lehet nyugodtan 3 vagy akár 4 literrel is számolni, de ha pölö fagyosat viszel és kinn a fuvar alatt folyamatosan 45 fok van, és egy felhő sincsen, akkor nem két litert fog enni a masina......
nekem is vannak hűttős ismerőseim..... nem mindegy milyen motyó, és milyen az időjárás....
egyet kell tudni, hogy hűtőt sosem akasztanak át, csak ponyvásat!
az hogy szar-e????? ha vkinek azonnal kell a pzarja, akkor át kell akasztani, hogy időben odaérjen..... mi átakasztósdit játszunk, vkik lásd más cégek, meg kergetik a sofőrjüket..... mi 4kézbe lemegyünk ventibe, s onnan még majd 3/4műszak 4kézbe madrid, vki ezt egyedűl viszi sok trükkel.....
No, és a linkeim? 8-((((( Elrontottam,bocsánat!Ez égés,de most nem tehetek semmit. Megpróbálom újra.De ha nem megy,akkor nem erőltetem. Bajságkinyillik a bicska
Nem kellene ennyire elszállni önmagadtól,azért ettől jobban kéne tisztelni azokat a pilótákat akik nem 100km vezettek összesen!Ne nekik mutasd már be hogyan kell vezetni,tolatni,szét-össze kapcsolni stb....
Én C-ből 2006-ban,E-ből idén vizsgáztam nyergesen,és képzeld nekem is ment elsőre minden,mégsem sztárolom magam(oklevél).Szóval jobb lesz ha visszaveszel,mert az ilyen sztárok szoktak az árokban kikötni,amikor egyedül indulnak útnak.....nem sértés ként írom,jó tanács ként!
csak egy kérdésem lenne ostika ha már egy éve lapul a zsebedbe a jogsi hogy-hogy még nem sikerült bebizonyítanod az okleveles tudásod,mese mese mátka!!
Sziasztok! Olvasgattam ma este a neten és akkor is és most is felment bennem a pumpa. Itt van ez a tiszaugi eset.Olyan kommenteket olvasok a fórumokon,hogy a hajam az égnek áll tőle.Mennyi barom ember van ezen a neten.Szövegelnek a "mocskos" kamionosokról és írogatnak a halálbüntetés visszaállításáról egy baleset kapcsán. No és itt van ez a Levegő Munkacsoportos közvélemény kutatás is.Ezen is elszörnyülködtem.Hihetetlen,hogy a mi pénzünkből- mi eltartunk egy ilyen bagázst. Megfúrnak mindent és hülyítik a népet. Beszólnék én is de inkább nem teszem.Pedig a vérnyomásom olyankor az egekben. No,meg itt is néha olvasok olyat,hogy juj.De ez a hely legalább egy szak fórum. Szóval az egymás vérnyomásának és egészségének megőrzése érdekében,csak olyat írjunk Kiskollégák,amit jól meggondoltunk.Mást ne,mert a rizsa csak a husi mellé jó.Ide nem.Ez egy ilyen szakma. Itt egy két link a mai termelésből,helyi oldal: Köszönettel és Tisztelettel : Pisti :-)
Bravó!! Te igazán rutinos gyerek vagy!Sok balesetmentes km-et kívánok neked! Csak nehogy csalódjál magadban!Tudod azt mondják az "öregek",hogy ma velem, holnap veled!
Tavaly nyáron vizsgáztam le ez nem titok:) Igen tandemen tanultam és mikor mondta oktatóm jó akkor tolassak 90 fokban balra csak lesett hogy elsőre megcsináltam kapásból. Sőt vizsgán majdnem oklevelet is kaptam olyan precízen csináltam mindent:) Rosszul írtam mert a vizsgán úgy van hogy tandemes pótal rámpára tolatás szétkapcsolás majd gépessel a pót mellé kell tolatni utána gépessel rátolatás a pótra majd összekapcsolás világítás ellenőrzése fékpróba ezt így 15 perc alatt. Ja és ezt egyedül mert senki nem fog segíteni hogy például összekapcsoláskor vajon hol is van a vonószem és a csapszeg magassága:) Mindezt a sofőrnek kell bemérni. Olyan 100 km biztos vezetem és simán megállnám a helyem a rutinos pilóták mellett:) Csak adjon valaki egy tandemes kocsit és be bizonyítom:)
a 3-as stagnál, ninsc idő foglalkozni vele, itt a másik motor félig készen, a Hf et elkéne vinni portoltatni, meg bemaratni a nagyobb szelepeket... de meghalni nincs időm... itt a nyári hajtás.
Az M0-on közlekedjen az akinek 2 anyja van, akárhányszor megyek arra mindig be van állva, így én tekergek CSepelen keresztül, inkább megyek át 6x-ra a lámpán, mint álljak 2 órát a STAU ban.
Ki kell menni egy gokart pályára vagy vmi amatőr slalom versenyre, ott legálisan kiélheted magad:o)
Azt, mondod, hogy nyergessel nem mentél 1 métert se, de úgy beszélsz a tandemről mintha 1 ilio km-t mentél volna már olyannal, miközben ha jól veszem ki a szavaidból csak a tanuló autóval mentél...
"Biztos azért nem szeretik sokan a tandemes pótot mert azt sűrűben kell szét és összekapcsolni ami gondolom még a sokat látott öreg rókáknak se megy 15 perc alatt"
innen is látszik, hogy fingod sincs a dolgokról, mert 15 perc alatt ha idehozol eg yolyan tandemet amit életemben nem láttam azt is szét-össze akasztom.
semmibe nem különbözik a tandem és a nyerges akasztása, csak a nyergesnél hasmagasságban csinálod a dolgokat, a tandemnél meg térdmagasság... SŐT a hűtős nyergest még szarabb szétakasztani mint bármelyik tandemet.
Ez nagyon változó, hogy mennyit eszi a hűtő... függ az árutól is, milyen hőmérsékleten viszed, milyen a küldő hőmérséklet ... folyamatosan megy ahűő vagy start-stop on megy...
Az igaz, hogy üzemórás elszámolása van a hűtőnek, és ritkán éri el ezt a fogyasztást, így van rajta némi megtakarításod ha ügyes vagy.