Sziasztok,
tud valaki valami joarositott hangtechnikat a bociba?
A gyari fejegyseg meg a hangszorok nem annyira birjak a folyamatos 22-24-es hangero szintet es ott mar nem is szol jol.
Valami hasznalt,de a gyarinal komolyabb szett kene ami a bociba valo.
Tenx.
En.
Az izzókat megnéztem jók,bár feszt nem mértem. Egyszer csak azt vettem észre, hogy sötétben tolatok, majd másnap szóltak hogy csak a felső féklámpám világít.
A tolatólámpa hiba lehet a kapcsoló hibája is, a féklámpa meg...mikor nézted utoljára, hogy működnek-e? (én a piros lámpánál szoktam nézni rendszeresen a mögöttem álló autó első lápájában, hogy piroslik-e a féklámpám)
Az izzókat meg kellene nézni. (Feltéve, hogy nem LED-es hátsó lámpád van) De, ha az is van, csak ki kellene szerelni legalább az egyik hátsó lámpát és rámérni a multiméterrel, hogy meg van-e a feszültség?
Sziasztok, mindenkinek jó estét kívánok! Segítségeteket kérném!Nem működnek a tolató lámpáim, valamint az alsó féklámpák sem, de a felső az igen, a biztiket megnéztem jónak tünnek.Előre is köszi!
Ma reggelre beszart SCENIC II. ventilátora 4. állásban. 1-3-ig jó csak 4. nem megy, pont ami lefújná a párát. Egyébként nem vagyok elégedett az 1-3 fokozattal, mert túl gyengének találom a 4. +zajos. Van tippetek a hibára vagy vigyem szervízbe. Előre is kösz
sziasztok. 2006os scenicem van. Minden évben nyár elején a klíma nem indúl. Renault szervíz 45 perc számítógép + gáz feltőltése 20.eft azt jó. Következő év ua. Mitől lehet ez? Plusz nem igazán vagyok megelégedve a befújt levegő erősségével, ezt más is tapasztalta?
Hát nem rossz...és akkor minden hibatörlésért kérnek is majd pénzt?
Igaz így is olcsóbb, ha működik... csak működjön. Autómata fokozatban mi a helyzet? Pld: 30 fok-ról 20-ra hűtéskor? beindul a ventillátor max fokozatban ugye, míg el nem éri a kért hőfokot. Akkor nem tilt le?
Megoldódott a SCENICII-es klíma problémám. Szakszervíbe elvittem, ahol megállapították, hogy a gáz nem szökött el (kb. 8hónapja nem működött a kmpresszor) tehát a tömítések nem száradtak ennyi állás után sem. Lecserélték a gép szoftverét, kiütötték a mechanikai hiba kódot. Eredmény: kompresszor működik csak 4.fokozatban(na nem a sebességváltó fokozatában) túl nagy nyomás keletkezik és ismét letilt. Ez a szaki szerint a II-es meganok gyári hibája, amivel 2-300eFT ráfordítás nélkül nem lehet kezdeni igazán semmit. Tapasztalata alapján lehet próbálkozni, de csak pénzkidobás lessz. Használjam max. 3.fokozatban és nem lessz semmi gond. Ha mégis 4.ben megy és megint letilt, akkor már csak a hibakódot kell kiütni -5 perc-, mivel már bebizonyosodott ennél a kocsinál, hogy nem mechanikai a probléma és megint ok. Hát ez a sztori vége.
2004-es Grand Scenic 1.5 dci-m van. Egyik hátsó index sem működik(még a biztosítékot sem találtam meg), továbbá a legutóbbi nagy esőkor a fékpedálnál folyt be a víz(a cipőm totál elázott). Tudnátok segíteni, hogy hogyan kezdjek hozzá a javításhoz?
úgy döntöttem urak,adok még 1 esélyt a villamossági szerelő srácnak az újra indításra,oszt ha nem kénytelen leszek "szakszervízbe" menni.csak kéne 1 kapcs.rajz legalább a klímáról!
ha tud vki ilyet valahol kérem tegye fel a fórumra!köszi :aladin
Mindenképpen színezett olajat kell beletölteni a gáz mellé, hogy a szivárgásnál látszódjon. Ha a szivárgás el van hárítva, akkor jöhet a végleges feltöltés.
Nagyon ajánlott télen-nyáron a klímát havonta egyszer bekapcsolni, mert így átkeni a rendszert. Tévhit, hogy a klímát télen nem lehet használni.
Ha mechanikus a hiba, akkor szét kell szedni, nem ördöngősség, csak egy akna, vagy csápos emelő kell.
Ha elektronikai, akkor a vezérlőt kell szétborítani, igaz ekkor a mechanikai részek is lebontódnak, máshogyan nem lehet.
A vezérlőegységben is sok minden tönkremehet, a mechanikus része is és az elektronikai vezérlőpanel is, valamint a működtető villanymotor. Nemrégiben bopmbáztam szét, nekem a működtető villanymotort kellett felújítani, nevesül a szénkefék aléltak el benne.
Igen! Azt mondták, hogy a szgép mechanikai hibának titulálja ha kifogyott a gáz és ezt csak igy lehet elindítani. De azért minden évben 20-25eFT ezért?
Töltés után a töltőszelep tűjét meg kell pucolni, de leginkább kicserélni, mert ott megy el az esetek90%-ban a gáz, főleg az ilyen frissentöltött autóknál!