Keresés

Részletes keresés

PLACI Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13038

Így van, amit írtál, én is azt gondolom.

 

És pont ezért is kinyírás. A kocautas évi 1-2-szer, ha Bécsben jár, még átszáll, de a napi ingázók ez nagy érvágás. Nem is beszélve arról, hogy bármikor bármi beüthet, közvetlen vonatokat végig pótolnak. Átszállós rendszerben a következő láncszemet már a kutya sem érdekli...

Előzmény: BahnScorper (13028)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13037

Noha nem vagyok a téma szakértője, de egy belföldön is nagyobb forgalmat bonyolító vonat "nemzetköziesítése" akkora nagy többletköltség? Akkor amikor a pl. a Kvarner odakint elővárosi vonat, a Maestral meg Bp. felé pl. egy belföldi -amúgy is közlekedő - gyorsvonattal együtt jön?

 

Előzmény: Carpy (13032)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13036

A Dacia vasárnap reggel már indul Bécsbe Bp.ről?

 

 

keszekusza76 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13035

Részben igaz,

de a Startnál is megy a töketlenség ,fővizsgáztatja a kusett kocsijait,futáskiegyenlítésként meg

szlovák fekvőhelyeseket közlekedtett.(Mávosokat meg belföldi erősítésként használja nk-i munka hiányában)

Palotaforradalom meg ide kevés,

ha társvasutak piaci igény alapján vasutaznak, nekünk meg nincs pénzünk....

 

Előzmény: Carpy (13032)
orangutan Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13034

Erről a vasúttársaságok döntenek, nem a tulajdonos?

Előzmény: Carpy (13032)
paca664 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13033

Ejnye-bejnye, hát szabad füllenteni? Vagy információhiányban szenved az úr talán?

Előzmény: Carpy (13032)
Carpy Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13032

"tud-e valaki az elmúlt években olyan nemzetközi vizsonylatról, ahol a Start utasított/javasolt megszüntetni egy járatot."

 

Én nem tudok.

A START - unortodox módon - azt gondolja, hogy a nemzetközi vonatokban van üzlet, de a sok barnaköpenyes szomszéd vasút nem képes ezt belátni.

Előzmény: zjakabfi (13022)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13031

"Ha mindig garantált is a csatlakozás, és még peront sem kell váltani, az átszállás akkor is kellemetlenség."

 

Ezzel egyetértek veled! De azért kevés azaz utazó /viszonylagosan az osztrák belföldi forgalomhoz képest/ aki napi rendszereséggel ingázik ki. /van! de jóval több az osztrák! :)/

 

"Ha azt is hozzáveszed, hogy Bruck-ban már nem fognak az EN-k se megállni... (nekem nem hiányzik amúgy se Bruck, se az ER-forgalom, de a sok ingázónak biztos igen)."

 

Szerintem ebben nagy hátrány nem lesz. Bár lehet olyan láttens igény amiről nem tudok. :)

 

"Ebben egyébként igazad van, de mint minden nemzetközi forgalom, ez is kettőn áll..."

 

Így van! Még is milyen jól meglehetne oldani, egy kis akarat kérdéssel, és új útvonalakat lehetne megnyitni! :)

Előzmény: BahnScorper (13028)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13030

Azóta igen! :) De előtte rendszerint döglöttek a gépek, ami nem jött túl jön a reggeli csúcsforgalomba az ÖBB-nek. :/

Előzmény: FOMA (13029)
FOMA Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13029

"Az ÖBB-s Talent is csak Talent... :-P"

 

Na meg ugye éppen most lett megdicsérve az ÖBB által a Start, hogy milyen jól tette, hogy kirúgta a Gépészetet, és a Stadlerra bízta a karbantartást, mert azóta minden rendben a Butusokkal.:-)

Előzmény: BahnScorper (13028)
BahnScorper Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13028

Eddig is átkellett szálni Királyhidán a legtöbbről.

 

Odaúton egy kicsivel több, mint a feléről, visszaúton meg egy kicsivel kevesebb, mint a feléről. De volt oda négy, vissza öt közvetlen vonat. Most lesz egy illetve kettő.

 

Azt meg nem is csodálom, hogy elege lett az ÖBB-nek a megbízhatatlan MÁV-os Tallentekből.

 

Az ÖBB-s Talent is csak Talent... :-P

 

Emlékezetem szerint egyébként meg 1 vonat lesz amiről mind a két helyen át kell szállni, a többiről, ahogy eddig is Királyhidán kell majd csak.

 

Odaúton én három, vissza egy vonatot számoltam, aminél HH az átszállóhely.

 

Csatlakozás minden esetben teljesen jól bíztosított volt az eddigi utazásaim során, sose volt vele gondom.

 

Ha mindig garantált is a csatlakozás, és még peront sem kell váltani, az átszállás akkor is kellemetlenség.

 

Szóval ez szerintem nem kinyírás

 

Ha azt is hozzáveszed, hogy Bruck-ban már nem fognak az EN-k se megállni... (nekem nem hiányzik amúgy se Bruck, se az ER-forgalom, de a sok ingázónak biztos igen).

 

a Rajka-Pozsony vonalat kellene elkezdeni érdemileg is fejleszteni

 

Ebben egyébként igazad van, de mint minden nemzetközi forgalom, ez is kettőn áll...

