Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Frigyes:
Elnökségi tagból azért jó, ha sok van, mert akkor ôket lehet elôrángatni meg cseszegetni, ha zsizsegni kell. Nem azért, mintha nem jönnének sokan és önzetlenül is segíteni, ha elkezdek nyafogni egy kicsit, de ôk azok, akikre mindig lehet számítani... :-)
Az sajnos igaz, hogy minden elnökségi tagnak nem jön ki a nyaralása a tagdíjakból, majd csak azokat visszük Balira, akik "megérdemlik", hamarosan begyűjtjük az ígéreteket :-P
más:
Múltkor említetted, hogy Új Zélandra akarsz menni síelni. Azt hittem poénkodsz csak, de a minap kiderült, hogy az egyik ügyfelem fônöksége is oda húzta el a belét. Olyan kipihenten jöttek vissza, hogy 3 napot szoptam miattuk, mert vetettek egy pillantást az éppen befejezett melóra, és nyugodt szívvel átvariálták (értsd: megkefélték) az egészet...
Megpróbálom majd leverni a Volvon a javítás költségét, mert a szekér még csak most lesz három éves, s alig van benne 35ekm. Kissé szomorú...
A legmókásabb, hogy valszeg így vettem, csak a hiba nem lép fel alacsonyabb sebességnél, egyszer köhhentet az elsö tankolások egyikénél, de nem tulajdonítottam neki jelentöséget. Ottópályán viszont kegyetlenül elöjön, már nagyon hamar, 10-12 l-i maradéknál, s ez csak most 8000 km után tünt fel...
A legmókásabb az volt, hogy mentem tankolni, gondoltam kihajtom belöle még ami benne van. 200 körül tépek lefelé egy lejtön, erre motor köhög, majd leáll :( Mivel ottómata, menet közben nem tudom újraindítani, így szépen elgurultam a 2 km-ra lévö benzikútig, szerencsére a lendület még megvolt, s még egy határátlépés is belefért :)) Nem is néztek hülyének, akik mellett még nemrég elsuhantam: most meg vésszvillogóval gurul a barma....
Elnézést mindazoktól, akik számítottak rám a közgyűlésen (csak magamnak akarok hízelegni, hiszen senki sem hiányolt), de Godzillába bele kellett rakni a védelmeket és ez nagyon este hat óra után fejeződött csak be. :( Ráadásul, mint kiderült, a fél immobilizer benne maradt a szubsakálban :( Az amit a jobb kezeddel varázsolsz :) Úgyhogy jó sok pénzmagot hagytam ott, ráadásul a kedvenc Volvódoktoromról is lemaradtam, mert Ő is elhúzott a gyülire :( Nem maradt más, mint zingetni egy kicsinyt... Akit érdekel, a fogyasztás az első nekifutásra városban 12.5L.
Köszönök minden gratulációt!
Megyek eredetvizsgáztatni és átiratni a kocsit...