Keresés

Részletes keresés

Vasútmodellező Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12712

Halihó,

Érdeklődőm, a Gödöllői utasonak meddig kell várni a fejlesztésekre?

Mert a BKV honlapján feltettek, egy prezentációt, hogy most 120 éves a HÉV.

De abban a Gödöllői vonalat meg se emlitik, és fejlesztések érdekes módón csak a másik 3 vonalra mentek? :(

Miben reménykedjünk igy?Egyáltalán megmarad a HÉV vagy azt is összecsomagolják, és lehúzzák a rólót? Jó múltkoriban hallottam járművezetőket beszélgetni, és ők se sok jót jósóltak a vonalnak , nem is csodálkozom, olvasva az előző hozzászólásokat, ha ennyi pénzért nem maradnak meg a HÉV-nél.

 

andand Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12711

Szijóka,

Nem igazán érted mit akartam feszegetni...

Lehetnek, több milliárd értékű új szerelvények ... lehetnek bármilyen jól karbantartva, lehet az ellenőr bármilyen jól kvalifikált, és több nyelven beszélő.

Ha nem vezeti a járművet senki, akkor csak a koncsiszínben fog csillogni, az ellenőr meg csak a megállóban állhat rostokolva ...

Erre gondoltam speciálisan ...

 

Előzmény: Infós (12708)
Infós Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12710

Hááát... :)

De csak ha akarod.... :)))

Előzmény: IKARUS 435 (12709)
IKARUS 435 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12709

Ezt most nem értem pontosan!:(

Miről kéne mesélnem, ami esetleg publikus?:)))

Netán munkával kapcsolatban gondolod, hogy osszam meg veletek majd amire jutottam?????:))))

 

 

Előzmény: Infós (12683)
Infós Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12708

Gondolom a különböző bérek között itt a létszám játszik.. Mindig is a buszosok voltak a legtöbben... Ez rohadt nagy összeg, ha belegondolsz, hiszen a Cégnek vannak járulékos kiadásai is minden munkavállaló után, gondolj csak akár a természetbeni egyenruha-ellátásra, vagy a EHO-ra. A tavaly megszűnt 62-es vasútvonal (egy része) legnagyobb költsége a munkabér volt, ami nem meglepő, de az egyenruha is tetemes összeget emésztett fel.

 

"(...), szerintem a vasúti közlekedés sokkal veszélyesebb mint a közüti, abból a szempontból nézzve, ha történik valami, annak szomorú a vége általában ..."

Igen, de összegszerűen több baleset történik városi közlekedési járművekkel, mint vasúti járművekkel.. Bekanyarodó autó a villamos elé, nem megfelelő oldaltávolság tartása a busznál.. Törnek azért szépen a BKV járművei..

Tudod, hogy hányan halnak meg a közutaton egy évben és hányan vasúttal összefüggésbe hozott balesetben (a vasúti útátjáró is ide számít!)? Durva...

 

"Másrészt amit feszegettél, ha teljesen logikusan végiggondoljuk, akkor a járművezetők tartanak el mindenkit a cégen belül, hiszen ők szállitják az embereket..."

Ha így nézem, akkor igen... Ha úgy, akkor meg a legfontosabb a jó megjelenésű, legalább kommunikáció szakos diplomával rendelkező jól fésült ellenőr, mert a céget rajta keresztül ítélik meg a legtöbben. Abból pedig sok kéne, nagyon sok ismerve a városlakók ezzel kapcsolatos hozzáállását.. Viszont egy jól kvalifikált személyt meg meg kell fizetni, különben nem (úgy) csinálja.

Viszont nagyon fontos a menetrend, fontos a járművek általános műszaki állapota, fontos a különféle utastájékoztató rendszerek hatásfoka (megjelenített adatok, rendelkezésre állás etc.), szóval akkor a legtöbbet a külső Kft. takarítói, a karbantartók vagy a távközlősök keresnék... Sehogy sem jó, ez így. :))))))

Ezért jó ez a pontrendszer. És persze azért nem, mert igen nehézkesen mérhetőek azon értékek, ami alapján a pontozás zajlik.

