Direkt nem akartam írni, hogy melyik kocsi hova tartozik, mivel ami van nekem lista, az 2 éves, és ki tudja felétek mennyire rakosgatják ide-oda a kocsikat ;-))
Ja, szerintem nem 1998-ban, hanem korábban kerülhetett az Árpád hídhoz a Balassagyarmati buszok indulása. Én 1997-től jártam gimnáziumba, és még általános iskolás korom vége felé is az Árpád-hídhoz mentünk.
A Kisalföld Volánnak a MAN Lion's buszáról szeretnék képeket kérni, illetve bből a csládból ha van más magyar volános busz, akkor azokből is ha kaphatnék 1-1 képet megköszönném.
Fontos lenne, egy tanítványom szakmai munkájához (ipari formatervezés) kérem
A képeket a gertam@gmail.com címre sziveskedjetek küldeni, ott van hely bőven.
Tudom, hogy a műszerfal az alváz része, de ahogy mondod a körítés már nem! Nézd meg az Alfabusznál olyan vastag a szélvédő oszlopa, hogy hatalmas a holtere (tupolev honlapján van vezetőtéri fotó). Meg a sofőrnek sem mindegy mennyire ázik be, mennyire zörög stb.
A műszerfalon ráadásul nem múlik, mert az az alvázhoz tartozik. Így aztán lehet akármilyen jó műszerfala egy Localónak is... az nem az Alfabuszon múlik! De azok a vacak műanyag betétek, amik körbeveszik, na az már igen!
Azért te is erősen bazmegoltál volna magad elé, ha ott lettél volna Győrben és ültél volna a háromtengelyű E94-es volánjánál. Nem baj, a szegediek szerencsére nem maradnak ki abból az örömből sem, 6 db 12,9 méteres, Scania alvázas E94-es érkezik oda januárban.
Én meg tudom érteni... És ti is megértenétek, ha odaülnétek egy Ikarus (akár még új EAG is) pilótafülkéjébe és mondjuk egy Volvóéba. Az összerakásról nem is beszélve. Ez Volvo, a svéd igények szerint készült, ami lássuk be, mást mint az itthoni...
17 db 4 éves Volvo 8700, csomagtér nélkül, a Swebus AB-nál szolgáltak. Rendszámaik: KBS-644 - 646, 648, 651, 688 - 697, KBT-234, 235. (Én gyűjtöttem ki őket, keresővel.)