Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.17 0 0 9670

addigra talán elkészül a 2×3 sávos pálya, meg a régi felújítása...

miért gondolod, hogy 2012re nem lesz kész?

még hozzá sem kezdtek, de máris 3 év csúszással számolsz?

 

 

csak vajon elég lesz e a 2×3 sáv?? :):)

 

az M1/M7 közösön 120e az ÁNF.

ettől az M0D még elég messze van...

Előzmény: Törölt nick (9668)
BA123 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 9669
Talán az M100 egy vállaható kompromisszum lehet, ha az M0É-ról ki van tiltva a tranzit.
De szerintem más megoldások is szóba jöhetnek Budapesten belül. Nem kell mindenképp elkerülő autópályákat építeni. A Budapest körüli észak-déli irányú forgalom azért sokkal kisebb mint az egyéb irányok (bár én épp ezt használom a lesűrűbben, és ebből a szempontból nagy segítség lenne az M0NY), és törekedni is kellene arra, hogy az agglomeráción kívül ebbe a hegyi zónaába ne is tévedjen más.
A korábban pedzegetett Dunagút pl.egy alternatív megoldás lehetne az agglomerációs észak-déli forgalom városon belüli kezelésére.
Előzmény: Törölt nick (9667)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.17 0 0 9668
addigra talán elkészül a 2×3 sávos pálya, meg a régi felújítása...
csak vajon elég lesz e a 2×3 sáv?? :):)

Előzmény: Törölt nick (9641)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.17 0 0 9667
erről ódákat zengtem korábban...
de, az vajon jó megoldás e, hogy bicskéről vácra vagy a sétálóutcákon, vagy hatalmas kerülővel m0 kelet felé vesszük az irányt??
Előzmény: BA123 (9642)
BA123 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9666
Laci, ez nem három alagút lenne, hanem négy. Leméregettem a Googl Earth-szel, a Solymár és Üröm közti kb 3 km, a Solymár és Nagykovácsi közti kb 2 km, a Nagykovácsi és Budakeszi közti kb 4,5 km, és a Budakeszi mögötti erdő alatti alagút szintén kb 2 km. Tehát összesen 11,5 km alagút és legalább két komolyabb völgyhíd Solymárnál és a Nagykovácsi völgy felett. Ez egy kicsit több mint amit te tippeltél, de nem ez a lényeg, itt nem pénzről van szó, és nem is szabad hogy ebben az esetben a projekt olcsósága, vagy drágasága domináljon.
Az autópályák sok száz évre épülnek, és ilyen távlatban tökmindegy hogy 250, vagy 500 milliárba kerül. Viszont nagyon nem mindegy hogy tönkrevágjuk vele a Budai hegyvidék erdőinek egy részét, vagy nem. Ez a szakasz pontosan egy olyan szakasz, amit számos más megoldással ki lehetne váltani. Miért kell épp az erdőkön keresztűl vezetni ezt a nyomorék autópályát?
Előzmény: Törölt nick (9665)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9665

a 11-10 közötti szakasz az Észektor része és a NYszektortól függetlenül szükség van rá, azt felesleges belekeverni...

 

a NYszektoron (10-1) 3 alagút lenne:

solymár, remeteszőlős, budakeszi kb. 1+2+1km hosszúak, és első lépésben akár elegendő félpályán megépíteni...

 

elég futurista...

 

futurista???

 

akkor milyen jelzőt használnál az olasz A10-A12-re:

http://motorways-exitlists.com/europe/i/autostrade/a10.htm

http://motorways-exitlists.com/europe/i/autostrade/a12.htm

 

kb. 90km alagút, meg ugyanennyi viadukt...

 

 

Akkor már inkább húzzuk fel azt a két hidat oszt möglássuk!

 

a munkáskörútra és hídjaira valóban szükség van, de az semmilyen szempontból nem alternatívája az M0Ny-nak:

ez egy városi főút, és a duna másik oldalán megy...

 

 

 

Előzmény: M4-M8 (9659)
g86 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9664
Első: nem akarták / nem lehetett annyira meredekre építeni az utat, ezért egy kicsit megtoldották a hosszát. Olyan, mint egy szerpentin, csak nem bal-jobb, hanem két balos kanyarral. :)
Előzmény: esparzsolti (9661)
Fricy Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9663
mestska Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9662
A másodikat már láttam, de fel nem foghatom.
Előzmény: esparzsolti (9661)
esparzsolti Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9661

minek ez ide?ez mi?

