Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

komar22 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65965

Sziasztok!

 

Háta valakit érdekel ezért ide is feldobom.

Van egy szett eladó gyári Skoda alufelnim.

 

Adatok: 7Jx16H2 ET 37 5x112 "Metan"

 

 

mail publikus

seniorvs Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65964

Kiegyensúlyozó tengelyes, kettős befecskendezésű (szívócső és közvetlen), láncmeghajtású vezérléssel szerelt, kéttömegű lendkerékkel ellátott motor.

 

Nyomaték: 250 Nm / 1250-5000

Teljesítmény: 132 kW / 5100-6200

 

Gyorsulás: 7,3 s

Végsebesség: 231 km/h

 

A gyakorlatban: a motor kiváló, ha kell csendesen, alacsony fogyasztással lehet haladni (nálam 7,2 az átlag 28000 km-en sok várossal). Ha kell, akkor iszonyat nagyot ugrik a gép (lehet meglepetést okozni önjelölt utcai versenyzőknek), ilyenkor gyönyörű hangja van, rendkívül simán pörög fel akár a leszabályozásig. 3-ban 160-ig, 4-ben 210-ig lehet forgatni a gépet, és a végsebességet is olyan gyorsan éri el, hogy kétségeim vannak atéren, hogy nem gyárilag szabályozták-e le, de GPS szerint is megfutja a 234-et.

 

A motorhoz kapod a multilink hátsófutóművet, ami lágy, csendes futás mellett, a kanyarokban is kiválóan teljesít. Ehhez a motorhoz alapból adják (a sedanhoz) a csomagtér kis spoilert, illetve ha 3 küllős multikormánnyal rendeled, akkor az RS csapott aljú, perforált bőr kormányát adják (én legalább is kérés nélkül ezeket kaptam).

 

 

Előzmény: szabowo (65845)
gaborfuj Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65963

Láttam, délután megpróbálok készíteni egy pár képet.

Előzmény: rend- (65962)
rend- Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65962

küldtem elvileg....

Előzmény: gaborfuj (65956)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65961

Hát ja! ...de én ezen már túlléptem. Mindenki arra szórja a nehezen (vagy nem olyan nehezen) megkeresett pénzecskéjét amire csak akarja!

Én a magam részéről jól elvagyok a 30 ezres periódussal, 300 ezer km-t tettem bele az Octiba ilyen olajcserével és 250 ezernél saját szememmel láttam a főtengelyén, hogy gyakorlatilag kopásmentes...

Szóval most a Passatnál sem adom fel azt a jó szokásomat, hogy megbízom a gyári mérnökök (és nem a marketingesek!) javaslatában.

Előzmény: ac07 (65957)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65960

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (65959)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65959

A másodikra:

Van a motoron pár fémfül (talán 4 db.), azokban van egy gumi pakkolás. A műanyag burkolaton meg pár csap. Nézd meg, ha nem hiányzik egy gumi pakkolás a fémfülekben.

 

Az elsőre:

Keresd meg az érzékelő kábelét és bontsd meg az első csatlakozónál. Egy folytonosság merővel mérj rá, mert asszem csak két vezeték van.  Ha van víz a tartályba és az ellenállás végtelen, akkor az érzékelő kuka.

Ha nem akkor van egy szakadás a vezetékeken. Mindenképpen villanyász. 

Előzmény: skoda octiii (65958)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65958

Bocsánat az ismétlésért, de most lenne időm foglalkozni vele.

 

Úgy emlékszem volt már róla szó de most nem találom, kifogyott az ablakmosó folyadékom viszont ezt nem jelzi a műszerfalon. Megnéztem de ahogy én láttam a tartály azon részén amit én elérek nincs semmi jeladó vagy csatlakozó. Bontás nélkül hozzá lehet férni? Valaki leírná hogy tudom megcsinálni.

 

Más: Most hogy járó motornál föl volt nyitva a motorháztető feltűnt, hogy nagyon rezonál a motorvédő műanyag. Amikor megfogtam abbahagyta és érezhetően nagyobb lett a csönd. Elképzelhető hogy rosszul van föltéve vagy ez sajnos így rezonál?

