Keresés

Részletes keresés

halaloszto Creative Commons License 2014.05.19 0 0 60882

van olyan aljzatkiegyenlito, ami nem terul. murexint hasznaltam asszem, de biztos van masnak is. 

 

 

Vajk

Előzmény: Herr X (60881)
Herr X Creative Commons License 2014.05.19 0 0 60881

ha megfelelő, akkor én örülnék a legjobban egy frankó flex ragasztós eljárásnak.

 

Amúgy először a lépcső pofáját csinálnám meg kellő peremmel, ami megtartaná az önterülő aljzatkiegyenlítőt.

 

(nem tudom, hogy kellően masszív-e a csemperagasztó ahhoz, hogy ráragasszam a laminált padlót.

A Mapei aljazkiegyenlítőt ismerem, ég- és föld a csemperagasztóhoz képest)

 

Előzmény: halaloszto (60880)
halaloszto Creative Commons License 2014.05.19 0 0 60880

a csemperagaszto miert nem jo? onterulo aljzatkiegyenlito nem jatszik, mert lefolyik, akkor meg igyis ugyis kenegetni es szintezni kell.

 

Vajk

Előzmény: Herr X (60879)
Herr X Creative Commons License 2014.05.19 0 0 60879

lépcső kiegyenlítéshez milyen "relatív" hosszú bedolgozási idejű aljzatkiegyenlítő létezik?

 

Ideális a csemperagasztó bedolgozási idejű lenne.

 

 

(A lépcső egy zsaluzott, helyszínen betonozott húzottfokú vasbeton lépcső, amit laminált parketta burkolat fogadásához szeretnék simára, vízszintes-függőlegesre hozni/hozatni)

Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.19 0 0 60878

A misung kiegyenesiti, a minőségén pedig utólag is lehet valamennyit javitani. Ha a minimális 6 de inkább 8 cm megvan akkor kár összetörni.

Előzmény: Törölt nick (60877)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60877

szerintem a beton hanyagolható alatta, 

 

1. nem egyenes.

2. kezd felkopni.

 

ezért itam, hogy kellene rá homokágy hogy sikbahozzam, de mivel lejt is, igy kifolyna.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: KömKel (60868)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60876

Lerakod misungba, a betonra... kifugázod és örökélet +2 nap lesz, személyautóval is.

Előtte a beton, drótkoronggal átdolgoz és felület erősítővel alapoz.

 

 

Bővebben... és részletek, anyagok.

http://www.csempedoktor.hu/terko-burkolatok-fugazasa/

Előzmény: Törölt nick (60858)
coburg1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60875

Ezt a két dolgot másképpen is meg lehet oldani, nemcsak feltöréssel.

Előzmény: Törölt nick (60858)
patkó16 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60874

Üdv!

 

Végeztem a felújítással. Eladóvá vált:

Bosch PLC 1 keresztlézeres szintező

   

 

 

valamint:

 

Bosch GPL 5C pontlézer

 

  

pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60873

Erre bizonyság, hogy a térkőroppantóval is elég nehezen adja meg magát.

Előzmény: Töck Jenő (60871)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60872

Csak arra reagáltam az első írásomban, hogy a 4cm-es térkő nem bírja el beton alapon a járműveket.

Természetesen a legideálisabb megoldás nagy felületek esetén, a többrétegű zúzottkőalapra rakott, marosi homok ágyra fektetett, térkő.

Kis felületeknél, ahol nagy teherbírás kell, jó a beton alap is.

Előzmény: halaloszto (60870)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60871

Ezen kivül a térkő az viszonylag kis méretű, ezért a benne keletkező hajlitó igénybevétel is kicsi még nagy tehernél is, nem szeret eltörni.

Előzmény: halaloszto (60870)
halaloszto Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60870

azert azt emlitsuk meg meg, hogy 

 

1. a terko azert is jobb mint a beton, mert az eso jelentos resze lemegy a fugakon. sokkal kevesebb viz elvezetesrol kell gondoskodni. ha alatta telibebetonozol, ezt cseszheted

 

2. ha csinalsz teherbiro, vasalt betont, akkor minek a terko? esztetikai celbol kicsit draga.

 

Vajk

Előzmény: pajaci (60867)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60869

"járművekkel járható udvartéri betonburkolatot 4-6 cm-nél vastagabbra szokás csinálni."

lásd 6o859 sz. hozzászólást.  Ez semmiképp sem térkőre vonatkozik. Én úgy tudom, hogy térbeton az maga a burkolat, erre néha tesznek valami simitást, de az legtöbbször úgyis elválik.

