Jaaaa, így már minden világos. Én azt hittem, hogy az általam mutatott kapcsolósor univerzális, vagyis felszerelhető utólagosan bármely Opel kormányra. Ezért nem is értettem a felfogatását.
Nos, akkor a dolog tárgytalanná vált, bármennyire is fáj érte a szívem. Nem fogok a rádió miatt kormányt cserélni....egyenlőre.... :)
nekem is állandó táp van neki, soha nem maradt még úgy, mert ha a napellenző le is marad hajtva...vagy mi :D az ugye megszokott, de ha felnyitod a tükör fedelét, az már úgy eléggé "belóg".........meg valahogy az olyan automatikus hogy felnyitod, pattanást nyomkodsz, sminkelsz borotválkozol, és lecsukod.... :D
jah, ha jól emlékszem, említetettem a kilépőfényes ajtókárpitot is :D :D
F Astrához két fajta szerelési könyvet adtak ki. Az elsőt még az 'elején', majd egyet nemsokkal a 'facelift' után. Nekem az újabb példány van meg, azt írja, hogy 1996-os kiadás:
Ezekkel a motorokkal foglalkozik:
Szerintem keress rá G Astra szerelési könyvre, abban már tutira foglalkoznak az általad keresett motorral, mert abban jóval elterjedtebb volt.
Az alábbi írásomért bocinyuszi vonható felelősségre :D
Miután megemlítette a Vectra féle napellenzőket, azóta nem tudtam nyugodni :)
Beújítottam ezt a két példányt. Kicsit lerúgottnak tűnnek, de gondoltam lepucolom, kis kábelezés, felpattintom és kész. Nem hittem volna, hogy ez egy egész napomat igénybe fogja venni :P
Kipucoltam őket, de sajnos a próbán elhasaltak. Egyszerűen nem működtek. Az egyik (mint utólag kiderült) kábelszakadásos volt, a másiknak pedig össze volt esve a belseje.
Csak picit kellett szétszednem...
Új kábelek, forrasztások és a belső réz lemezeket is újra kellett hajtanom. Mindegy, legalább egy kicsit masszívabb lett, mint volt.
A végeredmény viszont olyan, mint amilyenre vágytam. Megint egy picit okosabb az Astra :)
Pedig egyszer azt hittem, hogy bukóra van ítélve a project: Más alakúak és más méretűek ezek a napellenzők, mint a gyáriak. Szerencsére kis okoskodással ezen is lehetett segíteni :)
Fix pozitívot kapott, így bármikor világít, de erősen gondolkodom egy gyújtásfüggő pozitív szálon.
Segitségeteket szeretném kérni olyan szerelési könyvet keresek amiben benne van opel astra F 1,6 16v ecotech motor 97.ÉVJÁRAT. Tesom vet egyet és elég sok baj van vele kéne bele gyertya fogy a víz néha 3 hengerezik úgy hogy jó lenne egy szerelési utmutató
SEHOL SEM TALÁLOK olvasgatam vissza felé a forumot de nem találtam!
/A régi opelom is c16nz motorut is magunk csináltuk de ez mássab./
Tisztelt Fórumtársak,a napokban vettem egy opel astra H 1.7-es diesel autót (2008),és szeretnék motorolajat cserélni,milyen olajat javasoltok(Tapasztalatok alapján). A Dexos 2-esról sok jót nem hallottam esetleg más olajat tudtok-e?
Sziasztok! Ismét én a Saab fórumról! Akiknek GM,Saab motoros Vectrája (2.0T 2003-2009,1.9CTDi vagy 2,8T) vagy Signum 2,8T -2.0T modellje van és tuningolni szeretné figyelem! Megvan a végleges időpontja a Maptun budapesti tuning napoknak! Április 2-5 között lesz
Köszönöm. Beszéltem a szerelőmmel, végül is át lesz majd szépen nézve minden, hogy valóban hol lehet a gond és miért jelez lambda szonda hibát. Lehet, hogy tényleg tök máshol van a hiba.
Használt váltó vásárlása elött álok, azt szeretném kérdezni hogy van-e valami módja annak hogy megállapítsam hogy milyen állapotban van a váltó beszerelés elött?Mert valaki azt mondta hogy nyúljak be ott ahol a féltengely helye van és ha ott "lóg" a csapágy akkor az gatya...vagy az egész zsákbamacska és csak akkor tudom meg amikor kipróbálom a kocsiban?
Nekem van bontott,gyári német ac-m,hibátlan.Calibrából származik de lehet hogy jó lenne neked is.Nem tudok utána nézni hogy ez passzol -e az astrába.Nézz utána ha gondolod és ha jó bele akkor megdumálunk rá valami akciós árat...