 

2011-es 1,6 diesel Octavia

Előzmény: skoda octiii (65950)
ac07 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65957

Apa kezdődik! :( Most megint lehet magyarázni a rugalmas szerviz intervallumot és annak feltételeit,  gyakorló Skodásoknak???

gaborfuj Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65956

Adatlapomon van egy email cím annak a domain részét, ha lecseréled G betűs kereső óriás levelező szolgáltatásának domain nevére, akkor megkapod az email címemet.

Előzmény: rend- (65954)
nohab Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65955

Szeretnénk lecserélni a kocsinkat és gondolkozunk egy 2010-11 körüli Kombi Octaviaban 1.4-es TSI motorral.

 

Talán valamikor 2011 folyamán cserélték szélesebbre a vezérműláncot, érdemes ennek pontosan utánajárni és olyat keresni, ami már ezzel a motorral lett szerelve.

Előzmény: ilias (65943)
rend- Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65954

De jó!

 

Tudnál adni egy email elérhetőséget?

Gyári xenont rakok az octimba. Sikerült szereznem lámpákat, gyári kábelköteget is. Csak pár fénykép kellene és a bekötés érdekelne. Pl. kábelköteg hol megy, hol csatlakozik, szint szabályzók bekötése stb.

 

Balázs

 

 

Előzmény: gaborfuj (65951)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65953

27e eurót fizettem a dízel O3-ért, nem fogok 3oe km olajat cserélni. 

Friss olajjal szebben megy a motor.

 

5o7.oo- nál nincs is full színtetikus. Csak egy része az. 

Előzmény: Törölt nick (65952)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65952

Azt a (30.000 Km-es) szervizciklust nem a mérnökök, hanem a marketingesek írták elő, akik minél hamarabb új autót akarnak neked eladni.

 

Van olyan statisztikai adat, hogy az elmúlt 15 évben hány motor ment tönkre a 30.000-es olajcserék miatt?

Én azt szoktam mondani: aki a gyári ajánlástól eltérően sűrűbben cseréli le az olajat, nem csinál bajt, csak feleslegesen költi a pénzét ...

Két évente én is cserélem az olajat. Nálunk nem szokott belemenni 30.000 Km, de a második telet mindig friss olajjal kezdem!

Előzmény: Pierr_Kardán (65945)
gaborfuj Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65951

Szia!

Van.

Előzmény: rend- (65934)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65950

Úgy emlékszem volt már róla szó de most nem találom, kifogyott az ablakmosó folyadékom viszont ezt nem jelzi a műszerfalon. Megnéztem de ahogy én láttam a tartály azon részén amit én elérek nincs semmi jeladó vagy csatlakozó. Bontás nélkül hozzá lehet férni? Valaki leírná hogy tudom megcsinálni.

 

Más: Most hogy járó motornál föl volt nyitva a motorháztető feltűnt, hogy nagyon rezonál a motorvédő műanyag. Amikor megfogtam abbahagyta és érezhetően nagyobb lett a csönd. Elképzelhető hogy rosszul van föltéve vagy ez sajnos így rezonál?

 

2011-es 1,6 diesel Octavia

bambi942 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65949

Kis csapágy lehúzóval le tudod szedni pikk pakk.

Előzmény: kezdo_O1-es (65947)
kopika62 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65948

Köszönöm, rövidesen kiderül az ára!

Előzmény: skoda octiii (65944)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65947

November elejen, amikor jo meleg volt (~20C) leszedtem a csomagtér ajtó burkolatát, hogy kiszereljem a hatso ablaktorlo motorjat, mert megallt (biztositek jo, fesz megvan a csatlakozon, gondolom tiszta dzsuva a motorhaz). Most alltam neki leszerelni a lapatot. A csavart leszedtem, de az ablaktorlo lapat nem akar lejonni. WD40-el kezeltem, balra jobbra feszegettem ovatosan, hogy a kupos tengelyen lazuljon, de semmi. Most all majd holnapig a WD40-ben amivel befujtam. Neztem a szerelesi utmutatot, az alapjan csinalom.

