Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

faremek Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70867

Véleményetekre lennék kíváncsi. Vásárlás előtt állok és látótérbe került egy octavia 2.0 benzines elegance 5 ajtós és egy kombi is. Mindkettő 2003-as évjáratú és viszonylag keveset futott 150e Km körül. Nem nagyon találok a neten véleményeket ezzel a motorral kapcsolatban. Van valakinek tapasztalata?

 

nohab Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70866

Itt ugye arról beszélünk, hogy xenonos lámpatestbe kerül bele a LED a megfelelő foglalattal, de a xenonosban más rendszerű az állítás, azt a motort nem tudod vezérelni a tekerentyűvel.

Előzmény: ac07 (70863)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70865

az a kilincs meg hogy?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70864
ac07 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70863

Miért? A gyári magasságállítása sem fog működni? Bár ahogyan észlelem, sokan azt sem tudják, hogy van olyan az autójukban.

Előzmény: Törölt nick (70862)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70862

Mindegyik finomhangolható, mint a sima lámpa is, viszont nem állítható utastérből a terhelés (azaz nem fogja tudni lejjebb állítani, ha sokan ülnek a kocsiba, az meg más autósnak nem lesz túl gyo).

 

Előzmény: _Yasin_ (70861)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70861

az eladó szerint a képen amit belinkeltem xenonos 1ds csatis lámpatest van.

ezt akarom megvenni.

 

 

Azzal vigyázz, mert a xenon ugye automata magasságállítású, és a jelet a hátsó futóműben lévő szintjeladótól kapja (persze a canbus-on keresztül). Ha neked ilyen nincs, akkor földre/égbe fognak világítani (bár gondolom ez is megoldható valahogyan).

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70858)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70860

Amúgy ha mégis ledezel, kíváncsi lennék a végeredményre.

Ködösben az élettartama még lehet elég lesz, fent nem adok neki hosszú életet, nem fog tudni hűlni rendesen, pláne egy zsúfoltabb motortérben.

 

De ez mind csak saját agyszüleményem :)

Előzmény: Törölt nick (70859)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70859

A gond a leddel, hogy sokkal nagyobb felületen adja le a fényáramot. Sima tükrös lámpában halál pont ezért és mindenkit elvakítasz vele, projektorban a többieket megkíméled, de magad is, mert túl nagy lesz a fényveszteséged, de ha alapban xenon lámpatestről van szó, akkor én xenont tennék bele (és bíznék abban, hogy nem szúrja ki a rend éber őre,  hogy utólag lett betéve, ez a ledre meg pláne igaz), pl Osram vagy Philips xenont, nagyon jók.

 

De mindenki azt csinál amit akar, én elég sokat szórakoztam izzótesztekkel :D (előző ignisen hetenként más izzó volt benne, csak kicsit beteg :D, persze ezen 2 perc alatt megvan a motortérnyitástól kezdve, izzócserén keresztül a teszt is 2 izzót nézve :))

 

Osram topicban anno megkaptam a sárgamán jelzőt, lehet tippelni miért...

Előzmény: Törölt nick (70857)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70858

az eladó szerint a képen amit belinkeltem xenonos 1ds csatis lámpatest van.

ezt akarom megvenni.

 

aliexpressen találtam 1ds csatil ledet ami belemenne

Előzmény: _Yasin_ (70855)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70857

miből gondolod hogy romlana?

 

a ködlámpába tettem ledet és a jövő hetet is látom vele. 

innen jött az igény a tompitottra.

de mivel az enyém normál tükrös gondoltam veszek egy pár projis lámpát abba meg teszek ledet 

ez a terv.

Előzmény: Törölt nick (70856)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70856

Szia

 

Miért akarod lerontani a fényerőt? Semmi értelme a keresésednek.

Előzmény: Törölt nick (70852)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70855

ez a lámpatest xenonos. ebbe a h7 et hogy lehet beletenni? bele lehet?

 

 

Nem, a xenonosnak más a foglalata, abba csak xenon "izzó" megy (talán D1S), amiről én írtam, hogy egyszerűen cserélhető, az a H7 projektoros lámpatest.

 

Összefoglalva, a fl előtti O2-nek 3 fajta gyári fényszórója van:

- "sima" H7 tükrös,

- H7 projektoros,

- xenon projektoros.

 

A csatlakozó leszedésének az a trükkje (nem kell nagy dologra gondolni), hogy az ovális műanyag hosszabbik oldalának közepén van egy ablak, amibe beleakad a lámpán lévő "pöcök". Ha ezt be tudod nyomni valamivel, és ugyanakkor húzni lefelé, akkor nyert ügyed van.

