Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Megpróbálom majd leverni a Volvon a javítás költségét, mert a szekér még csak most lesz három éves, s alig van benne 35ekm. Kissé szomorú...
A legmókásabb, hogy valszeg így vettem, csak a hiba nem lép fel alacsonyabb sebességnél, egyszer köhhentet az elsö tankolások egyikénél, de nem tulajdonítottam neki jelentöséget. Ottópályán viszont kegyetlenül elöjön, már nagyon hamar, 10-12 l-i maradéknál, s ez csak most 8000 km után tünt fel...
A legmókásabb az volt, hogy mentem tankolni, gondoltam kihajtom belöle még ami benne van. 200 körül tépek lefelé egy lejtön, erre motor köhög, majd leáll :( Mivel ottómata, menet közben nem tudom újraindítani, így szépen elgurultam a 2 km-ra lévö benzikútig, szerencsére a lendület még megvolt, s még egy határátlépés is belefért :)) Nem is néztek hülyének, akik mellett még nemrég elsuhantam: most meg vésszvillogóval gurul a barma....
Elnézést mindazoktól, akik számítottak rám a közgyűlésen (csak magamnak akarok hízelegni, hiszen senki sem hiányolt), de Godzillába bele kellett rakni a védelmeket és ez nagyon este hat óra után fejeződött csak be. :( Ráadásul, mint kiderült, a fél immobilizer benne maradt a szubsakálban :( Az amit a jobb kezeddel varázsolsz :) Úgyhogy jó sok pénzmagot hagytam ott, ráadásul a kedvenc Volvódoktoromról is lemaradtam, mert Ő is elhúzott a gyülire :( Nem maradt más, mint zingetni egy kicsinyt... Akit érdekel, a fogyasztás az első nekifutásra városban 12.5L.
Köszönök minden gratulációt!
Megyek eredetvizsgáztatni és átiratni a kocsit...
Nekem volt hasonló élményem 760-assal. Az a helyzet, hogy a barom nagy üzemanyagtartály alján van egy hullámtörő rostély, ami ragasztva van a tartály aljához ez nekem (pontosabban az autómnak) elszabadult, és ahogy ottan mozgott letörte a tankba belógó benzin kivezető csövet ez azért is baj volt, mert a cső aljára van szerelve egy előnyomás létesítő szivattyú, így a rendszer nem működik, ha 10-15 liter marad csak a tankban.
Nekem G. András műszaki szakértő hatásos kemikáliákkal megpróbálta visszaragasztani a rostélyt ami nem sikerült, úgyhogy tankcsere lett a vége. Az új tank 160 000.-be kerül :-(, de lett egy bontott :-)
Ideiglenes javításként tankolj tele!
fargo!
Szerintem teljesen jó taggyűlés volt, bár egy valamire való taggyűlésen verekedés is szokott lenni, de a foglalkozás - ahogy mondani szokás - elérte célját. Hazudik aki mást állít!
Helló!
Akkor a 2-es tankja mekkora? Én eddig egyszerre 52.6 litert tudtam belenyomni, ez volt a rekord, előtte mutató a piros terület aljában a legalsó csíkon. Ez is 60 liter? Nehogy 50 legyen, mert akkor csalnak!:-)
Érdekes dolgokat produkál a verdám... szóval benzin van még a tankban ca. 10l (semmi piros v. lámpa), de lejtön lefelé, vagy erösebb jobbkanyarban (160+) köhhent néha, mintha nem kapna elég üzemanyagot. A német szerviz távdiagnózisban vmi szivattyúról regélt. Volt vkinek hasonló esete, hogy mi franc lehet vele? Nincs most idöm beadni 3-4 hétig, s lövésem sincs, hogy mennyire súlyos beteg szegényke. :(
Köszke az infot igen az 1.7 es valahogyan nem az én világom valahogyan azt nem találta el a rönó
Néztem ma az autoweben egy 90 es 340 es-t kb 500 körül volt benn kereskedésben. Csak az meg 3 ajtós...:(((
De kaptam egy jo kis 7 es ajnálatot az még is csak SAKÁL a doktor úr Volvoja egy szép 90 es 740 es. Elgondolkodtató, majad meglátom mi lesz belöle. Egyenlöre rajta vagyok a dolgon ha nem üt be más probléma akkor lesz Volvo tavaszra.
ricsosz
aki remeg nehogy vmi nem várt dolog elvigye a volvo pénzt.
Info 300-as Volvokról:
- benzines motorok: 1.4, 1.7, 2.0. Az első kettő Renault motor, a kétliteres Volvo. Az 1.7-es motorról csak rosszat hallottam, el kell felejteni. Az 1.4-es nem rossz, és olcsó hozzá az alkatrész, mert Renault. A 2.0 a Volvo egyik legstrapabíróbb motorja, viszont nem keveset fogyaszt.
- dízel: 1.6, Renault dízel, szóval nem lehet rossz (franciák mindig is tudtak dízelmotort csinálni). Hal9000 kollégának volt ilyen autója (asszem), majd mesél róla.
A 340-es Volvokat 1991-ig gyártották, szóval a legfiatalabb is 11 éves. Megbízhatóság szempontjából talán jobb lehet egy 7-es, de 10 év fölött már leginkább a konkrét autó előélete számít és nem a típus.
Én nagyon bírom a 300-as Volvokat, de ennyi pénzből inkább egy 700-ast vennék.
Mondjuk egy jó állapotú, 1989-es 360 GLT azért erősen elgondolkoztatna...
Köszönet a mailert most ki fogom nyomtatni aztán haza aztán töröm a boksimat rajta csábitó lenne a dolog nagyon És vmi ilyesmire gondoltam és nem lenne hátrány hogy már egy régi topikostol venném meg... Mindenképp fogok jelezni ezzel kapcs. neked.