Előzmény: Törölt nick (13027)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13027

És ebbe mi a kinyírás? :)

Eddig is átkellett szálni Királyhidán a legtöbbről. Azt meg nem is csodálom, hogy elege lett az ÖBB-nek a megbízhatatlan MÁV-os Tallentekből. :) Emlékezetem szerint egyébként meg 1 vonat lesz amiről mind a két helyen át kell szállni, a többiről, ahogy eddig is Királyhidán kell majd csak.

Csatlakozás minden esetben teljesen jól bíztosított volt az eddigi utazásaim során, sose volt vele gondom. Szóval ez szerintem nem kinyírás, és inkább a Rajka-Pozsony vonalat kellene elkezdeni érdemileg is fejleszteni!

Előzmény: BahnScorper (13025)
V43 1227 Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13026

Sziasztok!

 

Egy Murakeresztúr-Kotoriba-Csáktornya-Kapronca-Gyékényes utat hogy lehet a legkedvezőbb áron kihozni? (Semmiféle kedvezményem nincs, eltekintve az itthon érvényes 50 %-omtól.)

BahnScorper Creative Commons License 2012.12.04 0 0 13025

Marad egy illetve két vonat, amely végigmegy Győrtől Bécsig illetve vissza, a többi legalább egy átszállás, vagy 'Shalomban, vagy Bruck-ban, vagy mindkettőn.

Előzmény: Törölt nick (13024)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.03 0 0 13024

Ezt kifejtenéd bővebben? :)

Előzmény: PLACI (13023)
PLACI Creative Commons License 2012.12.03 0 0 13023

Nem is beszélve az Euregiókról, ami szintén kinyíródik Hegyes felé... :(

Előzmény: zjakabfi (13022)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.03 0 0 13022

Utaztam pénteken a Kvarnerrel Zágrábig. Nagyon sajnálom a megszűnését, különösen annak fényében, hogy ez Zágrbá felé egy regionális elővárosi vonat, sok megállással, tehát valamilyen szinten a HZ nyilván pótolja.

 

Aztán azon gondolkoztam, hogy tud-e valaki az elmúlt években olyan nemzetközi vizsonylatról, ahol a Start utasított/javasolt megszüntetni egy járatot. (Mint például ahogy a társvasutakon elbukott a Venezia, Kvarner, Dráva, Polonia, Bem, és még egy rakást fel lehet sorolni.)

 

FOMA Creative Commons License 2012.12.02 0 0 13021

http://www.huncro.hr/huncro.hr/magyarsagunk/4011-bekes-tuentetes-a-vonatjaratok-megszuentetese-miatt

 

A jó öreg eszéki állomás, még MD-vel jártam ott utoljára.

BahnScorper Creative Commons License 2012.11.29 0 0 13020

Lesz még ott néhány meglepő dolog... ;-)

Előzmény: zjakabfi (13018)
paca664 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 13019

Ha aludni is akarsz, akkor a prágaiba vegyél.

Előzmény: Br. (13017)
zjakabfi Creative Commons License 2012.11.28 0 0 13018

A nyomtatott menetrendkönyvebn az Agramnak még van müncheni stokkja, de a nyomás közbeni változás már törli...

Az Istria viszont Délis lesz, ez meglep.

 

Br. Creative Commons License 2012.11.18 0 0 13017

Sziasztok!

A Metropol prágai és berlini ülőkocsijai mennyire szoktak kihasználtak lenni? Érdemes rá helyjegyet venni? Melyik a kényelmesebb? Nagyjából mindegy, melyikkel megyek. Köszönöm!

FOMA Creative Commons License 2012.11.13 0 0 13016

Ha az NFM közleményére gondoltál, akkor azt nem a MÁV-START adta ki.

Előzmény: DVB (13015)
DVB Creative Commons License 2012.11.13 0 0 13015

Na ez mar egy korrekt kozlemeny. A masikkal kar volt lejaratniuk magukat...

 

http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=1509e4e987b52b

Előzmény: paca664 (12980)
paca664 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 13014

Rossz a gyanúd, vagy legalábbis a megközelítésed.

Előzmény: maksimir (13012)
csabyke Creative Commons License 2012.11.12 0 0 13013

Szerintem erdekes latni, hogy mikent alakul egy vonat vegleges menetrendje..

 

Pl. ha az Agramnak nem lesz M-i resze, NEKEM erdekes, hogy volt ilyen terv is....

 

 

Előzmény: FOMA (13002)
maksimir Creative Commons License 2012.11.12 0 0 13012

Akkor inkább úgy kérdezem, h financiálisan mibe lenne a Sajtnak és az erre a viszonylatra meglévő/potenciális utasigényt figyelembe véve megérné e neki?

Mert erős a gyanúm, h a kör-IC-knél kisebb utazóközönség venné ezt igénybe :D :S

Előzmény: paca664 (13011)
paca664 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 13011

Pedig értelmes gyereknek tűnsz te, ezért inkább segítek: mi vajon a kör-IC értelme?

Előzmény: maksimir (13006)
FOMA Creative Commons License 2012.11.10 0 0 13010

Azt meg tudom érteni, én is teljesen frusztrált voltam, hogy ma hazafelé ketten voltunk a kölcsön Avmz fülkéjében.:-)

Előzmény: mcg (13004)
FOMA Creative Commons License 2012.11.10 0 0 13009

"Akkor ha valakinek van végleges (nemzetközi)"

 

Olyan biztosan nincs senkinek, mert amióta az eszemet tudom, mindig változott év közben.:-)

Előzmény: maksimir (13005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!