az előző önindító még megforgatta a motort, de nem indult be a kocsi. aztán harmadik próbálkozásnál füst szállt fel az önindítóból és véget ért a pályafutása.... szóval valószínűleg továbbra is önindító bajom van, nem pedig motorprobléma?
Ha az előző önindító még forgatta a motort, akkor szerintem nem állhatott be. Az új önindítón meg lehet, hogy kopott a szabadonfutó, a bendix. Akkor szokott így csinálni, ha az önindító fogaskereke nem tolódik be a lendkerékhez, ill. ha betolja ugyan, de elforog a tengelyén.
a következő dolog történt velem és szeretném hallani a tippjeiteket, h mi lehet a baj. sajnos még két napot kell várnom a szerelőre, ezért szétvet az ideg, mert fogalmam sincs, h mi lehet. a következő történt: 126os 380asról van szó. 100-120al közlekedvén megfeledkeztem egy fekvőrendőrről, pontosabban késve vettem észre. bőven sikerült megfékezni az autó így kb 30al bukkantam át rajta(semmi nem ért le a földre). ahogy az első tengely leért a fekvőrendőrről leállt a motor. megpróbáltam újraindítani, de két-három rövid indítózással nem sikerült és közben szépen elfüstölt az önindítóm. amit azóta tettem: aksi feltöltve, önindító egy tesztelt bontottra kicserélve. most úgy forog az új önindító, mintha nem érne hozzá semmihez és csak magában pörögne. igaz, h a levételnél elferdült az a fémlap, ami váltóház és az önindító között van, így anélkül raktam be az önindítót. természetesen az autó nem indul. a kérdés - természetesen - az, h mi a probléma? lehetséges, h az az 1mmes fémlap hiányzik az önindítónak, h megforgassa a motort? vagy egyszerűen beállt a motor és forgathatom az önindítót napestig. (a motornak semmi baja nem volt, sem füstölés, sem fura hangok, az olajfogyasztás 1-1,5 liter körül alakult per olajcsere) előre is köszönöm az ötleteket, tanácsokat.
Helló sziasztok!Egy ismerösöm szerint le lehet tölteni a c180 as hoz való javító könyvet!De akárhol néztem seholsem találom.Ha valaki esetleg tudja merre keressem kérem segítsen!köszönöm.
Az biztos hogy nem lehet egy napon említeni a 23 és a 24 klíma kompreszorokat. A 24-esé fele akkora és 2 dugattyús szembe a 23-sal ami hatalmas és 1 dugattyú van benne.
Általánosságban igaz az, hogy a 24-es technikai még egy kiforrott dolog volt, de utána ahogyan elkezdték elektronikával "megtűzdelni" az autókat, romlott a minőség.
Az lenne a kérdésem, hogy igazak-e azok a híresztelések, hogy az újabb Mercik azok kevésbé lennének olyan megbízhatóak, mint a régebbiek? Nekük most egy '90-es 124-es 200D-nk van, amit nagyon szeretünk, mert halál megbízható. Ha egyszer le szeretnénk cserélni, akkor nem jöhet más szóba, mint Merci (e). Tehát az után érdeklődnék, hogy az újabbak is olyan megbízhatóak és problémamentesek-e? Előre is köszi!!!!
Azért ez nem ilyen eccerű, hogy sós víz van-e a közelbe vagy sem, mert akkor a szakácsok kocsija is jobban rozsdálna, mert ők sós levest főznek. Fontosabb lehet szerintem a relatív páratartalom, esetlegesen az uralkodó szélirány. Földrajzi ismereteim szerint Szanfransziszkó mérsékelt égövi terület, Jordánia pedig sivatagi, tehát itt már eleve kevesebb a csapadék.
Meg nem tudom, én nem sok nőstény ismerek a közelemben, akinek a véleményére lehetne adni ilyen témában(szgk. állapotának felmérése). De nem akarlak sem téged, sem a kolleganődet megsérteni.
A tengerparton nincs páratartalom, nem esik az eső, nincs mitől rohadnia az autónak.Sivatag az egész.Az igaz,hogy a kasztni nem rohad, de azonkívül mindent galyravág a homok meg az irdatlan napsütés.
Mediterránon meg ha 2napot áll a kocsid, a féktárcsa meg elkezd rozsdásodni.Különbség van.
faterék novemberben voltak és elmondásuk szerint minden 5 ik kocsi 123 as, némelyiken még a D matrica is fent maradt és csillognak a kaszni meg baba.
na ugye jordánia mediterrán, tengerparttal rendelkező ország ahol azért van páratartalom.
a kolléganőm los angelesben meg san franciscoban élt és kérdeztem tőle: Ugye ott baba kocsik vannak mert soe látnak havat? erre azt válaszolta hogy dehogyis sőt a sós tengeri levegő hamarabb széteszi őket mint a sós hólé itthon.
AKKOR HOGY VAN EZ? a jordán gépek mégis miért bírják úgy?
123-as-om van, 115938 kódú motorra és Stomberg karbival, a karbi már nincs a helyzete magaslatán, mert a bimetál szál annyira meg van gyengülve, hogy túl hosszú reakcióidővel dolgozik. Értsd lassan indul be, utána lassan megy vissza a szivató.
Solex-t ajánlottak bele, az elméletileg nem vákumos (?!).
Komplett mocit egyenlőre nem akarok cserélni, mégcsak 415 ekm van benne felújítás nélkül :-))