Előzmény: pajaci (60867)
KömKel Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60868

Akkor én értettem félre, mert én homokágyat olvastam alatta.

Ebben az esetben sorry.

Előzmény: pajaci (60867)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60867

Azt mondta, hogy a 4cm-es térburkolat nem bírja el beton alapon az autót, csak a 6cm-es.

Előzmény: Töck Jenő (60866)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60866

Én is ezt mondtam. Bár másodjára már a beton térburkolat vastagságáról volt szó, ha jól értettem.

Előzmény: pajaci (60865)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60865

Nagyon elbeszélünk egymás mellett. Ha megfelelő teherbírású a bejáró beton alapja, akkor tökmindegy hogy 1cm, vagy 20cm vastag térkővel burkolod.

Előzmény: KömKel (60864)
KömKel Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60864

Jah, csak egyszer jöjjön egy bútorszállitó autó, és úgy szarrá töri mint a huzat. Vagy mondjuk elég egy 2.5 tonnás SUV is.

 

Nem tudom mit szólnál hozzá, ha a 20 m2 kocsibeállót, amit került 120-150e Ft-ba újra kellene épiteni csak amiatt, mert nem tartottad be az előirásokat, és spórolni akartál 2 cm-en.

 

Fel kell fogni, hogy 6 cm vastagság alatt csak gyalogos forgalomra jó a térkő, semmiféle gépkocsi terhelésre nem ajánlott.

 

(ez pont olyan, mint a betonjárda. Sok hülye 4-5 cm vastagon megcsinálja, aztán csodálkozik, hogy szétfagy 2 tél alatt. Kültéri betonnál 6 cm a minimális vastagság a fagy miatt, ha terhelés is van rajta akkor 8-10 cm kell)

Előzmény: pajaci (60862)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60863

És milyen vastag a körforgalomnál a surrantó?

Előzmény: pajaci (60862)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60862

Körforgalmak belső gyűrűjénél van a surrantó rész, amire a nagy kamionok rámennek fordulás közben. Beton az alja, és marosi homokba van rakva rá a térburkolat.

Ahhoz képest egy kapubejáró több nagyságrenddel kisebb terhelést kap, tehát örök élet, és három nap.

Előzmény: Töck Jenő (60861)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60861

Tényleg értelmetlen amig nincs aláüregelődés, másrészt amig nagyobb teherautó nem megy rajta addig is fölösleges.

Előzmény: pajaci (60860)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60860

"szokás csinálni"

Nem baj ha értelmetlen valami, mi is úgy csináljuk, mert úgy szokták.

Előzmény: Töck Jenő (60859)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60859

Ha a teljes felületén, vagy annak legalább is nagy részén fölfekszik akkor igen. De járművekkel járható udvartéri betonburkolatot 4-6 cm-nél vastagabbra szokás csinálni. (Ironikus válasz volt)

Előzmény: pajaci (60856)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60858

a gond az, hogy a beton szar, jönnek fel a kavicsok, nem egyenes stb, tehát szintezni kellene, mert egy 4-6 cm közt változik, ha már homokkal szintezek, akkor nem betonon lesz. azt biztos nem viselné eé a szemem, hogy kilógjön. a szegélykőtől.

 

inkább feltöröm.

 

Előzmény: pajaci (60856)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60857

Nekem csobogsz kispatak?

Előzmény: coburg1 (60851)
pajaci Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60856

Akkor talán a 4cm-es térkő is kibírja az autót ha betonra van rakva?

(ironikus kérdés volt)

Előzmény: Töck Jenő (60853)
Fagyosnapok Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60855

Természetesen lehet .

 A lényeg, hogy Te is írásban kérdezz. Szóbeli kérdésre általában szóbeli a válsz, de ha egy levélben keresed fel az illetékes szervet, arra kénytelen válaszolni.

 megjegyzem vannak akik itt is művészien el tudják kenni a választ, de a többség azért megválaszolja korrekten.

Előzmény: coburg1 (60852)
coburg1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 60854

Valami mindenképpen van alatta. Annak kell elbírnia.

Előzmény: Töck Jenő (60853)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.05.17 0 0 60853

Az alatta lévő betontól

Előzmény: pajaci (60849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!