Gyerekek, de tetszett a Füred TV-s bamakós 23-asos interjú.
- Volt valami műszaki probléma az autóval?
(Rövid, elgondolkodó csend)
- Semmi...
MUHAHA!!!
Bár a 23-asok nagyon jól érzik magukat az "arab" környezetben. Korrózió nincs, hidegindítási probléma nincs, olaj van. 1-2 millió kilométert megcsinálnak még velük. Istenem, mi modell!
Gurg! Ha még keresel olcsó 124-est, nézd meg itt: www.var-car.hu /börze. Én akartam megvenni, csak nekem messze van. Küldtek róla fényképeket, ha kell átküldöm.
A CO teljessen oké, viszont a labda szonda értéke majdnem kétszeres, kicserélték, de az érték maradt vissza tették a régit, az alapjárati motort most cserélték, szerintetek dugjam össze a vezetéket?!
Ez igaz, csak azt nem tudom (lehet, h nekem kerülte el a figyelmemet), hogy 89 szeptember előtti vagy utáni. (Sőt, a 89 előttiből is volt ECE és kat-os is).
De a fogyasztás (gyári érték szerint) 8,2-12,6 között, vagy a 89 utániaknál 8,5-12,9 között alakul.
"Az m103 azért érzékenyebb a hidegre mint az m119. "
Én is télen vettem másik autót. Én is 24-est. Én is benzinest. :D De nekem automata 200E és az első tele>üres tank után elég vicces szám jött ki: 14,6 De azért nem a legtakarékosabb használat melett. :))
A 260ast 85-től használták, először a W124-be. A 400-ast (420) pedig 91-től. És az se mindegy, hogy neked már 210-es kasztniba van, kis túlzással csak a blokk ugyan az. A 260asba 4 sebességes (lenne) az automata.
Lambda szonda: a vezérlőegységen keresztül PWM-mel vezérelteti az ütemadó szelepet.... :-D
A kipufogó gáz oxigén tartalmát méri, és ehhez állítja be különböző terhelési értékeknél a keveréket. Ha az nincs a motor nem képes a korrekt szabályozásra.
De most jut eszembe, szintén 124-esnél, de viszont 2.3E-nél ugyanez volt a probléma, zabált mint egy Zil. Ott is elsőkörben a szonda volt, másod sorban pedig keverékképző. Méretned kellene egy CO-t.
Új Vito-ról nem tud valaki infót (hol találni) ? Ha 2006-os a modell, akkor nem már 2005 év végén lehetett volna kapni...(?) most meg semmi nincs róla még a hivatalos weboldalon.
A karbi kupakja nem piros, azt hiszem, a 115-ös motoron még olyan volt. Ennélfogva nem tudom, hogy jó-e ez a tiedre. Ezen kívül a blokk sem egyforma, mert a furat és löket is más, tehát a hengerfej is eltérő, a blokk is, ennél fogva a szelepek is. a karbi kódja egyébként 175 CDT. a 115-ön 175 CDTU van.
VISZONT: ez a motor beépíthető a 115-ös helyére, 123-ba mindenképp, és azt hiszem, az állólámpába is, de ezt ne vedd készpénznek. Erősebb (+15 LE, +10 NM) kevesebbet fogyaszt (-1-3 liter), szóval ez egy korszerűbb motor. Na de ennyit a reklámról... :))
Megkérdeztem a fogyasztásos témát. Azt mondta a szerelő, hogy 10-12 literből ki kellene jönnie. A hibalehetőségekre nem tud mit mondani, mert szinte minden lehet: gyújtó rendszer, befecskendező rendszer, egyszerű beállítás. De amennyiben érdekel megadom a számát.