 

bocsi az előbb feltöltöttem csak nem szúrtem be:)

esparzsolti Creative Commons License 2008.03.16 0 0 9660

Sziasztok!

 

Erről a két képről kérném a véleményeteket illetve a gondolataitokat, hogy minek ezek a műtárgyak ezekre a helyekre, mi célt szolgálnak?

 

köszi: ezs

M4-M8 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9659
Hát igen, az M100 sem sikvidéki lesz - de az M0 nyugat sem jön ki 3-4 km alagúttal: csak az 11-10-es közti szakaszba kb. 2 km-nyi kéne, a maradékba meg még úgy összesen 6-10 km reeálisan, ez úgy nagyon sacc per kb-ra is 200-300 milliárd HUF, kb. 10 év engedélyezés, 5 év mire kifúrják és üzembe helyezik - elég futurista... Akkor már inkább húzzuk fel azt a két hidat oszt möglássuk!
Előzmény: Törölt nick (9658)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9658

ja, kb. 1 nagyságrend a különbség, vagyis kb. 10x annyiba kerül, mint a síkvidéki...

 

a többszáz km erős túlzás, hiszen az alagutak hossza az M0ny-on kb. 3-4km, így ez monnyuk 30-40km síkvidéki, 20km dombvidéki pálya...

 

és az M100 elég dombvidéki lesz, ha nem a zsámbéki medencében, hanem - a helyiek kérésének megfelelően - benn a dombok között vezetik...

Előzmény: M4-M8 (9657)
M4-M8 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9657
A két hid (Acquincumi az M3-ig a sinek "helyes" oldalán" és mondjuk a Galváni az M5-ig) csak ipartetüreletet érint, zöld/lakó területet alig, nem hinném hogy nagy felzúdulást keltene; az M3 és M5 közötti szakasz nagyon nehéz lesz, ha egyáltalán megépül, mindenestre a két hid megépeitése megkerülhetetlen. Az M100 akkor jerülne annyiba, mint az alagutas nyugati körgyürü, ha több száz km hosszú lenne - egy alagút épitése nagyságrendileg kerül többe, mint egy sikvidéki pálya.
Előzmény: Törölt nick (9656)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9656

nem vennék rá mérget, hogy a munkáskrt könnyű menet lesz...

(sőt: arra vennék, hogy igen nehéz lesz... :-)

 

 

Előzmény: M4-M8 (9653)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9655

sőt, a 11-es és 10-es közötti szakaszt sem épiteném ki, hanem helyette az M100-ast...

 

az M0 11-10 közötti szakasza és az M100 egymásnak egyáltalán nem alternatívája, éppenhogy a 2 együtt biztosítaná az északnyugati elkerülést...

 

...(ezek töredék költségéből)...

 

nemhinném, hogy töredék lenne az a költség, mert ugyan igaz, hogy az M100 (M10-M1 közötti szakaszán) valamivel egyszerűbb a terep (bár nem sokkal), mint az M0Ny nyomvonalán, a nyomvonal is hosszabb, úgyhogy a költség kb. azonos lehet...

Előzmény: M4-M8 (9651)
mzdude Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9654
Ha a kamionok eltűnnek a Hungáriáról, akkor talán jobb lesz a helyzet. Hallottam olyan véleményt is, hogy nagyságrendi változás lesz.
Előzmény: M4-M8 (9653)
M4-M8 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9653
Jogos, de szerintem amennyi pénzből telefúrnánk alagutakkal a Budai hegyeket (k*rva sokba kerül, plusz legalább 10 év csatározás a "zöldek"-kel), elkészülhetne a Körvasút-sori körút, vagy legalább a hozzá kapcsolódó két Duna-hid, és ez valószinüleg többet segitene BP közlekedésén. Az biztos, hogy ez a mostani nem tartható állapot, bár remélem az M0 kelet-észak nyári elkészülte valamennyit javit a forgalmon. Meglátjuk (a vak is asszondta...)
Előzmény: mzdude (9652)
mzdude Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9652
A francot. Ezernyi eszközzel tesznek azért, hogy a mindennapi életem, környezetem és utazásom minél kényelmetlenebb és egészségtelenebb legyen. Ennek fényében a budai erdőket óvni attól, hogy ott haladna el egy út, nem kicsit álszent és hazug álláspont.