 

Sztem érdemes lenne a bedolgozó, az a másodállású dolgozók bérét is górcső alá venni. Ha már lúd... :-)

Előzmény: andand (12707)
andand Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12707

Szióka,

Azért bennem logikusan megfogalmazódik a kérdés, amit ezzel kapcsolatban feszegettél.

Tényleg jó lenne egy pontrendszer, szerintem a vasúti közlekedés sokkal veszélyesebb mint a közüti, abból a szempontból nézzve, ha történik valami, annak szomorú a vége általában ...

Másrészt amit feszegettél, ha teljesen logikusan végiggondoljuk, akkor a járművezetők tartanak el mindenkit a cégen belül, hiszen ők szállitják az embereket...

Ha ők nem lennének egy közlekedési cég se tudna megélni, tehát a művezető, a menedzser se tudná milyen munka után megkapni a pénzét.

Kezdő villamosvezető 950 Ft,

A kezdő beuszvezető 750 FT körül mozog ...

Andi

Előzmény: Infós (12676)
bernard2 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12706

Üdv,

Kezdőnek bruttó 560/óra.

Tanfolyam 7 hónap.

Előzmény: andand (12673)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12705
Mérlegelésre viszik a 861-862őt?
Előzmény: rendezők (12704)
rendezők Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12704

Üdv.

 

Keddi szállítás: 853-637-854 Cinkota-Lágymányosi híd, innen gépmenet Kén utcáig, onnan 861-631-862 Cinkotára. Indulás: 553-kor Cinkotáról.

pakk88 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12703

Hali!

 

Még egy adalék. Nekem tizenegynéhány év után, pedig nem vagyok "sittes", jócskán nem éri el az órabérem a kezdő villamosvezetőét. Sajnos a szakszervezet is csak a többi üzemággal együtt szokott lépni, külön nem. Szerintem kéne egy kb 5 éves konzepció a HÉV járművezetők bérfelzárkóztatására.

Előzmény: andand (12673)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12702
Most nézem átlépted a 12700.hozzászólást!
Előzmény: efeszté (12700)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12701

Nincs mit,nem kell meghálálnod.....

Előzmény: efeszté (12700)
efeszté Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12700
Köszönöm szépen,megkaptam!Majd meghálálom valamivel!:)
Előzmény: kopaszkapitany (12699)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12699
Galamb beakar költözni hozzád,engedd be légyszíves...........
Előzmény: efeszté (12698)
efeszté Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12698
Emilcímem küldtem postagalambbal! :))
Előzmény: kopaszkapitany (12696)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12697
:((((((((
Előzmény: kopaszkapitany (12695)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12696
Sajnos ez sincs a tarsolyomban....:-((((

Mail nem publikus igy nem tudom elküldenia képet....
Előzmény: efeszté (12694)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12695
Sajnos nincs a tarsolyomban....:-(((
Előzmény: **BPO-700** (12689)
efeszté Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12694

Óóóóóóóóóóó de gyönyörű kép!Ezt el tetszik küldeni nekem emilben is?:)

Azért a 948-asnak jobban örültem volna... :(

 

Előzmény: kopaszkapitany (12684)
FLR-726 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12693
Van még róla képed?Ha igen feltennéd?
Előzmény: kopaszkapitany (12684)
FLR-726 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12692
Az nem kifejezés!!!!:)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (12690)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12691

Köszönöm szépen!

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (12690)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12690
DE SZÉP!!!!
Előzmény: kopaszkapitany (12684)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12689
998
Előzmény: kopaszkapitany (12688)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12688
ilyen psz-ú HÉV nincs ilyen....:-))))
Előzmény: **BPO-700** (12687)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12687
Öööööööö.......
Előzmény: kopaszkapitany (12686)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12686
Az melyik?
Előzmény: **BPO-700** (12685)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12685
Kedveskémről van?
Előzmény: kopaszkapitany (12684)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12684


Battyhány téren

Infós Creative Commons License 2007.02.24 0 0 12683

Na?

Ha publikus, mesélj! ;-)

Előzmény: IKARUS 435 (12665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!