd a menetrendi cuccaim, keresek egy akkori lassújel kimutatást. Nem hiszem, hogy annyit romlottak a pályaállapotok! Részben az elővárosi vonatok tuszkolása, alsó pályán szerencsétlenkedés, szóval mesterséges intézkedések sorozata.

 

A kör IC-k füzesabonyi megállása természetesen továbbra sem kerül be, annyiban jó a mostani vágányzári, hogy az egriek nincsenek szétszopatva augusztusig.

3 perccel megy a nyíregyházi személy az IC előtt, neccesebb füzesabonyi Agria csatlakozással.... mindenki tudja, hogy ez nem fog működni a gyakorlatban. Nagyon remélem, nem 6 perces fordulást terveznek, bár simán elképzelhetőnek tartom! Aki ehhez a nevét adja, az enyhén szólva idióta!!!!

Előzmény: Abymot (23417)
Abymot Creative Commons License 2023.07.04 0 1 23417

Felkerültek a vpe honlapjára a 2023/2024. évi menetrendi ábrák.

 

Ha jól nézem, akkor eszerint a 80-as vonalon óra:15-kor fognak indulni az IC-k a Keletiből, Hatvanban következő óra:03/04-kor fognak megállni, majd (a jelenlegi megállási rendhez hasonlóan) felváltva óra:43/44-kor Füzesabonyban vagy óra:50/51-kor Mezőkövesden, és következő óra:22-kor fognak Miskolcra érkezni.

Visszafelé Miskolcról óra:33-kor fognak indulni, Mezőkövesd következő óra:06/07 vagy Füzesabony óra:16/17, Hatvan óra:55/56, Keleti érk. következő óra:45.

 

Az Agriák a Keletiből óra:55-kor, a Mátrák óra:25-kor fognak indulni (visszafelé óra:05-kor illetve óra:35-kor fognak a Keletibe érkezni).

 

A Tisza-tó sebesvonat 7:50-kor fog indulni, és 20:10-kor fog érkezni. A gépcsere ideje továbbra is Hatvanba van tervezve, de visszafelé Füzesabonytól az Agria előtt tervezik elhozni Hatvanig.

alex_86 Creative Commons License 2023.07.04 0 0 23416

Szegediben van ARmz, nyilván oda nem alkalmazható.

Előzmény: IMCS (23414)
CBNora Creative Commons License 2023.07.03 0 0 23415

Pár napja az ablakból láttam egy Ludmilla mozdonyt Eurailpool feliratú kocsikkal, rostaalj szállító kocsiknak tűntek és utánunk ment még valamilyen sárga munkagép. A fal miatt csak a kocsik teteje látszik, de ezekre tippelek.

Kíváncsi lettem, hol dolgoznak. Lehet, hogy ott?

Előzmény: István Gyuri (23412)
IMCS Creative Commons License 2023.07.03 0 2 23414

"A Hernád/Bakony/Göcsej/csabai IC-kre egyértelműen a 300-as helyjegyet kellene alkalmazni."

 

Miért?

És akkor a szegediekre miért nem?

Előzmény: alex_86 (23406)
DJ. Bakter Creative Commons License 2023.07.02 0 0 23413

Köszönöm!

A vpe-n ezt én is olvastam, de a nagygépes/kisgépes keveredik, meg úgy tudtam, hogy alépítményjavítás csak a megállóhelyen, hidak felett és útátjáróban lesz.

Előzmény: István Gyuri (23412)
István Gyuri Creative Commons License 2023.07.02 0 2 23412

Fotóm nincs, de Mezőkövesdtől a mh.-en túlig az első héten már az alépítménycserével egész jól álltak. Elmondás alapján azon a stakaszon lassan el is készülnek, haladnak tovább Mk-M.Nyárád felé.

 

"FKG Kft.: Mezőkövesd - Mezőkeresztes-Mezőnyárád bal vágány nagygépes vágányátépítés technológiás vágányzárban, ágyazatrostálás, kézi kisgépes vágánycsere, ágyazatcsere földmunkás technológiával 1379+36-1460+00."

Előzmény: DJ. Bakter (23411)
DJ. Bakter Creative Commons License 2023.07.02 0 0 23411

Van esetleg valakinek fényképe a Mezőkövesd körüli pályamunkákról?

Tényleg átépítik az egyik vágányt?

alex_86 Creative Commons License 2023.07.01 0 0 23410

Éjszaka rákerestem az összes érintett viszonyatra.

Előzmény: PLACI (23409)
PLACI Creative Commons License 2023.07.01 0 0 23409

A "nem IC minőségű" kocsik (Schlieren, Bdmpee, Flirt), továbbá a kör IC-k Miskolc és Nyíregyháza közt kedvezményes helyjegyesek (300 Ft).

 

Ezt elő tudtad csalogatni vmelyik rednszerből, vagy csak elméleti infó?

Egyébként legalább rendeződik az a felemás gyakorlat, hogy ugyanúgy 300 Ft-ba kerül a helyjgy a Schlierenbe, mint a 21-es IC2G kocsiba. Illetve okosjegyes lett ez a fajta IC is.

