Te is tudod, hogy nem plusz vagy mínusz egy képviselőn múlt eddig se a dolog.
A fajlagos költségeken felül (amit furcsa mód le akarsz söpörni az asztalról az összehasonlítás kapcsán), szakmailag önmagában az is nagy kihívás az M0NY esetében megtalálni akárcsak egy elfogadható nyomvonalat is, lehajtókkal együtt, aminek van esélye átmenni az engedélyezési eljáráson.
Annak meg nincs realitása, hogy százezrek közlekedési érdekét egy 30 ezres térség miatt kevesebb EU forrást lehívni tudva akarná bárki is favorizálni.
Egom turizmusa és ipari övezetei, Doroggal együtt megkapják az M100-at. Piliscsaba is a túlvégén fel tud menni rá a 1133-on és ez Jászfalunak is közel van, Vörösvárnak meg ott az M0 felhajtója, ahol ma is bejár a Fővárosba. - Csév meg szinte Kesztölc, vonattal is be járhat az egész vonal Pestre..is!
A zsámbéki medencében viszont nincs vonat csak a szélén, miközben erősödik a kapcsolata Óbudával. Az M0 nyugat ott elengedhetetlen.
A módosítást az EU a 2023.dec 31.-es határidő után fogja elfogadni. Ismerve a tempót, a vitákkal 2025-re lenne csak jóváhagyva, Akkor már kész az M100 fontos szakasza és arra nem fognak Eu támogatást adni utólag.
Viszont Vitályos letette a voksot az M0 városközeli bezárása mellett, aki mától bent ül a Parlementben. Az egész bezáratlan M0-nek lesz végre képviselője, mivel az északi szektor hiányzó szakaszán él és ott is tudják, hogy az M0 nyugatra van szükségük a déli városrészek eléréséhez, ha nem a rakpart az egyetlen opciójuk.
Talán nem kellett volna az M0 nyugat hamis elmaradásával kampányolni és aláírást gyűjteni. ..sőt elfojtani azokat akik szóltak, hogy a térképi melléklet helyett ott a 4/1 melléket és a 14§ ami előírja a nyugati szakasz megtervezését a 2018. évi CXXXIX. törvényben.(akármi minden figyelembevételével, ami a megtervezést ne akadályozhatja, csak megoldási kényszer műszaki esetekre)
Nem értelmezhető, miért nem számítsuk be az m10 szakaszait, amik az M0 északon túl vannak? - minek 4 km M10 egyáltalán a solymári katonai temető körforgalma és az ürömi körforgó közt?
Én megértem, hogy mellbe vág a hír, hogy éppen az M100 elkezdése miatt lesz M0 nyugat - vagy 289 milliárd EU forrásról mond le a kormány, ha elhagyná. - na de ennyire?
2 db lehajtóról van szó, elérik a települési utakon a következőket a két irányba.
Inkább térjünk vissza az M100-ra. 84 hónapos tenderről van szó, miközben a TEN-T cserére a határidő 2023-dec. 31. A többi szakaszát meg éppen lesztórnózta ez májusban:
A tranzitot lehet korlátozni adminisztratív eszközökkel, tiltással, emelt útdíjjal, de egy "TESCO gazdaságosan" megépített út semmire se jó. Majd X év múlva aranyárba kell bővíteni.
Súlyos hiba leírni ilyet, hogy "szűkített kivitelű M0Ny". Még erre fognak hivatkozni, hogy igény van rá. Ha megcsinálják az M0Ny-ot, akkor egyszerre, tényleges autóúti követelmények szerint.
Arra utaltam -- és erről még nem volt sok szó -- hogy ugyan az M0NY rövidebb, de elég sok az alagút benne, a Natura2000 pedig alighanem tovább növeli az alagút költségeit -- ezért elsőre egyáltalán nem tűnik triviálisnak, mi az olcsóbb-drágább. (Ne számítsuk be az összehasonlításba az M10-es és M100-as leendő 1133-as nyomvonalon túli szakaszait, és az M10 M0É-n túli szakaszait...)
Van egy aspektus amiről nem esik szó. Dorog Esztergom a gazdasági fellendüléséhez megkapta az M10-at.
Pilisvörösvárnak viszont ott az M0 a város szélénél, de az észak déli kapcsolatra a főváros gazdaságának és a határos településeknek is szüksége van, Szentendre környékétől Budakesziig..
Az a fránya megtérülés, a hatékonyság is az M0 nyugat mellett szólnak.
A teljesítés helye NUTS-kód: HU212 Komárom-Esztergom A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, M100 gyorsforgalmi út, Únyi csomópont - Esztergom közötti szakaszán és a Kesztölci mérnökségi telepen
és ha netto csere.. Amíg nincs 2024en lecserélve az m100+m10 TÖBB eU FORRÁSÉRT(AMIT LEHET TÁMOGATNI A TÖBB eU TÁMOGATÁSÉRT....CSAK AZ M100-RA VAN FORRÁSRIZIKÓZNI A VAGY BEKERÓL VAGY NEM KERÜL ELŐREÉPÍTÉST?
-bocs a capslockért- Az M0 nyugatra már nem lenne ugyan így forrás, mint az M0 nyugatra? :-)
- csak elvi a kérdés, hiszen az M100 2024-re elkészül és akkor az M10, már a pénzkidobás szerepet játszik a lent taglaltan.- ás arra sincs tanulmány, hogy M100-al és bezárt M0-AL MENNYIRE TERHELT A 10-ESEN MARADÓ FORGALOM.