Ha jól értem, a Mahart-os daruk 5 t-ásak, a híd hasonló csak messze van (ponton túloldalán).
József Attila, Ady és a Táncsics Mihály (kb 100/50 t-ásak, gondolom gémbillentés függvénye) meg szétbontva/Tiszán/üzemen kívül).
Így maradt a Clark, ami egy utazással (déli MO - Népszigeti öböl) ezután felrakhatná a Sólymokat is a tároló uszályokra is. (Bár lehet, h a Hunyásoknak egyszerűbb lenne lehozni az uszályt mellévettben és Sólymostul visszavinni, mint a Clarknak felmenni és a két szárnyast Moszkvákkal felvinni.)
Most egy kicsit elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy mivel az uszálypontonokat vitték el, valószínűleg a MAHART-os daruk gémje nem érte volna el a hidat úgy, hogy közéjük még egy hajó is beférjen.
Valószínűleg ez lehetett az ok, mert valamikor a nyolcvanas évek legelején a III. számú úszódaruval Budafoknál simán kiraktuk a kis Z-kről a győri házgyári panelokat a partra, trélerre.