Jelenleg az a forgalom, ami haladhatna arra, itt pöfög az ablakom alatt. Könnyen belátható, ez a helyzet messze rosszabb, mintha ez a forgalom kint pöfögne, és aztán a bűzéből behozna valamennyit a szél.
Előzmény: attus germanicus (9650)
M4-M8 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9651
Ezek mind fontos szempontok, amiket felsorolsz. Én összekötném őket azzal, hogy az M0 teherforgalmát dél felé vezetné,m el, a most kiépülő szakaszon, hanyagolnám a Budai-Hegyvidék átfúrását, sőt, a 11-es és 10-es közötti szakaszt sem épiteném ki, hanem helyette az M100-ast (ezek töredék költségéből). Emellett délen egy újabb körgyűrűt hoznék létre kb. 10 éven belül (akár M4-M8, akár ettől északabbra, persze az M0 alatt).
Előzmény: mzdude (9649)
attus germanicus Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9650
Saját öngyilkosságodat hirdeted, és még büszke is vagy rá...
Előzmény: mzdude (9649)
mzdude Creative Commons License 2008.03.15 0 0 9649
Jó, majd ha:
- nem fogy tovább a városban a zöldfelület, hanem bővülésnek indul
- nem szarják le, hogy melyek a város átszellőztetését segítő természetes légcsatornák
- az új iroda- és lakóházak építésekor zöldfelület is kerül a kutyaszaros betondzsungel mellé
- gondolnak arra, hogy ne építsék vissza a meglévő utcafrontot, hanem kihagyják a helyet a kerékpárútnak, a villamosnak, a plusz sávnak, a mágnesvonatnak, akárminek

akkor majd érdekelni fog a városnak ez a csodálatos tüdeje.
Előzmény: BA123 (9647)
erminavet Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9648
Wow, nagyon jó!
Előzmény: Fricy (9631)
BA123 Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9647
Akár meg akarjátok érteni, akár nem, ez nagyon fontos.
Mindig lehet hozni ilyen ökörségeket, mint hogy proli, meg urak meg hasonlók, de ettől még mindenki oda jár kirándulni, és a szél sem fog keletről fújni...
Sok város nagyon örülne ha ilyen értékekkel rendelkezne, mint ezek a területek. Remélem mi nem fogunk ugyanígy sóvárogni ötven év múlva...
Szóval el az agarakkal a város tüdejétől!
Előzmény: mzdude (9643)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9646
Ez olyan mint a Gyömrői út mellett a tél folyamán az ép 10-15 éves fákat kivágták az út mellől, mert helyükre nagy ocsmány reklámtáblákat tettek, és takarták a fák azokat. Még unokáink megérik, hogy a reklámtábla is oxigént fog termelni:-(
Előzmény: radio100jozsi (9645)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9645
Ja, Budapest tüdeje villákkal:-)
Előzmény: _roadrunner_ (9644)
_roadrunner_ Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9644
Kár, hogy az ottlakók már most megcsinálják azt a környezetszennyezést, amitől félted a környéket. El fogunk jutni oda, hogy nem lesz már mit félteni, csak idő kérdése.
Előzmény: BA123 (9642)
mzdude Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9643
Végül is, ja, a 12. kerületi urakat meg kell kímélni, a prolik meg csak fuldokoljanak odalenn.
Előzmény: BA123 (9642)
BA123 Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9642
Na ez az amit soha, és semmikor!!!
Mindenkit nagyon megkérek hogy hagyjuk békén az északi szektort, legalább az elterelhető teherforgalmat tereljük el innen, ha már az M0 észak úgyis megépül, a nyugat meg szerencsére úgysem fog.
Ez a környék a város nagy értéke a déli területekkel szemben.
Vajon ki szeretné feláldozni a kiskertjét a forgalom számára. Gondolom senki. Valahogy így kellene gondolkodni Budapest északi és nyugati területeiről, a város tüdejéről. Szóval sétautakat kell építeni, de a tranzitot tereljük el ennen minél messzebb!!!
Előzmény: Törölt nick (9639)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.14 0 0 9641

Az m3 as forgalmát pedig északi szektorban kellene levezetni m1 fele...

ez bizonyos szakmai körökben rendkívül eretnek gondolatnak számít... :-)))

 

De most viselni kell mindenkinek 2015 ig a szívást...

 

miért, mi lesz 2015ben?

Előzmény: Törölt nick (9639)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!