Előzmény: alex_86 (23408)
alex_86 Creative Commons License 2023.07.01 0 0 23408

A várakozásoknak megfelelően mostantól Budapest-Miskolc-Hidasnémeti/Saújhely közt minden helyjegy egységesen 650/990 Ft!

A "nem IC minőségű" kocsik (Schlieren, Bdmpee, Flirt), továbbá a kör IC-k Miskolc és Nyíregyháza közt kedvezményes helyjegyesek (300 Ft).

 

alex_86 Creative Commons License 2023.06.30 0 0 23407
alex_86 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 23406

Tovább fokozzam... a hétvégi erősítő kocsikra helyszámot nem tartalmazó díjmentes helyjegyet is láttam mostanában*. A vicc, hogy ezek a Hernád-Zemplénben Miskolcig közlekednek, de ha Miskolcon túl utazol (pl. Budapest-Szerencs) már 300 Ft-os helyjegyet ad az ugyanolyan minőségű Schlieren kocsiba.

 

*MÁVappban nem lehetett megvenni, de az automata kinyomtatta a 0 Ft-os helyjegyet.

 

Amúgy én ezekről tudok:

 

Elég nagy a differencia a díjszabási tételek közt, az állandó és homogén kocsiösszeállítást biztosítani kell majd - pont ez nem működik most.

Bízom benne, a fecskék a 0 Ft-os kategóriába tartoznak majd és meg lehet majd venni rá korlátozás nélkül a helyjegyet.

 

A Hernád/Bakony/Göcsej/csabai IC-kre egyértelműen a 300-as helyjegyet kellene alkalmazni. Díjmenteset pedig a Sajóra, Balaton Ex gyorsvonati kocsijaira.

 

 

Előzmény: PLACI (23405)
PLACI Creative Commons License 2023.06.29 -1 0 23405

Írtam is a Startnak, hogy akkor most kivezetik, vagy mi van...

Egyébként meg júli 1-től 180Ft a helyjegy a "normális" IC-kre... káosz a köbön...

Előzmény: alex_86 (23404)
alex_86 Creative Commons License 2023.06.29 -2 2 23404

Közben az okosjegyeket szépen kinyírták, legalábbis egyetlen viszonylatra sem látok.

Szombattól katasztrófa várható, Miskolc pont az pont, ahol megyebérlettel IC-n maximum Mezőkövesdig vagy Tokajig juthatsz el.

Diákkal utazók megveszik majd az országbétletet (amit spórolnak vele, elviszi a felár), de akinek semmilyen kedvezménye nincs, az nem fog kiadni havi 19.000 Ft-ot meg utanként egy ezrest helyjegyre! Főleg ilyen szolgáltatási szinvonal mellett. Szóval ez a tipikus "tökönszúrjuk magunkat" esete.

M41 2180 Creative Commons License 2023.06.28 0 0 23403

Ez a kérdés az egész hálózatra érvényes. De amint lentebb írtam, ezt nem érdemes túlságosan forszírozni, mert akkor igen sok vonat menne a levesbe országos szinten, a megmaradókon meg aztán tényleg minden helyen ülnének mert 100%-osan kihasználtak lennének. Szerencsére vannak egyéb (nem mindig szakmai, de azért a szakma is játszik) szempontok is , amikor erről döntenek.

Illetve a személyszállítás veszteséges, ez alap minden országban.

Előzmény: IMCS (23402)
IMCS Creative Commons License 2023.06.28 0 2 23402

Nyilván több utas lesz egy ekkora menetrendi fejlesztéstől. Vicc lenne ha kevesebb lenne, bár biztos volt már olyan is.

Az a kérdés, hogy a mennyi a többlet utas, ők mennyi bevételt, hasznot generálnak.

Előzmény: M41 2180 (23401)
M41 2180 Creative Commons License 2023.06.28 0 0 23401

Hátőő... Több utas lett fél hónap alatt?

Érdemes lenne újra kikérni az adatokat, mert ezt rá lehet fogni a kezdeti lelkesedésre meg az ünnepi forgalomra stb...

Előzmény: IMCS (23399)
V43.1371 Creative Commons License 2023.06.27 -2 5 23400

Hát persze, hogy meg teheti.  Nyugdíjas mozdonyvezető létemre a tálcámban a forgalmi, jogosítvány mellett a MÁV szabadjegy is elfér  - az autóban. Ennyi. És autózom úgy, hogy már a korom végett a személyi felmutatása is elég lenne az ara jogosult majdnem bármely járaton. (kiv. LÁEV, stb) 

Előzmény: exvérmezö15 (23397)
IMCS Creative Commons License 2023.06.27 0 1 23399

Kösz. Te ezekből a számokból mit olvasol ki?

 

Előzmény: M41 2180 (23396)
alex_86 Creative Commons License 2023.06.27 -1 0 23398

Másik fordasor, de a lényegen nem változtat. Ha a grafikus foglalás működik, meglátjuk majd.

Előzmény: 431 290 (23390)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.06.26 -2 2 23397

Előbb utóbb meg unja az ember vasút "szépségiit" és leszokik róla, és alternatívat keres .De nem mindig talál. És ilyenkor marad az autó. Ha meg teheti az ember. 

Előzmény: egyheted a fedezet (23394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!