A konkrét helyzet ismerete nélkül: a 40-es "állandó" lassújel. Mögötte 20 méterrel lesz egy nagy süppedés, erre kitűznek egy "ideiglenes" 20-as lassújelet, melyet a süppedés javítása után eltávolítanak, a 40-s meg marad.
Szerintem a 146-oson már az is gáz, hogy a pótlóbuszokat is eltörölték. Mind a négy délutánit.
Pedig augusztusban még ment a nagy csinnadratta, hogy micsoda fejlődés, kényelmes, légkondicionált "luxusbuszok" járnak vonat helyett. Aha, jártak 3 hónapig, hogy az a megoldás is menjen pótlóbuszostól a levesbe.
Itt már rég nem arról szól a történet, hogy likvidálunk egy mellékvonalat. Még pótlóbusz se járjon, hadd fizessen a vonalbezárás miatt átszállásra kényszerített vidéki egyetlen vonatjegy megvásárlása helyett többszörös útiköltséget arra a két Volán buszra.
Ezek a szervezetek olyan épületeket bérelnének ki, amelyeket még csak most kezdenek majd építeni, amivel komoly segítséget kap a BudaPart mögött álló üzleti kör.
Köszönöm, ez egy nagyon hasznos időgép, pl. megtaláltam a főszezoni 2023.06.20-től érvényes főszezoni fordákat.
De úgy látom, hogy nem teljes, mert pl a 2023.05.14-től érvényes előszezoni fordát is megpróbáltam akkor már megkeresni, de azt nem tudom belőle kivarázsolni (2023.06.20. előtt csak 2023.05.09-diki Flirt fordát ad ki), sőt a topiktárs által belinkelt 2023.08.28-diki Flirt fordát sem találom benne.
Godolloi HEV:
Szintén nagyon köszönöm, ezt a linket hogy tudtad előkeresni? Ezt a web.archive.org-ban én nem találom.
Megpróbáltam a nagykanizsai utószezozoni fordát is megtalálni úgy, hogy a 20230925-i változatnál a fájlnévben átírtam a dátumot 20230928-ra, de úgy nem találja.
Tudtommal az még nincs kész ezért most lázasan keresik, hogy hova költözzenek. Normális esetben 2000 fős iroda költöztetéséhez legalább egy év tervezés kellene szerintem.
Mit gondolsz, Garancsi P. bácsi miért építkezett a Kopaszi gátnál? Tán még szerkezetkészek voltak az irodák, amikor már jutányos áron ki lettek adva...
Tisztelt Topictársak, a következőben kérnék segítséget: szükségem lenne a tavalyi utószezoni 30-as vonali szerelvényfordákra, sajnos annak idején nem mentettem le az idevágó SZVÖR-öket, a MÁV-honlapon pedig a korábbiak nem érhetők el (legalábbis én nem találom).
Elsősorban a Déli->Parti vonatok fordulói érdekelnének (úgy tudom az akkor már mind Flirt volt, tehát az akkori délis Flirt forda kellene mindenkeképpen, de hasznos lenne az IC-ket kiállító Nagykanizsa telepállomás fordája is).
Ha valaki annak idején lementette ezeket a fordalapokat, kérem legyen szíves átküldeni az abymot(kukac)gmail.com e-mailcímre.