Én kínlódtam egy csomót különböző lapos fejű csavarhúzókkal, húztam-nyomtam-feszítettem, de mindig arra jutottam, hogy 3 kézzel menne a dolog, kettővel nem. Végül csak sikerült lecibálni, de tönkre is tettem az ovális csatit.

Az újakat kb 10 cm-rel hosszabb vezetékköteggel tettem fel, így kényelmesen ki tudom fordítani a lámpatestet, és hozzáférek a "pöcökhöz".

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70852)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70854

jól látom hogy ez d1s foglalat. ahhoz találtam az aliexpressen ledet.

 

igy működhet a dolog?

 

 

Előzmény: Törölt nick (70853)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70853

vagy ledet??

Előzmény: Törölt nick (70852)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70852

ez a lámpatest xenonos. ebbe a h7 et hogy lehet beletenni? bele lehet?

Előzmény: Törölt nick (70850)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70851

Fix minden benzinesen. 

Előzmény: Pierr_Kardán (70847)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70850

Sajna meg nem lattam ilyet élőben.

 

ehhez mi kell hogy a H7 izzót betegyem?

 

http://kepfeltoltes.hu/view/161107/IMG_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: _Yasin_ (70840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70849
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70848

Nekem is ezzel a gyári technológiával van bajom. Mert nem tudhatom hogy nem e a kínai eBay és alis 20e Ft postaval középrészt teszik be. Mert azt én is meg tom csinálni. 

Előzmény: _Yasin_ (70838)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70847

Erről jut eszembe a kérdés, hogy a TSI motorokra akasztott turbó az változó geometriájú, vagy sima, egyfokozatú?

Előzmény: _Yasin_ (70843)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70846

Értem, magyarul akkor nyugodtan használjam 3000 fölött mondjuk kb 4000 ig? Ha jól értem ez jót tesz a turbónak?

A benzines autómat simán pörgettem 5000 ig de az szívó benzines volt.

Előzmény: _Yasin_ (70843)
cseryz Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70845

Szia,

Küldtem mail-t az itt publikus címedre.

Köszi előre is.

Előzmény: Octi_Angel (70824)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70844

Hű, ez tök olcsó volt! 2kiló feletti összegre tippeltem.

Előzmény: _Yasin_ (70838)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70843

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

Akkor hamarosan találkozni fogsz vele.

 

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

 

Nem, erről szó sincs. A limp-mode csak egy óvintézkedés, szívó módban akármeddig mehetsz. Viszont ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor a turbó is visszajön.

 

Onnan is észreveheted, hogy limp-módban nincs tempomat! Lehet, hogy más sem, én ezt vettem észre.

 

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70841)
Tab Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70842

"Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni."

 

Hogyan? Azzal én is bírkoztam, de a károkozásig nem jutottam :)

Előzmény: _Yasin_ (70840)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70841

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

"Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód."

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

Előzmény: _Yasin_ (70839)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70840

ha ki akarom cserelni az elso fenyszoroimat projisra akkor mire kell figyelni. kell vmit átalakitani vagy csak ki és be?

 

 

Ennyi! Kiveszed-beteszed-kész.

Az autó nem fogja észrevenni, mivel ugyanúgy H7 a tompított, mint előtte, a többi sem változik.

 

Viszont a csatlakozó q*va nehezen jön le, én addig szerencsétlenkedtem vele, mire rájöttem a nyitjára, hogy teljesen tönkretettem a kábelkötegen lévő csatit. Vettem bontóban 2 hibátlant, és kicseréltem. Így legalább meg tudtam toldani kb 10-cm-rel, mert alapból elég rövid, a sárvédőben kell birkózni vele.

Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni.

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70836)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70839

Lehet, hogy hülye kérdés. De hogy jelzi ezt  a műszerfalon? Ki írja? És gondolom a "limp mode" rengeteg problémát jelenthet?

 

 

Nyugodj meg, észreveszed!

Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód.

Nekem minden esetben 3000-es fordulat fölött történt, amikor a változó geometriás töltő váltotta volna a "geometriát", vagyis a cső átmérőjét (ha jól tudom).

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70835)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70838

Számszerűsitenéd ezt a "kis" problémát?

 

 

A gyári technológiával (?) felújított feltöltő 90 pénz volt a régi beszámításával, a munka és a járulékos költségek (2× olajcsere, szűrővel, 4 flakon féktisztító) további 40.

 

Ha belegondolok, hogy akár motorcsere is lehetett volna a vége (mesélt olyat a szerelőm, hogy a motor akár leállíthatatlanul pörög, égeti a saját kenőolaját megszorulásig), nem is volt vészes. A turbót egyébként is cseréltem volna megelőző jelleggel, így főleg a 40 (mondjuk 30) volt plusz költség. Meg a 10 nap idegeskedés, hogy mi lehet...

 

-Y-

Előzmény: lobelt77 (70830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!