Masnal volt hasonlo tapasztalat? Hogyan szedte le mas a hatso ablaktorlo lapatot?

elek72 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65946

Ennek kicsit ellentmond az 1millió kilométert futott dízel Fabia, aminek a tulaja 50000-ként cserélt olajat :)

 

Meg még sokan mások is itt a fórumon akik 30000-ként cserélnek.

Nem akarok ezzel vitát gerjeszteni mert már sokszor volt erről szó az évek során.

Én 15000-ként cserélek, de nem tartom ördögtől valónak a változó intervallumot.

Előzmény: Pierr_Kardán (65945)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.04.09 0 1 65945

Azt a szervizciklust nem a mérnökök, hanem a marketingesek írták elő, akik minél hamarabb új autót akarnak neked eladni.

 

A 30 ezer km-enkénti olajcsere nem tesz jót a motornak :-((

Előzmény: Traubi (65930)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65944

Nekem 1,4 es Leonhoz nem volt olyan drága de pontosan nem emlékszem talán 30 000 körül, na viszont most cserélni kellett az Octaviában is, na erre emlékezni fogok még élek 125 000 Huf a gyári, de nekem 2011 es 1,6 diesel van. Nem tudom a tiedbe mennyibe kerülhet.

Előzmény: kopika62 (65941)
ilias Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65943

Sziasztok!

 

Szeretnénk lecserélni a kocsinkat és gondolkozunk egy 2010-11 körüli Kombi Octaviaban 1.4-es TSI motorral.

Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogy mire figyeljünk a vásárlásnál ennél a típusnál?

Jellemzően városban használnánk, de azért lenne mellette országút is.

A DSG váltó mennyire problémás, érzékeny? Nem ragaszkodom hozzá, csak hátha éppen egy olyan akadna. :-)

 

Köszi előre is!

(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65942

Ránéztem. ;)

Előzmény: vbandit (65940)
kopika62 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65941

T. skoda octiii!

Ha az alapjáratom beáll, azután a bizonyos lent leírt 2-10 másodperc után, akkor már rendben van az alapjárat. Köszönöm válaszod, jövő héten irány  a szerelő. Az EGR szelep mennyire drága?

Üdv: Tibor

Előzmény: skoda octiii (65937)
vbandit Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65940

Irtam emailt pár napja, rá tudnál nézni a posta fiokodra? 

Egy kis segítség kellene :)

Köszönöm 

Előzmény: (M)Ákos (65924)
elek72 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65939

Pl. a teljes verzióssal lehet hibakódot törölni.

Az hogy egyik vagy másik kijelző működik szerintem nem Torque

függő, hanem a vezérlő nem támogatja egyiket vagy másikat.

Előzmény: Rallyer (65936)
petibacsi06 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65938

Sziasztok! 1.4 Tsi dsg- s octaviam egy hete olyat produkál, hogy amikor jobban odalepek a gázra és vált 3-bol 4-be, illetve 4-bol 5-be akkor egy nyilvános hang jön ki a motor felől. Olyan, mintha valami szíjj feleség csúsznak valamin. Van valakinek tapasztalata? Előre is köszönöm! 

skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65937

Lehet, hogy hülyeséget írok de az én régebbi benzines autómnál kis túlzással ugyanezeket a hibákat az EGR szelep okozta. Kicseréltük és aztán jó lett. Nem tudom, hogy a te esetedben is ez lehet e a hiba? Mert nekem az alapjárattal semmi baj nem volt. De ha világit check engine akkor mindenféleképpen kellene egy diagnosztika.

Előzmény: kopika62 (65935)
Rallyer Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65936

Sziasztok!

 

A Torque fizetős és Lite programváltozata közt tudja valaki mi a külömbség pontosan?

Nekem a Lite-be egyik kocsiba ez a másikba az az érték kijelző működik.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!